škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: özdil - 10 Temmuz 2025, 17:00:23
-
2024 yılı mart ayında superb III için airbag değişimi için geri çağırma daveti gelmişti sms aracılığı ile. O zaman çok üstünde durmamıştım. Bu yıl da nisan ayında geldi. Uygun boş vakit olmadığı için anca bugüne randevu alıp gittim. Kontrol edeceğiz gerekirse değiştireceğiz dediler. Genelde %90 değişiyor dedi servis görevlisi. Sonuçta 1.5 saat sonra sürücü airbagini değiştirip aracımı teslim ettiler.
Aracım Türkiyeye ilk gelen lansman serisindendi. 2015 31 Ağustosta satın almıştım. 10 yaşına gelen aracımı servise çağırıp airbagini değiştirdiler. Bir ücret talep etmediler. Bir de kahvelerini içip teşekkür edip döndüm. Bu tip sms gelenlerdenseniz servise gidip değiştirmelerini isteyebilirsiniz. Aracın ilk ve tek sahibi olduğum için de bana ulaşabilmiş olabilirler. Ama sormanızda fayda var.
-
Banada aynı mesaj 2024 ve 2025 te geldi gitmedim,gitmeyide düşünmüyorum
Nette araç satışıyla alakalı sorunları dinlerken,servis vasıtasıyla fabrikasyon arızasından dolayı değişen airbag ten dolayı
araç alımından vazgeçenler oldu.Satıcının elinde açıklamalı servis formu olduğu halde ayıpla ürün gibi düşünenler çoğunlukta..
Orjınalliğini bozmak istemiyorum,sonuçta bu araçları ömür boyu kullanmayacağız,gün gelecek satış kararı alacağız..
-
Airbaglere 10 yıl ömür biçilir. benim aracım 10 yaşında. en azından sürücü airbagi servisten ücretsiz değişti. bence bir avantaj olarak görülmeli ve geri çağırmadan dolayı değişiyor. Ben hala kullanıyorum aracımı. Bir de bir çok kişi benim kadar uzun süre kullanmamıştır ve zaten araç 2. 3. sahibindedir. Bir geri çağırma olsa bile sonradan servise gidilmeye devam edilmediğinden bir çok kişinin haberi bile olmamıştır. 2.el alıp forumu okuyanların haberi olsun diye yazdım buraya.