škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: Hukuki - 04 Eylül 2018, 12:50:42
-
Start Stop buttonunda problem vardı benim araçta. Aracı hem 45 bin bakımına götürdüm hemde bu buttonu kontrol etmelerini rica ettim. Duruma göre 5-6 defa basınca araç çalışıyor yada kapanıyordu. Burda kimi arkadaşlarda benzer problemi yaşamıştı ve garantiden değişim yapmışlardı. Sonuç olarak ilgili servis dönüş yaptı ve parçanın ücretinin yüzde 60 ını almayacaz artı işçilik ücreti dedi. Parça 251 TL imiş . 100 TL artı 50 TL işçilik ücreti 150 TL yapıyor. Bunu üzerine doğuş otoyu aradım doğuş otoda garanti konusu bayilerin insiyatifinde dedi . Bunun üzerine başka servisi aradım bakalım onlardanda fiyat alacağız. Garanti konusunun bayinin insiyatifine bırakılması ne kadar doğru. Aklımda soru işaretleri oluştu. Benzer problemle karşılaşanlar ne yaptı fikirlerini paylaşırsa sevinirim.
-
benim garantim devam ettiği için 1 hafta önce 30 k bakımında start&stop butonunu ücretsiz değişim yaptırdım. fakat garantiniz bitti ise hiç bir ücret talep etmeden değiştireceklerini zannetmiyorum.
-
benim garantim devam ettiği için 1 hafta önce 30 k bakımında start&stop butonunu ücretsiz değişim yaptırdım. fakat garantiniz bitti ise hiç bir ücret talep etmeden değiştireceklerini zannetmiyorum.
Hangi serviste değişim yaptırdınız
-
Artan ötv ve kurlardan sonra bayii- servislerde sıkıntı var ve bu sıkıntıyı müşteriye yansıttıklarını çok net gördüm . İzmir vosmerde güleryüzden eser yok .
Aynı şekilde iyiniyet olayına da olumsuz yansıyacağını düşünüyorum . Araç satışından eskisi kadar kar edemedikleri için servis ücretleri ve yedek parça ile o açığı kapatmaya çalışacaklardır ...
-
Benim aracınki garantiden değişmişti 30 bin bakımında. Ankara and otoda
-
Hangi serviste değişim yaptırdınız
aydoğanlar skoda
-
karşıdaki bakkal da yumurtada 5lt. suda yok. toptancı vermiyormuş zam gelecek diye.
-
Start Stop buttonunda problem vardı benim araçta. Aracı hem 45 bin bakımına götürdüm hemde bu buttonu kontrol etmelerini rica ettim. Duruma göre 5-6 defa basınca araç çalışıyor yada kapanıyordu. Burda kimi arkadaşlarda benzer problemi yaşamıştı ve garantiden değişim yapmışlardı. Sonuç olarak ilgili servis dönüş yaptı ve parçanın ücretinin yüzde 60 ını almayacaz artı işçilik ücreti dedi. Parça 251 TL imiş . 100 TL artı 50 TL işçilik ücreti 150 TL yapıyor. Bunu üzerine doğuş otoyu aradım doğuş otoda garanti konusu bayilerin insiyatifinde dedi . Bunun üzerine başka servisi aradım bakalım onlardanda fiyat alacağız. Garanti konusunun bayinin insiyatifine bırakılması ne kadar doğru. Aklımda soru işaretleri oluştu. Benzer problemle karşılaşanlar ne yaptı fikirlerini paylaşırsa sevinirim.
Aracınızın normal garantisi devam ediyor mu? Bu konuda hiçbir şey yazmamışsınız.
Eğer garantinizin normal ve/veya uzatılmış garantisi bitti ise, evet arızayı garanti dahilinde yapıp yapmamak bayi inisiyatifindedir.
Aklınızda neden soru işaretleri oluşmuş diye düşündüm, bulamadım :)
-
Ben de aracımı Aralık'17 de aldım ve 30bin bakımına doğuş maslak'a götürcem 1-2 hafta içinde. Aynı problem bende de var ve garantiden değiştirirler diye düşünüyorum. Sizin aracın garantisi bittiyse mutlaka ücret alırlar son kur artışları vs.. den dolayı
SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi