škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: canerergoz - 15 Kasım 2017, 14:18:56
-
Merhaba Arkadaşlar;
Aracında, gizli özellik açtırıp da "aracın yetkili servis tarafından garanti dışı bırakılması" vakasını yaşayanlarımız var mı? Birçok özellik cezbediyor evet ama yetkili servislerin olası bir arıza durumunda takındıkları tavrı hesaba katıyor olmak lazım. Bugüne kadar böyle bir mağduriyet yaşayan var mı?
-
valla ben bu konuyu garanti sonrasına bıraktım malesef :/ aynı korkulardan.
-
Siz söylemedikten sonra gizli özellikleri anlamaları pek mümkün değil Amerikan park gibi belirgin şeylerden anlarlar sadece
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
-
Siz söylemedikten sonra gizli özellikleri anlamaları pek mümkün değil Amerikan park gibi belirgin şeylerden anlarlar sadece
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
gizli özellikler vag kablosuyla aracın beynine girerek yapılıyor. anlamamaları imkansız bugün cep telefonuna bile versiyon atın android tabanında girip baktıklarında bile kaç kere rot işlemine tabi olduğu yazıyor. Bence kesin emin olmadan anlamazlar demeyin. Bu aygıt direk beyne giriyor ve servisler genelde iyi niyete tabi tutuyorlar fakat aracınız pert olursa iyi niyet gibi bir durum söz konusu değil direkt olarak karşınıza çıkacak bir durum. yaptırmak garantiyi bozar sadece servis insiyatifine kalmışsınız.
-
gizli özellikler vag kablosuyla aracın beynine girerek yapılıyor. anlamamaları imkansız bugün cep telefonuna bile versiyon atın android tabanında girip baktıklarında bile kaç kere rot işlemine tabi olduğu yazıyor. Bence kesin emin olmadan anlamazlar demeyin. Bu aygıt direk beyne giriyor ve servisler genelde iyi niyete tabi tutuyorlar fakat aracınız pert olursa iyi niyet gibi bir durum söz konusu değil direkt olarak karşınıza çıkacak bir durum. yaptırmak garantiyi bozar sadece servis insiyatifine kalmışsınız.
Ben tüm gizli özellikleri açtırdım. hatta yağmur sensörü bile takıp kodladım ardından kapı kumandası ile beyin arasındaki bir problemden dolayı servise götürdüm. Beyindeki iki tane ünite bile garanti kapsamında değişmesine rağmen servis ne gizli özellikleri ne de ekstradan takılan sensörü farketti.
Yani servis garanti süresi içindeki araçları bizim kullandığımız kablo benzeri ile bağlanıp derinlemesine bir inceleme-araştırma yapmıyor.
Zaten bunları incelemeye kalksa bir günü harcaması lazım. Servisin de böyle bir lüksü yok zaten. Araba garantideyse hemen ilgili parçayı değştirip gönderme derdindeler.
-
Aracin beyninde butun degisiklikler log olarak tutuluyor. Yetkisiz yapilan islemler kayit ediliyor. Havalandirma fan motorunuz evet garantiden degisir fakat beyin vs degisecegini dusunmuyorum. Arkadas degisti demis ona da bisey diyemiyorum. Fakat bende garanti sonrasi kurcalayacagim bu korkulardan.
-
gizli özellikler vag kablosuyla aracın beynine girerek yapılıyor. anlamamaları imkansız bugün cep telefonuna bile versiyon atın android tabanında girip baktıklarında bile kaç kere rot işlemine tabi olduğu yazıyor. Bence kesin emin olmadan anlamazlar demeyin. Bu aygıt direk beyne giriyor ve servisler genelde iyi niyete tabi tutuyorlar fakat aracınız pert olursa iyi niyet gibi bir durum söz konusu değil direkt olarak karşınıza çıkacak bir durum. yaptırmak garantiyi bozar sadece servis insiyatifine kalmışsınız.
Hangi cihazla hangi kodların değiştiğine nasıl bakıyorlar biliyorsanız söyleyin bende öğreneyim [emoji4]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
-
Cumartesi günü aracımı teslim aldım. Gizli özellikleri sordum. Açtırabilirsiniz ,Garantide sorun olmaz dediler
-
Sonuçta gizli özellikler, arabanın beynine yetkisiz erişimle açılıyor. Eğer garanti süresi içerisinde arabanın beyni ile ilişkili bir sorun ortaya çıkarsa servis bu erişimi sebep göstererek arabayı garanti dışına çıkartabilir. Ki bu konuda da son derece haklılar.
Ancak; gizli özelliklerin açılması ile beyni yanan bir araç duymadım hiç. Bu yüzden servisler de böyle küçük detaylara takılarak müşteri kaybetmek istemediğinden gizli özellik olayına takılmazlar.
-
Bende gizli özellikler açılmış durumda, bu hafta bakım için servise gittim, gizli özelliklerin açık olduğunu gördüler bişey diyen olmadı.
-
yok ben bizzat servise açtırdım.
-
Konu ile ilgili düşünülebilir diye buraya ekliyorum.
https://www.chip.com.tr/haber/ftc-garantiniz-yanar-etiketleri-yasa-disidir_75470.html?utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_campaign=G%C3%BCnl%C3%BCk%20B%C3%BClten&utm_keyword=2018-04-15
-
benimde aracım 2017 superb 1.4tsi active aldıktan hemen sonra ankadarada Ali Delen abimize gizli özelliklerini açtırdım. Erzurumdaki servise 1 defa bakım ve lastik değişimi için 2 defa toplam 3 defa servise girdim özelliklerin açık olduğunu onlarda gördü herhangi bir sıkıntı yaşatmadılar.
-
Konu ile ilgili düşünülebilir diye buraya ekliyorum.
https://www.chip.com.tr/haber/ftc-garantiniz-yanar-etiketleri-yasa-disidir_75470.html?utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_campaign=G%C3%BCnl%C3%BCk%20B%C3%BClten&utm_keyword=2018-04-15
Hocam orası amerika her türlü ürünü 3 ay içinde koşulsuz iade hakkı var. İade için gittiğinde Türkiye'de adamı döverler.
Ben sağlıkçıyım Amerikada ameliyatlarda kullanılan her malzemenin firma tarafından sağlanan ürün sigortası var. Üründen kaynaklanan hatalarda hastanın tüm masrafları ve tazminat ödüyor firmalar. Aynı firma aynı ürünü Türkiyede dolar bazında 10 kat daha pahalı satıyor ve tazminatı boşverin 300-500 dolarlık hatalı ürününü değiştirmiyor bile. Çünkü ülkemizde buna yönelik bir yasa yok.
-
Hocam orası amerika her türlü ürünü 3 ay içinde koşulsuz iade hakkı var. İade için gittiğinde Türkiye'de adamı döverler.
Ben sağlıkçıyım Amerikada ameliyatlarda kullanılan her malzemenin firma tarafından sağlanan ürün sigortası var. Üründen kaynaklanan hatalarda hastanın tüm masrafları ve tazminat ödüyor firmalar. Aynı firma aynı ürünü Türkiyede dolar bazında 10 kat daha pahalı satıyor ve tazminatı boşverin 300-500 dolarlık hatalı ürününü değiştirmiyor bile. Çünkü ülkemizde buna yönelik bir yasa yok.
Tüketici haklarını ve kanunları bilip takip ederseniz amerika kadar olmasa da belli şartlar var. Mesela bir ürün bir sene içinde üçüncü kez arızalanırsa değişim gibi..
-
Ben de aracımı ilk bakımından bugün teslim aldım. Bir çok gizli özelliği açık durumda ve görmelerine rağmen hiç bir sorun çıkarmadan hem bakımını hem de birkaç trim vs. sorunlarını hallettiler. Ankara Aydoğanlar bahsettiğim servis.
-
Ben de aracımı ilk bakımından bugün teslim aldım. Bir çok gizli özelliği açık durumda ve görmelerine rağmen hiç bir sorun çıkarmadan hem bakımını hem de birkaç trim vs. sorunlarını hallettiler. Ankara Aydoğanlar bahsettiğim servis.
Ne tür trim seslerini nasıl çözdüler anlatırsanız sevinirim
G8341 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Ne tür trim seslerini nasıl çözdüler anlatırsanız sevinirim
G8341 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kapı içlerinden çıtırtı benzeri bir ses geliyordu. Kapı ayarlarında bozukluk varmış bunu hallettiler. Ayrıca ön camlar yarım açıkken camlardan çıtırdama sesleri geliyordu. Mekanizmanın tozlandığını ve temizleneceğini söylediler. O da halloldu. Bakımdan sonra bahsettiğim yerlerde herhangi bir sorun yaşamadım.
Ayrıca Superblerin kronik sorunu gösterge paneli ve multimedya ekranı altından gelen trim seslerine silikon sprey uygulandı. Bu uygulamanın ömrü 2-3 hafta. Ben bu süreçlerde periyodik olarak würth silikon sprey uyguluyorum gerekli yerlere ve en az 2 hafta ses kesiliyor.
Son olarak da yine bir kronik sorun olan metal kapı çıtalarının uç tarafından kalkmasından dolayı rüzgar sesi vardı araçta. Neyse ki bendeki kalkma çok fazla değildi. Yapıştırmayla düzeldi. Tamamen sökülenleri yeni çıta monte ederek hallettiklerini söylediler.
Araçta trim, rahatsız edici sesler ile ilgili yaptırdıklarım bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Başka bir sorunuz olursa yanıtlamaya çalışırım.
-
Benimde araç kasislerden yanlayarak geçince aşırı derece bir esneme sesi vardı onu hallettiler camlarda tam açıkken kapıyı kapatınca sanki camda boşluk varımış gibii sallanıyordu bunu yapamadılar normalmi acaba cam kapalıyken sorun yok ama açıkken tamamen kapıyı kapatınca kapının içinde camın sallandığınız hissedebiliyorum sonra bide arkadan gelen bir baş belası ses var 2 ayrı servise götürdüm bulamadılar biraz bozuk yola girince kafayı yediriyor adama Bi bunu yapsalar bana yeter valla
G8341 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Bozuk yol yada sıkıştırılmış asfalt yolda arkadan gelen cızırtı benzeri ses (pandizot yada arka camdan geliyor gibi) ve yine gösterge panelinden gelen plastik sıkışıyormuş gibi cızırtı sesi gerçekten can sıkıcı.
-
Bozdurmayacağını umuyorum :) Km düşüklüğünden mütevellit henüz servise girmedim, bunun için yetkili servise danışarak 1 ay gecikmesinin sorun olmayacağı bilgisini alıp da hareket ettim.. Kısmetse haftaya Cuma servise girdiğimde bakacağız.
Ayrıca, servis kampanyası yapsalar çok iyi olur.. Umarım sadece 4 yaş ve üstü değil, genel bir kampanya ile güncellerler servis kampanyalarını.