škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Rapid => Konuyu başlatan: Aixtron - 28 Eylül 2017, 09:34:13
-
Arkadaşlar Merhaba,
araba seçiminde birçok faktör etkili olduğu için halihazırda verilen paralarında yüksek olması nedeniyle kılı kırk yarıyoruz adeta. Fabia 1.0 110 dsg almak üzereyken arabanın küçük olması durumundan spaceback'a yöneldim lakin ondada motor seçenekleri style benzinlide 95 ps ve 125 ps olmak üzere iki adet mevcut.
95 ps yokuslarda cekermi kullanan arkadaslar yorum yapabilir mi? seriliği, vs. nasıldır?
125 ts'nin 95 ps ile fiyat farkı 5 bin tl gibi sizce bu fiyat farkı gözetilmemeli mi?
Yakıt konusunda 95 PS ile arasında ciddi fark varmı? Vergi avantajıda oluştu malum zamdan sonra düşüncelerinizi bekliyorum arkadaşlar.
İkinci elde fabia'ya göre rapid daha az gibi birde 1.4 tsı alınırsa ikinci elde tutulur mu?
-
1.0 TSI motorun 95 ps ile 110 ps arasında düz yolda çok fazla bir fark olmayacağını düşünüyorum. Ancak yokuşlarda bayılabilir. Bu durumda 110 ps lik manuel versiyonunu seçebilirsiniz. Ha illa DSG olacak derseniz, aldıktan sonra yazılım ile 130 ps'ye kadar yükseltebilirsiniz. Sorun olmaz. Benim aracım 90 ps idi, ecufast yazılım ile 120 ps'ye yükselttim mesela. Benzerlerine göre daha çabuk hızlanıyor, rampalarda daha atik sollamaya çıkıyor. Gayet memnunum. Tavsiye ederim.
-
95 ps lik araç sizi en dik rampada bile üzmez ben eski 90 ps lik motoru kullanıyorum gayet başarılı. Aynı kararsızlığı 110 ps lik te yaşadım. Yarın bir gün keşke bir daha hızlı gitse demezseniz alın ama şu vergilerle 1.4 ten uzak durun. Yeminle alacağım bir şahin vura kıra binip sigorta bile yaptırmayacağım.
-
Sıfır şahin olsa ona da 1400 lira vergi alacak adam ya.
1.0 -1.2 motorun vergisi 904 lira olacak.
Sen milletin orasina koyan adamin milyonlarca dolar vergi borcunu sifirla vatandasa vur kirbaci
Surada bir imza kampanyasi var arkadaslar bir faydasi opmaz buyuk ihtimalle ama en azindan bir ses olur da bundan sonra daha temkinli olurlar.
Maliye Bakanlığı: 2018 MTV Zammı iptal edilsin. - Kampanyaya imza ver!
http://chn.ge/2xFTGG2
-
Sıfır şahin olsa ona da 1400 lira vergi alacak adam ya.
1.0 -1.2 motorun vergisi 904 lira olacak.
Sen milletin orasina koyan adamin milyonlarca dolar vergi borcunu sifirla vatandasa vur kirbaci
Surada bir imza kampanyasi var arkadaslar bir faydasi opmaz buyuk ihtimalle ama en azindan bir ses olur da bundan sonra daha temkinli olurlar.
Maliye Bakanlığı: 2018 MTV Zammı iptal edilsin. - Kampanyaya imza ver!
http://chn.ge/2xFTGG2
imzaladım
-
Arkadaşlar Merhaba,
araba seçiminde birçok faktör etkili olduğu için halihazırda verilen paralarında yüksek olması nedeniyle kılı kırk yarıyoruz adeta. Fabia 1.0 110 dsg almak üzereyken arabanın küçük olması durumundan spaceback'a yöneldim lakin ondada motor seçenekleri style benzinlide 95 ps ve 125 ps olmak üzere iki adet mevcut.
95 ps yokuslarda cekermi kullanan arkadaslar yorum yapabilir mi? seriliği, vs. nasıldır?
125 ts'nin 95 ps ile fiyat farkı 5 bin tl gibi sizce bu fiyat farkı gözetilmemeli mi?
Yakıt konusunda 95 PS ile arasında ciddi fark varmı? Vergi avantajıda oluştu malum zamdan sonra düşüncelerinizi bekliyorum arkadaşlar.
İkinci elde fabia'ya göre rapid daha az gibi birde 1.4 tsı alınırsa ikinci elde tutulur mu?
Hocam fabia 1.0 110 HP TSI DSG sahibiyim aaracı alalı 1 ay oldu. araçtan memnunum ve rampası hızlanması atikliği filan çok iyi. bence düşünün bu seceneğ. hem artık vergi meselesi de artık önemli.
-
Adminler yukaek vergi odemeye bayiliyor herhalde mesajimi sildiklerine gore.
Bu kadar kralci olmayin ya.
Unutmayin toplumlar hak ettikleri gibi yönetilirler.
-
ben eski tip 90bg dsg modeli kullanıyorum. boğulma, çekmeme gibi sorunlar yaşamazsınız ama motor bas bas bağırır. devir 3000lere dayanır. bu da motorun güçsüzlüğünden kaynaklanan bir bağırtı. Ha aynı zamanda bu yakıt tüketimini direkt olarak etkileyen bir durumdur. keza 100ü geçmeye başladığınızda da motor çok tüketmeye başlar düz yolda 120yi geçtiğiniz an 11-12ltyi çok rahat görebilirsiniz.
-
11-12 litre imkansız 1.2 tsi da 120-130 arası max 6 litre yaktırıyor. 11-12 için döşeöeye yapılık gitmeniz gerekir. Motor sesi 2500 den sonra duyuluyor. 5 visesse 110 km üzeri rahatsız edebilir sıkıştırdığınızda.
-
Hocam ikinci el zayıflığı ve özellikle yokuş seçeneği etkisi beni rapid 1.0 95 ps ' nin dışına atıyor. Ben yokuşta bayılacağını çok düşünmesem de uzun yoldaki yakıtı düşündüyor bu seferde. Sanki skoda fabia al rapid alma diyor müşterisine.
-
Hocam ikinci el zayıflığı ve özellikle yokuş seçeneği etkisi beni rapid 1.0 95 ps ' nin dışına atıyor. Ben yokuşta bayılacağını çok düşünmesem de uzun yoldaki yakıtı düşündüyor bu seferde. Sanki skoda fabia al rapid alma diyor müşterisine.
hocam fabia 1.0 tsi dsg aldım agustos ayında daha 1 ay oldu. alır almaz daha 700km iken istanbul samsun yaptım gidiş dönüş. 800km yolda ortalamam 5.3 oldu giderken 5.6 oldu gelirken.
bir depoyla gidip bir depoyla döndüm
bu arada 6 yıldır ehliyetim var ama 1 aydır şoförlüğüm var daha öncesi yok. o yuzden yakıt tüketiminde dha da aşağıları görebilir iyi şoför, ben de yeni öğreniyorum.
gelecek hafta tekrar samsuna gideceğim o zaman yakıt tüketiminde dikkat edip öyle gereksiz gaz vermeler filan yapmayacağım.
muhtemelen 5 lt nin altına ineceğim.
-
Arada silindir sayısı var bildiğim kadarıyla 1.0 95 ps 3 silindirli bir motor. Ben 5000 fark ile 125 bg seçerdim ama ülkemizdeki tercihler aksi yönde.
Ek olarak fabia ile rapidi karşılaştırmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Arada şasi iz genişliği segment farkı gibi pek çok önemli fark var.
-
Arada silindir sayısı var bildiğim kadarıyla 1.0 95 ps 3 silindirli bir motor. Ben 5000 fark ile 125 bg seçerdim ama ülkemizdeki tercihler aksi yönde.
Ek olarak fabia ile rapidi karşılaştırmanın doğru olmadığını düşünüyorum. Arada şasi iz genişliği segment farkı gibi pek çok önemli fark var.
Rapid ile Fabia aynı segmentte yer alıyor. Fabia B segment, Rapid ise B+
-
2016 model 1.2 TSI 110 hp 175 tork manuel spaceback sahibiyim, araç genel anlamda çok iyi rampalarda hızını aldıktan sonra hiç sıkıntı yaşamazsın, şehirler arası yolda 6. vitesle klima açık bagaj dolu halde rampa çıkıyor ancak yaşadığım nadir bir sıkıntıdan bahsedeyim. Araçta 3 ve üzeri kişi varken klima açık vaziyette rampaya çıkmaya başladığım anda 1. vitesten 2. vitese geçince yemiyor, böyle bir durumda vites değiştirmeden önce arabayı iyice bağırtmam gerekiyor (4-5 binde değiştirince yiyor) ben de bundan rahatsız oluyorum şahsen. Ama kimine göre de normal bir durumdur.
-
2016 model 1.2 TSI 110 hp 175 tork manuel spaceback sahibiyim, araç genel anlamda çok iyi rampalarda hızını aldıktan sonra hiç sıkıntı yaşamazsın, şehirler arası yolda 6. vitesle klima açık bagaj dolu halde rampa çıkıyor ancak yaşadığım nadir bir sıkıntıdan bahsedeyim. Araçta 3 ve üzeri kişi varken klima açık vaziyette rampaya çıkmaya başladığım anda 1. vitesten 2. vitese geçince yemiyor, böyle bir durumda vites değiştirmeden önce arabayı iyice bağırtmam gerekiyor (4-5 binde değiştirince yiyor) ben de bundan rahatsız oluyorum şahsen. Ama kimine göre de normal bir durumdur.
Ben aynı sıkıntıyı eski aracım fiat punto 1.4 75 bg otomatık lpg ile yasıyodum. Her dik yokuşta müdahale ediyordum.
1 aylık rapid spaceback 1.0 dsg araç full doluda olsa en ufak sıkıntı vermiyor. Gayet seri çıkıyor.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi