škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: Neoki - 19 Nisan 2016, 22:01:58
-
Turk otomobil gazetecileri birligi tarafindan az once yeni skoda superb yilin otomobili secildi. Skodaturkiye forumuna hayirli olsun :)
7 otomobil arasindan birinci olan superb'i opel astra takip etti.
http://m.hurriyet.com.tr/ogd-turkiyede-yilin-otomobili-icin-yilin-testini-yapti-40076513
Sonuc haber sitelerine daha dusmedi. Gelince guncelleyecegim.
-
Hadi hayırlı olsun yılın otomobili SÜPERB :)
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Otomobil Gazetecileri derneği OGD tarafından Türkiye'de Yılın Otomobili Az önce Açıklandı.
Açıklanan Karar ile Türkiye'de Yılın Otomobili SKODA SUPERB
(http://i.hizliresim.com/E894bZ.jpg)
-
Aklin yolu bir , bu araba son donemde test ettiklerim icinde en iyisi
MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Hakeden kazandı... Özellikle dış tasarımdaki çok özel detayları, özgün yapısı, iç mekanında sade ama şık ve ferah görünümüyle tüm bunlara ilaveten uygun fiyatlarıyla (Türkiye şartlarında) Bu ödülü anasının ak sütü gibi haketti... Süpersin Superb....
-
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160420/c146e55fc95b10c0b777421ef0abefed.jpg) mart ayı satistada 2. Olmuş süper b :)
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Superb iyi arabadır, hak ettiğine inanıyorum...
-
bu biraz kötü oldu :) bu saatten sonra superb alacakların karşısında satış temsilcilerinin burnu 1 cm daha havada olacak.
-
bu biraz kötü oldu :) bu saatten sonra superb alacakların karşısında satış temsilcilerinin burnu 1 cm daha havada olacak.
Haklısınız. Biz sırf satış temsilcisinin tutumu yuzunden superb almadık..
-
Superb i seçerek biz de kazanmis olduk...
-
Normal şartlar altında bizim ülkemizde HAK EDENİN HAKKINI pek vermezlerdi. Ama 30 yıllık hayatımda nadir de olsa gördüğüm bir durum olmuş. Oldukça OBJEKTİF bir puanlama yaparak HAK EDENİN HAKKINI vermişler.
Avrupa da yılın otomobili seçilirken superb bence puan olarak hak ettiğinin altında bir puan almıştı. Ama neyse ki biz sezar ın hakkını superb e vermişiz...
-
Hayırlı olsun ozman hakediyodu bu ödülü yakışır superb'e :-)
-
Hayırlı olsun haklı bir sonuç almış süperb ancak naçizane fikrim performansı daha iyi olabilirdi. Prestige paket olanını 1 hafta test ettim sadece performansını beğenmemiştim.
-
Hayırlı olsun haklı bir sonuç almış süperb ancak naçizane fikrim performansı daha iyi olabilirdi. Prestige paket olanını 1 hafta test ettim sadece performansını beğenmemiştim.
1.6 TDİ normal bir kullanıcı için yeterli oluyor. Performans beklentiniz varsa 2.0 TDİ ya da TSİ seçenekleri var. Bugün ki kısa seyahatimden bir fotoğraf ;)....
(http://i.hizliresim.com/GRMV9N.jpg)
-
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.
Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
-
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.
Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
2.0 TDİ 150 HP olanın zayıf olduğu söylenebilir fakat 2.0 TDİ 190 HP 400 Tork motor için zayıf demek mümkün değil.
-
superb candır alan pişman olmaz. Bu ödülü sonuna kadar hakkettiğini düşünüyorum...
-
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.
Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
1.6 tdi ler için haklı olabilirsin de tsi nerden çıktı onu anlamadım. bana başka bir benzinli motor söyle ki tsi kadar performans versin aynı zamanda tasarruf sağlasın. benzinli turbo beslemeyi piyasaya çıkaran, devrim niteliğinde motordur tsi ki daha bir çok marka hala atmosferik motor kullanıyoken
-
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.
Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
1.6 Tdi yi anlarimda. Tsi gibi az yakan ve performans li motor Yok bence daha
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
2.0 TDİ 150 HP olanın zayıf olduğu söylenebilir fakat 2.0 TDİ 190 HP 400 Tork motor için zayıf demek mümkün değil.
Bu konuda hemfikir olduğumuz bir önceki mesajımda net :)
-
1.6 tdi ler için haklı olabilirsin de tsi nerden çıktı onu anlamadım. bana başka bir benzinli motor söyle ki tsi kadar performans versin aynı zamanda tasarruf sağlasın. benzinli turbo beslemeyi piyasaya çıkaran, devrim niteliğinde motordur tsi ki daha bir çok marka hala atmosferik motor kullanıyoken
Bakınız ; BMW 4.18 1.5 motor 3 silindir ödüllü motor
Ford ecuboost motor 1.0 ödüllü motor
Fiat Alfa ve ortakları diğer grup 1.4 multiair
Arkadaşlar kimse yanlış anlamasın bende tdi kullanıcısıyım ancak marka fanatikliği yapmadan objektif olarak bakıyorum tsi ve tdi motorlar özellikle tsi motorlar ödüllü kendini ispat etmiş motorlar ancak zamanının gerisinde kalıyorlar günümüz itibari ile güncellenmesi şart artık.
Sonuç olarak esas konumuza dönecek olursak Süperb kesinlikle çok güzel bir araç ve hak ettiği değeri bulmuş, ancak vag grubunun motorlarının artık zayıf kaldığı ( özellikle Tdi) gerçeğini değiştirmiyor ne yazık:(
Herkese keyifli forumlar.
-
...tsi ve tdi motorlar özellikle tsi motorlar ödüllü kendini ispat etmiş motorlar ancak zamanının gerisinde kalıyorlar günümüz itibari ile güncellenmesi şart artık...
VW her iki motorda da azamî torku belirli motor devirleri arasında sabit ve mümkün olan en fazla seviyede almaya çalışıyor. Diğer turbo motor kullanan araçların tork grafiklerini hep pik yapar ve sonrasında düşüşe geçer şekilde görüyorum. VW' de ise belirli devirler aralığında azamî torku sabit olarak veriyor. Diğer muadili dinilebilecek motorlara nispetle daha az tork ve HP üretmesinin nedeni bu belirli devirlerde azamî torku alma amacı diye düşünüyorum.
-
Oradaki sıkıntı kullanılan şanzumanların 250nm e kadar dayanabilmesi. bu yüzden motor kısılıyor. eski sattığım araçta da vardı bu durum. y30dt kodlu isuzu motoru kullanan vectramın manuel olanı 370nm tork verirken otomatiği 330 nm tork veriyordu. sebebi japon aisin firmasının yaptığı otomatik şanzumanı kullanması ve bu şanzumanın 330nm ye kadar dayanabilmesidir.
ben hala 1.4 tsi motorun zamanında gerisinde olduğunu düşünmüyorum. act denilen özellik eklenip hem 150bg hem de ekonomik bir motor yapabiliyorlar. fordun ödül alan 1.0 motoru mondeoda kullanma imkanı yok .1.5 turbo motoru ise o kadar verimli değil.
-
Şİmdi bir videoda gördüm de, skoda superb 2.0 tsi 4x4 ile girmiş bu seçime. diğer araçlara haksızlık olmuş biraz :)
-
Supriz at superb olmus :)
Sent from my iPhone using Tapatalk