škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Superb III => Konuyu başlatan: RallPH - 31 Ocak 2016, 23:03:14
-
Bugün Passat b8 ve Superb 3 test ettim. 80 km hızdan sonra passatın içinde rüzgar sesi çok fazla idi. Radyoyu açıp resmen sesi bastırdık. Sonra Superb 3 ü test ettim onda ses 95 ten sonra duyulmaya başlıyor. Enteresandı Passat da ses çok daha fazla idi. Bu doğrultuda ikisi arasında büyük ihtimal Superb i seçecem ama rüz gar sesini en azından 110 dan sonra duymaya başlasam çok daha iyi olurdu
-
Otopark.com un superb testini izlemenizi öneririm. Fiyat performans oranı olarak superb önde. Passatın limitleri daha iyi ama o limitlere kimse çıkmıyor yani passat gzili hazine ama hazinesi bize hitap etmiyor...
-
Otopark.com un superb testini izlemenizi öneririm. Fiyat performans oranı olarak superb önde. Passatın limitleri daha iyi ama o limitlere kimse çıkmıyor yani passat gzili hazine ama hazinesi bize hitap etmiyor...
Aynı karoser platform üzerinde üretiliyor diye biliyorum, ikiside virajlara kendinden çok emin giriyor ve çıkıyor savrulma vs yok bu arada Superb i yanımdaki bmw 320 nin yan aynasını baz alarak parkettim sensörler çıldırdı arkadaki en gele geçiriyormuşum yani Superb i yandaki aracın aynasını bazalarak parketmemeli maşallah gemi gibi araç diğerleri küçük kalıyor yanında
-
Bugün Passat b8 ve Superb 3 test ettim. 80 km hızdan sonra passatın içinde rüzgar sesi çok fazla idi. Radyoyu açıp resmen sesi bastırdık. Sonra Superb 3 ü test ettim onda ses 95 ten sonra duyulmaya başlıyor. Enteresandı Passat da ses çok daha fazla idi. Bu doğrultuda ikisi arasında büyük ihtimal Superb i seçecem ama rüz gar sesini en azından 110 dan sonra duymaya başlasam çok daha iyi olurdu
Kişiye göre Ses kavramları biraz farklı. Ben dediğiniz kilometrede rüzgar sesi duymuyorum. SuperB'de rüzgar sesi eski aracım 2011 A6'dan daha az. Yol sesi daha fazla. Dedim ya farklı bakış açıları. Dün Passat B8'e bindim. İnanın SuperB'den sonra bariz aracın içi beni sıktı. Kasvetli geldi. Passat'ın sürüş dinamikleri SuperB'den iyi diye inanın o rahatlıktan vazgeçemeyeceğimi düşündüm. SuperB'yi satsam yine A6 alırım. Passat ile ikisinin arasında kalmayın. SuperB iyi tercih olacaktır...
-
O rüzgar sesi ve sert süspansiyondan dolayı passattan vazgeçip süperb aldım. konfor harika. bize kalan 235 tabandan gelen lastik sesi.
-
O rüzgar sesi ve sert süspansiyondan dolayı passattan vazgeçip süperb aldım. konfor harika. bize kalan 235 tabandan gelen lastik sesi.
Lastik sesinden gerçekten şikayetçiyim. Başka ses gelmiyor araçtan. Buna nasıl bir çözüm buluruz acaba. Ziebart yaptıracaktım fakat olumsuz yorumları okuyunca vazgeçtim
-
Valla öyle şikayet edecek bir ses yok bende. başka ses olmayınca yolda ilerlerken bi onu duyuyoruz. daha iyi izolasyon için daha yüksek bütçe ayırmak lazım arabaya.
-
Valla öyle şikayet edecek bir ses yok bende. başka ses olmayınca yolda ilerlerken bi onu duyuyoruz. daha iyi izolasyon için daha yüksek bütçe ayırmak lazım arabaya.
Beni ciddi ciddi rahatsız ediyor. :(
-
ben de daha önce e39 kullanmıştım onda da lastik sesi daha az idi. (önler 245, arkalar 275 olmasına rağmen) o sınıfa çıkmak lazım demek ki. a6, e serisi, 5 serisi...
-
Lastik sesinden gerçekten şikayetçiyim. Başka ses gelmiyor araçtan. Buna nasıl bir çözüm buluruz acaba. Ziebart yaptıracaktım fakat olumsuz yorumları okuyunca vazgeçtim
Üzerinde gelen lastikler ne marka/model?
-
Üzerinde gelen lastikler ne marka/model?
pirelli cinturato p7
-
Lastik sesinden gerçekten şikayetçiyim. Başka ses gelmiyor araçtan. Buna nasıl bir çözüm buluruz acaba. Ziebart yaptıracaktım fakat olumsuz yorumları okuyunca vazgeçtim
Evet lastik sesi beni de rahatsız eden seslerden bende 2012 jetta var yakın tarihte çamurluk içlerine bitüself uygulamayı düşünüyorum. Çamurluk içlerine bitüself tarzı yalıtım malzemesi kullanarak bir nebze de olsa gelen lastik sesleri azaltılabilir düşüncesindeyim.
-
pirelli cinturato p7
Lastiklerle alakalı olabilir mi? Malum Pirelli'nin hamuru sert, Michelin'le bu seste baya bi azalır tahminim...
-
Lastiklerle alakalı olabilir mi? Malum Pirelli'nin hamuru sert, Michelin'le bu seste baya bi azalır tahminim...
18 jant olarak AB etiket değerlerine göre değerlendirirsek Pirelli'den Michelin'e geçmenin bir faydası olmaz; zira Cinturato da 71 desibel, Michelin Pliot Sport ve Primacy 3 de 71 desibel. O ebatta benim bildiğim en sessiz lastik Good Year Eagle F1 Assymetric 2, 68 desibel ses değeri ile.
-
şimdi baktım. pirelli p7 19 inçte 235 40 19 da 72db diyor lastik için.
-
şimdi baktım. pirelli p7 19 inçte 235 40 19 da 72db diyor lastik için.
Ebata, hız ve yük endeksine göre aynı marka lastik modeli için 3 desibel fark bile görülebilir.
-
Çaamurluk içlerine bitiself,
hem alta hem de çbitiself üstüne de pütür atılırsa ses bir parça geçebilir
-
Şu colombustan lazım eğer doğruysa ters kare dalga ses üretip istenmeyen sesleri sönümlüyormuş. audide vardı bu yıllar önce.
-
Şu colombustan lazım eğer doğruysa ters kare dalga ses üretip istenmeyen sesleri sönümlüyormuş. audide vardı bu yıllar önce.
Çok enteresan ilkkez duydum böyle bir özellik
-
Biraz zor bence o iş. Çünkü sönümleme için mantıken tam ters bir dalga oluşturmak gerek.
Colombus a önceden kayıtı ters ses dalgaları olsa da yol ve araç içi ses o anki kullanım durumuna göre değiştiğinden dalgalar tam örtüşmeyecek dolayısı ile ses de tam sönümlemeyecektir. İşin kötğsğ eğer kulak frekansında ses üretiliyorsa, sönümlenememe durumunda gürültü ve sesin artmasına dahi neden olabilir.
Tek çözüm gerçek zamanda gelen frekansa uygun ters dalga oluşturmak olur ki bunu da yapması bence çok çok zor.
-
Bu audide yıllar önce uygulanmaya başlamıştı. kimse geleceği bilemez. tahmini bir kare dalga üretiliyordur. %100 sönümleme zaten olmaz ama bence başarılı olabilecek bir sistem.
-
Cem bey superb aracı aldınız mı aldıysanız kaça aldınız bayide araç var mı merak ettim
-
Evet lastik sesi beni de rahatsız eden seslerden bende 2012 jetta var yakın tarihte çamurluk içlerine bitüself uygulamayı düşünüyorum. Çamurluk içlerine bitüself tarzı yalıtım malzemesi kullanarak bir nebze de olsa gelen lastik sesleri azaltılabilir düşüncesindeyim.
Benim YETİ aracım SuperB'den daha sessiz lastik sesi konusunda. Michelin lastik var ama bu kadar etkileyeceğini sanmam. Çünkü bariz sessiz.
Lastiklerle alakalı olabilir mi? Malum Pirelli'nin hamuru sert, Michelin'le bu seste baya bi azalır tahminim...
Eren Bey pek fark etmeyeceğini söylüyor.
Çaamurluk içlerine bitiself,
hem alta hem de çbitiself üstüne de pütür atılırsa ses bir parça geçebilir
Bu nasıl bir malzeme acaba ? Sprey tarzı birşey mi ?
Şu colombustan lazım eğer doğruysa ters kare dalga ses üretip istenmeyen sesleri sönümlüyormuş. audide vardı bu yıllar önce.
Çok ilginç. İlk kez duyuyorum.
-
Benim aracımda colombus sistemi var ve ses sönümleme durumunu aktif olarak bilmiyorum ama özellikle 2 kasadan sonra yeni kasa bana oldukça sessiz geliyor.Pirelli mükkemmel bir lastik değil ama çok kötü de diyemeyiz.Ses olayında kullanılan yerin asfalt kalitesi asıl etken.Değişik yerlerde kullanımlarda farklı sonuçlar alıp kişilerin farklı yorumlar getirmesi hele Türkiye de çok doğal.Her bölge farklı asfalt yapısına sahip mevsimsel farklardan ötürü.
-
Benim aracımda colombus sistemi var ve ses sönümleme durumunu aktif olarak bilmiyorum ama özellikle 2 kasadan sonra yeni kasa bana oldukça sessiz geliyor.Pirelli mükkemmel bir lastik değil ama çok kötü de diyemeyiz.Ses olayında kullanılan yerin asfalt kalitesi asıl etken.Değişik yerlerde kullanımlarda farklı sonuçlar alıp kişilerin farklı yorumlar getirmesi hele Türkiye de çok doğal.Her bölge farklı asfalt yapısına sahip mevsimsel farklardan ötürü.
Önceki aracım olan A6'da Continental Sport Contact 5 vardı. Kesinlikle sınıfının en iyisi. Pirelli Conti kadar iyi tutunamıyor yola.
-
Önceki aracım olan A6'da Continental Sport Contact 5 vardı. Kesinlikle sınıfının en iyisi. Pirelli Conti kadar iyi tutunamıyor yola.
Bende sizin gibi lastik sesi konusunda çok rahatsızım bundan önceki aracımız santa fe 'ydi o 235/60 ölçülüydü ama ondan ses falan gelmiyordu. sanırım yanakta etkiliyor çünkü şuan kışlık pirelli var 245/40 bu kombinasyondada çok geliyor.
Kardeşimde i30 var 225/45 yanak onda continental sport contact 5 var o lastik sesi konusunda felaket 100 e çıkınca öyle bir uğultu geliyorki
Bu tecrübelerden sonra sanırım yanak yüzünden geliyor bu sesler
-
Bende sizin gibi lastik sesi konusunda çok rahatsızım bundan önceki aracımız santa fe 'ydi o 235/60 ölçülüydü ama ondan ses falan gelmiyordu. sanırım yanakta etkiliyor çünkü şuan kışlık pirelli var 245/40 bu kombinasyondada çok geliyor.
Kardeşimde i30 var 225/45 yanak onda continental sport contact 5 var o lastik sesi konusunda felaket 100 e çıkınca öyle bir uğultu geliyorki
Bu tecrübelerden sonra sanırım yanak yüzünden geliyor bu sesler
Haklısınız yanakla ilgili fakat şöyle birşeye de dikkat ettim; Mesela davlumbazlara bir taş falan değdiğinde o seste direk içeri giriyor. Yani değdiğini fazlasıyla hissediyorsunuz. O bölgede yalıtım eksikliği var. Önceki aracımda Sport Contact 5 vardı fakat Pirelli'den sessizdi. Yanak 50 idi ve sanırım A6'nın yalıtım kalitesinden dolayı çok sessiz geliyordu bana.
-
Bituself malzemeyi sticker gibi dusunebilirsiniz.
Putur ise asfalta benziyor. Sprey olani var m8 bilmiyorum, nette bir arastirin derim.
-
Lastik sesinden ben de rahatsızım. Özellikle yağışlı havalarda yoldaki kum tanelerinin davlumbazlara vurma sesi bariz duyuluyor. Normal hızlarda uğultuyu müzik sesi ile bastırmak gerekiyor :)
-
Lastik sesinden ben de rahatsızım. Özellikle yağışlı havalarda yoldaki kum tanelerinin davlumbazlara vurma sesi bariz duyuluyor. Normal hızlarda uğultuyu müzik sesi ile bastırmak gerekiyor :)
Davlumbazlara değen o sesleri bende hissediyorum. Ziebart gibi firmaların izolasyon malzemesi tamda bu bölgeye uygulanıyor. Faydalı olacağı kanaatindeyim (Bu bölgedeki sesler için)
-
Davlumbazlara değen o sesleri bende hissediyorum. Ziebart gibi firmaların izolasyon malzemesi tamda bu bölgeye uygulanıyor. Faydalı olacağı kanaatindeyim (Bu bölgedeki sesler için)
Daha önce davlumbaz altına serviste uygulama yaptırdım, özellikle davlumbaz seslerine çok çok iyi geliyor. Yağmurda örneğin su sesi neredeyse yok oluyor ve bir nebze yol gürültüsü gidiyor.
Ancak uğultu sesi için çok iyi azaldı diyememiştim. Bu uğultu sesinin nedeni lastik yüzeyinden gelen titreşimlerin süspansiyon ve diğer yürüyen aksam üzerinde kasanın tamamınan yansıyan bir bütün olarak görmek gerek. Bu ara parçaların yalıtımını o parçaların kalitesini belirtiliyor.