škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Favorit & Felicia => Konuyu başlatan: kaandr34 - 28 Ocak 2016, 19:01:14
-
Öncelikle merhaba, aracım 1997 model 1.3 glx felicia
akü aşırı hızlı bitiyor. mesela dün en aşağı 20-30 km yol yaptım fakaf bu sabah arabanın aküsü bitikti merkezi kilit bile açılmadı. ki bu biten akü 4 gün önce takıldı ve bu 3. akü sanayiye götürdüğümde usta kaçak göremedi motorda, yardımcı olursanız sevinirim.
Ve bununla alakalı mı bilmiyorum ama arabada gaz verince gösterge ışıkları ve farlar daha çok yanıyor.
:confused::confused::confused::confused::confused:
-
Öncelikle forum kurallarını okuyup, "Tanışma" alt forumunda kendinizi tanıtan bir konu açınız lütfen. İyi forumlar.
-
Öncelikle merhaba, aracım 1997 model 1.3 glx felicia
akü aşırı hızlı bitiyor. mesela dün en aşağı 20-30 km yol yaptım fakaf bu sabah arabanın aküsü bitikti merkezi kilit bile açılmadı. ki bu biten akü 4 gün önce takıldı ve bu 3. akü sanayiye götürdüğümde usta kaçak göremedi motorda, yardımcı olursanız sevinirim.
Ve bununla alakalı mı bilmiyorum ama arabada gaz verince gösterge ışıkları ve farlar daha çok yanıyor.
:confused::confused::confused::confused::confused:
@kaandr34,
Bir kaç nedeni var. İlki sorun alternatördedir..Ya fırçalardaki kömürler bitmiştir yada AC' yi DC ye çeviren diyotlardan biri yanmıştır.
Eğer bunlarda bir sorun yoksa, alternatörden aküye gelen kablonun bağlandığı akü pabuçları ve alternatör terminali ile akü (-) bağlantı kablo pabuçları kontrol edilmelidir. Zamanla korozyona uğrayıp kötü temas nedeniyle akünüz şarj olamıyordur.