škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A7 => Konuyu başlatan: kablan12 - 26 Ağustos 2015, 10:33:13
-
Merhaba Arkadaşlar 205/45/r17 jant uzerınde prellı p7 var gecen sene kışın arac borcu nedenı ıle kıs lastıgı alamamıstım ama bu sene almak ıstıyoru beklenmedık havalarla karsılasabılıyoruz ulkemızde,
1- Şuan kıs lastıgı almanın fıyat avantajı olur mu,
2- Octavıa 205/45/r17 ıcın hangı kıs lastıgını onerırsınız, tecrube edınmıs ve net bılgı sahıbı arkadaslardan onerı beklıyorum.
Şimdiden bılgılendırdıgınız ıcın tesekkurler.
-
Bu konuda baya araştırmıştım. Sanırım continental en iyisi bu konuda ama herkes çok sert lastik olduğunu söylüyor. Zaten sert olan süspansiyonları iyice sertleştirip daha da kötü hale gelirmi diye düşünüyorum. Michelin in yumuşak hamurlu ve daha sessiz olduğunu söylüyorlar ama malum memleketin yolları hep bozuk bi dünya para verip kısa sürede lastiği elime almak istemiyorum. Kararsızlık diz boyu yani. Bu arada mevcut lastiklerim Nexen marka.
-
Hankook kullanıyorum, tavsiye derim, fiyatları biraz daha uygun.
-
Hemen her markanin kis lastigi yazliklara gore oldukca yumusaktir.
Kis lastiklerinin krali da Michelin Alpin serisidir. Ancak bulundugunuz yerde kis siddetli gecmiyor ve kisa suruyorsa Michelin e o kdr para vermeye grk yok
Ben kumho izen 31 ya da 33 kullaniyorum. Cik da memnunum. Gecen kis karda byzda cok dik yokuslarda bile en ufak kayma vs yasatmadi.
Ebat olarak da 17 olan yazliklarla ayni ebati sectim.
-
Lastik ebatı büyüdükçe alt seviye lastiklerle üst seviye lastikler arasındaki fiyat farkı artıyor; bu nedenle bütçenizi belirtirseniz daha rahat tavsiye alabilirsiniz.
Kendi adıma, eğer bütçe kısıtı yoksa Continental TS850 öneririm.
-
Nokian diye bir marka var, adamların işi kış şartları için lastik üretmek diyebilirim,hepsi buradadan alıp kullanmıştım ve çok memnundum,
adını tuhaf bulup çin malı zannetmeyin çinle alakası yok :)
-
Ben de aynı durumdayım. Geçen sene kazasız belasız kışı bir şekilde atlattım ama bu kış için alacağım. Sanırım şimdi almanız fiyat anlamında avantajlı olacaktır. Lastikleri şimdi satın alıp kışın taktırana kadar lastikçide kalmasını satıcı kabul ederse sizin için kolay olacaktır.
-
Jantınız skodanın orjinal 17" jantımı yoksa başka bir markanın jantımı ? Orjinal skoda jantların 17" lerinde 205 45 değil 225 45 lastik ebatı var ondan soruyum dedim :)
-
doğru soyluyorsunuz 225/45/r17 yanlıs yazmısım!
Şuan ıcın fıyatalr bole gorunuyor gecen yıl fıyatlar konusunda bılgısı olan var mıdır? Sımdı almamız da ne gıbı kearımız olabılır?
Nokıan vıdeosunu ızledım, ----420 TL
https://www.youtube.com/watch?v=Aw09ghuCGM8
https://www.youtube.com/watch?v=sJoIH5dtdjM
gayet basarılı gorunuyor,
continental contiwintercontact ts 850------435 TL
https://www.youtube.com/watch?v=7ayCn1o4fuE
buda gayet basarılı fakay fıyat sanırım bıraz yuksek gıbı?
BRIDGESTONE LM32-çok basarılı gorunuyor!------500 KUSUR TL
https://www.youtube.com/watch?v=aktW4DoedTE
https://www.youtube.com/watch?v=82WRWfh9iT0
bir kaç lastıkcı arkadas ıle gorustum suan ıcın bu lastıklerın halı hazırda olmadıgını uretım asamasında oldugu cok fıyat farkı sagalamayacagını ogrendım, ınternet sıtelerınde fıyatlar lastıkcılerle aynı takma cıkartma ucretı ıle aynı hesaba gelıyor denılebılır.
Bunun dısında lastıkcı bır arkadas mıchalın cıkamadıgı yerden contınental ucarak cıktı gozumuzle sahıt olduk kısın tercıhınızı buna gore degerlendırebılırısnız dıye de not dustu!
-
Daha önceki Fabia da Hankook marka kış lastiği kullanıyorduk ve gayet başarılıydı. Hatırlarsanız bu kış iç anadolu bir ara -18 -20 lere kadar düştü hatta o gece de Kırıkkaleye baya kar yağmıştı özellikle ani fren ve yokuşta kalkış olarak test etmiştim lastikleri kalkışta ve durmada kayma veya patinaj durumu olmadı.
Başka golf 7 si olan bir arkadaşımda Sava marka lastikleri kullanıyor.Özellikle ankara nevşehir arasında kışın gelip gider. O da kendi lastiklerinin bir sıkıntı yaratmadığını memnun olduğunu söylüyor. Fiyatı da piyasadaki lastiklere göre baya baya ucuz. Bu arada lastiğin açıklamasında Avrupada üretilir ve Goodyear teknolojisi ile desteklenir yazıyor. Bir de bunu araştırın isterseniz :)
http://www.kliksa.com/urun/sava-22545-r17-91h-eskimo-hp-kis-lastigi/902279746 (http://www.kliksa.com/urun/sava-22545-r17-91h-eskimo-hp-kis-lastigi/902279746)
-
Kışlık lastikte sadece buz kar düşünmeyin kuru zeminde önemli Continental bu işte bir tık daha iyi sanırım. Lastik testlerinde de bu sonuç çıkıyor. Bende çok kararsızdım ama conti almaya karar verdim
-
Önceki aracımla kartepe yolculuğumuzdan, marka nokian
(http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/08/26/badeeem.md.png) (http://www.hizliresimyukle.com/image/Cip)
(http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/08/26/badeem.md.png) (http://www.hizliresimyukle.com/image/Cia)
(http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/08/26/badem.md.png) (http://www.hizliresimyukle.com/image/Cid)
-
bu fotoğrafları çektikten sonra yine kar yağışı başladı ve o görünen lastik izleri yok olmaya başlamıştı
-
Belki okurken octavia için tuhaf gelebilir ama;
Kar lastiğinin hız kimitinin 100 den az olması ve soğuklarda amortisöre düşen yükün azalmasını sağlamak, lastiğin düşük profilinin yanal hasara uğrama riskinin fazla olduğunu hesaba katarak ve de daha ekonomik çözümler üretmek adına jant çapını düşürerek 16 veya 15" ölçülü lastik öneririm...mesela 205 55 16 veya 195 65 15 gibi...
-
JAnt alma düşüncesi varsa aracın orj lastiklerinin yuvarlanma katsaysına uygun olan en küçük çapta jant ve yine buna uygun en dar tabanlı lastik ıslak, buzlu ve karlı zeminlerde max tutuş sağlayacaktır
-
hankooklar dolar ile geldiği için fiyatları yükseldi. ben kışın eski arabayı kullanıyorum. onda W2G2 var kış lastiği konseptinde ama üzerinde all weather yazısı da var. çukurları silica kaplamalı bu da belli bir sürate çıkıldığında çentiklerin kar tutmasını engelliyor. ben memnunum. sulu sepken ortamda diğer arabalar yavaş giderken ben biraz daha hızlı gittiğimde bir sorun yaşamadım. aralarından geçip gidiyorum. kar tutmuş yolda da iyi. 20 cm üstü kar tutmuş yolda durduğunda yeniden kalkmada zorlanma var. ama hareket halinde iken patinaja düşmüyor. tabi bu her lastikte olabilecek sorun. lastik oldukçada yumuşak. kış lastiği olduğu farkedilmiyor. sadece virajlara sert girmemek lazım. bu da yol kuru ise problem. direk kış lastiği olarak üst modelleri var. eğer superb için alırsam hakkapelita R2 modelini tek geçerim. diğer seçeneğim ise yeni olan WR D4.
http://www.nokiantyres.com/tyres/passenger-car/winter-tyres/
yazlıkta ise Z line
continentalı ismi var diye kardeşime aldık ama tam kütük bir lastik. araba traktöre döndü. oldukça rahatsız. özellikle yol kuru ise kullanılacak lastik değil. nexen takılı arabaya da bindim bu lastikte rahat ama kış koşullarında deneme fırsatım olmadı.
-
Bence goodyear ultragrip9 çok güzel bir lastik.
Ben bridgestone kullanıcısıyım ama onun çok iyi olduğunu test ettim.
-
adac testlerinde filan conti ts 850 cogu ebatta birinci gelmiş. michelin alpin seriside cok iyidir bridgeston da iyidir. aralarındaki farkı muhtemelen bizler anlayamayız. yani bu 3unden hangisi alırsanız alın tatmin eder. bunların bir altında ise nokian olabilir. daha hiç bir kullanıcısından kotu yoruma denk gelmedim. ben kendim hankook w442 winter i'cept rs kullandım gecen kış. istanbulda bu sene asırı kar yagdı ona ragmen hiç bir sıkıntı çekmedim. bolu ve edirne yede gittim. oralarda da yogun kar altında kullandım. hiç sorun olmadı. bir şekilde yola tutunuyor. sadece yedigollere giremedim. cunku arabanın boyundan daha yuksek kar vardı oralarda:) yani işin ozu baya memnun kaldım hankooktan. hatta bu sene yeni bir desen getirecek hankook. cok iddialı olacaklarmış. bizzat turkiyedeki koreli mudurlerının yorumu bu:) ama tabi dolar sebebiyle fiyatı nolur o suan muamma.
-
Bulundugunuz iklimdeki yagmur kar ve buz oranına göre değişir. Daha karlı ve byzlu ise goodyear ultragrip 9 daha yağmurlu ve karlı ise continental ts850
-
Bulundugunuz iklimdeki yagmur kar ve buz oranına göre değişir. Daha karlı ve byzlu ise goodyear ultragrip 9 daha yağmurlu ve karlı ise continental ts850
Kesinlikle katılıyorum. Benim bulunduğum bölge çok sert geçer kışları ve en iyi goodyear ve nokian dediler.
-
Aşağıda verdiğim linkte çeşitli dergi ve kuruluşlarca yapılmış kışlık lastik testleri mevcut, bunlar da kararınızda size yol gösterecektir.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#winter
-
Continental WinterContact TS 850 için 225/45 17 sakarya da 410 tl fıyat alabıldım kısın fıyatlar nekadar olur acaba artar mı nasıl fıyattır?
-
Continental WinterContact TS 850 için 225/45 17 sakarya da 410 tl fıyat alabıldım kısın fıyatlar nekadar olur acaba artar mı nasıl fıyattır?
Verilen fiyat 2015 lastiği mi? İnternetteki satış yapılan sitelerde 2014 lastikleri 280 TL civarında 410 çok fazla geldi
-
Verilen fiyat 2015 lastiği mi? İnternetteki satış yapılan sitelerde 2014 lastikleri 280 TL civarında 410 çok fazla geldi
Link verebılırmısınız 2015 olması gerek yok 2014 ısımı gorecektır, 225/45 17 ıcın 280 TL fıyat veren sıte var ıse almak ısterım
-
conti ts850 oneririm 2 kış kullandım onceki aracımda cok memnundum 17 kış lastikleri pahalı olur 410*4=1.640 tl
16 jant + 205 55 16 kış lastiği fiyatı alın taminim 1.800 tl arada 200 250 tl oynar hem 16 jant ve kış lastiğiniz olur hemde 17 lerdeki lastikler uzerlerinde olur jantlarınız cizilmez bu arada kışın geniş lastik avantaj değil dez avantaj internette araştırabilirsiniz
-
conti ts850 oneririm 2 kış kullandım onceki aracımda cok memnundum 17 kış lastikleri pahalı olur 410*4=1.640 tl
16 jant + 205 55 16 kış lastiği fiyatı alın taminim 1.800 tl arada 200 250 tl oynar hem 16 jant ve kış lastiğiniz olur hemde 17 lerdeki lastikler uzerlerinde olur jantlarınız cizilmez bu arada kışın geniş lastik avantaj değil dez avantaj internette araştırabilirsiniz
Genis taban kis lastigi icin continental pek oyle dusunmuyor...
Continental kis lastigi gelistirme bolumunun basindaki kisiden...
"Warm Slippers" for the Colder Season *
Wide-base tires in winter - short braking distances on wintry roads
Wide winter tires balance out handling drawbacks *
Hanover, June 2013.
There is a trend toward ever-wider sizes in the case of winter tires. This is because wider tires without doubt offer advantages during the colder season too, ensuring short braking distances and good cornering stability. The changeover to narrower winter tires is therefore no longer necessary: Wider tires are now an important safety accessory. *
The wider the tire, the wider its ground contact area, which thereby enhances its ability to transmit lateral forces when turning corners. This is equally true for both summer and winter tires. On dry or wet asphalt, wider tires therefore have the edge over narrower tires fitted on the same type of car. *
"Comparing winter and summer tires of the same size, winter tires are actually at a disadvantage in terms of cornering stability," explains Dr. Andreas Topp, Head of Winter Tire Development at Continental. "This is due to the softer rubber compound and fine siping of winter tires designed for driving on snow and ice. Fitting narrower tires f7urther exacerbates this inherent disadvantage. In order to achieve the same level of cornering stability and steering precision as with summer tires, fitting wider winter tires is recommended." *
Wide winter tires also offer advantages on typically wintry road surfaces. On compacted snow surfaces in particular, they offer more space to form sipe edges, fill deeper tire tread grooves with snow, and increase friction between the rubber and snow. The handling properties of a car fitted with wider winter tires are also enhanced on compacted snow surfaces. *
Wide-base tires even offer advantages in deep snow: Their cornering stability is better than that of narrower tires and their braking distances are shorter. Narrower tires only have the advantage when it comes to traction in deep snow. Experts therefore advise selecting the same tire widths in the winter as in the summer, if possible. In this way, driving performance on dry and wet roads remains roughly the same as with summer tires and is also good on compacted snow surfaces. Nowadays, deep snow on normal roads is highly unlikely in Germany as snow is quickly compacted by the snow-clearing services and dense traffic.
-
Brigstone tam tersini yaziyor turkce resmi sitesinde ve kisa bir ozetle google da wrc snow yazin ralli araclarinin lastigi bisiklet lastigi gibi dardir...
-
Araclarimiz wrc degil, kullandigimiz trafik de farkli... ralli araclari normalde de ince kullaniyor zaten... amac farkli...
Bridgestone sitesimde bulamadim ama...
http://www.bridgestone.com.tr/lastik-rehberi/kis-lastikleri/
Continentalin aciklamasi da mantikli gibi...
http://www.continental-tires.com/car/technology/wide-tires
Sagda bir kac menude de bilgiler var...
-
Sitedeki tabloya bakin sirt genisligi kismini okuyun...araclarimizin wrc olmasina gerek yok bildikleri varki ince lastik kullaniliyor genis taban kullanilmiyor karli zeminde wrc toprakta ve asfalt zeminde genis lastik kullaniliyor uzatmanin anlami yok google cogunluk kullanici yorumlari dar taban lastikten memnun ve tavsiye ediliyor
-
Aşağıda verdiğim linkte çeşitli dergi ve kuruluşlarca yapılmış kışlık lastik testleri mevcut, bunlar da kararınızda size yol gösterecektir.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/#winter
Listede 7.sırada Nokian WR D3 ü görüyorum... Bu iyi bir tercih olduğunu fiyat-performans olarak gösteriyor.
Bu arada yeni WR D4 çıktı onun da kışlık lastikte baya bir başarılı olacağını düşünüyorum.
-
Kış, buz , ıslak zemin dedin mi NOKIAN. Ben çok kez kullandım ve çok başarılı. Bu firma Nokia telefonlarının da kurucusuydu. Son harfi atıp markayı kurdu. Gözünüz kapalı alın derim. Ben yeni Octavia ma da alacağım.
-
Kış, buz , ıslak zemin dedin mi NOKIAN. Ben çok kez kullandım ve çok başarılı. Bu firma Nokia telefonlarının da kurucusuydu. Son harfi atıp markayı kurdu. Gözünüz kapalı alın derim. Ben yeni Octavia ma da alacağım.
NOKIA sehrin ismi zaten....
-
Ben geçen sene 16 jantta Sava Eskimo kullandım çok memnun kaldım, jantları 17 yaptıktan sonra Ağustos 15 de internetten ucuza yakaladığım Sava Eskimo 225/45/17 yi tanesini 169 TL den aldım (made in germany) . Bildiğim kadarıyla Goodyear'ın ürünü.
Tavsiyem hangi lastiği alırsanız elinizi çabuk tutun, tahminim benim aldığım lastik Ekim' in sonlarına doğru 350-400 TL'yi görür.
-
lastiklerin 2014 yada 2015 olması fiyat harici neyi değiştiriyor?
-
lastiklerin 2014 yada 2015 olması fiyat harici neyi değiştiriyor?
Lastiklerin raf ömrüde var ve bazılarına göre 3 yıl bazılarına göre 4 yıldır bu ömür... Hamur kalitesi zamanla azaldığı söyleniyor lastiklerde.
-
Burada hepsiburada da lastiğin fiyatı 7 tl arttırıldı...
Başka ülkelerde kış gelince kampanyalar başlar rekabet olsun diye, bizde fiyatlar artmaya başlıyor...
Amerikada düz vites almak için ek para verirsiniz, bizde o da tersi :)
-
Petlas olmasnda kışlık lastik ne olursa olsun fluence ye sırf bitsin diye lastik almadim kışlık lastikle geziyorum kışın karda hic bi faydasini görmedim sadece ilk yıl biraz is görüyo sonrası boş
-
Petlas olmasnda kışlık lastik ne olursa olsun fluence ye sırf bitsin diye lastik almadim kışlık lastikle geziyorum kışın karda hic bi faydasini görmedim sadece ilk yıl biraz is görüyo sonrası boş
Bakınız aralık ayında Ömerle olacak bir diyaloğum.
-kanka akşam gelim de fluencea lastik alak.
-kanka bu hafta kesin alacam diyodun geçen hafta?
-la oğlum kim uğraşayacak sorgundaki bilmem hangi depoda bilmem hangi marka lastik var diye güvendiydim ama karda babam kaymış ağzıma tükürdü gidek alak.
"AKŞAM GELMEDİ"
[emoji23][emoji23][emoji23]
-
Ne zaman yaptim lan öyle bisey :)
-
Burada hepsiburada da lastiğin fiyatı 7 tl arttırıldı...
Başka ülkelerde kış gelince kampanyalar başlar rekabet olsun diye, bizde fiyatlar artmaya başlıyor...
Amerikada düz vites almak için ek para verirsiniz, bizde o da tersi :)
ülkemizde döviz yerinde durmadığı için fiyat artmıştır,abd'düz vitese fark olayı ise oradaki araçların kamyon kamyonet dahil neredeyse tamamı otomatik üretiliyor, düz vites isteyenler performans modifiye ile uğraşanlar yani daha çok para harcamak isteyenler
-
Ben Lassa Snowvays Era kullandım geçen sene ve çok memnun kaldım. Ama bu konuda önceden de kullandığım Goodyear Ultragrip serisi çok iyidir. Özellikle Ultragrip 9.
-
Ben geçen kış Goodyear Ultragrip 9 kullandım. Çok memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim.
-
arkadaslar octavia için fabrikasyon 17 jant var bende..
kış lastiği için lastik ebadı 225 45 17 olmalı farklı ölçüler olabilir mii??
-
Kolay oto dan bu hafta nokian wr d4 aldım fiyatı çok iyi 330 TL . Eskişehir gittim geldim toplam 900 km yaptım hava sıcaklığı hep 5 derece altındaydı fren mesafesi ve yol tutuşu çok iyi geldi ayrıca çok sessiz bir lastik . Sanırım yazlıklarıda nokian alacağım. Tavsiye ederim AB etiketi çok etkileyici araştırmanızı öneririm . Ebatlarım 225/45/17
-
Kolay oto dan bu hafta nokian wr d4 aldım fiyatı çok iyi 330 TL . Eskişehir gittim geldim toplam 900 km yaptım hava sıcaklığı hep 5 derece altındaydı fren mesafesi ve yol tutuşu çok iyi geldi ayrıca çok sessiz bir lastik . Sanırım yazlıklarıda nokian alacağım. Tavsiye ederim AB etiketi çok etkileyici araştırmanızı öneririm . Ebatlarım 225/45/17
Fiyat gayet iyi, aynı ebatta bnde wrd4 kullanıyorum.Yazlık olarak ta Nokian line ve zline serileri kaliteli lastikler.İncelemenizi tavsiye ederim...
-
Kesinlikle nokian wrd4 derim
-
Kesinlikle noksan wrd4 derim
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=29592
-
Aynı şekilde uzun araştırmalar sonucu Goodyear Ultragrip 9, Ultragrip Gen 1 ve Nokian WR D4 arasında kalmıştım ve kararımı Nokian'dan yana kullandım. Çok memnunum. Adamların işi kış lastiği. Benim lastiğin üretimi 2015 41.hafta. Lastik etiketinde kışın frenleme A sınıfı,yakıt verimliliği ise C sınıfı ve sessiz(69 db). Bu değerler bildiğim kadarıyla en iyisi şu an. Daha önce benzer değerlere bakarak Audi A4 aracıma Goodyear Efficientgrip Performance lastik almış ve inanılmaz memnun kalmıştım. Tavsiyem Nokian WR D4 . Farklı ebatlar tercihlerinde ise 2015 Oktavia için 235/40/R17 ya da 215/50/R17 kullanılabilir. WR D3 kullanıp memnun kalanlar için yazıyorum her alanda minimum %10 daha iyi performansa sahip WR D4.
-
235 tabani onermem cunku artan taban kaygan ve islak zeminde daha kotu yol tutus demek. Ozellikle de kar ve buzda.
215 taban iyi olabilir. Artan yanak ile biraz daha konfor kazanilir ama esneme payi 45 yanaga gore daha fazla olacagindan ani serit degistirmeler ve hizli girilen virajlarda arac daha fazla yana yatarak guvensizlik hissi verebilir.
Kisaca bence orj olcu iidir. Bulamiyorsaniz da 215 tabani tercih edin.
-
215 55 16 fulda kullaniyorum menmunum
-
Sonunda Nokian WR D4 marka kış lastiklerini satın aldım. İnternetten indirimli 770 tl 'ye geldi 4 adet lastik. İlk fırsatta taktırıcam. Sanırım bir süre karda deneyemiycem ama soğuk hava ve yağmur deneyimlerimi paylaşırım. Umarım pişman olmam.
-
Sonunda Nokian WR D4 marka kış lastiklerini satın aldım. İnternetten indirimli 770 tl 'ye geldi 4 adet lastik. İlk fırsatta taktırıcam. Sanırım bir süre karda deneyemiycem ama soğuk hava ve yağmur deneyimlerimi paylaşırım. Umarım pişman olmam.
Pişman olmayacaksınız,mrk etmeyin. Tecrübeyle sabittir[emoji4]
-
Pişman olmayacaksınız,mrk etmeyin. Tecrübeyle sabittir[emoji4]
Can'a katılıyorum; kesinlikle pişman olunacak bir lastik değil.
-
Evet benim de kullandığım bir lastik. 500km yol yaptım. Oldukça tatminkar bir ürün. Çok yumuşak ve kalitesini belli ediyor.
-
Bende aynı lastiği kullanıyorum 1200 km oldu neredeyse en çok beğendiğim yönü sessiz olması ve yol tutuşu tatminkar.
herkesin fren pedalına basma alışkanlığı vardır bilirsiniz, şimdi yazlık lastikleri kullanırken frene bastığım şekilde bastığımda en az 1 metre erken duruyor bu nokian lastikleri zaten değerler de bunu gösteriyor.
-
Can'a katılıyorum; kesinlikle pişman olunacak bir lastik değil.
Nokiancılar olarak güçleniyoruz Ender, dikkatini çekerim[emoji16]
-
Nokiancılar olarak güçleniyoruz Ender, dikkatini çekerim[emoji16]
Tek Continentalci kalsam bile bu bayrağı taşırım ben ağa:D
-
Tek Continentalci kalsam bile bu bayrağı taşırım ben ağa:D
Valla bende conti lere baktığımda benim ölçüler için Sivas bayiisi 560tl dedi nette de 500tl civariydi nokian aldım 360 kaata.
-
Valla bende conti lere baktığımda benim ölçüler için Sivas bayiisi 560tl dedi nette de 500tl civariydi nokian aldım 360 kaata.
Pişman olmayacaksınız inanın memnun olursunuz . Aslında markanın çok bilinmemesi iyi fiyat uygun oluyor.
-
GoodYear Ultragrip 8 veya GoodYear Ultagrip 9 u tavsiye ederim. 10 - 15 cm civarında karın içinde kalmış 4 tane yazlık lastikli aracı ultragrip 8 lastik takılı focus marka araçla hiç zorlanmadan çıkarmıştık.Ve kendi rapid marka aracımda ultragrip 8 kullanıyorum gayet memnunum ses olay diğerlerine oranla bence daha az.
-
Karlı zeminde en dandik kar lastiği bile iş görüyor ama kış boyu sürekli kar üzerinde kullanmıyoruz araçları, 7 derece altında ve yağmur da lastiğin kalitesi ortaya çıkıyor bence, Nokian tamam kar da ve buzda mükemmel ama kuru ve ıslak zeminde nasıl acaba?
-
Karlı zeminde en dandik kar lastiği bile iş görüyor ama kış boyu sürekli kar üzerinde kullanmıyoruz araçları, 7 derece altında ve yağmur da lastiğin kalitesi ortaya çıkıyor bence, Nokian tamam kar da ve buzda mükemmel ama kuru ve ıslak zeminde nasıl acaba?
Islak zeminde frenlemede 17 jant ebatında "A" değeri alan benim bildiğim tek lastik. Koyu bir Continentalci olarak TS850'nin bile "C" olduğunu belirtmem gerek. Kuru zemin performansındansa üyeler oldukça memnun.
-
Karlı zeminde en dandik kar lastiği bile iş görüyor ama kış boyu sürekli kar üzerinde kullanmıyoruz araçları, 7 derece altında ve yağmur da lastiğin kalitesi ortaya çıkıyor bence, Nokian tamam kar da ve buzda mükemmel ama kuru ve ıslak zeminde nasıl acaba?
Bizim bu lastikle ilgili memnuniyetimiz zaten su ana kadarki sıcaklık dereceleri ve karsız zemindi. Kaldiki karlı ve buzlu zemin daha önemli bence. Henüz kullanmadık o şartlarda, umarım yeterince iyidir.
-
Karlı zeminde en dandik kar lastiği bile iş görüyor ama kış boyu sürekli kar üzerinde kullanmıyoruz araçları, 7 derece altında ve yağmur da lastiğin kalitesi ortaya çıkıyor bence, Nokian tamam kar da ve buzda mükemmel ama kuru ve ıslak zeminde nasıl acaba?
1 aydır şehir içi şehir dışı 2000kmnin üzerinde yol yaptım wrd4lerimle, hem ıslak hem kuru zeminde. Ankaradan nevşehire 3,5 saat aralıksız yağmur altında gittim. Yol tutuşun ve özellikle fren mesafesinin her iki zeminde de çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Kar ve buzda test etme imkânın olmadı ancak hayal kırıklığı yaratmayacağına eminim. Nokian candır[emoji106]
-
Michelin crossover yeni biraz pahalı ama sağlam hem 4 mevsim hem kar sertifikalı ben çok memnun kaldım tavsiyemdir
-
Kullananlar tüm zeminde memnunsa kesinlikle alınabilir bir lastik o halde, bir fiyat araştırması yapayım bakalım...
-
Can'a katılıyorum; kesinlikle pişman olunacak bir lastik değil.
Yanlız değilsiniz Ender bey.Bende aracıma kış lastiği continental ts850 lastiği aldım.2000km den beri kullanıyorum . Gayet yumuşak ve yol tutuşu iyi bir lastik. 225 45 17 ebat samsundan 430 tl biraz Pahalı ama eder bu para bu ebatta 350 tl den aşağı lastik bulamadım.
-
Dün 4 adet (205/55/16)Michelin cross climate taktırdım.Ses bakımından aracın üzerinde gelen 9 aylık continental premium contact5'e göre oldukça sessiz ,çok farketti.Dün kuru havada ,bugün de yağmurda biraz zorladım deneme amaçlı ve çok memnun kaldım. tavsiye ederim .İstanbul'un kış şartları için de yeterli ve verimli olacağını tahmin ediyorum.Düşünenlere tavsiye edebilirim.Aynı yerde ince bir rot ayarı da yaptırdım hafif bir sağa çekme vardı düzeltildi.
-
Dün sonunda Nokian wr d4 kış lastiklerim elime ulaştı ve montajını yaptırdım. Bu lastiklerle 10 km kadar yol yaptım. kış koşulları performansıyla ilgili yorum yapamam ama şunu söyleyebilirim; aracımı aldığımdan beri kullandığım Nexen NBlue HD 'lerin lastik değilde takoz olduğunu farkettim.
Montaj sırasında bi talihsizlik yaşadım. Sağolsun usta çok aceleyle çalıştığı için yazlık lastiğin birini çıkartırken tezgahın dönüşü esnasında jant tutan tırnaklardan kurtuldu ve lastiği janttan çıkaran aparat jantımı 10 cm kadar kazıdı . Jantımı yaptıracaklarını söylediler ve jantı orada bıraktım. Janta kumlama yapılacakmış. Umarım iyi yaparlar ve renk farkı az olur diye ümit ediyorum.
Wr D4 kullanan arkadaşlara da bir sorum var. Montaj sonrası eve geldiğimde genel bi kontrol ediyim dedim. Sol ön ve sol arka lastikte üretim tarihlerini kontrol ettim. Sıkıntı yok biri 2015 44. hafta diğeri 39. hafta. Sağdaki lastikleri de kontrol etmek istedim fakat her iki lastiğin de üretim tarihinin iç tarafta kaldığını gördüm. Lastiklerin üzerinde iç-dış ibaresi yok montaj için. Tüm lastiklerin dönüş yönleri ön tarafı gösteriyor, desenleri de kontrol ettim onlar da aynı.
Üretim yılını tek tarafa mı basıyorlar? Biraz düşününce lastiklerin konumlarını ne kadar değiştirirsem değiştireyim sağdaki lastiklerin tarih yazan yüzeyleri hep içeride kalacak. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yada kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Bugüne kadar kullandığım lastiklerde Inside- Outside etiketi olduğundan hiç böyle bu durumla karşılaşmamıştım. Merak ettim doğrusu.
-
Dün sonunda Nokian wr d4 kış lastiklerim elime ulaştı ve montajını yaptırdım. Bu lastiklerle 10 km kadar yol yaptım. kış koşulları performansıyla ilgili yorum yapamam ama şunu söyleyebilirim; aracımı aldığımdan beri kullandığım Nexen NBlue HD 'lerin lastik değilde takoz olduğunu farkettim.
Montaj sırasında bi talihsizlik yaşadım. Sağolsun usta çok aceleyle çalıştığı için yazlık lastiğin birini çıkartırken tezgahın dönüşü esnasında jant tutan tırnaklardan kurtuldu ve lastiği janttan çıkaran aparat jantımı 10 cm kadar kazıdı . Jantımı yaptıracaklarını söylediler ve jantı orada bıraktım. Janta kumlama yapılacakmış. Umarım iyi yaparlar ve renk farkı az olur diye ümit ediyorum.
Wr D4 kullanan arkadaşlara da bir sorum var. Montaj sonrası eve geldiğimde genel bi kontrol ediyim dedim. Sol ön ve sol arka lastikte üretim tarihlerini kontrol ettim. Sıkıntı yok biri 2015 44. hafta diğeri 39. hafta. Sağdaki lastikleri de kontrol etmek istedim fakat her iki lastiğin de üretim tarihinin iç tarafta kaldığını gördüm. Lastiklerin üzerinde iç-dış ibaresi yok montaj için. Tüm lastiklerin dönüş yönleri ön tarafı gösteriyor, desenleri de kontrol ettim onlar da aynı.
Üretim yılını tek tarafa mı basıyorlar? Biraz düşününce lastiklerin konumlarını ne kadar değiştirirsem değiştireyim sağdaki lastiklerin tarih yazan yüzeyleri hep içeride kalacak. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yada kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Bugüne kadar kullandığım lastiklerde Inside- Outside etiketi olduğundan hiç böyle bu durumla karşılaşmamıştım. Merak ettim doğrusu.
Evet benim lastiklerde de iki tanesinin üretim tarihi yazısı iç kısımda kalmışti.tesadüf sağ iki lastik. Ben taktırmadan bakmıştım tarihlerine hepsi 2015 üretimi idi.
-
Evet benim lastiklerde de iki tanesinin üretim tarihi yazısı iç kısımda kalmışti.tesadüf sağ iki lastik. Ben taktırmadan bakmıştım tarihlerine hepsi 2015 üretimi idi.
Hepsiburadadan aldım lastikleri. Zaten 2015 üretimi diye satıyolardı. Soldakilerden biri 39. hafta diğeri 44. hafta.
Benim takıldığım üretim tarihi değil de acaba yanlış montaj mı yaptık ? ama sizde sağdakilerin üretim tarihi okuyamıyorsanız ikimizde hatalı takmış olamayız diye düşünüyorum. Keşke iki tarafada üretim tarihi bassalardı da tereddüte düşmeseydik
-
Hepsiburadadan aldım lastikleri. Zaten 2015 üretimi diye satıyolardı. Soldakilerden biri 39. hafta diğeri 44. hafta.
Benim takıldığım üretim tarihi değil de acaba yanlış montaj mı yaptık ? ama sizde sağdakilerin üretim tarihi okuyamıyorsanız ikimizde hatalı takmış olamayız diye düşünüyorum. Keşke iki tarafada üretim tarihi bassalardı da tereddüte düşmeseydik
Buna benzer sorum benim lasitklerde de var. sol taraftakiler 2015 40 hafta üretimi ancak sağ taraftakileri göremedim.
-
Lastik desenleri aynı yönlüyse hepsinde sorun yoktur. Ama normali tabii ki her lastiğin dış tarafında DOT'u görebilmeniz.
-
MICHELIN Alpin 5, 240 tl den 4 tane aldım yakıt doğal olarak artı fakat yozgat sivas arası sürekli yol yapıyorum şimdilik bir sıkıntı yaratmadı yol tutuşuda bence başarılı.
-
Lastik desenleri aynı yönlüyse hepsinde sorun yoktur. Ama normali tabii ki her lastiğin dış tarafında DOT'u görebilmeniz.
desen olarak hepsi aynı. DOT'u tek tarafa basmışlar diğer tarafta yok böyle olunca mutlaka bi taraf içeride kalıcaktır diye düşünüyorum.
-
Aynen, enteresan olmuş, ben de ilk kez burada yazılınca duydum böyle bir şeyi. Sizin gibi diğer arkadaşlarda da durum ayni görünüyor ama.
-
Dün sonunda Nokian wr d4 kış lastiklerim elime ulaştı ve montajını yaptırdım. Bu lastiklerle 10 km kadar yol yaptım. kış koşulları performansıyla ilgili yorum yapamam ama şunu söyleyebilirim; aracımı aldığımdan beri kullandığım Nexen NBlue HD 'lerin lastik değilde takoz olduğunu farkettim.
Montaj sırasında bi talihsizlik yaşadım. Sağolsun usta çok aceleyle çalıştığı için yazlık lastiğin birini çıkartırken tezgahın dönüşü esnasında jant tutan tırnaklardan kurtuldu ve lastiği janttan çıkaran aparat jantımı 10 cm kadar kazıdı . Jantımı yaptıracaklarını söylediler ve jantı orada bıraktım. Janta kumlama yapılacakmış. Umarım iyi yaparlar ve renk farkı az olur diye ümit ediyorum.
Wr D4 kullanan arkadaşlara da bir sorum var. Montaj sonrası eve geldiğimde genel bi kontrol ediyim dedim. Sol ön ve sol arka lastikte üretim tarihlerini kontrol ettim. Sıkıntı yok biri 2015 44. hafta diğeri 39. hafta. Sağdaki lastikleri de kontrol etmek istedim fakat her iki lastiğin de üretim tarihinin iç tarafta kaldığını gördüm. Lastiklerin üzerinde iç-dış ibaresi yok montaj için. Tüm lastiklerin dönüş yönleri ön tarafı gösteriyor, desenleri de kontrol ettim onlar da aynı.
Üretim yılını tek tarafa mı basıyorlar? Biraz düşününce lastiklerin konumlarını ne kadar değiştirirsem değiştireyim sağdaki lastiklerin tarih yazan yüzeyleri hep içeride kalacak. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yada kullanan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Bugüne kadar kullandığım lastiklerde Inside- Outside etiketi olduğundan hiç böyle bu durumla karşılaşmamıştım. Merak ettim doğrusu.
Bende de sağ ikisinde tarih yok ama taktırmadan bakmıştım tarihlere. Dikkat etmemiştim hiç bu olaya...
-
:dede: Kışlıkları(tabii ki yazlıklar için de geçerli) taktıran forumdaşlara, ilk fırsatta lastik havalarını kontrol etmelerini tavsiye ederim. Lastikçilerin çoğu kafalarına göre hava basabiliyorlar.
-
Her ne kadar nokian almak istesem de Erzurum'da bayisi olmaması sebebiyle ultragrip 8 goodyear lastik tercih ettim. 880 TL. Deneyip göreceğiz. Lastik ebatları da 205 55 R16 91H şeklinde...
AB Lastik etiket değerleri, yol tutuş C yakıt C ses 69 DB.
-
Her ne kadar nokian almak istesem de Erzurum'da bayisi olmaması sebebiyle ultragrip 8 goodyear lastik tercih ettim. 880 TL. Deneyip göreceğiz. Lastik ebatları da 205 55 R16 91H şeklinde...
AB Lastik etiket değerleri, yol tutuş C yakıt C ses 69 DB.
Ultragrip 8 de iyi bir lastik. Hayırlı olsun.
-
Teşekkür ederim hocam.
-
Yine bir kış lastiği alma vakti geldi. 205 55 r16 91 T için ikisi arasında kaldım ankara şartları için.
Continental ts860
Nokian wr snowproof
Conti test 1 cisi ama sesli
Nokian Ağır kar için 1 numara ama çok sessiz
Ne dersiniz tecrübeleriniz nasıl.
-
Yine bir kış lastiği alma vakti geldi. 205 55 r16 91 T için ikisi arasında kaldım ankara şartları için.
Continental ts860
Nokian wr snowproof
Conti test 1 cisi ama sesli
Nokian Ağır kar için 1 numara ama çok sessiz
Ne dersiniz tecrübeleriniz nasıl.
bence ses önemli. ses değeri 70db üzeriye araç 80-90km ile giderken bariz uğultu yapıyor. hele bi ara qashqai de 74db'lik bir lastik vardı, yepyeniyi söktüm araçtan.
ankarada kış eskisi gibi çok ağır geçmiyor, dikmen, bilkent gibi tepelerde değilseniz kış lastiğinin canavar olmasına gerek yok diye düşünürüm.
goodyear ve pirelli de sessiz lastikler var.
kaynak: https://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=110&cart_id=tEHtnNOGNtk030TY.110.704150536&Breite=205&Felge=16&kategorie=6&Load=91&m_s=3&Quer=55&rsmFahrzeugart=ALL&sowigan=Wi&Speed=T&suchen=Search+for+tyres&sort_by=Lable_3sound&Ang_pro_Seite=20
-
Çok macera aramıyorum açıkçası bir önceki lastiğin goodyear ultragrip 9 du üzerine tanımam ama artık türkiye ye gelmiyor fiyatı nedeniyle o yüzden bu inişinden birini alacağım ikisi de 400 tl adet ikiside üzmez biliyorum ama kullanıcı deneyimi önemli
-
Açıkçası karda ve buzda nokian en iyi continental 2. Ama ıslakta kayma yapıyor ama en sessiz lastik continental nokianın 1. Olduğu konular dışında en iyisi ama gürültülü çalışıyor.
En iyi kar, Islakta kayma ama sessizlik mi tam güvenlik ama gürültülü çalışmamak mi
Lütfen kullandığınız lastik ve deneyimlerinizi yazın
-
TS 860 var ben de 3 yıldır çok memnunum Sivastayım :)
-
Ses durumu nasıl araç içine çok yol sesi geliyor mu
-
Yusuf kardeşim, continental kışlık (2014'te almıştım TS-850 galiba) kullanıcısıyım. Bu lastikler gerçek anlamda bir kış yaşamadı desem yeridir. Sadece 1 defasında karda (ama kar da kardı hani!) kullandım ve performansından çok memnun kaldım. Fikir versin diye bağlantıdaki fotoya (Yeti'nin önünde köpeklerin olduğu) bakabilirsin:
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=31478&page=3
2018'in Ocak ayında 2-3 kez 1300-1400 rakımlı ve bol inişli-çıkışlı buz tutmuş köy yollarında kullandım (istanbul dışında tabii). Burada da performansı iyiydi. Açıkçası çılgın bir şoför değilim; bu iki olayda da aracı hız yapmadan, sınırları zorlamadan dikkatlice sürdüm. Conti'ler yağmurda da iyiydi. Gürültü konusunda ise şöyle bir izlenim edindim: kaliteli kaymak asfaltta ve kuru havada gürültü neredeyse yok gibi. Diğer tür yollardaki gürültü düzeyi ise vasat diyebilirim.