škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia I => Konuyu başlatan: abex - 12 Temmuz 2015, 13:46:39
-
akü sökülüp tekrar takıldıktan sonra aracım daha atak oldu. yani önceden gaz pedalın yarısına kadar basıp aldığım tepkiyi şimdi dokunduğum gibi alıyorum.. bunun nedenlerini ve pc ye bağlatıp herhangi (adaptasyon...vb..) bir ayar gerekiyormu. tşkler
-
Bunun sebebi ECU nun resetlenmesi olabilir, bazı kullanım tarzlarına ve çevre koşullarına göre Motor kontrol ünitesi kendini korumaya alır, akü sökülünce tehlike yaratacak önemli arızalar dışında diğer bilgiler silinir.
-
aküyü söküp takarken kutup önceliği vs varmı? benim akünün suyu azalmış, ekleme yapacağım.
-
Önce (-) sonra (+) kısa devre yapmaması açısından
-
geri takarken önce + sonra - sanırım
-
Bunun sebebi ECU nun resetlenmesi olabilir, bazı kullanım tarzlarına ve çevre koşullarına göre Motor kontrol ünitesi kendini korumaya alır, akü sökülünce tehlike yaratacak önemli arızalar dışında diğer bilgiler silinir.
peki pc ye bağlayıp bir kısım ayarlar gerekirmi acep..
-
peki pc ye bağlayıp bir kısım ayarlar gerekirmi acep..
bağlamaya gerek yok zaten tüm ayarları kendisi resetliyor
-
peki pc ye bağlayıp bir kısım ayarlar gerekirmi acep..
bağlamaya gerek yok zaten tüm ayarları kendisi resetliyor
-
Akü sökülürken akücü veya kullanıcı yedek bir akü ile aracı beslemezse(akü takılana kadar) aracın kendi beyni lpgli araçlarda lpg beyni %90 resetlenir silinir ve araçda adaptasyon ayarları aracın özellikleri gibi bir çok şey siliniyor.(örn. km) teyp kod sorabilir araç arızaya geçebilir. Araç tekrardan özellikleri tanıtma gibi kod girme işlemleri gerektirebilir.
Aküyü direk söküp sıkıntı yaşayan özellikleri-beyin ayarları silinen arkadaşlar oluyor.Bilginiz olsun.
Tabi bu yazdıklarım araç dan araca değişiyor. İlerleyen zamanlar problem yaşarsanız pc ye baglamak gerekebilir.
Yeni akü takdıysanız eger elektronik parçalar daha iyi çalışacağı için marş yaparken gaza baserken (gaz pedalı elektronik karta baglı oldugu için) tepikeme süresleri hissedilir derece degişebilir.
İyi günler.
-
Akü sökülürken akücü veya kullanıcı yedek bir akü ile aracı beslemezse(akü takılana kadar) aracın kendi beyni lpgli araçlarda lpg beyni %90 resetlenir silinir ve araçda adaptasyon ayarları aracın özellikleri gibi bir çok şey siliniyor.(örn. km) teyp kod sorabilir araç arızaya geçebilir. Araç tekrardan özellikleri tanıtma gibi kod girme işlemleri gerektirebilir.
Aküyü direk söküp sıkıntı yaşayan özellikleri-beyin ayarları silinen arkadaşlar oluyor.Bilginiz olsun.
Tabi bu yazdıklarım araç dan araca değişiyor. İlerleyen zamanlar problem yaşarsanız pc ye baglamak gerekebilir.
Yeni akü takdıysanız eger elektronik parçalar daha iyi çalışacağı için marş yaparken gaza baserken (gaz pedalı elektronik karta baglı oldugu için) tepikeme süresleri hissedilir derece degişebilir.
İyi günler.
ewt zaten araçta gazı bırakınca bi yığılma yapıyor frene basar gibi
-
ewt zaten araçta gazı bırakınca bi yığılma yapıyor frene basar gibi
Bu bende de oluyor. Elektrik kaçağı nedeni ile araç çokça elektriksiz kaldı. Sürekli akü boşalıyor.
Bu durum için nasıl bir çözüm olabilir?
Klima kompresörü de devreye girmiyor
-
Ben akuyu hari sarj etmej icin ayda bir sokuyorum. Evde sarj edip takiyorum ilk takinca birkac ikazin hepsi az gidip tekrar stop ve start yapinca gidiyor. Hic bir problem olmuyor.
-
Şarj dinamolarınızı kontrol ettirin arkadaşlar.. olur olmaz biyerde kalırsınız. Bende koltuk ısıtması açık kalmış 2 kere akü yedim. Meğer kontağa değil direk aküye bağlıymış.. Bir de fabiaların torpido ve bagaj aydınlatmalarını kontor edin açık kalıyor olabilir..(çok düşük bi ihtimal)
-
Superb bagajda 12V çıkış var. Kontağa bağlı olduğunu düşünüyordum ama aküye bağlıymış. Araç Buzdolabı ve bnz. aygıt takarsanız uzun süreli durmalarda sökmeyi unutmayınız.