škodaturkey.com
GENEL => Paylaşım => Konuyu başlatan: ero__ - 07 Kasım 2009, 10:29:08
-
(http://foto.arabam.com/ikincielfoto2008/HaberFotograflari/000/287/742/287742.jpg)
Daha önce akü teknolojisinde gelişim olmadan elektrikli araç üretmeme kararını açıklayan Mazda, insan sağlığını düşünerek idrarla çalışan araba geliştirdi.
Performans ve sürüş kalitesini öne sürerek elektrikli araç üretiminde bulunmayacağını açıklayan Mazda, CX-7 adı ile ürettiği yeni modelle idrar benzeri bir maddeyi kullanmayı uygun gördü.
CX-7 ismi verilen model insan üresine benzer bir sıvı yakıt sayesinde çalışıyor ve bu yakıt nitrojen(NOx) salınımının en aza indirmek için hazırlanmış. (NOx'in solunum problemlerine yol açtığı biliniyor.)
AdBlue ismi verilen oluşum üçte bir insan idrarı, üçte iki mineralsiz su oranıyla elde ediliyor.Bu maddenin Avrupa ve Avustralya'da sıklıkla kullanıldığını dile getiren yetkililer ilk defa bir binek arabasında bu teknolojinin kullanıldığını açıkladılar.
AdBlue deposu boş ise çalışmayacak olan arabanın fiyatı Avustralya'da 5000 dolar. Her 20.000 km. doldurulması gereken AdBlue'nun bir deposu 140 dolara doluyor.
:kiki::kiki::kiki::kiki::kiki::kiki::kiki::kiki::kiki:
-
Atarım bagaja 10 damacana Türkiyeyi turlarım:++:
-
Ağartmanda 48 daire var. Kanalizasyona giden boruyu otoparka çevirip 1 tanede filtre koyarsak yakıt beleşe gelir.
-
Ağartmanda 48 daire var. Kanalizasyona giden boruyu otoparka çevirip 1 tanede filtre koyarsak yakıt beleşe gelir.
TOKİ'nin konutları mı?
-
İyi bir filtreleme sistemi yapılırda birileri bunu hazır bir depoy doldurup satarsa para kazanabilir.Yoksa kimse pokla, çişler uğraşamaz :D
-
TOKİ'nin konutları mı?
Kiptaşın konutları.