škodaturkey.com
GARAJ => Benim Arabam... => Konuyu başlatan: CostXper - 20 Nisan 2015, 21:38:02
-
11 yıl geçti halen yakışıklı :) Nediyim 41 kere maşallah... 41 'inide görürüm inşallah :)
(http://www.missqoqu.com/images/Fabio_2.jpg)
-
Gule gule kullanin. Ilerde klasikler arasina girecek bir kasa
-
Alırken 1.2 almasaydım şu an kullanıyor olacaktım...20 sene rahat giderdi...
-
Aynı renk, aynı kasa 1.2. 'si var bende de.
Artık Fabi$imiz Classic oldu ki zaten benim arabanını modeli 1.2. classic diye geçiyor. :p
-
Görüntüsü dışında, keyfi de yerinde bir araç , 17'' jant takarken çok huzursuz olmuştum ama en ufak bir kasıntı yapmadı bence, 101Hp olmasının etkisi olabilir. Tabi orijinal süspansiyona dokunmadım bu nedenle biraz yüksek duruyor ama sürüşü halen çok rahat.
-
Görüntüsü dışında, keyfi de yerinde bir araç , 17'' jant takarken çok huzursuz olmuştum ama en ufak bir kasıntı yapmadı bence, 101Hp olmasının etkisi olabilir. Tabi orijinal süspansiyona dokunmadım bu nedenle biraz yüksek duruyor ama sürüşü halen çok rahat.
Bu 1.2. mi 1.4 .mü ? 17 Jant takmayı bende düşünüyorum fakat benim arac 1.2. classic acaba sıkıntı olur mu çekişte yakıtta bir sorun olur mu diye düşünüyorum.
Lastiklerin biraz daha kalın olması özellikle Yazlık Lastiklerin Aracın duru$unu değiştiriyor.
-
Bu 1.2. mi 1.4 .mü ? 17 Jant takmayı bende düşünüyorum fakat benim arac 1.2. classic acaba sıkıntı olur mu çekişte yakıtta bir sorun olur mu diye düşünüyorum.
Lastiklerin biraz daha kalın olması özellikle Yazlık Lastiklerin Aracın duru$unu değiştiriyor.
1.4 16v Special 2004 serisi, açıkçası 5x100 bijon aralığı aldım taktım denilebilir her hangi bir adaptasyon gerekmedi sadece sol arka teker davlumbazda ki ufak çıkıntı (egzoz koruması için) biraz sürtme yaptı onu da uygun bir teknik ile hallettim. :)
-
Güzel bir Uygulama olmuş hocam tebrikler.
-
Ön kaputu uzatmak istiyorum, istanbulda bunu yapabilecek biri var mı.
elimde çıkma bir ön kaput ve panjur var..
yapmak istediğim uygulamanın adı "bad boy bonnet".
bir iki resim ekledim;
şimdiden teşekkürler,,
(http://www1.garaget.org/gallery/archive/22156/257091_m9drch.jpg)
(http://ghettotuning.ro/wp-content/uploads/picture-280.jpg)
(http://www.4tuning.ro/images/skoda-fabia-ganddac-ul/skoda-fabia-ganddac-ul-d9b7f16306e00a9889-656-368-2-85-1.jpg)
-
Orjinal kaputunuz daha once sokulmus mu? Sokulmemisse hic girmeyin orjinalini bozmayin aracin.
Yapicak kisi de kaporta ustasi. Ben olsam on panjuru da iptal ederdim bunun icin tamponda da islem yapilmasi gerekiyor.
-
Arac tamamen orjinal,oyle kalmasi icinde cikma parcalar alip islemleri onlar uzerinde yapiyorum. Elimde bu islem icin kaput ve panjur var fakat tamam burasi yapabilir dedigim bir usta bulamadim.. Fibercileri ve presscileri gezdim ama kafama yatmadi bazilarida cok fiyat istedi fiber icin 1000, sac icin 1500 tl fiyat veriyorlar. Boyle giderse arastirip kendim yapmaya calisacagim :wax2:
-
Kaput civatalarinin uzeri boyalidir. Orjinal kaputunuzu can sikintisindan sokup 2 dakika sonra geri taksaniz dahi civatalarin uzerinde iz olusacaktir. Arac satilirken bakan kaportaci bakacak civatalara ve sokulmus kaput diyecek (o da en iyi ihtimal. Muhtemelen orjinaliyle degismis diyecek) bizim milletimiz salak laf anlatmak zor sirf bu yuzden kaput amortisoru takamiyorum arabama.
Bana kalsa komple temizlik boyasi aticam hatta arabaya da nerdee
-
Evet, o konuda haklısınız ama yapacak birşey yok. Araç kültürü böyle gelişmiş bu ülkede, bunları göze aldım mecburen, rahat konforlu bir aracım var ve gerçekten keyifle kullanıyorum, aynı zamanda birazda zevkime hitap etsin istiyorum, bedeli de bu oluyor en azından orjinal parçalarına el sürmeden kişileştirmelerimi yapabiliyorum, fırsat bulursam iç kısmın da fotoğraflarını çekerek paylaşacağım.. orijinal aksamı bozmadan da çok fonksiyonel ortamlar elde edilebiliyor bu araçta bence... :gaz: Kaput konusunda "şu usta yapar!" diyebileceğiniz birisi de çıkar ise paylaşın lütfen...
-
Valla ankarada olsaniz yaptiririm ben onu herturlu de.. Istanbulda da yetenekli iyi bir kaporta ustasi bulursaniz rahatlikla yapar ;)