škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A7 => Konuyu başlatan: alper32 - 18 Nisan 2015, 11:31:30
-
Arkadaşlar merhaba,
Uzun incelemelerim sonucunda Salı günü Octavia siparişini veriyorum.
1.2 Tsi Dsg Elegance
Tecrübeli arkadaşlara birkaç sorum var.
1- İki bin tl daha verip 1.6 dizel Ambition almaya değer mi ??
(Senede 10-15 bin km yapıyorum)
2- Sipariş öncesi Anahtarsız giriş ekletmek istiyorum. Güncel fiyat bilgisi olan var mı?
3- Bayiler teslimde bagaj düzenleme fileleri, bagaj havuzu, paspas setini hediye ediyor mu ?
-
anahtarsız giriş 1400 tl dendi bana
diğer hediyeler bayiye göre değişiyor pazarlıkta fiyatı çok düşürmezse hediye eder düşerse hediye etmez genelde bayiler
-
Boş ama 1.6 alıcağınıza dolu ama 1.2 alın bence, en azından arabaya bindiğinizi bilirsiniz :)
-
Boş ama 1.6 alıcağınıza dolu ama 1.2 alın bence, en azından arabaya bindiğinizi bilirsiniz :)
Katılıyorum.
-
Katılıyorum.
1400 tl çok söylemişler :( VW 1050 tl dedi Keyless için
Elegance önemli diyebileceğimiz artıları
Xenon far
Hız sabitleyici
Alaşım jant
Koltuk döşeme
Arka park sensörü
Başka ciddi bir fark var mı?
-
Bolero ve direksiyon, ayna katlama, jant, sis farı falan :) internet sitesine girdiğiniz zaman Hangi donanımda nelerin olup olmadığı yazıyor, skoda sitesini ziyaret edin derim :)
-
1400 tl çok söylemişler :( VW 1050 tl dedi Keyless için
Elegance önemli diyebileceğimiz artıları
Xenon far
Hız sabitleyici
Alaşım jant
Koltuk döşeme
Arka park sensörü
Başka ciddi bir fark var mı?
mayısta gelcek ankara and o fiyatı verdi araba gelince bakacaz işte nekadara düşerler
-
Ayda 1000 km yapan biri olarak tsı öneriyorum
Kullanima göre ayda 1-1.5 depo arası ile ayı çıkartıyorum 250-300 lira diyelim
-
Sizin durumunuzda 1.2 tsi elegance daha mantıklı gibi.
-
Bence de 1.2 elegance tercih edin, cam tavan opsiyonunu da ekletebilirseniz ekletin bence...
-
1.2 tsi kullanan arkadaşlar şehir dışı performansı nasıl bu motorun ?
jettada test sürüşü yapabildim, hiç yokuşlarda yığılan bir motor gibi değildi.
120 km e sabitlediğimizde tüketimi nasıl mesela ?
-
Şehir içi sıkıntısız ben cok dur kalk yaptığım için 8-8,5 lt de geziniyor uzun yol ve hız sabitleme ile 5-6 lt diyebilirim. Ben memnunum çekiş sıkıntısı yaşamadım ama benimki dsgli
-
Şehir içi sıkıntısız ben cok dur kalk yaptığım için 8-8,5 lt de geziniyor uzun yol ve hız sabitleme ile 5-6 lt diyebilirim. Ben memnunum çekiş sıkıntısı yaşamadım ama benimki dsgli
Ben de DSG li sipariş vereceğim. Bazı forumlarda uzun yolda rampalarda bayılıyor 80-90 a düşüyor hız diye yorumlar yapılmış da ondan sordum :confused:
-
Yok öyle birsey kafan rahat olsun düz viteste olabilir ama dsgde olmaz.
-
Yok öyle birsey kafan rahat olsun düz viteste olabilir ama dsgde olmaz.
Teşekkürler Toyota da atmosferik motor mağduru olduğum için uzun yol sürüş keyfine hasretim.
-
akıl var mantık var otomatik vites araba hiç 80-90 na düşer mi tek sıkıntısı düz yolda hemen 7 ci vitese atması ama gaza basınca kickdown yapıp 5 e yada 6 ya atıyor.
-
akıl var mantık var otomatik vites araba hiç 80-90 na düşer mi tek sıkıntısı düz yolda hemen 7 ci vitese atması ama gaza basınca kickdown yapıp 5 e yada 6 ya atıyor.
1.33 Tam otomatik yaris 99 beygir, rampada 80 e düşüyor 3. vitese :uve:
-
Korkunuz olması, octavia çok başarılı bi araç sınıfına göre :)
-
Boş ambition yerine dolu 1.2 tsı elegance tercihim olurdu yıllık kilometre nizde tsı için uygun bence
-
Elegance her türlü parasını hakediyor sadece anahtarsız giriş ve çalıştırma için özel sipariş alıyolar hazırda bulunmuyor ve 8-10 hafta süre veriliyor (1.6 dizel için) 1.2'yi bilmem ama 1.6 dsg yeterli rampada düşme yaşamadım yaşıycamıda sanmıyorum rampada 80-90'a düşen kişi %20 eğimli rampaya 81-91'le girmiş olabilir :)
-
Her iki aracı kullanan biri olarak Octavia 1.2 tsı jetta 1.2 tsı a göre çok daha iyi diyebilirim. Arabanın çekmeme - gitmeme - cansizlik durumu yok. Beklentiye göre Aile arabası için yetecek performans var ama beklentileri daha fazla olanlar için ise sıkıcı araba kategorisine girer diyebilirim.
-
1.2 TSI'ın performansı düzde 1.6 TDI'dan daha iyi, maks tork aralığına bakın, 1400 devirden 4000e kadar, dizelde 1500den 2750ye kadar, maks gücü de 4500'den 5500e kadar, dizelde 3000'den 4000e kadar. 1.2 TSI 75 kg kadar daha hafif aynı zamanda. Ve her ne kadar 1.2 olsa da Düz'de rollde ve dragda denk güçteki bir turbo benzinli araç, turbo dizeli her zaman geçer. 1.2 TSI'ın 0-100'ü yarım saniye daha iyi, performans konusunda şüphe duyulacak hiçbir durum yok. Halk arasında 1.2 motor fındık motor olarak bilindiği için çekmez gibi bir algı oluşuyor çoğu insanın kafasında, ama yok öyle bir durum.
-
1.2 TSI Elegance +1
-
Octi 1.2 tsı dsg si lan bır arkadaşım 215 yaptigini söylemişti...
-
Toyotanın otm. vitesi normalde düz vitestir robotlu dediğimiz şekilde sonradan otm. yapılmış düz şanzımandır bikgibize ama 2015leri bilmiyoeum öncekiler böyleydi.
-
Benim açımdan söylüyorum anahtarsız çalıştırma keyfe keder bir donanım. Ayrıca TSI sizin için daha uygun gibi görünüyor. Yukarıda bir arkadaş TDI ın daha kısa aralıklarla güç aktardığını belirtmiş. Doğru ancak benzinlide 5500 devirde ulaştığınız hıza dizelde 4000 devirde ulaşırsınız. İster dizel ister benznl alın kesinlikle sizi pişman etmeyecek bir araç. Fileler dışında belirttiğiniz ekstraları ben pazarlıkta hediye olarak aldım. İyi pazarlıkla alabilrsiniz. Bir de tok bayilerle pazarlık yapılmıyor. Örneğin Konya ve Antalya bayileri. Ben de Konya'da olmama rağmen Denizli'den aldım. Şimdiden hayırlı olsun.