škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: alperen - 26 Ocak 2015, 20:05:59
-
Lada büyük atağın peşinde, Hb ve Sedan versiyon Vesta ham hali 6100 Usd. Crossover Xray Cross ise 7500 Usd. Prototip Almanya'daki Abs ve Fren testlerinden geçti. Lada'nın kendi üretimi 1.4 100bg'lik motoruyla satışa çıkacak. Tip olarak bana çok yakışıklı geliyor. Ama iç mekan ve baş mesafesinden şüpheliyim. Resimleri tek tek ekleyemedim, buradan bakarsınız.
http://www.canlihaber.com/14-000-tl-sifir-otomobil-lada-vestanin-ozellikleri-60899h.htm
-
B segmentinde uygun fiyatlı bir alternatif olacak gibi görünüyor.
-
güvenilmez bence.
Ne kadar test yaptılar, nelerer uyup uymadılar belli değil. Yedek parçası servisi vs ne olacak belli değil.
Bi de iç tasarım = Hyundai
-
İnternet sitesine baktım, şu an hiçbir modelde fiyat yok. Anasayfada ise "2015'te tekrar Türkiye'de" gibi bir ibare var. Bu seneye farklı baktıkları belli oluyor. Bize hitap etmeyebilur ancak belirtilen fiyattan gelirse belli bir müşteri kitlesi olacaktır. Neticede Renault'un Logan kırması bir Symbol gerçeği var bu ülkede. O araca ne kadar güvenilir yacda o araç istenen fiyatı be kadar hak ediyor ki?
-
Bence de şaşırtan sonuçlar alınabilir. Markaya çok takılmamak lazım. Bildiğimiz üzere Škoda markası da yakın bir tarihe kadar çok iyi izlenim vermeyen bir markaydı. (Hatta dedem arabayı değiştirdiğimde ne aldın diye sordu bende Škoda aldım diyince keşke iyi birşey alsaydın dedi :-) ) Şimdi ise durum ortada. Lada Üreticisinden de böyle bir atak gelir umarım.
-
Her şeyi tartışılabilir ama çok satacağı kesin...
-
En basitinden, çıkan haberlere göre 1.4 litre turbo 100 beygir bir motor da sunulacakmış bu araçta. Başlangıç için iyi diyorum ben. Sonuçta bu segmentte araç satan hemen hemen tüm firmalar hala ve hala çağdışı benzinli motor sunuyorlar tüketicilere...
-
Her lada ve proton cikisinda ayni gaz. Bundan 3-5 yil oncede bi lada cikti tek kapi miydi spor muydu neydi. 3-5 ay boyunca tek alan ithalatci firmanin sahibiydi.
Gereksiz bence
İsim olmaz tukkan onunu kapamasin
-
bunun marka
amblemi dışinda hiçbir şeyi lada degil bu fluence in az biraz degişimlisi e nede olsa reno - nissan grubu ladanın % 40 nı aldı zaten şu anda rusyada dacialar reno amblemi ile satışta
-
Başlangıç fiyatı 14 bin diyor. Buda Dacia Duster'ın 29990'a; klimasız, radyolu, cam açmalar kollu vs. satıldığı hali gibi gelir o fiyata büyük ihtimal. Az adam akıllı donanım olsun derseniz yine 25-30'a çıkar. Duster'da 40'a dayanıyordu aynı şekilde.
-
Otomatik viteside gelirse bence ufak sehirler için tam bir emekli arabası olur.Haftadan haftaya binilen.25 bine 15 yaşında araba alacaklarına bunu tercih ederler.
-
Lada hiçte yabana atılacak araç değil.1993 yılında sıfır lada sedan aldım,3 yıl kullandım,65 000 km yol yaptım hiç beni üzmedi,bir defa olsun yolda kalmadım.Üstelik 3 yıl sonunda aldığımdan daha fazlasına satarak kar bile etmiştim.Fiyatına göre çok iyiydi.
-
Ladanın %50,01 hissesi nissan renault ortaklığındadır. Aracın otomatik şanzımanı nissan.. hyundaie benzerliği konusu her araç birbirine benziyor rapid jettaya sperb passata fabia poloya yeni çıkan hyundai i 20 arkadan aynı toyota aurise vs. vs daha çok sayarız benziyor. Son yıllarda lada tek kapı araç çıkarmadı en son 1994 yılında çıkarmış olabilir bahsi geçen araç kalinadır ve opel corsa 1 şasesi üzerine imal edilmiş bir araçtır almanyadaki fabrikadan eski imalar bantları rusya ya autovaz fabrikasına togliattiye tasınarak imal edilmiştir Türkiyede 800 - 1000 adet aralığında satış yapmıştır ladanın ürettiği en sağlam araçtır galvaniz havuzuna batırılmış olup çürümeye karşı ciddi önlemler alınmış olup adac ta yapılan çarpışma testlernden 4 yıldız almıştır 2 hava yastığı elektrikli direksiyon klima gibi donanımlara 1.6 8v motora sahiptir.Marka imajını maalesef yıllardır distribitörleri yüzünden sağlamlaştıramamış olup 1990 - 1994 yılları arasında Türkiyede en çok satılan otomobil olmuştur.
-
Her şeyi tartışılabilir ama çok satacağı kesin...
Aynen bende katiliyorum. Ayrica lada samaranin turkiye performansini goz onune alirsak yakisikli bir ladanin Çin mali arabalari ve bazi yerli tenekeleri coktan sollayabilecegini soyleyebiliriz. Ve Turkiye kullanicilarinin cogunun fiyat yakit tuketimi ve parca parasini emniyet konfor hava yastigi miktari carpisma testi yildizi gibi seylerden daha cok onemsedigini unutmamak lazim.
-
Lada ilk seri üretim aracını üretti
(http://i59.tinypic.com/2uo6vbt.jpg)
(http://i57.tinypic.com/2hhdlkk.jpg)
(http://i62.tinypic.com/2yo92x3.jpg)
(http://i58.tinypic.com/2606esp.jpg)
-
Dış görünüş güzelde içi beklediğim gibi bomboş :)
-
Birgün böyle boşta olsa bir milli arabamız markamız olur ladaya bineceğime otobüse binerim diyecek kadar tuhaf bir zihniyetten gelipte hiçbirşey üretememiş bir millet olarak lafla peynir gemisinin yürümeyeceğini anlarız inşaallah.