škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Fabia II => Konuyu başlatan: lrfan - 26 Ekim 2009, 08:49:44
-
Seat Ibiza Cupra'nın 7 vites DSG 1.4 ‘Twincharger’ motoru olacakmış üstünde, yeni yılda yollarda...
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/244125/
-
oh my goodness.
sayısala başlayım. :lol:
0-100 7 sn temiz, bildiğin 6 saniye, çok iyi bi değer. 225 top speed diyo, bildiğin 240 yav, fenaa :D
-
bide bunları ABT garantiyi bozmadan 210 hp yapıyor diye duymuştum:D
-
Tip ne olacak o önemli :) Yumurta gibi görünürse dalga geçerler ..:D
-
Tip ne olacak o önemli :) Yumurta gibi görünürse dalga geçerler ..:D
motor güçlü olduğu için anca arka stoplarla dalga geçerler:hhh:
-
motor güçlü olduğu için anca arka stoplarla dalga geçerler:hhh:
:+1: onuda belki görürler:)
-
Bu motorla bi halt yiyemez kusura bakmasın kimse. Bu rakamlar biraz da artık arz talep dengesine dayandırılıyor. Nerde bir 2.0 atmosferik dirayeti ? Gücü? Yine fındık motor, yine fındık turbolar. 7 değil 17 vites olsa ne yazar ? 225 km son hız vermişler :kiki:
Oysa daha güzel makine üretilmesi bu klasman için mümkün değil mi ? İsteseler bal gibi de yaparlar. :(
-
Bu motorla bi halt yiyemez kusura bakmasın kimse. Bu rakamlar biraz da artık arz talep dengesine dayandırılıyor. Nerde bir 2.0 atmosferik dirayeti ? Gücü? Yine fındık motor, yine fındık turbolar. 7 değil 17 vites olsa ne yazar ? 225 km son hız vermişler :kiki:
Oysa daha güzel makine üretilmesi bu klasman için mümkün değil mi ? İsteseler bal gibi de yaparlar. :(
evetde, 2.0 litre makine vergisi ödiycek adam kıçını fabia gibi arabada sıkıştırıp terletmez ki...
gider büyük araba alır.
bu gibi küçük sınıf araçlara büyük makine konmaması buradan ileri gelir.
-
evetde, 2.0 litre makine vergisi ödiycek adam kıçını fabia gibi arabada sıkıştırıp terletmez ki...
gider büyük araba alır.
bu gibi küçük sınıf araçlara büyük makine konmaması buradan ileri gelir.
Mantıklı bir yaklaşım..Sanıyorum düşünce tarzlarıda bu yöndedir..
-
Gelsin bakalım geleceği varsa rakiplerinden göreceğide var:D
Sabırsızlıkla anahtarının cebımde olacagı gunu beklıyorum :D
şaka bı yana değerler cok iyi 225 son surat olan araca az modifiye ile 250 yapılır vesselam...
-
Ben 160 HP' ye razıydım.180 HP' yi görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı.Motor bomba, şanzıman bomba, ama dizayn nasıl olacak hep birlikte görücez.Benim tahminim eski kasa vRS' den daha saldırgan olacağı yönünde.İbiza Cupra kadar saldırgan bi görünüm bekliyorum ben şahsen.Çünkü bu motora ancak bu yakışır ;)
-
Hakancım bizim gibi vergi veren başka kek millet yok kusura bakma da :)
Diğer ülkelerde sadece vergi yüzünden mi böyle bir makine yapılıyor zannediyorsun?
Ayrıca yüklenmede 1.4 twin turbonun içeceği yakıtı aklım kesmiyor bile. Ciğeri büyük olan mı hızlı nefes alan mı tıkanır koşarken? ;)
-
131 beygirlik dizel fabia RS bile milletin canına okurken bu araçtan çok iyi şeyler bekliyorum şahsen.Ama dizayn çok önemli..
-
Hakancım bizim gibi vergi veren başka kek millet yok kusura bakma da :)
Diğer ülkelerde sadece vergi yüzünden mi böyle bir makine yapılıyor zannediyorsun?
Ayrıca yüklenmede 1.4 twin turbonun içeceği yakıtı aklım kesmiyor bile. Ciğeri büyük olan mı hızlı nefes alan mı tıkanır koşarken? ;)
taaabbi canım bence 150 bg 2.0 litre atmosferoş olsa daha iyiydi emme...
-
131 beygirlik dizel fabia RS bile milletin canına okurken bu araçtan çok iyi şeyler bekliyorum şahsen.Ama dizayn çok önemli..
Bıradır dizeldi o bea, torku kurtarıyordu :) ;) Bununla bir çok ufak sport araç tarafından ezilirsin bence uzunda özellikle ;)
-
Eski 131 liğin tadını verirmi bilinmez,ondaki tork güzeldi...
-
Yav takmışsınız 225 km/s' ye. 225 km/s' ye rakiplerinden daha hızlı ulaşıyorsa ne olacak?:hih:
-
Yav takmışsınız 225 km/s' ye. 225 km/s' ye rakiplerinden daha hızlı ulaşıyorsa ne olacak?:hih:
1.4 :kiki: :kiki:
-
1.4 :kiki: :kiki:
1.4 veya 4.1 vardır gavurun bir bildiği.:kiki:
-
1.4 veya 4.1 vardır gavurun bir bildiği.:kiki:
hay ağzını öpeyim , tutturmuşlar bi 2.0 diye yav arada altı üstü 0.6 var haha desenizki 6000 cc 600 hp felan o zaman anlayacam :)
-
hacim başkadır.... 1.3 den 4 litreye kadar daha hacimlisi kağıt üzerinde daha güçsüz olan pek çok makine kullandım ama güçsüzde olsa en büyük keyfi hacimlisinden aldım...
-
Ben yine tekrar edeyim bari;
Ciğerleri küçük olup çok nefes alan mı çabuk tıkanır yoksa ciğerleri kocuman olup daha az sıklıkla nefes alan mı?
-
tabiki büyük motor rahattır, sürücüyüde yormaz, ama devir ekonomi devri,
vw grubunun 1.4 çift turbolu 160 beygirlik aracları mantıklı degilmi? yerine göre 250 ye yaslar, sakin kullanında 5-6 litre yakar,
-
Değil işte anlatmaya çalıştığım şeyi anlatamadım, VRS alan adamın EKONOMİ kavramı ile işi ne? :)
-
haklısın Erhan, malum dünya nimetleri sınırlı :(, idareli kullanmak lazım(yasadığımız krizlerin sebebide insanların savurganlıgı degilmi), vRS ye de binsem, sakin kullanımda az yakmasını isterim:hanz:,
çok dogru olurmu bilmem ama, söyle bir örnek vereyim, bundan önceki araclarım benzinli veya tüplü idi, eskiden cok nadir hızlı kullanırdım, cünkü benzinli araclarda bastınmı çok yakardı, 90 sabit gitme ile 140 sabit gitme arasında iki kat oynardı,
TDI a bindigimden beri hic kastırmıyorum, bassanda cok farketmiyor, 5 litre yakacağına 6 litre yakıyo,
veya yeni nesil 6 ileri vitesli 140-160 beygirlik 1,4 motorlu benzinlilerde mantıklı, 6. vitesde 120 sabitliyorsun, az yakıyor, 6 litre yakıyor,
-
Benim anlamadığım hem 1.4 TSI 160 hp var hemde 1.8 TSI 160 hp var bi iki motordan biri gereksiz.Bence 1.4 TSI 160 hp gereksiz.Fabiaya VRsye 1.4 TSI koyacağına 1.8 TSI koy.Spor araba deyince insanın aklına büyük hacim gelir beygirden önce.biz vergi felan diyoruz ama 1.4 Tsı alan adam 5 kuruş daha koyar 1.8 Tsı alır.çünkü 1.4 tsı golf 57 küsür.o motor fabiayada gelince ben 40 binden aşagı olacağını düşünmüyorum.O paraları veren adamda vergiyi düşünmez zaten.Ben halen anlamış değilim bu küçük hacim sevdasını.
-
Şimdi inceledim adamlar yeni golfe bile yani GOLF-R versiyonuna 2.0 tsı 270 hp motor koymuşlar 350 tork var deli makina:D
fabişe koysalar ayanı yerden keser :D
-
Benim anlamadığım hem 1.4 TSI 160 hp var hemde 1.8 TSI 160 hp var bi iki motordan biri gereksiz.Bence 1.4 TSI 160 hp gereksiz.Fabiaya VRsye 1.4 TSI koyacağına 1.8 TSI koy.Spor araba deyince insanın aklına büyük hacim gelir beygirden önce.biz vergi felan diyoruz ama 1.4 Tsı alan adam 5 kuruş daha koyar 1.8 Tsı alır.çünkü 1.4 tsı golf 57 küsür.o motor fabiayada gelince ben 40 binden aşagı olacağını düşünmüyorum.O paraları veren adamda vergiyi düşünmez zaten.Ben halen anlamış değilim bu küçük hacim sevdasını.
çook yanlışın var daha pazarlama stratejileri, talep ile ilgili çok şey görmemiz lazım...
-Fabia gibi küçük araç alan adam 1.8 makine vergisi ödemez. (dersin ki öder yada ödeyen olur, kaç kişi bana bunu say, sen öle istiyor olabilirsin-ki bende, ama arz eden çoğunluğun talebine uymak zorundadır)
-1.8, 1.4 TSI dan çok yakar.
-1.8 ve 1.4 makineler 160'ar beygir olabilir, ama asla götürme kapasiteleri, çok ağırlıkta uzun şanzıman dişlisi çevirebilme yetileri farklıdır, anlıycaan dilden 1.8 daha güçlüdür, torkludur. büyük araçta olması yeğdir. buna zaten itirazın yok ama, 1.4 ün de bu kadar güç verebiliyor olması küçük araç alıcısını cezbeder.
peki neden küçük araç? bunu alacak bi bayan olabilir, babası zengin öğrenci bi tip olabilir, tek yaşayan genç bi tip olabilir, yada benim gibi küçük makinede performansın daha manyak olacağını düşünen bi tip olabilir.
yukarda saydığım etmenlerden ve ayrıca vergi+yakıt faktörlerinden ötürü küçük araçlara büyük makine pek koymazlaaar...
koysa nolur?
lan bu kadar vergi verip (bahsettiğim vergi hem 6 ayda bir yatırdığınız ve neredeyse arabanın etiket fiyatının yarısını işgal eden ÖTV, tabi haricen KDV side var şükür o sabit :D) küçük araba almak akıl işi değil deyip, ya küçük motorlusunu alır yada gider büyük araba alır aynı motorda.
gelgelelim zaten küçük araba alıyoz 1.4 üde 1.8 ide aynı gücü veryo diyip (bizim kadar etraflıca olayı bilmeyen bi kullanıcı) gider az yakıt+vergi avantajından yine 1.4 ünü alablir.
ama sonuç, 1.8 daha iyidir, daha uzun ömürlüdür, daha torkludur vs.... ama kime anlatacan? otomobil kullanıcısı ne kadar bilgili bu konuda?
ben sana söleyim temiz %60 ı heç anlamıyor. anca yorum yapabiliyor... çok büyük kalabalık forumlardada örnekleri mevcut, çoğunluk saçmalar, azınlık cevaplar.
-
-Fabia gibi küçük araç alan adam 1.8 makine vergisi ödemez. (dersin ki öder yada ödeyen olur, kaç kişi bana bunu say, sen öle istiyor olabilirsin-ki bende, ama arz eden çoğunluğun talebine uymak zorundadır)
Avrupadaki tasıt vergi sistemini tam bilmiyorum ama bildigim ordakiler fabia dizel in vrs sini tercih ediyorlar, verginin aynı olmasından kaynaklanabilir,
otomobil kullanıcıları genellemesi icinde, ekonomisi böyle olan bir ülkede, tabiki kullanıcılar cebini düsünecektir, sürekli surat yapan adam gitsin 1,8 alsın, arasırada olsa surat yapan insanlar icin(benim gibi örnegin:)) 1,4 en ideali bence, az vergi, sakin kullanımda daha ekonomik,
ayrıca sehir icinde 1,8 ile 1,4 un yakısı arasında kaydadeger bir fark olacağını düsünüyorum,
sehirlerarasında yakısları arasındaki fark az olacaktır, çünkü biri daha rahat calısacaktır,
-
orda vergiler emisyon üzerinden ödenir, dizelin emisyonu az vergiside azdır ama TR için konuşuyorum abi elbette.
-
Avrupa'da ne kadar emisyon = o kadar vergi. O nedenle küçüğünü tercih edebilir motorun....
-
haklısın Erhan, malum dünya nimetleri sınırlı :(, idareli kullanmak lazım(yasadığımız krizlerin sebebide insanların savurganlıgı degilmi), vRS ye de binsem, sakin kullanımda az yakmasını isterim:hanz:,
çok dogru olurmu bilmem ama, söyle bir örnek vereyim, bundan önceki araclarım benzinli veya tüplü idi, eskiden cok nadir hızlı kullanırdım, cünkü benzinli araclarda bastınmı çok yakardı, 90 sabit gitme ile 140 sabit gitme arasında iki kat oynardı,
TDI a bindigimden beri hic kastırmıyorum, bassanda cok farketmiyor, 5 litre yakacağına 6 litre yakıyo,
veya yeni nesil 6 ileri vitesli 140-160 beygirlik 1,4 motorlu benzinlilerde mantıklı, 6. vitesde 120 sabitliyorsun, az yakıyor, 6 litre yakıyor,
Mustafa o zaman basma yine az yaksın 5 yaksın. Niye 6 yaksın diye kastırıyorsun ki? :kiki:
Bu kadar savurganlığın arasında bunlar devede kulak. Savurganlığın kralını ben işte görüyorum, o konuya hiç girmeyeyim :)
Her araç basılmasına göre sakin kullanıldığında kalıbı oranında az yakar. Corsa ile 1 depoyu 800 km de bitirebiliyordum yeri geliyor o km de 2 kere benzin alıyordum :hanz:
-
SuperB 1.4 TSI şehir içi ortalama 7.8 lt gördüm :)
-
SuperB 1.4 TSI şehir içi ortalama 7.8 lt gördüm :)
Kaç km. yaptın bakim artiz :kiki:
-
Kaç km. yaptın bakim artiz :kiki:
Şirkete gittim geldim nerden baksan 12 km git gel 24 km eder..Benden önceki ortalamada buna yakındı..Açıkçası süper değer..
-
bence gene küçük hacimli motor büyük hacimliden fazla yakar 1.4 178 hp lik motor sürekli turboyu do0ldurmak isteyecekki canlı tutsun atak kalsın araba hp yi versin ama 1.8 160 da turbo daha rahat o konuda tam sıkıştırma yapmasınada gerek kalmıyor 1.4 gibi bu yüzden daha az yakacağını düşünüyorum..
-
bence gene küçük hacimli motor büyük hacimliden fazla yakar 1.4 178 hp lik motor sürekli turboyu do0ldurmak isteyecekki canlı tutsun atak kalsın araba hp yi versin ama 1.8 160 da turbo daha rahat o konuda tam sıkıştırma yapmasınada gerek kalmıyor 1.4 gibi bu yüzden daha az yakacağını düşünüyorum..
valla kardeşim kızmada biraz hatta baya yanlış :kiki::kiki:
biz normal koşullardan bahsediyoruz, birinin strok ve bore ölçüleri belli, onu doldurup itiyor silindiri, 1.8 makinenin yanma esnasında daha az yakıta ihtiyaç duyması kadar absürd bir şey olamaz :)
dediğin yol şuna çıkıyor, 1.4 le bas, 1.8 le normal git 1.8 az yakar, haklı olabileceğin tek nokta bu. öbür türlü her EŞİT koşulda 1.8 çok yakar, piston daha büyük!
-
valla kardeşim kızmada biraz hatta baya yanlış :kiki::kiki:
biz normal koşullardan bahsediyoruz, birinin strok ve bore ölçüleri belli, onu doldurup itiyor silindiri, 1.8 makinenin yanma esnasında daha az yakıta ihtiyaç duyması kadar absürd bir şey olamaz :)
dediğin yol şuna çıkıyor, 1.4 le bas, 1.8 le normal git 1.8 az yakar, haklı olabileceğin tek nokta bu. öbür türlü her EŞİT koşulda 1.8 çok yakar, piston daha büyük!
biz kadirle bi türlü doğruyu bulamıyoz:kiki::kiki:
-
Ben şu teoriden yola çıktım düzgün kullanımda 1.6 102 hp lik octiden 1.8 lik octinin daha az yaktığını söylüyorlarda o yüzden :D
-
atmosferikle aşırı beslemeli iki motoru kıyaslıyorsun, hani -hacim- bağımsız değişkenimiz olsa neyse, ama sen turboyuda soktun...
1.4 TSI ile 1.8 TSI da tek fark hacimleri :)
-
Yüksek hacimli makine E5 gibi çok değişkenli ortamlarda bayır vb. unsurlar araç sollama gibi değerler işin içine girip de NORMAL (1.4 ün normal hızı bence 90, 2.0 bir aracın 120 dir) kullanımda daha az yakacaktır.
-
ya bunlar çok ucu açık yorumlar... belli olmaz kanımca.
-
(http://g.idnes.cz/u/free.gif)(http://i.lidovky.cz/10/112/lngal/GH37136f_skoda3.jpg)
Bu açıdan da tamponlar ne güzel görünmüş :)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/870441/Vert.jpg)
-
(http://g.idnes.cz/u/free.gif)(http://i.lidovky.cz/10/112/lngal/GH37136f_skoda3.jpg)
Bu açıdan da tamponlar ne güzel görünmüş :)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/870441/Vert.jpg)
Yine o meşhur VRS mavisi renk varmı yine? Çok tatlı...
-
(http://g.idnes.cz/u/free.gif)Bu açıdan da tamponlar ne güzel görünmüş :)
(http://images.forum-auto.com/mesimages/870441/Vert.jpg)
En öndeki darbeli. Tamponla çamurluğun rengi tutmamış.:hih:
-
Aldığı ışık farklı yiğenim, açı farkı var, poh atma...
-
Aldığı ışık farklı yiğenim, açı farkı var, poh atma...
:bnn: Hele kırmızı tam ciğer.:bnn:
-
benzin fiyatlarındaki yükselişi görünce bu aracı alacaklara şimdiden acıyorum.......
-
benzin fiyatlarındaki yükselişi görünce bu aracı alacaklara şimdiden acıyorum.......
Sizin araçta benzinli değil mi?
1,4 de yakacak 1,4 TSI da yakacak işteyse biri yakınca gidiyor:D
-
ben tsi lara oldum olası güvenmem küçük motor büyük beygir olayı madem bu kadar iyi mercedes bmw neden yapmıyor???
-
ben tsi lara oldum olası güvenmem küçük motor büyük beygir olayı madem bu kadar iyi mercedes bmw neden yapmıyor???
en son cıkacak 3 serisinde böyle kücük motor olacakmış
-
bu arabaya yeşil renk çok yakışıyor.
-
ben tsi lara oldum olası güvenmem küçük motor büyük beygir olayı madem bu kadar iyi mercedes bmw neden yapmıyor???
Mercedes C180'ler 1.6 motor ve Kompressor, 156 beygir gücünde.
-
polo gti 1.4 tsi 180bg fiyat olarak 43.100 lira :D
-
185 hp deil 180hp:D
İLk defa polo ucuz fabiadan derhal fabianı fiyatı düşürüle:D
-
evet, skoda fiyat kırmalı. Çünkü Rakiplerinden en önemli farkı 4 kapılı olması bence. Dış tasarım polo ve ıbızı cuprada daha şık. Cupra donanım olarak daha dolu. Antepte sordum indirim yaparız diyerek 50500 tl fiyat verdi. Kolt ısıt ,metalik renk ekstrasıyla.