škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A7 => Konuyu başlatan: viperking - 26 Kasım 2014, 10:52:59
-
Arkadaşlar Slm,
Konuyu okuyanlar varsa bilirler. Geçen cuma günü aracımda "Çalıştırma Sistemi Arızası" uyarısı çıktı. Servisi aradım ve en kısa zamanda servise gitmemi söylediler. Yaşadığım ilde yetkili servis olmadığı için İstanbul'a hareket ettim.
15bibn bakımını yaptırdığım Atik Oto'ya aracımı Ctesi bııraktım. Servistekiler bu arıza ile sıkı sık karşılaştıklarını en azından 5-6 aracı bu şekilde yaptıklarını ve A7 için bunun artık kronik bir sorun olduğunu söylediler. Ctesi öğlene kadar çalıştıklarından araçla ilgili işlmelerin pzts yapılacağını söylediler.
Pazartesi beni bilgilendirmek için kimse aramadı, artık saat 15:00 gibi ben aradım ve servis yetkilisi komik bir şekilde "Ben de Tam sizi arayacaktım" dedi. Parçalardan birisi yurtdışından geleceği için aracın bir hafta on gün üçünde yapılacağını söylediler. Kronik bir sorun olduğu bilinen arıza için gerekli parçalaın stokta olmaması çok düşündürücübir durum. Ben de karşılığında bu süre zarfında bana ikami bir araç vermelerini söyledim. Ellerindedki ikami araçların müşterilerde olduğunu, müşterilerin ne zaman geri getireceklerini bilmediklerini söyledi Ama ilk gelen aracı bana vereceklerini söyledi.
Tarafıma bu zaman zarfında hiç dönüş yapılmadığı için ben de her gün arayıp araç durumunu sordum. En son bugün (çarşamba) tekrar aradım. ctesi den beri kendilerine iyi niyet gösterdiğimi ama bunun karşılığında çözüm üretemediklerini, Ellerinde ikami araç olmasa da diğer markalarda olduğu gibi beni madur etmemeleri için araç kiralayıp bana vermeleri gerektiğini belirttim. Bunun üzerine firma olarak araç kiralamadıklarını söylediler.
İl dışından gelmişim, iyi niyet göstererek 4 gün boyunca sizi beklemişim. Ama siz hiçbir çözüm üretememişsiniz. Dalga geçer gibi ikami araçların ne zaman elinize geleceğini de bilmediğinizi söylüyorsunuz.
Bunun üzerine ikamiaracın benim yasal hakkım olduğunu, eğer gün içinde bana teslim edilmez ise Tüketici Mahkmesi ve diğer yasal yollara baş vuracağımı, sosyal medya üzerinden de durumu duyuracağımı söyledim. Gayet umursamaz ve saygısız bir tavırla (küllahıma anlat tarzıunda ) "bugün de teslim edemezsek yaparsınız o zaman " diyip kestirip attılar.,
Durmu Yüce Oto ya da bildirdim, ancak onlarda pzt den beri size geri dönülecek kayıt açtık diyip bir şey demiyorlar.
Ben Opel'i ilgisiz ve denetimsiz zannederken daha beteriini Skoda da gördük.
Hadi senin Atik Oto bayii n ilgisiz, yasal olan hakkını da sana vermemek için uğraşıyor. Sen genel merkez olarak altındaki bayii leri uyarmaktan acizsin.
Burada ilk olarak Atik den sonra da Yüce den bana kiralık bir araç vermelerini ve gecikme için özür dilemelerini beklerdim.
Sonuçta il dışındayım, işimden 2 günlüğüne izin aldım, 4 gün oldu işime dönemedim, Allah tan kalacak yerim var. O da olmasa bu zamana kadar otel parası da ödemek zorunda kalacaktım. Bir firma için müşteriye ikami araç vermek yoksa da kiralamk ne kadar zor olabilir ki.
Sırf bu olaylar yüzünden arabamdan ve markadan soğudum.
-
Sizin konunuza ya da başka bir konuya yazmıştım; ben de aciliyetten dolayı ve en yakın servis olduğu için aracımı Atik'e götürmek zorunda kalmıştım. Götürdüğüme götüreceğime beni pişman ettiler. Benim işlemimim aslında gayet basit olan "cam değişimi" idi, ama servis tam anlamıyla "kasap". Aracı tarumar ettiler resmen. Üstüne aracı teslim ederken bu yönde bir bilgi vermemiş olmamalarına rağmen benden muafiyet parası almaya kalktılar, yola çıkmam gerekirken tam 2 saat beni serviste beklettiler, acentem araya girdi ve ancak öyle çıkabildim servisten. Bu saatten sonra aracım Atik'in önünde arızalansa gerekirse cebimden öder aracı başka servise çektiririm.
Size de tekrar geçmiş olsun, umarım en kısa sürede hallolur.
-
Saolun,
15bin bakımını Atik de yaptırmıştım. Çok da yardımcı olmuşlardı, memnun kalmıştım. O yüzden Yüce yerine Atik e gittim. Ama bir daha aslaa
-
Arkadaşlar merhaba
Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.
Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.
Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.
Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.
-
deve misali bu memleketin iyice cılkı çıktı,nesi doğru ki hizmet sektörü düzgün olsun.ne adalet kaldı ne nizam nede kalite.lafa gelince de yeni ve lider türkiye.aha işde yeni türkiye 30 yıldır her geçen gün bir önce ki günü aratıyor ve aratacak.demedi demeyin.
-
Arkadaşlar merhaba
Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.
Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.
Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.
Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.
AND oto kadar kaporta boyada lanet bir yer yoktur sanırım. Bizim aracın kaputunu değiştiler, beyaz boyayı tutturamadılar. Dediğininz gibi boya akıyordu. Ön panel biraz kaymıştı onu bile toparlayamamışlar, farları adam gibi yerleştirememişler. Resmen arabadan soğudum. Ne dediysem ne yaptıysam adamlar hatalarını düzeltmediler.
-
skodanın her zaman ki hali 10 yıldır skoda kullanırım toplamda 4 araç değiştim hepsinde de aynı muameleyi gördüm. bu yüzden yaşadıklarınız çok garip gelmiyor. Allah yardımcınız olsun. dikkat edin bir şekilde arızayı öylesine giderip te aracı size aynı şekilde teslim etmesinler
-
Yaşım daha genç ama yaklaşık 9 senedir her aracımız bakıma gitmeden önce gerekli şeyleri ben çıkarırım bakıma mümkünse ben götürürüm bitesiye kadar başından ayrılmam yada teslim almaya ben giderim öğrendiğim tek bişey var ne kadar çirkef olmazsanız iyi niyetli davranırsanız beyfendiliğinizi korumaya çalışırsanız okadar tepenize biniyorlar. Bağırıp çağırmadan işini sallayan kalmadı memlekette
-
Arkadaşlar merhaba
Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.
Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.
Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.
Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.
AND oto kadar kaporta boyada lanet bir yer yoktur sanırım. Bizim aracın kaputunu değiştiler, beyaz boyayı tutturamadılar. Dediğininz gibi boya akıyordu. Ön panel biraz kaymıştı onu bile toparlayamamışlar, farları adam gibi yerleştirememişler. Resmen arabadan soğudum. Ne dediysem ne yaptıysam adamlar hatalarını düzeltmediler.
Ben yazmdan Emre kendi tecrübesini yazmış zaten. Konuyu da dağıtmak istemem, ama ileride faydalanan olur belki diye yazmak istedim, Can bey siz kusura bakmayın lütfen.
Emre'nin arabasını inceledim ben; aracın rengi ile kaputunun rengi tutmuyor, hem de çok bariz şekilde. Kötü bir işlem olmuş. Bu nedenle And'ı tavsiye edemiyorum.
Ancak yine Emre'ye söylemiştim, 4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir şekilde sorunu halletmişti.
Kaporta konusunda çok tecrübem yok, umarım olmaz da zaten. En son arka tampon değişti, ben Efe'de yaptırdım ve kendi adıma memnun kaldım.
Can Bey tekrar kusura bakmayın konuyu biraz dağıtmış oldum...
-
Ben yazmdan Emre kendi tecrübesini yazmış zaten. Konuyu da dağıtmak istemem, ama ileride faydalanan olur belki diye yazmak istedim, Can bey siz kusura bakmayın lütfen.
Emre'nin arabasını inceledim ben; aracın rengi ile kaputunun rengi tutmuyor, hem de çok bariz şekilde. Kötü bir işlem olmuş. Bu nedenle And'ı tavsiye edemiyorum.
Ancak yine Emre'ye söylemiştim, 4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir şekilde sorunu halletmişti.
Şimdi e-maillerime bakıyordum Şikayetvar.com' a bu sibop yakma konusunda alınan fahiş ücreti yazmıştım 2011 Şubat ayından bu yana bu şikayetimi okuyan tam 26785 kişiye ulaşmış. Skoda malesef bu sitenin üyesi değil. Üstelik çok nazik bir dilde kullanmıştım. Geri dönüş bile olmadı. Evvelden her kazık yediğimde mutlaka Hem İstanbul (Yüce) hemde And dan telefonla aranırdım. Yağlımıydı yağsızmıydı, acıtıp acıtmadığını sorarlardı (!) şimdi TIK yok.
Kaporta konusunda çok tecrübem yok, umarım olmaz da zaten. En son arka tampon değişti, ben Efe'de yaptırdım ve kendi adıma memnun kaldım.
Can Bey tekrar kusura bakmayın konuyu biraz dağıtmış oldum...
@enoktakenokta,
"4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir şekilde sorunu halletmişti."
Bayram Ustayı tam 20 senedir tanırım Kapanan Uludağ' da Nissan'ın Şimdi orasınıda kapattılar İrfan Baştuğ/Samsun yolu kavşağında boya-kaportada çalışmıştır. Geçen yıl Fabiayı evin önüne 15 dk için çektiğim sırada sağ çamurluğu ucundan bir 20 cm. lik bölümünü çökertip kaçmış hayvanın biri. 1 ay kadar öyle gezdim. Uzun yola çıkacam bakım için And' a gittim Orada epey bir zamandır görmediğim Bayram ustayla karşılaştım. Karşılaşmadan öncede boya kaporatada birine sordum düzeltme Komple boyanacak 450' TL yi bulur demiştiler.
Bayram'ı görünce ona da gösterdim "Öyle tatiline kadar sabret hallederiz" dedi ve gerçektende lastik tokmak ıvır vızırla 15 dk da eskisine çok yakın ve boya kavlatmadan düzetti. Çok yeteneklidir. Hemen çıkarıp yövmiyesini verdim. Kısacası servise kaporta için giderseniz görmesi için usturuplu bir zaman diliminde Bayram Ustaya mutlaka görünün.
-
Atiktle çok muhabbetim olmadı ama bi cam mevzusunda telefonda görüşmüşlüğüm var tavırları benimde hoşuma gitmedim.Ön cam değişimi için aracın 2 gün kalacağını söylediler bende telefonda daha önceden başka bir serviste aynı gün içinde teslim almıştım dedim bu sefer dediğiiz gibi gevşek bir tavırla "orada yaptırın o zaman tavırını almıştım"
Servis konusunda İstanbulda oğuşları tek geçerim.Mükemmel değille ama diğerlerinden çok çok iyiler.Ön cam değişimini 1 günde yapmışlardı.Haziran ayında da arkadan birisi çarptığından dolayı bırakmıştım tampon ve bagaj boyandı logolar vs değişti 5 günde teslim almıştım.Logoları beklemeseydik 1 gün önceden teslim edeceklerdi.Daha sonra tamponun tam oturmadığını fark ettim arasındaki aralık biraz fazla gibi gelmişti ve anca 2 ay sona servise gidebildim bana hiç seslerini çıkarmadan gerekli düzelmeyi yaptılar.Octavia yazısınıda yamuk yapıştırmışlar onunda yenisi sipariş verdiler hala gidip alıcam :D
-
arkadaşlar can arkadaşımızın başına gelen veya benzeri ya başımıza gelmiştir yada büyük ihtimalle gelecektir bu tür konularda birlik olunup beraber hareket edebilirsek en azından bir yerinden başlamış oluruz mesala can arkadaşın olayını kınamak adına mail ,tlf, fax gibi başvurular yapıp sitemde bulunabiliriz.Ben şahsen yarın yüce oto yu arayıp can arkadaşın yaşadığı problem için tepki gösterecem.
-
Hocam keşke bir sorsaydınız,atik İstanbul'daki en dandik plaza,yüce motor ve kayadibini tek geçerim
-
Bende 2-3 kez servise gittim. Ozaydin a gidiyorum. 1 tanesi yillik bakim, digerleri ufak isler. Her gidisimden sonra ozaydin musteri temsilcisi geri donus yapip menuniyet anketi icin ariyor. Yillik bakimdan sonra ayrica yuce oto da uzun bir musteri menuniyet anketi yapti.
Bu anketler bosuna mi yapiliyor. Hic mi anket sonuclarina gore gerekli tedbirler alinmiyor gerekli duzeltmeler yapilmiyor.
Bu tur sorunlarim8z icin birlik olalim. Birbirimiz icin toplu istek sikayet bildirimleri yapalim. Gerekirse distrubutore gerekirse çek lere mail atalim.
Hakkimizi aramazsak, her dediklerine evet dersek bi degisiklik olmaz.
-
Bende 2-3 kez servise gittim. Ozaydin a gidiyorum. 1 tanesi yillik bakim, digerleri ufak isler. Her gidisimden sonra ozaydin musteri temsilcisi geri donus yapip menuniyet anketi icin ariyor. Yillik bakimdan sonra ayrica yuce oto da uzun bir musteri menuniyet anketi yapti.
Bu anketler bosuna mi yapiliyor. Hic mi anket sonuclarina gore gerekli tedbirler alinmiyor gerekli duzeltmeler yapilmiyor.
Bu tur sorunlarim8z icin birlik olalim. Birbirimiz icin toplu istek sikayet bildirimleri yapalim. Gerekirse distrubutore gerekirse çek lere mail atalim.
Hakkimizi aramazsak, her dediklerine evet dersek bi degisiklik olmaz.
Atik'ten de aramışlardı beni bir süre sonra. Ağzıma gekeni söyledim görevliye, gerekli yerlere ileteceğiz falan filan dediler, arayan soran olmadı sonra.
-
zannediyorum aynı bayram usta ise şu anda skoda mimarsinan özaydında orayada vw mezden gitti.bir de servis için yanlışbilmiyorsam doğuş esenyurt ve avek oto hem satış hem servis hizmeti vermeye başladı atikten filan daha iyi olabilir diye düşünüyorum hem parça temini hemde işçilik olarak..
-
Yahu ben anlamiyorum yillarin skodacisiyim insanlarin %90 i yetkili servislerden memnun degil. Fiyatlar fahis, o garanti kapsaminda degil bu garanti kapsaminda degil diyorlar, iscilik rezalet, muamele sifirin altinda. Yahu siz narsist misiniz? Tutturmussunuz bir garanti korkusu yetkili servise dunya para veriyorsunuz. Garanti suresince aracinizin ariza cikaracagi kesin degil, cikartsa garanti kapsamina girecegi belli degil, garanti kapsaminda olsa 2 yil boyunca servise odediginiz bir dunya fazladan parayi asacak bir sikinti olacagi belli degil. Bir de uzerine yasadiginiz stres de cabasi.
Her sehrin sanayisinde guzel ozel ve etkili servisler musteri kapmak icin can atan cevher ustalar var. Orjinal yedek parca ise zebil parcacilarda dolaniyor kaldi ki bulamadiginiz antin kuntin parcalari yetkili servis kanaliyla getiriyorlar.
Bosverin keyfinize bakin cebinize bakin. Paranizla neden rezil oluyorsunuz. Bu servislerin degisecegi yok zaten..
-
Yahu ben anlamiyorum yillarin skodacisiyim insanlarin %90 i yetkili servislerden memnun degil. Fiyatlar fahis, o garanti kapsaminda degil bu garanti kapsaminda degil diyorlar, iscilik rezalet, muamele sifirin altinda. Yahu siz narsist misiniz? Tutturmussunuz bir garanti korkusu yetkili servise dunya para veriyorsunuz. Garanti suresince aracinizin ariza cikaracagi kesin degil, cikartsa garanti kapsamina girecegi belli degil, garanti kapsaminda olsa 2 yil boyunca servise odediginiz bir dunya fazladan parayi asacak bir sikinti olacagi belli degil. Bir de uzerine yasadiginiz stres de cabasi.
Her sehrin sanayisinde guzel ozel ve etkili servisler musteri kapmak icin can atan cevher ustalar var. Orjinal yedek parca ise zebil parcacilarda dolaniyor kaldi ki bulamadiginiz antin kuntin parcalari yetkili servis kanaliyla getiriyorlar.
Bosverin keyfinize bakin cebinize bakin. Paranizla neden rezil oluyorsunuz. Bu servislerin degisecegi yok zaten..
Bu tip yorumlardan sonra insan Skodadan soğuyor. Gönül ister ki bunlar asılsız olsun ama anladığım kadarıyla bu yorumda bir abartı yok.
Aracı siparş ettim. Bir ay sonra gelecek ama böyle yazıları gördükçe hevesim kırılıyor. Vaz mı geçsem diyorum....
-
Bu tip yorumlardan sonra insan Skodadan soğuyor. Gönül ister ki bunlar asılsız olsun ama anladığım kadarıyla bu yorumda bir abartı yok.
Aracı siparş ettim. Bir ay sonra gelecek ama böyle yazıları gördükçe hevesim kırılıyor. Vaz mı geçsem diyorum....
Sadece skodada degil ki diger markalarin yetkili servislerinde de durum boyle. Bir yetkili servisten memnun kalmak istiyorsaniz ne derlerse he demeli parayi dusunmemeli bildiginiz butun teknik bilgileri kapidan girmeden disarda birakmalisiniz.
Gunumuz arabalari cok cins sikintilar cikarmakta (elektronik aksami oyuncaklari vs yuzunden) artik olay sadece yuruyen aksam motor mekanigi atesleme ve yakit sisteminden ibaret degil. Bu tip sikintili durumlarda ise tecrubeli ve kafasi calisan usta size para ve zaman kazandirir. Ancak yetkili serviste kafasi calisan usta olmaz olsa da yetkili servislerin tamir etme degistir mantigi yuzunden bildigini yapamaz.
Dolayisiyla siz bir yetkili servise gittiginizde sorununuzu bulana kadar kafalarina gore her sistemi-parcayi degistirerek sorununuzu cozebilirler. Ancak buda size cok fahis rakamlara mal olur astari maliyetini gecer. Arizali parcayi bulana kadar da biraz araba biliyorsaniz yaptiklari her bos ise cildirir kafayi yersiniz.
Kisacasi gunumuzde duzgun is yapan yetkili servis hicbir markada gormedim. O mantikla ustalik olmaz sok-takcilik olur. O kadarini bende yaparim zaten. Ne var yani baglan bilgisayarla enjektor bozulmus de sok 4 tane enjektor tak yenisini bagla bilgisayara al sana arabani tamir ettim.
-
Komedi devam ediyor :)
Bir gün sonra ikami aracımı aldım. Alırken parçaların geldiğini ve cuma öğleden sonra aracımı teslim edeceklerini söylediler. Hal böyle olunca boşu boşuna git gel yapmamak için cuma aracı alınca yola çıkarım dedim.
Cuma günü sabah yine ses seda çıkmadı. Saat 15:00 gibi aradım, yine gayet komik şekilde "Biz de tam sizi arayacaktık" dediler :) Gelen parçalardan birinin arızalı çıktığını ve aracın büyük ihtimalle pazartesi öğlen çıkacağını söylediler. Şimdi günahlarını almak da istemiyorum ama tüm bu olanlardan sonra iyice sinirim bozuldu. Önce parça yurtdışından gelecekti, her ne hikmetse o parça 2 gün içinde bulundu. Sonra arızalı çıktı. Acaba parçayı buldular mı bulamadılar mı, gerçekten arızalandı mı?
Ben de arık ne olursa olsun diyip aracımı bıraktım ve Çanakkale ye döndüm. Bakalım ne zaman ve nasıl çıkacak. Yemin ediyorum servisin beceriksizliği yüzünden sevdiğim aracımdan da soğudum. Cebimde yeteri kadar naktim olsa hiç düşünmeden satıp başka bir markaya yöneleceğim.
-
Senin mesajını okuduktan sonra 27.11.2014 tarihinde yüce otoyu aradım yeliz hanım diye bir bayanla görüştüm can Yücebaş isimli arkadaşımızın atik oto tarafından mağdur edilip lakayit davranışlarla oyaladıklarını bunun biz skoda kullanıcılarını tedirgin edip üzdüğünü belirtip ,bizler yeni binalar güzel giyimli personelden çok sorunlarımızın çözülmesini ilgi ve alaka beklediğimizi belirtip peryodik bakım sonralarında aranmak değil böyle durumlarda aranmak istediğimizi can arkadaşımızın sizleride aradığını sizlerin bile tekrar dönüş yapmadığınızı gibi bir sürü sitemli konuşma yaptım haa yeliz hanım da bana biraz sitemkar can yücebaşın bana bilgi veremeyeceklerini işleminin takip edildiğini söyledi sanki sana ne der gibi bende bir şeyler söyleyip kapattım konuşmalardan aklımda kalan bunlar.
-
can Yücebaş arkadaşımızın mesajını okuduktan sonra 27.11.2014 tarihinde yüce otoyu aradım yeliz hanım diye bir bayanla görüştüm can Yücebaş isimli arkadaşımızın atik oto tarafından mağdur edilip lakayit davranışlarla oyaladıklarını bunun biz skoda kullanıcılarını tedirgin edip üzdüğünü belirtip ,bizler yeni binalar güzel giyimli personelden çok sorunlarımızın çözülmesini ilgi ve alaka beklediğimizi belirtip peryodik bakım sonralarında aranmak değil böyle durumlarda aranmak istediğimizi can arkadaşımızın sizleride aradığını sizlerin bile tekrar dönüş yapmadığını, gibi bir sürü sitemli konuşma yaptım haa yeliz hanım da bana biraz sitemkar bir şekilde can Yücebaş ın işlemleri ile ilgili bana bilgi veremeyeceklerini işleminin takip edildiğini söyledi sanki sana ne der gibi bende bir şeyler söyleyip kapattım konuşmalardan aklımda kalan bunlar.
-
Cem Bey,
Öncelikle size çok teşekkür ederim. Zahmet edip ilgilenmiş hatta bir akım başlatmak için ön ayak olmuşsunuz.
Aslında sadece benim değil hemen her arkadaşımızın başından geçen bu tür olaylarda forumca destek olup sizin yaptığınız gibi topluca hareket ederek şikayet, ilgili servisi vs protesto ederek forumca büyük yaptırımlar uygulayabiliriz.
Ama genel olarak maalesef Türkiye deki özellikle otomotiv sektöündeki hiçbir yetkili servis ve genel merkez müşteri memnuniyetini ön planda tutmuyor. Genel merkez zaten sadece laf olsun diye var çünkü bayiilerine söz geçiremiyor.
Maalesef 1-2 kişi ile yapılcak çok da birşey yok çünkü tüketici toplumu olduğumuz için millet yine peynir ekmek gibi bu araçları almaya ve bu servislere gitmeye devam edecek.
Ben kendi adıma bir daha asla adını verdiğim Servisin önünden geçmem. Bu sıkıntıları yaşadığımda aracı alıp başka bir servise götürmek istedim ama Genel Merkezin ne kadar ilgili (!!!) olduğunu görünce vazgeçtim. Çünkü aynı olayları sil baştan yaşamak istemedim.
Şu an bir ailem olduğu için ve çocuğum henüz küçük olduğu için Octavia özelleiklerinde bir araca ihtiyacım var ve maalesef Octavia bu özellikleri sağlayan F/p oranı makul bir araç.
Ama inanın bekar olsaydım, çocuğum yaşça büyük olsaydı veya maddi şartlarım biraz daha farklı olsaydı bir dk bile durmaz Octavia yı satışa çıkarır, başka markalara yönelirdim.
Büyük konuşmak istemiyorum ama bu servis ve genel merkezin tutumundan sonra ailemdeki ve yakın çevremdeki ilk ve son Skoda araç bu olacak.
-
Canını çok sıkma diğer marka servisleri de farklı değil arkadaşımın jetta aracının kapısına vurdular kapı sacı değiştiği sırada kapıyı sprale kesen usta spralin çıkardığı kızgın talaşlara dikkat etmiyor arabanın içini mahvetti içinden birkaç döşeme cam değişti ama bir çok yerde halen belli aarkadaş halen uğraşıyor.
-
Haklısınız,
Farlı markalarda da bu servis olayı malesef böyle.
-
Bosverin yetkili servisleri yaaa diyorum diyorum dinletemiyorum :) niye sinirinizi bozuyosunuz?
-
Buyuk sehir olunca iyi usta bulmak kolay ama kucuk sehirlerde maalesef yetkili servise kaliyoruz. Garanti biyene dek yetkili servis taraftariyim. Aracim ozel servis nedeniyle garanti disinda olsaydi bu ariza icin kim bilir ne kadar cikacakti cebimden
-
Atik gidilecek son servis sanayide en kotu dukkan bile atik otodan daha iyidir usta yok kasaplari almislar formen yapmislar ne konusmasini bilir ne de is yapmasini arabalarla yaris yapanlarimi dersin soktugu parcayi takamayanimimi yani cok kotu bir servis sakin ha gitmeyin derim ..
-
Daha önce yazmayı unutmuştum; adamlara arabayı teslim ederken defalarca tembih ettim "arabayı yıkamayın" diye; arabayı teslim almaya gittim, bir de ne göreyim; araba kılcal çizikler içinde. Cuma günüydü ve Ankara'ya dönmem gerekiyordu, onun için birşey demedim. Bu konuyu bile dikkate alamıyorlar...
-
15bin bakımına Atik de girmiştim. Gayet ilgilendiler, aracı belirli bir saatte almam gerekiyordu, o saatte direkt teslim ettiler. Hal böyle olunca güvenip iyi bir servis diye bu sorun çıktığında onlara götürdüm ama şu iş bitsin bir daha önünden geçmem
-
İstanbulda ozele goturun isterseniz. Ayrica nasil garanti disi demediler hayret ediyorum su anda :) bir de artik garanti disi birakilamayacak yasal olarak ama havada kaldi o is biraz
-
Atiğin yedek parçacısı Yener abiyle çok samimiyizdir,kendisi pırlanta gibi bir insandır. Eğer oraya işiniz düşerse onu bulursanız onun ustalara bir göz kırpması yeter aklınızda bulunsun...
-
Walla Atik bitmiştir benim için.
Sorun arabanın geç çıkması veya parça gelmesinin uzun sürmesi değil. Bu evrede bana olan tutumları ve bu tutum nedeni ile güven vermemeleri.
Her aradığımda "aa tam da biz sizi arayacaktık" diyen bir bayii olur mu?
Veya müşterinin ihtiyacı olduğunda basit bir araç kiralama işini bizim böyle bir politikamız yok diye geçiştiren.
Bana en başından bu iş şu kadar gün sürecek, bir sorun çıkarsa size haber veririz, ikami aracımız yok ama onu da şu gün teslim ederiz deselerdi bir sorun olmayacaktı.
Neyse dün itibarı ile aradılar, araç bitmiş. Yedek anahtarla gidip onun kodlamasını yaptırmam gerekiyormuş. Şimdi trekrar işten izin alıp İstanbul a gideceğim, tabii Atik e güvenmediğim için 2 gün izin alacağım ki kodlamada vs yine bir sorun çıkarsa geçen haftaki gibi iştekilere mahçup olmayayım.
-
Bende acik soyleyim ucretsiz periodik bakim verseler dahil aracimi birakmam kesinikle guvenmiyorum
-
Benimde Kayseri Skoda servisi ile olumsuz deneyimlerim oldu.Bir daha o servisin önünden bile geçmem.Adamlar aracı tamir edeyim derken başka tarafını bozuyorlar
-
Arkadaşlar,
Bugün itibarı ile Atik Oto dan aradılar. Uzunca bir süre oluşan bu süreç hakkında karşılıklı geri bildirimlerde bulunduk. Beni arayan kişinin ilgisi ve samimiyetine güvenerek konuyu forumdan kaldırmak istiyorum. Kendisine bu süreçteki yardımları ve sonrasındaki yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırdığı için Teşekkür ederim.
Kısaca konu tatlıya bağlanmıştır ve an itibarı ile Atik Oto ile ilgili bir şikayetim yoktur.
Yönetici arkadaşlar konuyu silebilir veya yazdıklarım değiştirme yetkisi verebilirse sevinirim.