škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A7 => Konuyu başlatan: ekin - 26 Ekim 2014, 17:19:50
-
15.000 bakımında veya farklı sebeplerle servise gidip yakıt geri dönüş hortumu değiştiren varmı.
-
Yakıt geri hortumu değil 15 000; 150 000 de bile değişmez, tabii başına bir kaza gelmediyse...hareketsiz, sarf malzemesi ''olmayan'' bir parçadır.
-
Benim 30bin bakiminda degismis. Ben daha sonra faturayi incelerken farkettim. Herhangi bir bedel alinmamis. Ama servise sormadim niye degistirdiklerini.
-
Büyük ihtimalle bir seride üretim hatası vardır..
-
A7 lerde garantiden değişiyo benimde değilti
-
Değişmeden sonra yakıt tüketiminde artış oldumu
-
Bu parça yakıt tüketimini, performansı vs.. etkilemez...Güvenlikle ilgilidir...
-
A7 lerde garantiden değişiyo benimde değilti
Hocam bu yakıt hortum değişimi tüm A7 kasa Octavialar için geçerli mi ? bende de 2014 model Ambition donanımlı Octavia var fakat servisten öyle bir değişim bilgisi gelmedi tarafıma , değişim gerekse haber verirlerdi servisten heralde değilmi ? öyle düşünüyorum.
-
Hocam bu yakıt hortum değişimi tüm A7 kasa Octavialar için geçerli mi ? bende de 2014 model Ambition donanımlı Octavia var fakat servisten öyle bir değişim bilgisi gelmedi tarafıma , değişim gerekse haber verirlerdi servisten heralde değilmi ? öyle düşünüyorum.
Bnmki tdi. Haber vermezler gidince çıkar ortaya
-
Bnmki tdi. Haber vermezler gidince çıkar ortaya
Benimkide Tdi hocam , aslında öyle bir fabrikasyon kusur varsa etkilenen araçları çağırmaları lazım , çünkü adam kim bilir bakıma ne zaman gidecek , belkide hiç gitmeyecek örnek vermek gerekirse , servise bir kaç kez gittim araç ile ilgili hatta motorda rölantide ilk çalışmadaki hava soğukken olan titreme için bilgisayara falan bağladılar arabayı, fakat öyle bir konudan bahsetmediler.
-
Benimkide Tdi hocam , aslında öyle bir fabrikasyon kusur varsa etkilenen araçları çağırmaları lazım , çünkü adam kim bilir bakıma ne zaman gidecek , belkide hiç gitmeyecek örnek vermek gerekirse , servise bir kaç kez gittim araç ile ilgili hatta motorda rölantide ilk çalışmadaki hava soğukken olan titreme için bilgisayara falan bağladılar arabayı, fakat öyle bir konudan bahsetmediler.
Titteme olayina cozum bulabildiler mi hocam?
-
Titteme olayina cozum bulabildiler mi hocam?
Titreme normal a7 den sonra kendi 1.4 ibizamda sabahları zengin karışımla çalışırken titreme yapıyor
-
Titteme olayina cozum bulabildiler mi hocam?
Hocam titremenin normal olduğunu söylediler , yinede içiniz rahat etsin diye ordaki usta şefi bilgisayara bağlayıp bakalım dedi , kaputu açıp arabanın motoruna bir şeyler bağladı ordan baktı değerler gayet normal dedi.
-
Merhaba,
Aracım 30 bin de 2014 rapid 1.6 tdi. Son bakımdan 1 hafta sonra yakıt geri dönüş hortumundan biri çıktı. Aracı çekiciyle servise götürdük. Segman ve o ring sağlam deyip geri taktılar yolladılar. Ancak 1 kaç ay sonra tekrarladı sorun. Geri dönüş hortumlarının ve enjektörlerin sağlam olduğunu segmanlarını değiştirdiklerini ilettiler. Daha önce hiç bir sorun yoktu, araç ilk marşta biraz geç marş alıyor gibi hissederek kontrol edilmesini istemiştim sadece. Sanırım buraları kontrol ettiler, o günden sonra ikinci keredir aynı hortum çıkıyor. Bu parçanın aşınan ve değişim gerektiren bir parça olmadığını düşünüyorum. Segmanı ilk kontrol ettiklerinde yapısını bozmuş olabilirler mi? Ustaya iyice bakılmasını söyledim ancak Geri dönüş hortumlarının ve enjektörlerin sağlam olduğunu segmanlarını değiştirdiklerini ilettiler. Bu konuda tecrübesi bilgisi olan var mıdır? Tekrarlar mı?
-
geri dönüş hortumu pislikten veya başka bir sebepten kırılma ezilme veya üretim hatasından dolayı tıkanmış olabilir. Yakıt geri depoya gidemediğinden basıncı ile de hortumu şişirip yerinden çıkmasına neden olabilir.
-
geri dönüş hortumu pislikten veya başka bir sebepten kırılma ezilme veya üretim hatasından dolayı tıkanmış olabilir. Yakıt geri depoya gidemediğinden basıncı ile de hortumu şişirip yerinden çıkmasına neden olabilir.
Evet ama aynı hat üzerinde 4 adet boru var sadece biri çıkıyor. Ayrıca ustanın dediğine göre basınçlı bir hat değilmiş.
-
Ustanın basınçlı değil dediği hattaki hortumun çıkma sebebi basınç. Sağlam denmesine rağmen Muhtemelen enjektör dönüş oring yipranik. Veya valf arızalı kaçırıyor buda dönüşe basınçlı mazot veriyor. Genelde baştaki dönüş hortumu çıkıyor. Daha detaylı incelenmesi lazım özellikle enjektör lerinizin
-
Ustanın basınçlı değil dediği hattaki hortumun çıkma sebebi basınç. Sağlam denmesine rağmen Muhtemelen enjektör dönüş oring yipranik. Veya valf arızalı kaçırıyor buda dönüşe basınçlı mazot veriyor. Genelde baştaki dönüş hortumu çıkıyor. Daha detaylı incelenmesi lazım özellikle enjektör lerinizin
Oring olsa sızdırırdı da sanırım. Bu vakada direk hortum çıktı. herhangi bir parça değişmeden direk takmışlardı, 2 ay sonra yine çıktı. Bu sefer 4 hortumunda segmanlarını değiştirdiler. Şu an da da bir sızdırma yok. Aklımı karıştıran tekrarlar mı sorusu ?
-
Oring olsa sızdırırdı da sanırım. Bu vakada direk hortum çıktı. herhangi bir parça değişmeden direk takmışlardı, 2 ay sonra yine çıktı. Bu sefer 4 hortumunda segmanlarını değiştirdiler. Şu an da da bir sızdırma yok. Aklımı karıştıran tekrarlar mı sorusu ?
Ustanın basınçlı değil dediği hattaki hortumun çıkma sebebi basınç. Sağlam denmesine rağmen Muhtemelen enjektör dönüş oring yipranik. Veya valf arızalı kaçırıyor buda dönüşe basınçlı mazot veriyor. Genelde baştaki dönüş hortumu çıkıyor. Daha detaylı incelenmesi lazım özellikle enjektör lerinizin
Araçta bir belirti yok, marş almasında yada çekişinde bir problem yok. Tekrar geri dönüş borusunun çıkmayacağından nasıl emin olabilirim? Hizmeti veren yetkili servis... Ne tavsiye edersiniz?