škodaturkey.com

SKODA MODELLERİ => Rapid => Konuyu başlatan: egeadam - 23 Eylül 2013, 09:17:43

Başlık: Shell V Power Nitro
Gönderen: egeadam - 23 Eylül 2013, 09:17:43
Mrb arkadaşlar,
reklamını yapmak istemiyorum ama şunu farkettim sizlerle de paylaşmak istedim, Shell V Power Nitro Kurşunsuz 97 alınca farkedilir bir performans artışı oluyor sizde de öyle mi deneyen varmı acaba, motora bir zararı olacağını düşünen varmıdır ? Opet euro dizel kullandım sanki lastiklerin basıncı düşmüş hissi verdi ,çekişte azalma oldu.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: chook - 23 Eylül 2013, 11:22:33
nitro ile alakalı mı bilmiyorum
fakat ben önceden beri test ettiğim shell den aldığımda araba daha atak oluyor
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: KMLGNS - 23 Eylül 2013, 14:40:21
bende aynı fikirdeyim araçlarımın tamamında opet kullandım hep çok memnundum 95-97 dahil.
 
yaklaşık 2 haftadır nitro kullanıyorum performans olarak bence şimdiye kadarkilerin en iyisi opet 97 ile araç daha bir hırıltılı çalışırdı ama nitroda alt devirler doldu daha stabil ve hırıltısız çalışıyor kesinlikle tavsiye ederim.
 
ufak bir not : imkanınız varsa Shell in kendi işlettiği istasyonlardan yakıtınızı alın ben antalyada öyle yapıyorum çok memnunum...
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: msami - 23 Eylül 2013, 21:25:06
Ben de shell 95 kullanıyorum. Bazen mecburen PO'dan alıyorum arada gözle görülür fark var.. Shell :ok:
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: westwint - 23 Eylül 2013, 22:30:42
Aksine bende shell den ne zaman yakıt alsam  aynı güzargahı kullanmama rağmen aracımla daha az kilometre yaptığımı fark ettim, shell den akaryakıt alımına nokta koydum.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: MuhammedSaid - 24 Eylül 2013, 00:00:50
Alıntı yapılan: KMLGNS;445454
bende aynı fikirdeyim araçlarımın tamamında opet kullandım hep çok memnundum 95-97 dahil.
 
yaklaşık 2 haftadır nitro kullanıyorum performans olarak bence şimdiye kadarkilerin en iyisi opet 97 ile araç daha bir hırıltılı çalışırdı ama nitroda alt devirler doldu daha stabil ve hırıltısız çalışıyor kesinlikle tavsiye ederim.
 
ufak bir not : imkanınız varsa Shell in kendi işlettiği istasyonlardan yakıtınızı alın ben antalyada öyle yapıyorum çok memnunum...


Shell'in kendi işlettiği istasyonları nerden öğrenecez.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: YEKE - 24 Eylül 2013, 01:37:05
Alıntı yapılan: egeadam;445417
Mrb arkadaşlar,
reklamını yapmak istemiyorum ama şunu farkettim sizlerle de paylaşmak istedim, Shell V Power Nitro Kurşunsuz 97 alınca farkedilir bir performans artışı oluyor sizde de öyle mi deneyen varmı acaba, motora bir zararı olacağını düşünen varmıdır ? Opet euro dizel kullandım sanki lastiklerin basıncı düşmüş hissi verdi ,çekişte azalma oldu.


ben anlamadım araba dizel mi benzinli mi ? Shell V Power Nitro Kurşunsuz 97-Opet euro dizel:confused:
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: MuhammedSaid - 24 Eylül 2013, 08:20:52
Alıntı yapılan: YEKE;445534
ben anlamadım araba dizel mi benzinli mi ? Shell V Power Nitro Kurşunsuz 97-Opet euro dizel:confused:


Nitronun dizelide var.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: egeadam - 24 Eylül 2013, 09:10:04
benim araba dizel...
Shell V-Power Nitro+, Shell'in Kurşunsuz 97 ve Diesel performans yakıtlarının en son neslidir. Motorunuzda, performansı engelleyen tortular üzerinde anında etki etmek üzere tasarlanmıştır.
http://www.shell.com.tr/products-services/on-the-road/fuels/vpower/what-is-v-power-nitro-plus.html
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: exclusivethr - 24 Eylül 2013, 21:05:43
aracınızın motoru yakıtı her ne olursa olsun nitro plus yakıtı aracına dolduran ve '' değişen hiç bişe yok'' diyen ya aracını tanımıyordur yada anlamıyordur aradaki farkı bu kadar net konuşuyorum yakıt piyasaya çıkmadan detaylarını aldık eğitimde o yüzden
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: rumiexile - 24 Eylül 2013, 23:08:54
1.4 TSI'da düşük devirlerde tork daha hazır bekler gibi hissettim açıkcası fena değil. Bakalım 800 km'yi aşıcak mı şehir içinde. Bu akşamdan sonra 8 kuruş indirimden sonra deneyebilir, 97 türevi yakıtlar her motorda farklı sonuçlar verebiliyor çünkü.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: KMLGNS - 25 Eylül 2013, 13:02:45
aynı fikirdeyim alt devirlerde 1000 - 2000 arası daha atak diyebilirim. daha iyisi çıkana kadar değiştireceğimi sanmıyorum.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: turker - 25 Eylül 2013, 15:54:15
Aklımı çeleceeniz bak :rolleyes:
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: egeadam - 26 Eylül 2013, 08:18:28
eski arabama 60bin bakımı yaptırmıştım sonrasında motor devrinin hızlanmasında epey fark olmuştu, nitroda buna benzer bir durum var sanki
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: westwint - 26 Eylül 2013, 22:46:30
İlginç, motor yeni / çünkü arabam yeni,
herşeyin belirli bir sınırı var, orjinal haliyle oynanmadıkça haddi olan performans dışına çıkamaz, kimse alınmasın bana ters..
(kalitesiz ucuz veya yapay yakıtlardan tabiki bilinen markalarla aynı değerde tutulamaz elbette)
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: Emrah Ozan - 26 Eylül 2013, 23:36:23
Benzinin yanmasi daha hizli olursa bu daha iyi bir performan vermez mi yani? Mesela mazot ile benzin gibi... birisi hizli yaniyor birisi ise patliyor ama performans farkli... en basit boyle anlatip sordum? :)))
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: egeadam - 30 Eylül 2013, 16:44:23
Nitro bana pek iyi gelmedi, kalkışlarda iyi oluyor ama atak yapacam diye fazla tükettim.daha önce 100 tl ile aşağı yukarı 400 km kadar gidiyordum, nitro ile 370 gibi oldu.Fazla gaza gelmemek lazım :)
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: emre0884 - 30 Eylül 2013, 18:26:03
Arkadaşlar ben nitro power ı kullanmadım ama kullanan arkadaşlar bana kızmasın ama kullanan arkadaşların  sonuçları bana piskolojik gibi geliyor. Çünkü yıllar önce okuduğum yazıda 97 oktan benzinden elde edeceğiniz performans kendini 2500 ve üstü motorlarda gösterir diyordu.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: emre0884 - 30 Eylül 2013, 18:47:20
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2011/02/17/97_oktanin_motora_faydasi_var_mi
1.2 TSI sıkıştırma oranı için : http://ototeknikveri.com/skoda-rapid/modelinin/12-lt-tsi-105-hp/503.html?bol=teknikveriler&bolID=277

1.4 TSI için sıkıştırma oranı: http://ototeknikveri.com/skoda-rapid/modelinin/14-lt-tsi-122-hp-dsg/504.html?bol=teknikveriler&bolID=277
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: egeadam - 01 Ekim 2013, 08:21:53
sabah benzinciyle konuştum ürünün daha yeni çıktığını ve alanların memnun kaldığını söyledi. 4.48 nitro dizel ,4.39 normal dizel, tam hesaplayamadım ama aradaki farkı kurtarıyor bence
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: rumiexile - 01 Ekim 2013, 09:10:06
İlk depomun sonunda Fuelsave 95 kadar menzil konusunda iyi olmadığı kesin. Ancak performans konusunda psikolojik sınırın ötesinde bir farklılık yarattığını düşünüyorum 1.4 TSI'de. Kesinlikle motor daha sarsıntısız ve tork bandı düşük devirlerde daha canlı. 3.000 ve üzeri devirlere de değerler yansıyor.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: professor - 07 Ekim 2013, 17:11:49
Aslında shell' in tüm yakıtları enjeksiyon pompalarının temizliğine dayanan formüllere sahip .
hem v-power hem de v-power nitroda yakıt enjeksiyon pompalarında tortu bırakmıyor. Ayrıca fuel save ' de aynı işe yarıyor. Ben dizel v-power nitro ile fuel save arasında bir fark göremedim. Fakat 95 ile 97 oktan arasında karbon sayısından dolayı yakıt tabi ki biraz farkettirir. bu zaten hep böyle. yeni bir satış stratejisi ve biraz geliştirme o kadar.
Başlık: Cevap: Shell V Power Nitro
Gönderen: avni - 26 Ekim 2013, 13:37:12
Merhaba arkadaşlar benim aracım fabia 2011

Bende aracımı 0 km aldığımdan bu yana 13.200km geçtim herzamanda shell kullanırım ve hep 95 oktan alırım sadece 1-2 kez depoyu 97 oktan yakıt aldım daha sonra amcam da eski skodacı olduğundan uyardı.
 senin aracın 95 oktana göre uyarlı 97 zararlı olabilir demişti inanmamıştım. Kullanma klavuzuna baktım ve amcamın doğru söylediğine kanaat getirdim.

 arkadaşlar depo kapağında 95 yazıyosa 95  eğer 97 yazıyorsa 97 oktan kullanın
kullanma klavuzundaki bilgilere bakmanızı tavsiye ederim.