škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Yeti => Konuyu başlatan: specialist - 01 Mayıs 2013, 19:36:03
-
yeti 1.4 tsi dsg yi test ettik arkadaşla,araç muhteşem bir seriliğe ve mükemmel çekişe sahip.dsg şanzımanla bu motorun uyumu harika gerçekten.Ayrıca 7 ileri kuru dsg ile ilgili problemler giderilmiş vw tarafından.Artık daha sorunsuz olduğu söyleniyor..
-
Hangi bayi de test surusu yaptiniz acaba..??
-
yeti 1.4 tsi dsg yi test ettik arkadaşla,araç muhteşem bir seriliğe ve mükemmel çekişe sahip.dsg şanzımanla bu motorun uyumu harika gerçekten.Ayrıca 7 ileri kuru dsg ile ilgili problemler giderilmiş vw tarafından.Artık daha sorunsuz olduğu söyleniyor..
DSG problemleri giderildiği yönündeki söylem hariç diğerlerine katılıyorum..
C kodlu kavramalarda da arıza yaşayanlar var..
-
Benim yeti 11 bin km ye geldi.dsg ile ilgili bir problem yaşamadım.Ama tecrübe için bu km az tabi.Arkadaşımda 1.4 motorun çekişini çok beğendi.Elegance versiyonunu almayı düşünüyor.Kendim kullandığım halde şanzımanla ilgili duyduğum negatif şeyleri ilettim kendisine.Ancak bayiden sorunların giderildiğini söylediler.Ne kadar güvenilir tartışılır tabi!Acaba ilk gelen dsg lere göre problemler azaltılmış olabilir mi?
-
DSG kronik arızaları bilinen ve halen giderilememiş eksikleri olan bir şanzımandır.
az ihtimal mekatronik arızası çok ihtimalle kavrama arızası vermektedir.
Çoğu kullanıcı kavrama arızası olduğunu anlamamakta hatta servislerde arızalı kavramalara normal deyip, geçiştirmektedir. Taki titreme belirgin hale gelene kadar.. (Tahmini Nedeni: Garanti süresindeki değişimlere servislere distribütör değişim ücreti ödememekte.)
Şu an C kodlu olarak ifade edilen 3. nesil kavramalar kullanılmakta, 1.ve 2. nesil kavramalara göre daha az hata vermektedir. (Arkadaşımın 2012 model Octavia sında c kodlu kavraması değişti..)
Herşeye rağmen mükemmel geçişleri, kullanımı ve dişli oranlarıyla benim favorimdir;)
-
bilgi için çok teşekkürler..