škodaturkey.com
SKODA MODELLERİ => Octavia A5 => Konuyu başlatan: ipek_ali - 26 Nisan 2013, 22:06:43
-
Selamlar, 2012 1.4 TSI Octaviam'da (4000 km civarında), yokuş yukarı biraz gaza yüklenerek seri kalkışlarda araba bazen zıplama yapıyor. Gaza İlk basışta bi hareketleniyor ardından hemen bi kesiliyor sonra zıplayıp gidiyor (bunları daha 2 ye geçmeden yapıyor.)
DSG konusunda daha önceki aracımda meşhur 2.vites vuruntu problemini yaşamış ve kavrama değiştirmiş ama yine de DSG den vazgeçememiş biri olarak :) yine mi DSG problemi acaba diyorum :(
Aslında sorunun 2012 DSG lerde giderildiği yönünde bilgi almıştım ve önceki aracım kavrama değiştikten sonra gayet güzel olmuştu.
Muhtemel biraz daha artarsa servisin yolu görünecek ama öncesinde 2012 model DSG aracı olup bu tip sorun yaşayan var mı sormak istedim.
Teşekkür ederim.
-
Arkadaşımın Octavia 2012 TDI-DSG aracında 10.000 km de 2. viteste titreme nedeniyle kavrama değişimi yapıldı..
-
Arkadaşımın Octavia 2012 TDI-DSG aracında 10.000 km de 2. viteste titreme nedeniyle kavrama değişimi yapıldı..
Sık sık duymaya başladığımız bir sorun oldu bu.10bin km de oluşan bu arıza ,kavrama değiştikten sonra da 10-20bin km de bir oluşacak mı?Değişimden sonra tekrar yaşayan var mı?İnşallah yoktur..Bu konu aracım dsg li olmamasına rağmen canımı sıkıyor.Başka topicde de konuştuk.Olay Ben de soru işareti.
-
Dsg zaten en buyuk soru isareti... tamam cok guzel bir sanziman ama daha tam olmadi...
-
Benim önceki aracımın (seat) 29000 de değişti kavrama arkadaşımın Golf de o civarda ayrıca bizim şirketteki 4-5 tane 2011 Passatların hepsinde yaşandı maalesef... 2012 den ümitliydim ama sanırım sorun devam edecek. Diğer forumlarda okuduğum örneklerde bir kaç kez kavrama değiştirenler var. Tüm bunlara rağmen yine de seviyorum DSG yi doğrusu.
-
Bende cok seviyirum bu ilk dsg li arabam.. bile bile bu sorunlari aldim dsg li araba... insallah sikintisiz kullanirim..:):):)
-
Bende cok seviyirum bu ilk dsg li arabam.. bile bile bu sorunlari aldim dsg li araba... insallah sikintisiz kullanirim..:):):)
İnşallah olmaz. Olursa da çaresi bulunuyor.:)
-
DSG de en büyük sıkıntı istanbul trafiği başka ülkelerde bu kadar sık sorun yaşanmıyor:) Dur kalkta şanzıman aşırısı ısınıyor bu da bir çok parçaya zarar veriyor..
-
İnşallah olmaz. Olursa da çaresi bulunuyor.:)
Aynen sorunlarin caresi bilindigi icin dsg aldim zaten...:D :D :D :D
-
ama buna bir çözüm bulmalılar bence, kos kocaman vw sorunsuz bir otomatik şanzuman üretemiyor mu
-
ama buna bir çözüm bulmalılar bence, kos kocaman vw sorunsuz bir otomatik şanzuman üretemiyor mu
Katiliyorum. Cin de gecen ay DSG li araclari geri cagirmislar ama Turkiyede yapmazlar bunu.. Ancak duyarli davranip pesine dusenler yaptiriyor bizde...
-
Ilk dsgler iyidir. 6 ileri olup yağlı tip olanlar. Ne zaman maliyet işin içine girip 7 ileri kuru tip yapıldı o zaman sorunlar başladı.
-
...Gaza İlk basışta bi hareketleniyor ardından hemen bi kesiliyor sonra zıplayıp gidiyor (bunları daha 2 ye geçmeden yapıyor.)...
Tamı tamına 2011 Jetta' da yaşadığımız problem. Kavrama değişecek ve programı güncellenecek.
DSG de en büyük sıkıntı istanbul trafiği başka ülkelerde bu kadar sık sorun yaşanmıyor:) Dur kalkta şanzıman aşırısı ısınıyor bu da bir çok parçaya zarar veriyor..
Aslında şanzıman ısınmıyor. Kavramalar ısınıyor sıkışık trafikte.:wnk:
-
arkadaşımın 2009 passatında bu hafta iyi niyet garantisinden kavrama değişti. 2009-2010 modellerde ortaya çıkan bir sorun diye duydum ama demekki hala çözülmüş değil. demekki dsg almak için bir kaç yıl daha beklemek gerek .
-
Beklemeye gerek yok, arızalı parça garanti/iyi niyet v.s ile değiştiriliyor.
DSG nin keyfini sürmeye devam ediyorsunuz:)
-
Bu iyi niyet söylemlerini duydukça içim bir tuhaf oluyor :uhu:
-
2011 Aracım 40 binde kavrama değişti :)
Şu anda 69.bindeyim hiç bir sorunum yok. Sadece yükledikleri yazılım çok uyuz !!! Araba 60 km yi gördü mü vites çoktaaaan 7 yi bulmuş oluyor. Sürekli devirli kullanbım gerektiriyor. Yoksa turbo acaip sağırlaşıyor. Nolursa olsun DSG ciddi keyifli bir sürüş sağlıyor :)
-
trafikte N konumuna alıp bekleyeceğiz anlaşılan. gerçi ben D'den başka konumda kullanmıyorum S ya da düz tarafa almadığım için sorun yok şimdilik.
-
Araçta kalkış yaparken 1. vites den 2. vitese ani bir geçiş oluyor mu? Yani çok küçük devirde geçiş yapıyor mu?
-
Araçta kalkış yaparken 1. vites den 2. vitese ani bir geçiş oluyor mu? Yani çok küçük devirde geçiş yapıyor mu?
Jetta' da, eğer zemin düz ise, freni bıraktığımda ve gaza hiç basmadığımda bir araç boyu ilerledikten sonra 2. vitese geçmiş oluyor.
trafikte N konumuna alıp bekleyeceğiz anlaşılan. gerçi ben D'den başka konumda kullanmıyorum S ya da düz tarafa almadığım için sorun yok şimdilik.
N konumuna aldığımızda avantajımız ne olmuş oluyor?:hmm::blm:
-
Bizim bir önceki araç A3 2010' da da vites problemi vardı. Büyük ihtimalle 2009 2010 civarı modellerde kavrama problemi var. Vw grubu araçlarda.... Büyük ihtimal değişmesi gerekiyor...
-
Araçta kalkış yaparken 1. vites den 2. vitese ani bir geçiş oluyor mu? Yani çok küçük devirde geçiş yapıyor mu?
Normal kullanımda; 1. viteste 2. vitese geçisi 6-7km/h hıza gelince yapıyor.
Geçişten ekrana bakmazsanız haberiniz olmaz..
Diğer viteslere 1900 devir düzeyine gelince yükseltiyor.
-
Araba daha hareket eder etmez 2. vitese atıyor dersek yalan olmaz...
-
Normal kullanımda; 1. viteste 2. vitese geçisi 6-7km/h hıza gelince yapıyor.
Geçişten ekrana bakmazsanız haberiniz olmaz..
Diğer viteslere 1900 devir düzeyine gelince yükseltiyor.
Evet dediğiniz gibi, bir de gaza asılırsanız, deviri bayağı yükseltiyor...
2013' lerde 1. vitesi hemen atmıyor ama, hemen hemen bütün vitesler aynı devirde geçiyor....
-
Araçta kalkış yaparken 1. vites den 2. vitese ani bir geçiş oluyor mu? Yani çok küçük devirde geçiş yapıyor mu?
D konumunda amaç maksimum yakıt tasarrufu olduğu için en düşük hızda başlıyor vites yükselme. dolayısıyla evet. S konumunu hiç denemedim ama bir başkasında gördüm. onda geçişler uzun olabilir. üst viteslerde 6500 devirlere kadar çıkıyor.
Jetta' da, eğer zemin düz ise, freni bıraktığımda ve gaza hiç basmadığımda bir araç boyu ilerledikten sonra 2. vitese geçmiş oluyor.
N konumuna aldığımızda avantajımız ne olmuş oluyor?:hmm::blm:
düz vites olayı gibiyse vitesi boşa aldığımız için balatayı baskılama olmuyordur diye düşünüyorum.
-
...düz vites olayı gibiyse vitesi boşa aldığımız için balatayı baskılama olmuyordur diye düşünüyorum.
İyi de manuel bir araçla ilerlerken debriyaj basılı değilse ve araç herhangi bir vitese takılıysa debryaj da sağlıklıysa bir sıkıntı yapmaz ki. Debriyajı bırakırsın, sağlam ise debriyaj baskı balatayı volana sıkıca bastırır ve güç iletimi gerçekleşir.
-
Zaten d konumunda biraz beklediginiz zaman sanziman kendini zaten bosa aliyor...
-
Zaten d konumunda biraz beklediginiz zaman sanziman kendini zaten bosa aliyor...
Evet hissediliyor zaten, ama frene biraz fazla basmak gerekiyor yoksa araç hareket etmeye çalışıyor dururken..
-
İyi de manuel bir araçla ilerlerken debriyaj basılı değilse ve araç herhangi bir vitese takılıysa debryaj da sağlıklıysa bir sıkıntı yapmaz ki. Debriyajı bırakırsın, sağlam ise debriyaj baskı balatayı volana sıkıca bastırır ve güç iletimi gerçekleşir.
ilerlerken değil trafikte dururken olabilir diye düşünüyorum.
-
Zaten d konumunda biraz beklediginiz zaman sanziman kendini zaten bosa aliyor...
Evet hissediliyor zaten, ama frene biraz fazla basmak gerekiyor yoksa araç hareket etmeye çalışıyor dururken..
ilerlerken değil trafikte dururken olabilir diye düşünüyorum.
Jetta' da farkettiğim bir şey var.
Durdunuz ve ayağınız frende viteste D konumunda.
Eğer frene çok fazla basmıyorsanız (fren pedalına uyguladığınız güç anlamında) aracın rölanti devri 900-1000d/d seviyesinde duruyor.
Eğer frene iyice yüklenmiş de bekliyorsanız (Abartmadan tabii. Yani önceki konumdan daha fazla), aracın rölanti devri 600d/d seviyesinde duruyor.
Sanırım frene az basıldığında bunu algılayıp kalkışa hazır olabilmek için devri yüksek tutuyor.
Denemesi bedava; frene aracı olduğu yerde durduracak kadar basın ve rölantiyi gözleyin. Rölanti 900-1000d/d seviyesinde sabit duracak. Hiç konumunuzu bozmadan frene biraz daha abanın. Rölantinin 600d/d seviyesine düştüğünü gözlemleyeceksiniz.:wnk:
-
Deneyelim...:D :D :D hele bedava diyorsan kesin denerim..:D :D :D ama soyledigin mantikli...;)
-
2012 1.4 tsi dsg denenmiştir başarılı :) Bu zaten kitapçıkta yazıyor.
-
2012 1.4 tsi dsg denenmiştir başarılı :) Bu zaten kitapçıkta yazıyor.
Benim anlatmaya çalıştığımı mı denediniz?
-
Jetta' da farkettiğim bir şey var.
Durdunuz ve ayağınız frende viteste D konumunda.
Eğer frene çok fazla basmıyorsanız (fren pedalına uyguladığınız güç anlamında) aracın rölanti devri 900-1000d/d seviyesinde duruyor.
Eğer frene iyice yüklenmiş de bekliyorsanız (Abartmadan tabii. Yani önceki konumdan daha fazla), aracın rölanti devri 600d/d seviyesinde duruyor.
Sanırım frene az basıldığında bunu algılayıp kalkışa hazır olabilmek için devri yüksek tutuyor.
Denemesi bedava; frene aracı olduğu yerde durduracak kadar basın ve rölantiyi gözleyin. Rölanti 900-1000d/d seviyesinde sabit duracak. Hiç konumunuzu bozmadan frene biraz daha abanın. Rölantinin 600d/d seviyesine düştüğünü gözlemleyeceksiniz.:wnk:
Doğru tespit isin özü budur :ok:
-
Selam
Arabayı bugün servise götürdüm.
Usta ile test ettik.
Söylediğim gibi araba daha 1 de iken (2 ye geçmeden) sanki vites değiştirecekmiş gibi kesiliyor sonra tekrar 1 le devam edip 2 ye atıyor.
Usta diğer octavialarında böyle olduğunu yazılımın bu şekilde olduğunu söyledi. Yine de bi bilgisayara bağlayıp adaptasyon yapacaklar sonucu göreceğiz ama pek kafama yatmadı çünkü daha önce de dsg li seat kullandım 1.viteste böyle bir kesilme olmuyordu.
Özellikle 2012 DSG kullananların yorumunu alabilir miyim ? Sizlerde de bu şekilde mi çalışıyor şanzıman ?
Teşekkürler
-
Fabiş ama yazayım dedim.
Benim araçta yazılım güncellemesi yapıldı, ama öncesinde de kesilme yapmıyordu, zaten 2. vitese hissettirmeden hemen geçiyor, durmadıkça ya da çok dik bir yere düşük hızda gelmedikçe 1'e bir daha inmiyor
-
Selam
Arabayı bugün servise götürdüm.
Usta ile test ettik.
Söylediğim gibi araba daha 1 de iken (2 ye geçmeden) sanki vites değiştirecekmiş gibi kesiliyor sonra tekrar 1 le devam edip 2 ye atıyor.
Usta diğer octavialarında böyle olduğunu yazılımın bu şekilde olduğunu söyledi. Yine de bi bilgisayara bağlayıp adaptasyon yapacaklar sonucu göreceğiz ama pek kafama yatmadı çünkü daha önce de dsg li seat kullandım 1.viteste böyle bir kesilme olmuyordu.
Özellikle 2012 DSG kullananların yorumunu alabilir miyim ? Sizlerde de bu şekilde mi çalışıyor şanzıman ?
Teşekkürler
Bu kadarına pes diyorum..
DSG ile gelen her şikayete normal demelerine akıl sır erdiremiyorum.
Anlattığınız şekilde olmasına imkan yok çünkü 1 den 2 geçişi hissedilmiyor bile çünkü 1. vitesten 2 ye geçiş hızı çok düşük, hatta ekranda yazmasa farkedilmeyecek derecede düşük.
Servise her gittiğinizde mutlaka kayıt açtırın, kayıt açtırılmayan durumlarda, üstüne servis para da kazanamayacaksa cevap: normalden öteye geçmiyor..
-
Bu kadarına pes diyorum..
DSG ile gelen her şikayete normal demelerine akıl sır erdiremiyorum.
Anlattığınız şekilde olmasına imkan yok çünkü 1 den 2 geçişi hissedilmiyor bile çünkü 1. vitesten 2 ye geçiş hızı çok düşük, hatta ekranda yazmasa farkedilmeyecek derecede düşük.
Servise her gittiğinizde mutlaka kayıt açtırın, kayıt açtırılmayan durumlarda, üstüne servis para da kazanamayacaksa cevap: normalden öteye geçmiyor..
Selam,
Kayıt açtırdım. Bakalım aracı bi alayım sonucu yazarım. Düzelmezse biraz daha kullanırım sonra iddia ettikleri gibi olup olmadığını anlamak için başka bir octavia ile test ettirmelerini isteyeceğim.
-
Selam
Arabayı bugün servise götürdüm.
Usta ile test ettik.
Söylediğim gibi araba daha 1 de iken (2 ye geçmeden) sanki vites değiştirecekmiş gibi kesiliyor sonra tekrar 1 le devam edip 2 ye atıyor.
Usta diğer octavialarında böyle olduğunu yazılımın bu şekilde olduğunu söyledi. Yine de bi bilgisayara bağlayıp adaptasyon yapacaklar sonucu göreceğiz ama pek kafama yatmadı çünkü daha önce de dsg li seat kullandım 1.viteste böyle bir kesilme olmuyordu.
Özellikle 2012 DSG kullananların yorumunu alabilir miyim ? Sizlerde de bu şekilde mi çalışıyor şanzıman ?
TeşekkürlerFabiş ama yazayım dedim.
Benim araçta yazılım güncellemesi yapıldı, ama öncesinde de kesilme yapmıyordu, zaten 2. vitese hissettirmeden hemen geçiyor, durmadıkça ya da çok dik bir yere düşük hızda gelmedikçe 1'e bir daha inmiyor
Firmadaki Jetta' da aynısı oluyordu. Balatalar, kavrama değişiminiden ve yazılımın güncellenmesinden sonra sıkıntı kalmadı. :wnk:
-
Firmadaki Jetta' da aynısı oluyordu. Balatalar, kavrama değişiminiden ve yazılımın güncellenmesinden sonra sıkıntı kalmadı. :wnk:
Selam,
Kavramayı nerede değiştirdiniz acaba ?
-
Selam,
Kavramayı nerede değiştirdiniz acaba ?
Yetkili serviste değişti. Rekor Otomotiv' de.
-
Selam
Arabayı bugün servise götürdüm.
Usta ile test ettik.
Söylediğim gibi araba daha 1 de iken (2 ye geçmeden) sanki vites değiştirecekmiş gibi kesiliyor sonra tekrar 1 le devam edip 2 ye atıyor.
Usta diğer octavialarında böyle olduğunu yazılımın bu şekilde olduğunu söyledi. Yine de bi bilgisayara bağlayıp adaptasyon yapacaklar sonucu göreceğiz ama pek kafama yatmadı çünkü daha önce de dsg li seat kullandım 1.viteste böyle bir kesilme olmuyordu.
Özellikle 2012 DSG kullananların yorumunu alabilir miyim ? Sizlerde de bu şekilde mi çalışıyor şanzıman ?
Teşekkürler
Benim 2011 Octavia'da da ikinci vitese geçişte titreme sorunundan sonra yazılım güncellediler. Bir hafta kullandım ve hem sorun giderilmedi hem de yakıt tüketimi arttı. İkinci gidişimde usta ile testte bu sorun normal dedi. Hatta kendilerindeki Yeti'de de durumun aynı olduğunu gösterdiler. Bunun kronik bir sorun olduğunu ve 2011 modellerde yazılım ile çözülmediğini ısrarla anlatıp servis müdürü ile görüşmem sonucunda kavrama değişimine gidildi. Yaklaşık 10000 km oldu değişim olalı ve sorun tekrar etmedi. Ancak yeni nesil kavramada da bazı araçlarda sorunun devam ettiği söyleniyor.
Sorun yazılım ile çözülürse iyi ama çözülmezse en ufak bir titremenin (ya da benzer şikayetlerin) olmaması gerektiğini servise anlatın. Israrcı olurlarsa benim yaptığım gibi bu titremenin normal olduğunu yazılı olarak vermelerini talep edin ki ikna olabilsinler.
-
Daha önce paylaşıldıysa kusura bakmaayın, mesajların tamamını okuyamdım., ama genel bir sorun aşağıdaki linkte paylaşılmış ben de paylaşmak istedim...
https://www.google.com.tr/#output=search&sclient=psy-ab&q=dsg+%C5%9Fanz%C4%B1man+sorunlar%C4%B1&oq=dsg+&gs_l=hp.1.3.0l4.1134.3159.0.6896.4.4.0.0.0.0.608.1681.2-1j1j1j1.4.0...0.0...1c.1.15.psy-ab.ESgCpdI9qA0&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.ZWU&fp=1a1f0d12d97c0a2e&biw=1166&bih=564&safe=active (https://www.google.com.tr/#output=search&sclient=psy-ab&q=dsg+%C5%9Fanz%C4%B1man+sorunlar%C4%B1&oq=dsg+&gs_l=hp.1.3.0l4.1134.3159.0.6896.4.4.0.0.0.0.608.1681.2-1j1j1j1.4.0...0.0...1c.1.15.psy-ab.ESgCpdI9qA0&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47244034,d.ZWU&fp=1a1f0d12d97c0a2e&biw=1166&bih=564&safe=active)
-
DSG şanzımanlı araçlarda vites kesinlikle N konumuna alınmamalıdır. Zİra bu konumda şanzıman yağlama kanalları kapanmaktadır. Trafikte bekleme yapacaksanız ıışık , kısa süreli park , bekleme vs ... durumlar için D konumunda arabayı durduracak kadar değil , fren pedalının sonuna kadar basmanızı tavsiye ederim yoksa aracı durduracak kadar basmanız durumunda araç durumu tam anlamaz ve kavrama ayırmaz ve dolayısıyla kavrama değiştirmek zorunda kalırsınız zira çok çabuk aşınır.
Bu durum ayrıca P vitesi için de geçerli. Bekleme ötesine geçecek uzun süreli kalacaksanız aracı P pozisyonunda uzun süre çalıştırmamalısınız sadece motoru kapatıp park ederken P vitesini kullanın. Bunu yaparken de önce vitesi N ye alın , el frenini çekin ve araba yığıldıktan sonra P vitesine alın yoksa gene kavrama tam ayırmadan sıkışır.
Ayrıca D sürüş modunda yüksek devirli kullanmamaya özen gösterin eğer sürekli yüksek devirli kullanmayı seviyorsanız aracı S modda kullanın. D mod tamamen ekonomiye endeksli olup yüksek devirler için yazılmış bir yazılım içermemektedir. Şanzımanın yazılımı ile sürüş modu tutarlı olmalıdır , şanzımanın mekatronik arızası vermesine sebep olabilirsiniz.
Tamamı tecrübe ile DSG de 100.000 km yi devirmiş bir kullanıcı olarak sabittir. İyi sürüşler
-
vitesin N de yada D de olması fark etmez motor çalıştıkça yağlama devam eder D de beklediğiniz sürece baskı rulmanı her zaman yük altında olup çabuk aşınacaktır ayrıca balata baskıdan ayrıldığı için baskı ile birlikte dönmediğinden soğuyamıyacaktır. çok sıkışık ve dur kalklarda manuele alıp 1 de kullanmak daha mantıklı çünkü hareket eder etmez 2 geçiyor ve yarım debriyajda ilerlediği için uzun süre gidince balata çabuk ısınır ve aşınır.
-
2012 1.6 TDI DSG octimizde ozellikle kalkislarda 2.viteste felaket bir titreme var. Geri giderken de vuruntu yapiyor. Bir turlu dilinden konusamadim su sanzimanin, bir turlu anlasamadik :) Bir de 1.2 tsi dsg var, o da vites gecislerinde yaklasik 100 150 devir yukseltiyor tam gecis esnasinda. Anlamadim gitti..
-
2011 model Octavia 1.6tdi dsg aracımız 2014 İlk aylarında önce kavrama yaklaşık altı ay sonra mekatronik ve bir ay sona tekrar kavrama arızası ile rekora koşuyor işin kötüsü araba servisten başka yere gitmediği için her şey servis kayıtlarında mevcut aracımı satmak istesemde alıcılar için kötü sicilli bir araç haline geldi aracım, defalarca çekici yardımıyla servise gitmekten bunaldık. Maddi manevi Skoda bizi hüsrana uğrattı zarara soktu işin daha kötü yanı ne yetkili servislerde ne de yüce oto da ilgili insanlar var, muhattap yok bu kadar paralar verip onca marka arasından seçim yapıyorsun ve Sıkıntılar tekerrür ettiğinde kimse ortada yok Yazılan mailleri dönüş yapılmıyor. Kronik dsg hataları kronik kurumsallaşamamış firma, bir yıl içerisinde üç dsg arızası sistemde kayıtlı kronik hatalar değerini kaybetmiş araç...
-
Bende su anda servisdeyim mekatronik gitmis 2 ay once kavramam degismisdi malesef sans isi birazda 45000 km de 2 kavrama bir mekatronik :)
-
8.000 tl ilk parçanın firmanın iyi niyetine kalmış olması yılda iki defa değişen 2.000tl lik parçanın da aynı şekilde oluşu ve bu iyi niyetler bittiğinde, halen ŞANS mı diyeceğiz acaba :) üstelik bu aracı satmaya kalktığınızda size sıkıntı çıkarmayacağını söylemekte yalan olur..
-
2012 1.6 TDI DSG octimizde ozellikle kalkislarda 2.viteste felaket bir titreme var. Geri giderken de vuruntu yapiyor. Bir turlu dilinden konusamadim su sanzimanin, bir turlu anlasamadik :) Bir de 1.2 tsi dsg var, o da vites gecislerinde yaklasik 100 150 devir yukseltiyor tam gecis esnasinda. Anlamadim gitti..
2. vitesteki titreme kavramanın aşınmasından kaynaklı, kavramanın değişmesi gerekiyor..
-
2. vitesteki titreme kavramanın aşınmasından kaynaklı, kavramanın değişmesi gerekiyor..
Servise biraktim. Yatacak uzunca bir süre..
-
Değerli arkadaşlar bende sizler gibi buralarda okuduklarımdan yararlanarak aracımı test ediyorum. Ancak deneyimlerimi paylaşayım . Aracımda 1 den 2 ye geçerken hafif titreme oluyordu . Bu arada aracım 80 000 de. 40 000 km ye kadar ankara trafiğinde geri kalanı ankarayı aratmicak amasya trafiğinde kullanıldı. Asal otomotiv samsuna gittim defalarca bakım için bu titremeyi sorun olarak görmediklerini aracta herhangi bir hata olmadığını bana sölediler. Ancak memleketim trb ye gittiğimde bakımlarının birini oraya denk getireyim dediğimde çkr skoda ve ekibi aracımda kavrama değişiminin gerekli olduğunu söylediler. Bende fiyatını sordum 2 küsür dediler iyiniyet kapsamında değiştiler parça ve iişiğin %70 i firma tarsfından karşılandı. Tedirgindim çnkü çok şeyler okudum. Ancak korkulacak bişe yok gönül rahatlığıyla sürün titremede ortadan kalktı aracımın rahatladığını hissettim. 380 tl tuttu. Kavrama zaten debriyaj gibi biley . Baskı balata . Bitmesi çok normal. Bu yazılarıds normalde girip yazmam ortada çok fazla bilgi kirliliği var die yazıom . Bu arada aracım skoda octavıa 2012 dsg 7 ileri