škodaturkey.com
TEKNİK => Otomotiv Dünyası - Diğer Markalar => Konuyu başlatan: 19tumen - 06 Ekim 2011, 20:37:29
-
(http://i.milliyet.com.tr/SubV2Big/2011/10/06/fft191_mf1677144.Jpeg)
Alman otomobil üreticisi Volkswagen, 168 bin 275 dizel aracı yakıt enjeksiyonu sistemindeki sorun nedeniyle geri çağırdı.
Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresinden yapılan açıklamada, firmanın çağırdığı araçların 2009-2012 Jetta ve 2010 model Golf araçları olduğu, çağrılan araçlar arasında 2010 ila 2012 model bazı Audi A3 modellerinin bulunduğu belirtildi.
Tüm araçların 2.0 TDI motorlu araçlar olduğu bildirildi.
Yakıt enjeksiyonu sistemindeki çatlağın yakıt sızıntısı ve yangına yol açabileceğinden endişe edildiği kaydedildi.
WV de bunu yaparsa... Bazı şeyler değişiyor demektir. Kalite konusunda eskisi gibi titiz davranılmıyor.
-
...WV de bunu yaparsa... Bazı şeyler değişiyor demektir. Kalite konusunda eskisi gibi titiz davranılmıyor.
Kaliteli üretildiğinde üretim adedi düşüyor, bu da fiyatlara artış olarak yansıyor.:wnk:
-
türkiye den de çağırılacak araçlar var mı acaba?
-
Bu, ekipmanın dizayn hatasındandır, kaliteyle ne alakası var Allah aşkına :)
Bu tür geri çağırmalar her markada oluyor, ayrıca bunlar iyi bile, sorun varsa sorunu hasır altı etmiyor, çözmeye çalışıyorlar.
-
Bu, ekipmanın dizayn hatasındandır, kaliteyle ne alakası var...
İşte o tedarikçilerden alınan parçalarda da kalite sorunları olduğu için geri çağrılıyor ya araçlar.:wnk:
Ha bir tek VW' e özgü de değil bu mesele. Toyota' nın ABD' de başına gelenler henüz taze.:wnk:
-
En azından geri çağırıyorlar.Ya çağırmasalar?
-
En azından geri çağırıyorlar.Ya çağırmasalar?
Dandik ürettikleri için geri çağırmak zorundalar tabii ki! Bak bir tane Kuş serisi geri çağrılmış mı şimdiye kadar!:rm: Kaliteden yıkılıyor hepsi!:hanz:
-
bende onu diyorum en azından hatalarını kabul edip çagırıyorlar.Hataları olupta çağırmayan bir dünya firma var.
-
Fight Clup'ı izlemiş miydiniz? :)
-
BOSCH yandı demek :)
-
Fight Clup'ı izlemiş miydiniz? :)
Ne âlâka yav?!:blm::hmm:
-
Kitaptan alıntı :)
Basit bir aritmetik.
Problem hikayesi.
Sirketim tarafindan üretilen bir araba Chicago’dan ayrilip, saatte 60 mille batiya giderken, yan difransiyel
kilitlenip, araba kaza yaparsa, ve içeride sikisan herkes yanarsa, sirketim geri alim yapar mi?
Alandaki araçlarin sayisi alinir (A), olasi hata orani ile çarpilir (B), çikan sonuç, mahkeme disi bir anlasma
saglanmasi için gereken ortalama giderle çarpilir (C).
AçarpiB çarpiC esittirX . Geri alim yapmazsak,X bu isin bize kaça patlayacagidir.
EgerX geri alim maliyetinden yüksekse, arabalari geri aliriz, kimse de yaralanmaz.
EgerX geri alim maliyetinden düsükse, geri alim yapmayiz.
:)
-
Kitaptan alıntı :)
Basit bir aritmetik.
Problem hikayesi.
Sirketim tarafindan üretilen bir araba Chicago’dan ayrilip, saatte 60 mille batiya giderken, yan difransiyel
kilitlenip, araba kaza yaparsa, ve içeride sikisan herkes yanarsa, sirketim geri alim yapar mi?
Alandaki araçlarin sayisi alinir (A), olasi hata orani ile çarpilir (B), çikan sonuç, mahkeme disi bir anlasma
saglanmasi için gereken ortalama giderle çarpilir (C).
AçarpiB çarpiC esittirX . Geri alim yapmazsak,X bu isin bize kaça patlayacagidir.
EgerX geri alim maliyetinden yüksekse, arabalari geri aliriz, kimse de yaralanmaz.
EgerX geri alim maliyetinden düsükse, geri alim yapmayiz.
:)
Ben böyle bir arabayı zaten almam ki.:bnn:
Yan difransiyel ne be!:rm:
-
Bence de tam olarak böyle olmasa da buna benzer pislik bir sistem vardır abi.
-
Ne alaka diyen arkadaşın: Şunu düşündüğünü sanmıyorum. Bir Ar-ge süreci,üretim süreci,marka tanıtım süreci,müşteri memnuniyeti süreci ve WV Kalite Güven süreci vb..
Bunları saymazsak evet haklısınız, "geri çağrılmış ne olacak ki-markaya zarar vermez" Siz kalitesi titizlikle yapılmış WV alacaksınız, ve şu durumla karşılaşacaksınız ha diyeceksiniz ki her arabada olur. Bu kadar geniş olamazdınız..
-
Ne âlâka yav?!:blm::hmm:
Ne alaka diyen arkadaşın: Şunu düşündüğünü sanmıyorum. Bir Ar-ge süreci,üretim süreci,marka tanıtım süreci,müşteri memnuniyeti süreci ve WV Kalite Güven süreci vb..
Bunları saymazsak evet haklısınız, "geri çağrılmış ne olacak ki-markaya zarar vermez" Siz kalitesi titizlikle yapılmış WV alacaksınız, ve şu durumla karşılaşacaksınız ha diyeceksiniz ki her arabada olur. Bu kadar geniş olamazdınız..
Bana dediyseniz, ben fayt kılap için demiştim.:)
-
Kaliteli üretildiğinde üretim adedi düşüyor, bu da fiyatlara artış olarak yansıyor.:wnk:
Bir marka için risktir bu, bunun sonucu haberdeki gibi çıkıyorsa bu çoğu insanı o modele ve o markaya karşı soğutur. Sonuçta Wv lerin satış fiyatları malumdur.
Lamborghinisini balyozla parçalatan adama hak vermek lazım... :)
-
Bana dediyseniz, ben fayt kılap için demiştim.:)
Yok size değil :)
-
Dandik ürettikleri için geri çağırmak zorundalar tabii ki! Bak bir tane Kuş serisi geri çağrılmış mı şimdiye kadar!:rm: Kaliteden yıkılıyor hepsi!:hanz:
Öyle bir uygulama olsaydı bence sahipleri geri çağırırdı araçları;
- alo tofaş mı?
* he buyrun
- benim şahin s vardı arka emniyet kemeri hatalı diye çağırmıştınız ya
* he burda duruyo
- heh, ben bi ankaraya gitcem mümkünse alayım arabayı sora geri getirirm
:rm: :hanz:
-
Geri çağırma her markada oluyor, Mercedes'te, BMW'de, Jaguar'da, Saab'da v.s v.s çok araba çağırmıştır. Range Rover Sport'lar bile ingiltere'de geri çağrıldı (kendi yerli markası), yokuş iniş destek sisteminde sorun olduğu için ve çok ciddi maliyetli parçalardı üstelik. İyi markalar için bu durum imaj sorunu yaratmaz kolay kolay, aksine müşteriye yanında durma hissiyatı verdiği için güven tazeler.
-
:hanz:skodada bali geri cagırma yok :hanz: