škodaturkey.com
GENEL => Videolar => Konuyu başlatan: dgn - 16 Temmuz 2011, 13:34:14
-
Tuareg nası Boeing 747 i çektiyorsa Q7 de Sukhosuperjet100 ü çekiyor:hanz:
Tahminim Boeingden hafif bu uçak ama elimde net bir bilgi yok.Q7nin motor tuaregden güçlü.Tuareg V10 ile çekti Boeingi, Q7 ise V12 ile çekiyor sukhosuperjet i.
2009da Rusyada yapılmış anladığım kadarıyla.
[YOUTUBE]8nF-Tt1RfxQ&NR=1&feature=fvwp[/YOUTUBE]
-
747 den ağır olacağını sanmıyorum 747 nin büyüğü Airbus A380 :) Bu uçak çekmede moda oldu :D
-
Çeker yav ondan 2 tane çeker. Dorseli tırları dişleriyle çeken insanlar var guiness kitabında. 4x4 Yetide çeker bu uçağı. :)
-
Mesela güç tork felan değil dayanıklılık.Tuarege ekstaradan ağırlık koymuşlardı araba dayansın diye.Yeti pati çekene kadar 4x2 ne zaman pati o zaman 4x4.:D
İmkansız yetinin çekmesi:D
-
Çeker yav ondan 2 tane çeker. Dorseli tırları dişleriyle çeken insanlar var guiness kitabında. 4x4 Yetide çeker bu uçağı. :)
dogru söylüyosun bencede... yeti de ceker sanki cko zor bisey jipin ucak cekmesi önemli olan arazideki marifetleri dir
-
Bizim suzuki bile çeker :)
-
Ben bisikletle çekerim.
-
2.0 TDI 4x4 etiyo 500 kg yük at o zaman çeker.Önemli olan ilk harekette o sırada yeti dağalmazsa sorun yok :D
-
Uçağın gittiği yol engebeli olsun,birde öyle çeksinler bakalım, dümdüz yolda yeti üstünde ağırlıkla her türlü çeker arkadaşlar.
Konu 4x4lerden açılmışken;
Gözümün önünde kuma saplanmış fiestayı 2011 Honda CR-V çıkaramadı, uğraşsa çıkarırdı belki 2 hamle yaptı daha sonra ordan ayrıldı, 4x4 Duster tek hamlede çıkardı, :D Kaliteye bakmıyıcaksın :)
-
Yapmayın Allah aşkına yetideki haldex AUDİ deki babalar gibi QUATTRO.Yeti patinaj çekmediği sürece 4x2.Audi ise her daim 4x4 ve her tekerleğe eşit güç dağılımı.Yeti ye ekstra ağırlığı koyacan yeti o ağırlığı mı çekecek 350nm ile yoksa uçağı mı?
CR-V deki sistemde sadece zor koşullarda 4x4 oluyor.Tabi birde şöyle bi durum var CR-V dustere göre çok çok lüks bir araba.Ben olsam CR-V yi çamura bile sokmam hadi soktum zorlamam.Ama Duster a acımam.
-
Yetinin tepesinde taşıdığı helikopteri nasıl unuttun Doğan :D hani benim görüşüm bu uçağı çeker yönünde, 747 için aynı şeyi söyliyemem tabi. Yüce Oto dan bir video istiyoruz :D
-
Ne helikopteri hatırlamıyorum ben link vs koyunda bakalım:D
-
Ne helikopteri hatırlamıyorum ben link vs koyunda bakalım:D
[YOUTUBE]E7kEJ-pHkWA[/YOUTUBE]
-
bırakın Toreug Q7 Yetiyi ben kendim çekeyim sponsorum da AĞAOĞLU olsun :)
-
Yetiye yapmadıkları şey kalmamış acı çektirmişler arabaya:D
Şimdi fiyat listesinde baktım 72bine 170hp 4x4 yeti veriyolar bedava vallahi:D
-
Yetiye yapmadıkları şey kalmamış acı çektirmişler arabaya:D
Şimdi fiyat listesinde baktım 72bine 170hp 4x4 yeti veriyolar bedava vallahi:D
Sen daha almadın mı? Biz hepimiz aldık valla koş hemen al, besbedava almayanı dövüyorlar :rm::rm::rm: kaçar mı bu fırsat:rm:
-
Sen daha almadın mı? Biz hepimiz aldık valla koş hemen al, besbedava almayanı dövüyorlar :rm::rm::rm: kaçar mı bu fırsat:rm:
Sesli güldüm abi:hanz::hanz:
Annem içerden diyor sen niye kendi kendine gülüyosun delimisin diye:++::++:
-
...yetideki haldex AUDİ deki babalar gibi QUATTRO...
:syg::syg2::syg::syg2::syg::syg2:
-
dgn´isimli üyeden Alıntı (http://www.skodaturkey.com/images/styles/greendeluxe/buttons/viewpost.gif) (http://www.skodaturkey.com/showthread.php?p=249921#post249921)
...yetideki haldex AUDİ deki babalar gibi QUATTRO...
haldex, quattro dan çok farklı sayılmaz.quattro haldexın uzerınde bıraz daha oynanmışı denebılır.arastırırsanız çok fark olamdıgını göreceksınız.
quattro da ekstra olarak bı sistem eklentisi var yanılmıyosam okadar.
-
Yeti ile Range karşılaştırması çok saçma olmuş bence. İkisi aynı kategoride bir araç olma ihtimali % 0 dır. Range yeti ye bin basar.
-
dgn´isimli üyeden Alıntı (http://www.skodaturkey.com/images/styles/greendeluxe/buttons/viewpost.gif) (http://www.skodaturkey.com/showthread.php?p=249921#post249921)
...yetideki haldex AUDİ deki babalar gibi QUATTRO...
haldex, quattro dan çok farklı sayılmaz.quattro haldexın uzerınde bıraz daha oynanmışı denebılır.arastırırsanız çok fark olamdıgını göreceksınız.
quattro da ekstra olarak bı sistem eklentisi var yanılmıyosam okadar.
Quattro motorun gücünü sürekli olarak 4 tekerleğe dağıtır; Haldex ise sadece ön veya sadece arka tekerleğe aktarır, ancak ihtiyaç halinde (mesela ön tekerleklerin patinaja düşmesi halinde) diğer tekerleklere aktarmaya başlar. Ön tekerlekler tutunabildiği anda da tekrar diğer aksa aktarımı keser.
-
Herif iyi pilotmuş valla :)
-
Quattro motorun gücünü sürekli olarak 4 tekerleğe dağıtır; Haldex ise sadece ön veya sadece arka tekerleğe aktarır, ancak ihtiyaç halinde (mesela ön tekerleklerin patinaja düşmesi halinde) diğer tekerleklere aktarmaya başlar. Ön tekerlekler tutunabildiği anda da tekrar diğer aksa aktarımı keser.
Uğur abi peki yetide Off-road moduna alınca sürekli 4 çeker olmuyormu ?
yoksa haldex off road modunda bile yere sağlam tutunan tarafa daha fazla kuvvet veriyor?
-
OFF-ROAD ı bilmiyorum ama şöyle bi dengesizlik var çoğu 4x4de.Kışın komşunun captiva kara saplanmıştı dedi gençler bi el atında çıkarak aracı.Aracın bildiğin ön solla arka sol boşa dönüyor e nerde bu 4x4 sadece sol tarafın lastikler dönüyor.Bi kilitli difransiyel koy bi şey yap.Bunun neresi 4x4.
Quattro ise her daim 4 tekere eşit güç verdiğinden hiç bir problem olmuyor.Zaten o gün yaz lastikli bi A4 2.0T Quattro zorlanmadan çıkmıştı aynı yeri.Hatta ogün foruma bile yazmıştım.
-
Quattro motorun gücünü sürekli olarak 4 tekerleğe dağıtır; Haldex ise sadece ön veya sadece arka tekerleğe aktarır, ancak ihtiyaç halinde (mesela ön tekerleklerin patinaja düşmesi halinde) diğer tekerleklere aktarmaya başlar. Ön tekerlekler tutunabildiği anda da tekrar diğer aksa aktarımı keser.
okadr farkta olsun.sonucta mekanızma aynı. audı hep ceket skoda aarada :)
-
Ben onu şahinlede çekerim :rm::rm:
-
Bendede accayip hastalık eski 4x4ler. Favoriti satıp Dahiatsu toplıyıcaktım. Riva yolunda yağmurlu bir havada 15 taneye yakın görmüştüm araziden yeni çıkmışlardı sanırım çamurdan sadece ön camları belli oluyordu virajda bildiğin devrilcek gibi oluyo accayip bir hobi.
Ahanda bu kasadan alıcaktım.
(http://image.4wheeloffroad.com/f/9309492%2Bw750%2Bst0/131_0612_05_z%2B1990_daihatsu_rocky%2Bpassenger_side_view.jpg)
-
Uğur abi peki yetide Off-road moduna alınca sürekli 4 çeker olmuyormu ?
yoksa haldex off road modunda bile yere sağlam tutunan tarafa daha fazla kuvvet veriyor?
Yeti veya kardeşlerinde off-road moduna alma gibi bir buton göremedim hiç ben.
Haldex ön arka dağıtımı yapıyor; sağ-sol tutunan tarafa güç aktarabilmek için kilitli diferansiyel lazım.:wnk:
OFF-ROAD ı bilmiyorum ama şöyle bi dengesizlik var çoğu 4x4de.Kışın komşunun captiva kara saplanmıştı dedi gençler bi el atında çıkarak aracı.Aracın bildiğin ön solla arka sol boşa dönüyor e nerde bu 4x4 sadece sol tarafın lastikler dönüyor.Bi kilitli difransiyel koy bi şey yap.Bunun neresi 4x4.
Quattro ise her daim 4 tekere eşit güç verdiğinden hiç bir problem olmuyor.Zaten o gün yaz lastikli bi A4 2.0T Quattro zorlanmadan çıkmıştı aynı yeri.Hatta ogün foruma bile yazmıştım.
Ya o Captiva, X5 gibi araçlara arazi taşıtı demeyin zira hepsi salon aracı. Eğer onlara arazi taşıtı diyorsanız, Niva, Land Rover hatta Cherokee çok alınır.:wnk:
Quattro gücü dört tekerleğe aktarır tamam da, çamur, kar buz gibi bir durumda onun da işi zor olur. Bir Grand Cherokee 5.7 Limited ile tamamı buz kaplı bir sokağı neredeyse kabak lastiklerle milim kaymadan geçip gitmiştim bir seferinde. Nedeni de ara şanzımanı 4L moduna almamdı. Homurdana homurdana yürümüştü. Öyle bir hissettiriyordu ki, sanki arkasına bir araç daha bağlasak onu da çekip götürecekti.:wnk:
okadr farkta olsun.sonucta mekanızma aynı. audı hep ceket skoda aarada :)
Hâlâ aynı mekanizma olduğunu düşünüyorsan öyle olsun.
-
Yeti veya kardeşlerinde off-road moduna alma gibi bir buton göremedim hiç ben.
Haldex ön arka dağıtımı yapıyor; sağ-sol tutunan tarafa güç aktarabilmek için kilitli diferansiyel lazım.:wnk:
Hâlâ aynı mekanizma olduğunu düşünüyorsan öyle olsun.
yetilerde var off road tuşu.
(http://www.yeti.com.tr/images/galeri/Yeti_55.jpg)
uattro kendi içinde ayrılır. asıl quattro, yani 86'daki Audi quattro'dan beri gelen konfigürasyon torsen sistem, motor ön-aks önünde uzunlamasına merkez açık diferansiyel 50:50 sürekli aktarma. mesela Audi A4, A6, A8'deki sistem.
haldex gerektiği zaman gücü aktaran, normal kullanımda traksiyon kaybına kadar sürekli önden çekiş olan sistem. 4 motion quattro vs farketmez. sistem aynıdır. Audi S3, Golf R32, güncel Passat 4 motion haldex'dir.sadece quattro sureklı 4 çeker (4wd) bi sistemdir.
-
yetilerde var off road tuşu.
Ya o fotoğrafta göremedim o tuşu.:blm: Hangisi olduğunu işaretleyebilir misin?
Quattro kendi içinde ayrılır. asıl quattro, yani 86'daki Audi quattro'dan beri gelen konfigürasyon torsen sistem, motor ön-aks önünde uzunlamasına merkez açık diferansiyel 50:50 sürekli aktarma. mesela Audi A4, A6, A8'deki sistem.
haldex gerektiği zaman gücü aktaran, normal kullanımda traksiyon kaybına kadar sürekli önden çekiş olan sistem. 4 motion quattro vs farketmez. sistem aynıdır. Audi S3, Golf R32, güncel Passat 4 motion haldex'dir.sadece quattro sureklı 4 çeker (4wd) bi sistemdir.
Heh işte mesele de o! Belki kullanılan malzeme falan filan aynıdır ancak çalışma prensipleri tamamen farklı.
Gene de Subaru' nun Asimetric +WD sistemi çok daha iyi binek otomobiller için.:wnk:
-
Bende off roadı göremedim SPORT ROAD Yazıyor Orada :)
-
Bende off roadı göremedim SPORT ROAD Yazıyor Orada :)
Sport Road hangisi ya! Ulan gözler iyice mi gitti ne benim! Aha ışıkları da kapattılar!:rm:
-
(http://www.yeti.com.tr/images/galeri/Yeti_55.jpg)
Soldan üçüncü sağdan da üçüncü, ortadaki yani:D
-
Abowwwww ne Sport Roadı OFF ROAD Yazıyo Orda Ayı Gibi :D
-
Sport Road hangisi ya! Ulan gözler iyice mi gitti ne benim! Aha ışıkları da kapattılar!:rm:
Abi SPORT ROAD değilmiş bende şimdi farkettim :D OFF ROAD Yazıyo Orda Hayvan Gibi :D
Biz Göz Doktoruna Gidelim En Yakın Zamanda :D
-
Ya o fotoğrafta göremedim o tuşu.:blm: Hangisi olduğunu işaretleyebilir misin?
(http://hizliupload.com/img/34237243553912248316.jpg) (http://hizliupload.com/img/34237243553912248316.jpg)
-
Abi SPORT ROAD değilmiş bende şimdi farkettim :D OFF ROAD Yazıyo Orda Hayvan Gibi :D
Biz Göz Doktoruna Gidelim En Yakın Zamanda :D
Ben hâlâ off-road yazısını okuyamadım. İyi bir doktor bulayım ben.:kiki:
-
arkadaslar sahsen bındım ıcıne o dugme off road spırt road ne yav :D
-
arkadaslar sahsen bındım ıcıne o dugme off road spırt road ne yav :D
Sus yav sus! Zaten okuyamadık. Işıklar da gelmedi hâlâ!:rm:
-
Sus yav sus! Zaten okuyamadık. Işıklar da gelmedi hâlâ!:rm:
:++::++::++:
Ben hâlâ off-road yazısını okuyamadım. İyi bir doktor bulayım ben.:kiki:
:++::++::++:
-
Uğur abi Off Road o .. hazır malzeme çıkmışken öcümüzü alalım :D:D
-
Uğur abi Off Road o .. hazır malzeme çıkmışken öcümüzü alalım :D:D
Evet evet. Off-road yazıyo. Yüce Oto' dan geldim şimdi. Acayip nem var dışarıda.:rm:
-
Evet evet. Off-road yazıyo. Yüce Oto' dan geldim şimdi. Acayip nem var dışarıda.:rm:
:++::++:
-
[YOUTUBE]DcHNQXB-EqQ[/YOUTUBE]
Bunu eklemeden duramam :D
-
Subarularda AWD var sanırsam.Nasıl bi sistem biri özet geçerse çok iyi olur:D
Birde xDriveları çok methediyolar.Amma çok sistem var yahu:D
-
Subarularda AWD var sanırsam.Nasıl bi sistem biri özet geçerse çok iyi olur:D...
Subaru' nun AWD sisteminin açık hali Asimetric All-whell Drive.
Ön-arka güç dağılımı yol koşullarına göre sürekli değişiyor.
Örneğin;
1- Gaza asıldığında ön tekerleklerin yere basma kuvveti azalır, arka tekerleklerin artar. Dolayısıyla ön tekere fazla güç aktarımı mânâsızdır, arka tekerleklerin daha fazla güce ihtiyacı vardır. Bu durumda AWD gücü arkaya daha fazla aktarmaya başlar.
2- Gaz kesme anında da arka tekerleklerin yere basma kuvveti azalır. Bu durumda da savrulmanın önüne geçmek için arka tekerleklere aktarılan güç azaltılır.
Nihayetinde hepsi dört tekerlekten çekiş ancak birisi (quattro) ön-arka güç dağılımını sabit olarak sağlarken, bir diğeri (AWD) sürekli değişken olarak aktarıyor; bir diğeri (Haldex) gerekli durumlarda aktarımı uygun olan aksa aktarıyor. Arazi (Land Rover, Lada Niva, ...vb.) taşıtlarına hiç girmiyorum zira onlar da ağır devir 4×4, hızlı devir 4×4, ...gibi ara şanzımanla kullanılabilen seçenekler var.
...Birde xDriveları çok methediyolar.Amma çok sistem var yahu:D
xDrive Haldex gibi çalışan ancak o da AWD gibi sürekli oalrak tork dağılımı kontrolünü elinde tutan bir sistem anladığım kadarıyla.
Akıllı 4x4 sistemi BMW xDrive ile kötü zemin koşulları, artık iyi ve mükemmel yol tutuşu standartlarına dönüşüyor. BMW 3 Serisi'nde, her BMW'yi benzersiz kılan tüm özelliklerin tadına tam anlamıyla varacaksınız: Saf sürüş keyfi. Uygun koşullarda, BMW arkadan itişin sportif yol tutuş özelliklerinin tadını çıkarabilirsiniz. Koşullar daha zorlu hâle geldiğinde ise BMW xDrive sayesinde güç, saliseler içerisinde güce en çok ihtiyaç duyan aksa aktarılır. xDrive ile donatılmış BMW 3 Serisi'ni, xDrive'ın rakipsiz dinamizmini, mükemmel çekişini ve her türlü yol ve hava koşullarında mükemmel yol tutuşunu bizzat keşfedin.
http://www.bmw.com.tr/tr/en/insights/technology/xdrive/drive.html
BMW xDrive' dan önce, 1980' lerde 3 ve 5 serileri için, ön-arka %38/62 güç dağılımı sabit olarak sağlayan bir 4WD sistemi sunuyordu.
Merkezî ve arka diferansiyelde kilit mekanizması bulunmaktaydı ve bir şaft diğerinden önemli ölçüde daha hızlı döndüğünde otomatik olarak devreye girerek çalışmaktaydı.
Hiç bir seride ön diferansiyelde kilit mekanizması bulunmamaktaydı.
4WD 2001 yılıyla ve X5 modeliyle birlikte tekrar piyasaya sunuldu.
Yeni sistem eskisiyle çok benzer olmasına karşın diferansiyellerde kilit mekanizması yoktu.
Bunun yerine patinaj yapan tekerlekler, gücün tutunabilen tekerleklere aktarımına yardım etmek için DSC sistemi vasıtasıyla durduruluyordu.
xDrive 2003 yılında X3 serisiyle piyasaya sunuldu.
Eski sistemdeki gibi sabit güç dağılımı yerine xDrive, gücü ön veya arka aksa aktarabilmek için vites kutusu içerisine yerleştirilmiş çok plakalı yağlı tip bir diferansiyel sunmaktaydı.
Bu ayarlama xDrive' a ön-arka aksa arasındaki güç dağılımını ayarlamasına imkân vermekteydi.
Patinaj durumu ABS veya DSC sistemi vasitasıyla algılandığı anda tork dağılımını ayarlamak için xDrive hemen reaksiyon gösterecektir.
xDrive ABS ve DSC sistemleriyle entegre olarak çalışmaktadır.
xDrive tork dağılımını ayarlamaktayken patinaj veya düz gidişteki bir stabilite sıkıntısı olduğunda DSC güç aktarılmayan tekerleklere fren uygulamaktadır.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
Bir başka yerde ise:
[FONT="]...Standart sürüşte gücün yüzde 40’ını ön, yüzde 60’ını ise arka tekerleklere aktaran sistem, sürüş özelliklerini elektronik olarak değerlendirip, akslar arasındaki güç dağılım oranını otomatik olarak ayarlıyor...
http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=641&baslik=Test-%96-S%FCr%FC%FE-%DDzlenimi:-BMW-320d-Sedan-xDrive[/FONT]
-
en cok awd yi sevdim.sonra quattro :) xdrive sarmadı beni çok karısık :D
-
Subaru' nun AWD sisteminin açık hali Asimetric All-whell Drive.
Ön-arka güç dağılımı yol koşullarına göre sürekli değişiyor.
Örneğin;
1- Gaza asıldığında ön tekerleklerin yere basma kuvveti azalır, arka tekerleklerin artar. Dolayısıyla ön tekere fazla güç aktarımı mânâsızdır, arka tekerleklerin daha fazla güce ihtiyacı vardır. Bu durumda AWD gücü arkaya daha fazla aktarmaya başlar.
2- Gaz kesme anında da arka tekerleklerin yere basma kuvveti azalır. Bu durumda da savrulmanın önüne geçmek için arka tekerleklere aktarılan güç azaltılır.
Nihayetinde hepsi dört tekerlekten çekiş ancak birisi (quattro) ön-arka güç dağılımını sabit olarak sağlarken, bir diğeri (AWD) sürekli değişken olarak aktarıyor; bir diğeri (Haldex) gerekli durumlarda aktarımı uygun olan aksa aktarıyor. Arazi (Land Rover, Lada Niva, ...vb.) taşıtlarına hiç girmiyorum zira onlar da ağır devir 4×4, hızlı devir 4×4, ...gibi ara şanzımanla kullanılabilen seçenekler var.
xDrive Haldex gibi çalışan ancak o da AWD gibi sürekli oalrak tork dağılımı kontrolünü elinde tutan bir sistem anladığım kadarıyla.
Akıllı 4x4 sistemi BMW xDrive ile kötü zemin koşulları, artık iyi ve mükemmel yol tutuşu standartlarına dönüşüyor. BMW 3 Serisi'nde, her BMW'yi benzersiz kılan tüm özelliklerin tadına tam anlamıyla varacaksınız: Saf sürüş keyfi. Uygun koşullarda, BMW arkadan itişin sportif yol tutuş özelliklerinin tadını çıkarabilirsiniz. Koşullar daha zorlu hâle geldiğinde ise BMW xDrive sayesinde güç, saliseler içerisinde güce en çok ihtiyaç duyan aksa aktarılır. xDrive ile donatılmış BMW 3 Serisi'ni, xDrive'ın rakipsiz dinamizmini, mükemmel çekişini ve her türlü yol ve hava koşullarında mükemmel yol tutuşunu bizzat keşfedin.
http://www.bmw.com.tr/tr/en/insights/technology/xdrive/drive.html
BMW xDrive' dan önce, 1980' lerde 3 ve 5 serileri için, ön-arka %38/62 güç dağılımı sabit olarak sağlayan bir 4WD sistemi sunuyordu.
Merkezî ve arka diferansiyelde kilit mekanizması bulunmaktaydı ve bir şaft diğerinden önemli ölçüde daha hızlı döndüğünde otomatik olarak devreye girerek çalışmaktaydı.
Hiç bir seride ön diferansiyelde kilit mekanizması bulunmamaktaydı.
4WD 2001 yılıyla ve X5 modeliyle birlikte tekrar piyasaya sunuldu.
Yeni sistem eskisiyle çok benzer olmasına karşın diferansiyellerde kilit mekanizması yoktu.
Bunun yerine patinaj yapan tekerlekler, gücün tutunabilen tekerleklere aktarımına yardım etmek için DSC sistemi vasıtasıyla durduruluyordu.
xDrive 2003 yılında X3 serisiyle piyasaya sunuldu.
Eski sistemdeki gibi sabit güç dağılımı yerine xDrive, gücü ön veya arka aksa aktarabilmek için vites kutusu içerisine yerleştirilmiş çok plakalı yağlı tip bir diferansiyel sunmaktaydı.
Bu ayarlama xDrive' a ön-arka aksa arasındaki güç dağılımını ayarlamasına imkân vermekteydi.
Patinaj durumu ABS veya DSC sistemi vasitasıyla algılandığı anda tork dağılımını ayarlamak için xDrive hemen reaksiyon gösterecektir.
xDrive ABS ve DSC sistemleriyle entegre olarak çalışmaktadır.
xDrive tork dağılımını ayarlamaktayken patinaj veya düz gidişteki bir stabilite sıkıntısı olduğunda DSC güç aktarılmayan tekerleklere fren uygulamaktadır.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
Bir başka yerde ise:
[FONT="]...Standart sürüşte gücün yüzde 40ını ön, yüzde 60ını ise arka tekerleklere aktaran sistem, sürüş özelliklerini elektronik olarak değerlendirip, akslar arasındaki güç dağılım oranını otomatik olarak ayarlıyor...
http://www.otomobil.com.tr/detay.asp?bolum=641&baslik=Test-%96-S%FCr%FC%FE-%DDzlenimi:-BMW-320d-Sedan-xDrive[/FONT]
Teşekkürler abi.xDrive epeyi karışık:D ama çoğu testte elemiş quattroyu.
AWD ile de quattro aynı sözde.(fotodaki bilgiye göre)Ama hiç biri subarunun eline su dökemiyor:D
(http://img30.imageshack.us/img30/3968/27052009468.jpg)
-
yani awd duruma göre gereken gucu arka yada öne ıletırken quattro da sabıt bır degermı ıletıyo?
-
yani awd duruma göre gereken gucu arka yada öne ıletırken quattro da sabıt bır degermı ıletıyo?
Aynen.:wnk:
AWD' deki ASIMETRIC lafının esprisi de o zaten.:wnk:
-
bence uçak audiyi ittiriyor
-
Boeingler 747 serileri boş ağırlığı 162tondan başlıyor 270 tona kadar çıkıyor.
sukhoi superjet ise yaklaşık 40 ton.
Nerdeyse 4 katı ağırlık var.
Ayrıca şuda var.İki motorunda üreticisi vw.
Ayrıca touareg videosunu izleyenler aracın ne kadar zorlandığını kafasının kalkmaması için arkasına 5 tona yakın kum torbası doldurulduğunu bilir.Q7 bu videoda bu ufak jetle dalga geçmiş utanmasa rolling yapacak.
Ayrıca şahsen ne q7 ne touareg birer arazi aracı.Yükseltilmiş 4x4 özelliği eklenmiş prenium sınıf araçlar.
Arazi aracı asfallta iyi olmamalı bana göre.Herşeyin bir üretiliş amacı var lada niva arazi için peki q7'de öyle mi? Nivanın orjinal haliyle yaptıklarını yaparsa öpsün başına koysun.He q7 ile uludağ kayağa gidersin.Polonezköye pikniğe gidersin.yazın antalyaya kaşa kalkana bodruma gidersin Nişantaşında havanı atarsın.Ama o kadar arazi aracı diye bakılmaz ona bence.
-
[YOUTUBE]DcHNQXB-EqQ[/YOUTUBE]
Bunu eklemeden duramam :D
Bunun hakkında çok yazıldı çizildi.Hatta youtube'dan videonun gerçek sahibine ulaşıldı diye biliyorum.Burada tır gaz veriyor ayrıca kara saplanmış falanda değil subaru başta ipteki gerginliği alıyor sonra tır gaza basıyor.Yoksa tr'deki en güç apr stı bile o tırı o karda çekemez.Subaru ya saygımız sonsuz tamamda çok yüceltmeyelim.
-
Benim için subaru yücedir istediğini diyebilirsin videoyu izleyen birisi zaten neyin ne olduğunu çok rahat anlar ben tır gaza basmıyor diye bir şeyde demedim :D
-
Q7 arazide çok iyi olsa yine sokmam lada 20lira Q7 200lira:D
-
...
Ayrıca şahsen ne q7 ne touareg birer arazi aracı.Yükseltilmiş 4x4 özelliği eklenmiş prenium sınıf araçlar.
Arazi aracı asfallta iyi olmamalı bana göre.Herşeyin bir üretiliş amacı var lada niva arazi için peki q7'de öyle mi? Nivanın orjinal haliyle yaptıklarını yaparsa öpsün başına koysun.He q7 ile uludağ kayağa gidersin.Polonezköye pikniğe gidersin.yazın antalyaya kaşa kalkana bodruma gidersin Nişantaşında havanı atarsın.Ama o kadar arazi aracı diye bakılmaz ona bence.
:eyv.::syg::clap::syg2:
-
Boeingler 747 serileri boş ağırlığı 162tondan başlıyor 270 tona kadar çıkıyor.
sukhoi superjet ise yaklaşık 40 ton.
Nerdeyse 4 katı ağırlık var.
Ayrıca şuda var.İki motorunda üreticisi vw.
Ayrıca touareg videosunu izleyenler aracın ne kadar zorlandığını kafasının kalkmaması için arkasına 5 tona yakın kum torbası doldurulduğunu bilir.Q7 bu videoda bu ufak jetle dalga geçmiş utanmasa rolling yapacak.
Ayrıca şahsen ne q7 ne touareg birer arazi aracı.Yükseltilmiş 4x4 özelliği eklenmiş prenium sınıf araçlar.
Arazi aracı asfallta iyi olmamalı bana göre.Herşeyin bir üretiliş amacı var lada niva arazi için peki q7'de öyle mi? Nivanın orjinal haliyle yaptıklarını yaparsa öpsün başına koysun.He q7 ile uludağ kayağa gidersin.Polonezköye pikniğe gidersin.yazın antalyaya kaşa kalkana bodruma gidersin Nişantaşında havanı atarsın.Ama o kadar arazi aracı diye bakılmaz ona bence.
isterse q7 evereste ucarak cıksın gnede ben bınmem o araca.
bi defa jıp alıyosan arazı tasıtı olsun ıstıyosan eskı model arabalara bakacaksın.2000 model altı.
ama hava atacam dıyosan alırsın q7 atarsın.q7 ye okadar para verıpde daglara vurmam.kırarsına arabayı bı okadarda masraf cıkarır sana.ama düz yolda karda yagmurda ışını görur.şehir jipi diyorum ben onlara.
-
Hem biraz lüks olsun hem safkan arazi olsun deniyorsa cihaz bu (http://www.jeep.com.tr/en/2011/grand_cherokee/index.htm) kesinlikle:) daha ötesi de varda su kaçar diye vermedim :rm:
-
Hem biraz lüks olsun hem safkan arazi olsun deniyorsa cihaz bu (http://www.jeep.com.tr/en/2011/grand_cherokee/index.htm) kesinlikle:) daha ötesi de varda su kaçar diye vermedim :rm:
Safkan arazi değil tabii ki ancak Q7, X5, Sorento, ...vb. araçların yanında arazi kabiliyetleri tartışılmaz.
-
hıçte sevmıyorum jeep arabalarını :D çok rahatlar ama :rm:
-
hıçte sevmıyorum jeep arabalarını :D çok rahatlar ama :rm:
Şanzıman 4L konumuna alındığında gitmeyeceği arazi yok hissini uyandırıyor insanda.:wnk:
-
Şanzıman 4L konumuna alındığında gitmeyeceği arazi yok hissini uyandırıyor insanda.:wnk:
sadece hıssını uyandırıyor heralde :hanz:
kötu arac demıyorum ama hıc hoslasamadım onunla bı turlu :++:
-
sadece hıssını uyandırıyor heralde :hanz::++:
O ifadeyi yazarken, koca bir kayanın bile üzerinden geçebilirim diyor insan gibi bir şeydi demek istediğim.
Tamamı buz olan üzerinde hiç kar olmayan bir sokağı Jeep ile 4L konumunda zerre kadar kaymadan geçtim gittim. Hem de araca ilk binişimdi. Yani biraz da olsa aracın acemisiydim ama gene de hiç sıkıntı olmadan geçtik gittik.
-
O ifadeyi yazarken, koca bir kayanın bile üzerinden geçebilirim diyor insan gibi bir şeydi demek istediğim.
Tamamı buz olan üzerinde hiç kar olmayan bir sokağı Jeep ile 4L konumunda zerre kadar kaymadan geçtim gittim. Hem de araca ilk binişimdi. Yani biraz da olsa aracın acemisiydim ama gene de hiç sıkıntı olmadan geçtik gittik.
hemde kabak lastıklerleydı yanılmıyorsam :D
-
hemde kabak lastıklerleydı yanılmıyorsam :D
Kabak değildi de, eskimişlerdi ve sertleşmişti hamurları.:wnk:
-
Safkan arazi değil tabii ki ancak Q7, X5, Sorento, ...vb. araçların yanında arazi kabiliyetleri tartışılmaz.
Mevzu bahis arazı şartlarıysa X5'miş, Q7'miş alayının üzerinden atlar bu cihaz:rm:
Safkanlara örnekler :rm:
(http://www.google.com.tr/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.araba-resimleri.net/data/media/162/Land_Rover_Defender.jpg&sa=X&ei=AZwxTrjQC8zrsgajqJ3pBg&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNELVRzN4IDrwxCav1oeVmeizVnpcQ)
(http://www.google.com.tr/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.4x4offroads.com/image-files/nissan-patrol-1993-3.jpg&sa=X&ei=hJwxTomyLM3usgbSko3pBg&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNEUXYg0nnmL0-7lndVeqImUxLBS8g)
(http://www.google.com.tr/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.motors24.lv/vehicleimage/5/5/2/6/4/2/0/633874119816913750_full/Toyota+Land+Cruiser++99.jpg&sa=X&ei=BZ0xTvW5AoXMsgaBmNjoBg&ved=0CAUQ8wc&usg=AFQjCNEy0rLScmhhe7v-O67rKGU7k6cGeQ)
-
Arazide lada niva ve cj5'ten ötesini tanımam.defender çok uzun ufak ama dik tepelerde arbanın ortası askıda kalabiliyor.
-
Arazide lada niva ve cj5'ten ötesini tanımam.defender çok uzun ufak ama dik tepelerde arbanın ortası askıda kalabiliyor.
Kısa şase Defender'da var :):ok:
(http://www.almina.net/albums/araba-resimleri/land-rrover/Land-Rover-Defender.jpg)
-
Örneklerin arasında neden Mitsubişi Pacero yok?:rm:
-
Örneklerin arasında neden Mitsubişi Pacero yok?:rm:
kim dedi yok ?? :)
(http://img.automobile.de/modellbilder/Mitsubishi-Pajero-26234_1267103001585.jpg)
(http://imgeu.trovit.com/img2tr/ewY1H1D1HF1m.jpg)
-
Uzun şase 110 defender lar hayalim, içersi 2 oda 1 salon mubarek. Çıkıcan dağda, kalıcan içinde haftalarca. :)
-
Hem lüks hemde araziden bahsediyosak land cruiserde 10 numara :rm:
Eskisini Eklemişler Bende Yenilerinden 1 tane ekliyim
(http://www.otoresim.net/wp-content/upload/2008-toyota-land-cruiser.jpg)
Uzun şase 110 defender lar hayalim, içersi 2 oda 1 salon mubarek. Çıkıcan dağda, kalıcan içinde haftalarca. :)
Onla Dağa Çıkmak Kolayda Yemek İçmek Zor :rm::rm:
-
Ne olucak yahu konserveler buzdolabında etler, şahsen ben aç kalmam karavan gibi :D
-
Ne olucak yahu konserveler buzdolabında etler, şahsen ben aç kalmam karavan gibi :D
:++::++:Yemek Demeyin Bana :D Hiçbişey Sabah İşe Giderken poğaça aldım 2 tane bide meyvesuyu onla duruyom :D şimdi yine aklıma getirdiniz yemek :D.
Valla Dağa Bayıra Gitmeye Gerek Yok Ama Dağda Bilerek Mahsur Kalırsan Bilemem :rm::rm:
-
:++::++:Yemek Demeyin Bana :D Hiçbişey Sabah İşe Giderken poğaça aldım 2 tane bide meyvesuyu onla duruyom :D şimdi yine aklıma getirdiniz yemek :D.
Valla Dağa Bayıra Gitmeye Gerek Yok Ama Dağda Bilerek Mahsur Kalırsan Bilemem :rm::rm:
kaşarlı tavuk döner yedım agır geldı bu saatte tavsıye etmem :) hafif bişeyler atıstır bence :D
-
kaşarlı tavuk döner yedım agır geldı bu saatte tavsıye etmem :) hafif bişeyler atıstır bence :D
Zehirlenmeyesin :D
Sipariş Verildi : Acılı Lahmacun :) Zaten millet şirket yemeklerini yiyo :D ben ayrı yiyom bi tek :D
-
Uzun şase 110 defender lar hayalim
Senimi Kırcaz :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-turkiye-deki-tek-hemen-anahtar-teslim-defender-110-2-5td-47287625/detay/#
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-brooklyn-motors-dan-land-rover-defender-110-2-5td-47917954/detay/
Asıl Bu Tam Senlik Gökçen :) Zaten Off Road için full diyo
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-300-tdi-hard-off-road-icin-full-donanim-tam-guc-55278961/detay/
-
Senimi Kırcaz :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-turkiye-deki-tek-hemen-anahtar-teslim-defender-110-2-5td-47287625/detay/#
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-brooklyn-motors-dan-land-rover-defender-110-2-5td-47917954/detay/
Asıl Bu Tam Senlik Gökçen :) Zaten Off Road için full diyo
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-300-tdi-hard-off-road-icin-full-donanim-tam-guc-55278961/detay/
teyp nerde gördunmu :D :D
-
Zehirlenmeyesin :D
Sipariş Verildi : Acılı Lahmacun :) Zaten millet şirket yemeklerini yiyo :D ben ayrı yiyom bi tek :D
bişe olamz ne olacak :) zehırlenırsem dava acarım lokantaya :++:
-
bişe olamz ne olacak :) zehırlenırsem dava acarım lokantaya :++:
:++::++::++:
-
Örneklerin arasında neden Mitsubişi Pacero yok?:rm:
Onu da sen ekle diye asist yaptım:rm:
Sıcaktan elini ayağını kaldıramıyorsun ki, anca yiyip yiyip oturuyorsun:hh::hh::rm::rm:
-
Onu da sen ekle diye asist yaptım:rm:
Sıcaktan elini ayağını kaldıramıyorsun ki, anca yiyip yiyip oturuyorsun:hh::hh::rm::rm:
La sorma ya! Perişan etti sıcaklar beni!:kork1:
-
La sorma ya! Perişan etti sıcaklar beni!:kork1:
''Başıma Güneş Geçti'' Diyorsun Yani :rm::rm:
-
''Başıma Güneş Geçti'' Diyorsun Yani :rm::rm:
Sadece başıma geçmedi ki!:rm::utan::kiki:
-
Sadece başıma geçmedi ki!:rm::utan::kiki:
:++::++::++:
-
Sadece başıma geçmedi ki!:rm::utan::kiki:
Hımmm hımmm hımmm :blm::blm::blm::blm::blm::hmm::hmm::hmm::hmm:
:rm::rm::rm::rm::rm::rm::rm::rm:
-
Senimi Kırcaz :D
Asıl Bu Tam Senlik Gökçen :) Zaten Off Road için full diyo
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-300-tdi-hard-off-road-icin-full-donanim-tam-guc-55278961/detay/
Abbovvvv :knp::knp:
-
Abbovvvv :knp::knp:
:++: Boşuna Koymadım O Linki :rm::rm:
Hımmm hımmm hımmm :blm::blm::blm::blm::blm::hmm::hmm::hmm::hmm:
:rm::rm::rm::rm::rm::rm::rm::rm:
:++::++::++: