škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda Erya sen nasıl bir servissin? (İstanbul Anadolu Yakası)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı engin_z_engin

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Bu cumartesi 13.000km olan 1.2 TSI Octavia'mı, ilk bakımı için Skoda Erya'ya götürdüm. Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim; Melike hanım adında, tecrübesiz olduğuna kanaat getirdiğim hanımefendi aracımı teslim alırken, bir yandan form doldurup bir yandan da ekstra talebim olup olmadığını sordu. Standart bakımdan ziyade, soyulan vites topuzunun değişmesini istedim. Cam suyu istemediğimi de ayrıca belirttim. Saat 9:30'da teslim ettiğim aracımı en çabuk şekilde bitirip haber vereceklerini, mesailerinin de 15:00'de biteceğini söyledi. Gönül rahatlığı ile evime gittim ve rutin işlere koyuldum, kulağım telefonda. Saatler geçti servisten dönüş yok, işlerden saatin farkında değilim, bir de baktım ki saat 14:45 olmuş. Mesailerinin bitmesi 15 dakika kalmış dönen olmadı. Panik yaptım haliyle, servis kapanır aracım hafta sonu orada kalır endişesi sardı bir yandan. Servisi aradım, telefonlar çalıyor açan yok. 3-4 defa aradım açan yok, satıştan biri düştü sonunda. Acil, servisle görüşmem lazım dedim, hemen size dönüş sağlıyorum dedi ve kapattı. Yine arayan soran yok. Tekrar aradım satışı, aynı muhabbet tekrar etti yine arayan soran yok.
Saat 15:30 oldu, benim de endişem artmaya başladı. Atladım gittim servise, yolda bin bir türlü şey geldi aklıma, aracımın çalınmış olabileceğini dahi düşündüm. Neyse ki serviste varınca, benim aracın yıkandığını görünce, rahatladım. Bir oh çektim, servis tam takır çalışıyor herkes yerinde oturuyor. İçeri girdim, istemeden de olsa sesimin tonu yükselmiş, neden tel. bakılmıyor dedim. içeride oturan 3-4 kişi duymamazlıktan geldi. Orta yaşlı bir bayan; gayet rahat bir tavırla, tel. problem var. Neden haber vermediniz? cevap yok.  
Neyse dedim aracı alayımda gideyim bir an önce, faturamı göreyim dedim. Önce şunu imzalayın dedi; fatura içeriği. Amanın..! cam suyunu da eklemişler. Çıkartın şu cam suyunu kabul etmiyorum dedim. Çıkardılar. Vites topuzu ne oldu? 2 ay sürermiş gelmesi. Neyse artık, 506tl fatura toplamı. 3 taksik yapalım dedim. 600 tl altına taksit olmuyormuş :) Güler misin, ağlar mısın. Her yerlerinden zorluk fışkırıyor. Bir daha bu servise kesinle gelmeyi düşünmüyorum dedim ve çıkıp gittim.


Çevrimdışı ipek_ali

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
Benim de kötü anılarım var yıllar öncesinden. Hiç bir değişiklik yok anlaşılan.



Çevrimdışı engin_z_engin

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagdas_akgul;589258
Telefondan fiyat almışmıydınız ?


Telefonda 540 gibi bir rakam vermişlerdi, evime yakın olması tercih sebebim oldu. Aracı Kayadibinden almıştım, keşke oraya gitseydim. Yaşadığımız stres-sıkıntı yanımıza kâr kaldı.


Çevrimdışı ramazanyildirim

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: engin_z_engin;589226
Bu cumartesi 13.000km olan 1.2 TSI Octavia'mı, ilk bakımı için Skoda Erya'ya götürdüm. Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim; Melike hanım adında, tecrübesiz olduğuna kanaat getirdiğim hanımefendi aracımı teslim alırken, bir yandan form doldurup bir yandan da ekstra talebim olup olmadığını sordu. Standart bakımdan ziyade, soyulan vites topuzunun değişmesini istedim. Cam suyu istemediğimi de ayrıca belirttim. Saat 9:30'da teslim ettiğim aracımı en çabuk şekilde bitirip haber vereceklerini, mesailerinin de 15:00'de biteceğini söyledi. Gönül rahatlığı ile evime gittim ve rutin işlere koyuldum, kulağım telefonda. Saatler geçti servisten dönüş yok, işlerden saatin farkında değilim, bir de baktım ki saat 14:45 olmuş. Mesailerinin bitmesi 15 dakika kalmış dönen olmadı. Panik yaptım haliyle, servis kapanır aracım hafta sonu orada kalır endişesi sardı bir yandan. Servisi aradım, telefonlar çalıyor açan yok. 3-4 defa aradım açan yok, satıştan biri düştü sonunda. Acil, servisle görüşmem lazım dedim, hemen size dönüş sağlıyorum dedi ve kapattı. Yine arayan soran yok. Tekrar aradım satışı, aynı muhabbet tekrar etti yine arayan soran yok.
Saat 15:30 oldu, benim de endişem artmaya başladı. Atladım gittim servise, yolda bin bir türlü şey geldi aklıma, aracımın çalınmış olabileceğini dahi düşündüm. Neyse ki serviste varınca, benim aracın yıkandığını görünce, rahatladım. Bir oh çektim, servis tam takır çalışıyor herkes yerinde oturuyor. İçeri girdim, istemeden de olsa sesimin tonu yükselmiş, neden tel. bakılmıyor dedim. içeride oturan 3-4 kişi duymamazlıktan geldi. Orta yaşlı bir bayan; gayet rahat bir tavırla, tel. problem var. Neden haber vermediniz? cevap yok.  
Neyse dedim aracı alayımda gideyim bir an önce, faturamı göreyim dedim. Önce şunu imzalayın dedi; fatura içeriği. Amanın..! cam suyunu da eklemişler. Çıkartın şu cam suyunu kabul etmiyorum dedim. Çıkardılar. Vites topuzu ne oldu? 2 ay sürermiş gelmesi. Neyse artık, 506tl fatura toplamı. 3 taksik yapalım dedim. 600 tl altına taksit olmuyormuş :) Güler misin, ağlar mısın. Her yerlerinden zorluk fışkırıyor. Bir daha bu servise kesinle gelmeyi düşünmüyorum dedim ve çıkıp gittim.




Benim ERYA dan sıfır aldığım araç içi çizikler dolu. Ayrıca motor üst kapağı baştan başa çizilmiş. İşini düzgün yapmayan terbiyesiz birkaç adam var.
En çok canımı sıkan ise Mart ayında 1.2 TSI DSG indirimsiz 78bine almıştım. Sözde gümrükten çekip getirmişler. İnsan biraz dürüst olur ve çizikleri müşteriye söyler. Temiz sıfır arabaya binelim dedik ama araba çizik içinde ikinci elden farksız. Daha bu çizik sorunu çözülebilmiş değil. Bu yüzden araçtan tamamen soğudum. Sıfır aracı bile alırken iki saat incelemek gerekiyormuş bunu anladım.


Çevrimdışı SAHLVCV

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 570
    • Profili Görüntüle
Hocam yazdıklarınızı okudum. Ama ortada çok büyütülecek bir durum yok bence. Cam suyunu fiyatını da çıkarmışlar. Şu durumda tek sıkıntınız telefonlara çıkılmaması.


Çevrimdışı engin_z_engin

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SAHLVCV;589393
Hocam yazdıklarınızı okudum. Ama ortada çok büyütülecek bir durum yok bence. Cam suyunu fiyatını da çıkarmışlar. Şu durumda tek sıkıntınız telefonlara çıkılmaması.


Ben yeteri kadar stres yaşadım hocam, sizin için sıkıntı değilse gidebilirsiniz, lakin ben bir daha kapısından geçmem. Daha önce Renault ve VW servislerinden de hizmet aldım. Renault'un hizmet kalitesi düşük diyordum, bunu gördükten sonra, krallar gibi ağırlamışlar meğer adamlar bizi de haberimiz yokmuş. Hele VW, kral yanında küçük kalır :)


Çevrimdışı Hantug

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Siz yine şanslısınız İstanbul'da birsürü servis var biri olmazsa diğerine gidersiniz. Ya biz napalım Ankara'da iki servis var ikiside birbirinden beter :) 30.000 bakımına bir ay kaldı şimdiden stres bastı



Çevrimdışı izmirli öğretmen

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 825
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar izmir vosmer de tek çevrede ama bana ilgisi çok iyi geliyor . hiç sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar
Ama sıkıntı çıkaran servis yakında olsa bidaha kapısından bende geçmem . randevu alıp başkasına giderim


Çevrimdışı Gncmmr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle
Avek te 60 bin bakımına gittim. Memnun musunuz yapılan işlemlerden diye 3 defa aradılar.


Çevrimdışı engin_z_engin

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gncmmr;589440
Avek te 60 bin bakımına gittim. Memnun musunuz yapılan işlemlerden diye 3 defa aradılar.


Erya dan arayan olmadı, hangi yüzle arayacaklar ki? Arasalar en düşük puanı vereceğim gönül rahatlığı ile :)
VW'de randevu almadan çat kapı gittim, adamlar madem geldiniz sizi geri çevirmeyelim dediler aracı hemen bakıma aldılar, 2,5 saat lobide bekledim aracı teslim ettiler. Beklerken de; TV, gazete, çay, bisküvi, araç hakkında sorularıma uzun uzun cevaplar, sohbet havasında, zaman nasıl geçti anlamadım. Gayet memnun bir şekilde ayrılmama rağmen adamlara 5 üzerinden 4 verdim. 2 defa aradılar, neden 5 vermediniz, bir kusur mu gördünüz diye.


Çevrimdışı cagatayozkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: engin_z_engin;589477
Erya dan arayan olmadı, hangi yüzle arayacaklar ki? Arasalar en düşük puanı vereceğim gönül rahatlığı ile :)
VW'de randevu almadan çat kapı gittim, adamlar madem geldiniz sizi geri çevirmeyelim dediler aracı hemen bakıma aldılar, 2,5 saat lobide bekledim aracı teslim ettiler. Beklerken de; TV, gazete, çay, bisküvi, araç hakkında sorularıma uzun uzun cevaplar, sohbet havasında, zaman nasıl geçti anlamadım. Gayet memnun bir şekilde ayrılmama rağmen adamlara 5 üzerinden 4 verdim. 2 defa aradılar, neden 5 vermediniz, bir kusur mu gördünüz diye.

güzel fakat vwninder her bölgede iyi servisi yok trabzonda vw servisine giden arkadas varsa bir yorum rica edebilirmiyim :)


Çevrimdışı jukll

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Eryaya gidipde mutlu ayrılan yok heralde keşke önceden foruma sorsaydınız şahsen ben şiddetle önermezdim bayilik yanında servis hizmetinide ellerinden almaları lazım eryanın çalışanları çok umursamaz say say bitmez


Çevrimdışı BadLizard

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: engin_z_engin;589226
Bu cumartesi 13.000km olan 1.2 TSI Octavia'mı, ilk bakımı için Skoda Erya'ya götürdüm. Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim; Melike hanım adında, tecrübesiz olduğuna kanaat getirdiğim hanımefendi aracımı teslim alırken, bir yandan form doldurup bir yandan da ekstra talebim olup olmadığını sordu. Standart bakımdan ziyade, soyulan vites topuzunun değişmesini istedim. Cam suyu istemediğimi de ayrıca belirttim. Saat 9:30'da teslim ettiğim aracımı en çabuk şekilde bitirip haber vereceklerini, mesailerinin de 15:00'de biteceğini söyledi. Gönül rahatlığı ile evime gittim ve rutin işlere koyuldum, kulağım telefonda. Saatler geçti servisten dönüş yok, işlerden saatin farkında değilim, bir de baktım ki saat 14:45 olmuş. Mesailerinin bitmesi 15 dakika kalmış dönen olmadı. Panik yaptım haliyle, servis kapanır aracım hafta sonu orada kalır endişesi sardı bir yandan. Servisi aradım, telefonlar çalıyor açan yok. 3-4 defa aradım açan yok, satıştan biri düştü sonunda. Acil, servisle görüşmem lazım dedim, hemen size dönüş sağlıyorum dedi ve kapattı. Yine arayan soran yok. Tekrar aradım satışı, aynı muhabbet tekrar etti yine arayan soran yok.
Saat 15:30 oldu, benim de endişem artmaya başladı. Atladım gittim servise, yolda bin bir türlü şey geldi aklıma, aracımın çalınmış olabileceğini dahi düşündüm. Neyse ki serviste varınca, benim aracın yıkandığını görünce, rahatladım. Bir oh çektim, servis tam takır çalışıyor herkes yerinde oturuyor. İçeri girdim, istemeden de olsa sesimin tonu yükselmiş, neden tel. bakılmıyor dedim. içeride oturan 3-4 kişi duymamazlıktan geldi. Orta yaşlı bir bayan; gayet rahat bir tavırla, tel. problem var. Neden haber vermediniz? cevap yok.
Neyse dedim aracı alayımda gideyim bir an önce, faturamı göreyim dedim. Önce şunu imzalayın dedi; fatura içeriği. Amanın..! cam suyunu da eklemişler. Çıkartın şu cam suyunu kabul etmiyorum dedim. Çıkardılar. Vites topuzu ne oldu? 2 ay sürermiş gelmesi. Neyse artık, 506tl fatura toplamı. 3 taksik yapalım dedim. 600 tl altına taksit olmuyormuş :) Güler misin, ağlar mısın. Her yerlerinden zorluk fışkırıyor. Bir daha bu servise kesinle gelmeyi düşünmüyorum dedim ve çıkıp gittim.

Ufak şeyleri dert ediyorsunuz.