škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia daki arka camı açınca gelen basınç sesi 2015 model golftede varmış

trio · 53 · 16503

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Fabia daki arka camı açınca gelen basınç sesi 2015 model golf highline da da varmış benim araba 2004 bu sorun var 11 yıl geçmiş golfte hala aynı sorun var, neyseki biz aynı sorunları daha ucuza yaşıyoruz :]

Volkswagen Arka Camı Açınca Gelen Basınç Sesi!
Erkut Ç. | 27 Nisan 2015 12:04
Aracımı henüz alalı 5 gün oldu Vosmer'den 5 gün önce 0 aldım. Fakat 40 km hızı geçince arka camları açamıyoruz içeride çok kötü bir ses oluşuyor. Bu bir hata mıdır yoksa normal midir içeride imkansız cam açık gidemezsiniz yoksa kulaklarınız aşırı derecede zarar görüyor. Sadece arka camlar açıldığında bu sorun oluşuyor. Aracım 2015 Golf High Line.

https://www.sikayetvar.com/volkswagen-arka-cami-acinca-gelen-basinc-sesi


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
Golfu bilmem de arkadas 80 milyara benzinli cedda kalmis. Yolda trim sesleri kapi sesleri rüzgar gürültüsü virajlarda savrulma hissi , e  ne anladim ben bu isten?


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Sadece VW değil artık bütün yeni tasarımlı araçlar bu şekilde. Ön camlar olabildiğince yatık olduğu için camlar açıldığında yarılan hava girdap oluşturup tüm etkisini içeriye aksettiriyor. Audi A5' te bu durumda "açık camlar hava direnci oluşturuyor ve tüketim artıyor. Camları kapatın klimayı açın" gibi bir uyarı veriyordu.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Belli bir hızdan sonra zaten cam açık kullanılmaz ki araba, yani 80-90 ile giderkende cam açık olmaz hangi araba olursa olsun içinde anafor olur yahu. Üstelik tüketimi artıran bir unsurda.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: FF;519726
Belli bir hızdan sonra zaten cam açık kullanılmaz ki araba, yani 80-90 ile giderkende cam açık olmaz hangi araba olursa olsun içinde anafor olur yahu. Üstelik tüketimi artıran bir unsurda.
Favorit' te hiç de öyle bir şey olmuyordu. Niye? Çünkü havayı yaramıyordu fukara.:kiki:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;519734
Favorit' te hiç de öyle bir şey olmuyordu. Niye? Çünkü havayı yaramıyordu fukara.:kiki:

Öyle deme, sorun çok yüksek olmasıydı, garibim altına hava aldıkça leylek gibi kanat açası geliyordu :D 140-150'e kadar yarıyordu yaracağını işte daa nolsun :D


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar 0 km araba alsam wv gurubu pek düşünmem Almanlar ne yapsın? Nasılsa ne yaparlarsa yapsınlar millet kuyruk bekliyor elinde milyarlarla geçen gün bir müşterim garanti den filo kiraladı beyaz pololar arabalar tek kelime ile rezaletti direksiyon bile çin malı plastik oyuncak gibiydi diyeceksiniz ki şirket için ayrı üretilmiştir sonuçta o araba dizel en az 50bin tl dir. Ben şunu kati anladım sırf wv diye millet laf bile söyletmiyor. Tabi birazda alan aracın piyasası kaybolmasın diye memnun değil ama ses çıkarmıyor bir forumda okudum adamın biri eşine polo almış sonra satıp kia rio almışlar son kasa 1.2 cvvt adam sattıkta kurtulduk çok şükür polodan yazmış, Daha öncede dediğim gibi kibarca söyleyelim bu sorunlar başka markalarda olsa yerin dibine sokar çıkarırlardı bence, fuara da gittim PSA gurubu fransızlar daha önde artık özellikle TSI yerine Benzinli PureTech motorlar yakıt olarak çok çok başarılı iç malzeme kalitesi de çok iyiydi citroen DS yi marka yaptı araçlar çok başarılı goff yerine DS_5 çok daha iyi bir tercih bence bir citroen bayii ne uğrayıp inceleyin bana hak vereceksiniz. Ama tabi etikete bakınca yani işin forsuna bakınca arabası wv olan daha fiyakalı...

Bu arabayı bırakıp golf almak hiç mantıklı değil.



« Son Düzenleme: 23 Haziran 2015, 20:41:09 Gönderen: trio »


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Şirkette Peugeot 508 de vardı C-Elysse de var dahili tıkırtıdan geçilmiyor içleri. Esasen yok aslında birbirlerinden farkları, hepsi birbirine benziyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: trio;519745
Arkadaşlar 0 km araba alsam wv gurubu pek düşünmem Almanlar ne yapsın? Nasılsa ne yaparlarsa yapsınlar millet kuyruk bekliyor elinde milyarlarla geçen gün bir müşterim garanti den filo kiraladı beyaz pololar arabalar tek kelime ile rezaletti direksiyon bile çin malı plastik oyuncak gibiydi diyeceksiniz ki şirket için ayrı üretilmiştir sonuçta o araba dizel en az 50bin tl dir. Ben şunu kati anladım sırf wv diye millet laf bile söyletmiyor. Tabi birazda alan aracın piyasası kaybolmasın diye memnun değil ama ses çıkarmıyor bir forumda okudum adamın biri eşine polo almış sonra satıp kia rio almışlar son kasa 1.2 cvvt adam sattıkta kurtulduk çok şükür polodan yazmış, Daha öncede dediğim gibi kibarca söyleyelim bu sorunlar başka markalarda olsa yerin dibine sokar çıkarırlardı bence, fuara da gittim PSA gurubu fransızlar daha önde artık özellikle TSI yerine Benzinli PureTech motorlar yakıt olarak çok çok başarılı iç malzeme kalitesi de çok iyiydi citroen DS yi marka yaptı araçlar çok başarılı goff yerine DS_5 çok daha iyi bir tercih bence bir citroen bayii ne uğrayıp inceleyin bana hak vereceksiniz. Ama tabi etikete bakınca yani işin forsuna bakınca arabası wv olan daha fiyakalı...

Bu arabayı bırakıp golf almak hiç mantıklı değil.





bu konu ayrı başlık altında olmalıydı. görüş belirteceksem eğer wv orta sınıf araçlarının abartıldığı konusunda sizinle hemfikirim. lakin diğer markalar da öyle bedava vermiyorlar aracı. son bi kaç aydır araç piyasasını takip ediiyorum citroenin direksiyon ve 4 tekerden ibaret  elysee aracı 42 bin tlden başlıyor. aynı paraya polo-skoda  tsi aracını alabilirsin .


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Ds lerin heryeri slikon ses yapabilecek bir yer yok gibi

Alıntı yapılan: biHEmta;519760
bu konu ayrı başlık altında olmalıydı. görüş belirteceksem eğer wv orta sınıf araçlarının abartıldığı konusunda sizinle hemfikirim. lakin diğer markalar da öyle bedava vermiyorlar aracı. son bi kaç aydır araç piyasasını takip ediiyorum citroenin direksiyon ve 4 tekerden ibaret  elysee aracı 42 bin tlden başlıyor. aynı paraya polo-skoda  tsi aracını alabilirsin .

Aynı fikirdeyiz yanlız celysee deki puretech motor tsi dan daha başarılı iç plastik malzeme kalitesi olarak celysee ya da peugeot 301 polo fabia yada rapidden kötü değil hepsinde sert plastik var donanım olarakta bir eksi artısı yok birbirine karşı şuan fabia 44.000 tl oldu poloda sanırım 48.000 rapidde 48.000 tl gibi başlanğıç fiyatları var. Tercih meselesi tabi saygı duyarım.

Peugeot'nun “Avrupa'da Yılın Otomobili” seçilen 308, yeni 3 silindirli 1.2 lt benzinli turbo motor seçeneğiyle adeta yakıtı kokluyor.

Geçtiğimiz günlerde uzmanların gözetiminde gerçekleştirilen testlerde tam depoyla 1.810 km yol giderek (yaklaşık olarak İstanbul-Van arası) seri üretim otomobilde yakıt tüketimi rekoru kıran 308 PureTech, mayıs ayında Türkiye'de de satışa sunulacak.

Fransız UTAC (Otomobil, Motosiklet ve Bisiklet Teknik Birliği) yetkililerinin kontrolünde İspanya'daki Almeria pistinde gerçekleştirilen testlerde pilot değişimleri sayesinde 32 saatten fazla yol yapan PureTech motorlu 308, test verilerine göre 100 kilometrede yaklaşık 2.85 lt yakıt tüketti. 308 PureTech, 1.810 km'yi toplamda 51.4 litreyle tamamladı.


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: trio;519767
Aynı fikirdeyiz yanlız celysee deki puretech motor tsi dan daha başarılı iç plastik malzeme kalitesi olarak celysee ya da peugeot 301 polo fabia yada rapidden kötü değil hepsinde sert plastik var donanım olarakta bir eksi artısı yok birbirine karşı şuan fabia 44.000 tl oldu poloda sanırım 48.000 rapidde 48.000 tl gibi başlanğıç fiyatları var. Tercih meselesi tabi saygı duyarım.

Peugeot'nun “Avrupa'da Yılın Otomobili” seçilen 308, yeni 3 silindirli 1.2 lt benzinli turbo motor seçeneğiyle adeta yakıtı kokluyor.

Geçtiğimiz günlerde uzmanların gözetiminde gerçekleştirilen testlerde tam depoyla 1.810 km yol giderek (yaklaşık olarak İstanbul-Van arası) seri üretim otomobilde yakıt tüketimi rekoru kıran 308 PureTech, mayıs ayında Türkiye'de de satışa sunulacak.

Fransız UTAC (Otomobil, Motosiklet ve Bisiklet Teknik Birliği) yetkililerinin kontrolünde İspanya'daki Almeria pistinde gerçekleştirilen testlerde pilot değişimleri sayesinde 32 saatten fazla yol yapan PureTech motorlu 308, test verilerine göre 100 kilometrede yaklaşık 2.85 lt yakıt tüketti. 308 PureTech, 1.810 km'yi toplamda 51.4 litreyle tamamladı.

100 km bu rakamlar devrim gibi. boşuna elektrikli araba üretmesinler o zaman vergi avantajıda var lakin yakıt çok muazzam ama euro ncap testlerinde 3 yıldız almış 301. fabia beş yıldız aldı aynı testte.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Motorda fransizlar basarili. Bi hdi sahibi olmadim ama olmayi dusundum.
Ama su da gercek ki sanayiyi seviyorlardi bindigim fransizlar.
bir dezavantajlari da bizim bozuk yollarda amortisorlerin küt küt vurmasi. Dayim köye 5008 hdi ile gelir, koy yollarinda icerde oyle rahatsiz ki... Ama o cusseye ragmen yakit cok guzel.
Bi ya dan 1.2 puretechi goz ucuyla takip ediyorum. 1.2 puretech motorun pratikte 1.2 tsidan az yakmadigini 1-2 yerde okudum. Hatta yabanci bir sitede 1 galon yakitla yapilan km testlerinde tsi daha uzun yol gitmisti.

Cam konusuna gelince arka cami acinca bende de cok rahatsizlik veriyor, ozellikle 80 kmhden sonra.


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;519789
Motorda fransizlar basarili. Bi hdi sahibi olmadim ama olmayi dusundum.
Ama su da gercek ki sanayiyi seviyorlardi bindigim fransizlar.
bir dezavantajlari da bizim bozuk yollarda amortisorlerin küt küt vurmasi. Dayim köye 5008 hdi ile gelir, koy yollarinda icerde oyle rahatsiz ki... Ama o cusseye ragmen yakit cok guzel.
Bi ya dan 1.2 puretechi goz ucuyla takip ediyorum. 1.2 puretech motorun pratikte 1.2 tsidan az yakmadigini 1-2 yerde okudum. Hatta yabanci bir sitede 1 galon yakitla yapilan km testlerinde tsi daha uzun yol gitmisti.

Cam konusuna gelince arka cami acinca bende de cok rahatsizlik veriyor, ozellikle 80 kmhden sonra.

Benim kendi düşüncem puretech tsi dan az yakar birkaç forumda okuduysanız o gurubun satışında çalışan birkaç kişi yazmış olabilir tsi sadece yakıt yakmadığı için belkide daha uzun gider :)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: trio;519767
...Peugeot'nun “Avrupa'da Yılın Otomobili” seçilen  308, yeni 3 silindirli 1.2 lt benzinli turbo motor seçeneğiyle adeta  yakıtı kokluyor... ...
Fransız UTAC (Otomobil, Motosiklet ve Bisiklet Teknik Birliği)  yetkililerinin kontrolünde İspanya'daki Almeria pistinde  gerçekleştirilen testlerde pilot değişimleri sayesinde 32 saatten fazla  yol yapan PureTech motorlu 308, test verilerine göre 100 kilometrede  yaklaşık 2.85 lt yakıt tüketti. 308 PureTech, 1.810 km'yi toplamda 51.4  litreyle tamamladı.
Pistte Favorit' le bile az yakarım. Kendilerini Çamlıca  Gişeler-Mahmutbey Gişeler arasına saat 17:30-19:30 arasında da  bekleriz.:kiki:
Alıntı yapılan: turker;519789
Motorda fransizlar basarili...
Firmadaki Clio IV' lerin şöförleri belli değil ama tüketimleri 5,1lt/100km üzerine çıkmıyor kesinlikle. Çok dikkatli kullanırsam 3,6lt/100km bile görmüşlüğüm var. Kaldı ki HDI motorlar biraz daha tasarruflu.
Alıntı yapılan: turker;519789
Cam konusuna gelince arka cami acinca bende de cok rahatsizlik veriyor, ozellikle 80 kmhden sonra.
Yeni tasarımlar hep öyle. Bunun VW' i, Kia' sı, BMW' si yok. Hepsinde oluyor.
Alıntı yapılan: trio;519798
Benim kendi düşüncem puretech tsi dan az yakar birkaç  forumda okuduysanız o gurubun satışında çalışan birkaç kişi yazmış  olabilir tsi sadece yakıt yakmadığı için belkide daha uzun gider :)
İyi de 1.2TSI motorda yağ yakma sıkıntısı yok ki. VW' nin yağ yakan motorları yüksek devir çevirebilen 101HP' lik (6600d/d azamî) gibi veya küçük hacimli çift şarjlı olan motorları. Yüksek devir çevirebilen motorlarda yağ eksiltme de her motorda var zaten.:wnk:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!