škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Toyota benim için bitmiştir artık !!!

osiiso · 95 · 25665

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar son dönemde yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum, canımı çok sıkan  bir hadise, bu mesajı Toyota müşteri hizmetlerine yazdım, sadece bir telefon görüşmesi yaptık, o kadar, sonuç sıfır :(

Daha önce benim far yıkama ile ilgili ufak bir sorunum olmuştu, o zaman kayıtlara far yıkama sistemi bozuk, onarıma ihtiyacı var yazmışlar, genel merkez   bu kayıtı bana bahane olarak sundu :(

"Haziran ayının son haftası gibi 2007 Model Corolla xenon + vsc aracımı Ön,arka tampon ve sol arka çamurluğumu boyatmak için servise bıraktım, yaklaşık olarak 20-25 gün sonra aracımı aldım, Birkaç gün önce aracımın far yıkamasını kullanmam gerekti, çalıştırmak istedim ama olmadı.

Belki serviste ön tampon sökülüp takılırken bir soket takılmamıştır diyerek servise gittim. Durumu ifade ettim.Sonrası cidden benim açımdan
üzücü bir durum oldu.

Tamponların sökümünden sorumlu çalışan ( ki ben toyota eğitimlerini aldığını bile düşünmüyorum) bana far yıkama sisteminin çalışmaması ile ilgili olarak saçma sapan açıklamalar yaptı. Hatta sistemin daha önce de çalışmadığını, sistemin kapalı olduğunu, far yıkama motorunun su çıkışına vida ve iran yapıştırıcısı kullanılarak kör tapa yapıldığını, serviste böyle bişeyin kesinlikle kimse tarafından yapılmayacağını, hatta fotoğraflayamadığı için de çok pişman olduğunu, toyota müşterilerinin bakım sonrası araçlarındaki kusurları servise mal edip yaptırmaya çalıştıklarını hatta benimde aynı şeyi yapmaya çalıştığımı ima eden nezaketten uzak, kırıcı, aşağılayıcı ifadeler kullandı ve bu durum beni derinden yaraladı, kendimi o ortamda çok kötü hissetim.

Ben aracımı tanıyan, kullanmaktan muthiş bir keyif alan birisi olarak 4 yıldır
kullandığım aracımın far yıkama sistemimin çalışmasının mümkün olamayacağı konusunda toyota ustasının ısrarlı, kaba ve hakaretvari tavrını bir türlü anlayamadım.

Sanki Toyota servisinde değil de sanayide herhangi bir eğitimsiz bir ustanın karşısında gibi hissettim.

Sonra aracımı dışarda bir ustaya götürdüm, ve o an anladımki bi şekilde aracımın tamponu sökülüp takılırken Far yıkama motoru su çıkışı kırılmış
ve yerine vida takılmış, hatta vida motorun pervanesinin dönmesini engellemiş ve motor yanmış.Şu an far yıkama sistemim çalışmıyor. Bir de yapıştırıcı iran değil hızlı sprey yapıştırıcısıymış.

Açıkcası benim takıldığım nokta servisteki ustaların bu suçlayıcı yaklaşımı. Aracımı servise verdiğimde far yıkamanın çalıştığını çok iyi biliyorum.
Ama motorun su çıkışına takılan vidayla bu sistemin çalışması mümkün değil. Demek ki bu vida serviste takılmış.

Bu tür durumları biz Sivas yetkili toyota plaza da zaman zaman yaşıyoruz. İlk olay değil yani. Er plaza bu tür durumları normal karşılıyor. Toyota mutlak müşteri menuniyeti kapsamında bu olayı nasıl izah edebiliriz. Hem madur oldum hem Er plaza ustaları tarafından hakaret gördüm


Toyota aracımı çok seviyorum, ailecek toyotacıyız. 1991 modelden 2008 modele kadar farklı araçlarımız var.
2012 Ocak ayı gibi eşime Yaris aldık ve ben Sivas toyota ER plazadan çok şikayetçi olmuştum. Eski satış müdürü Erdal Bey şikayetimiz üzerine
bize çok vaatler de bulundu ama sonuç yok. Erdal bey de yok zaten ayrılmış.

Açıkcası Sivas'ta alternatif bir toyota plaza ve servisi olmadığı için Er plazaya gitmek durumunda kalıyorum, Servise her gittiğimde ben bir sorunla karşılaşıyorum. Alternatif olsa kesinlikle gitmem. "


Toyota facebook sayfasınada mesaj gönderdim, biz size kurumsal cevabımızı verdik, yapabileceğimiz bişey yok dediler :(

Büyük konuşmak istemiyorum ama toyota bitti benim için artık :(

yok böyle bişey ya :(
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Hocam Yazınız Okunmuyor Rengini Değiştirebilirmisiniz


Çevrimdışı olimpiyat

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun ne yazıkki türkiyede yetkili servislerin %80'ni böyle.


Çevrimdışı Mert

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1147
    • Profili Görüntüle
Kendimi senin yerine koydumda hocam,ben olsam kesin bir olay çıkmıştı. Kesin yakardım orayı. Ama sabırlı birisin... Sen yine toyotaya devam et,ama o plazaya gitme.


Çevrimdışı CC03

  • detaiLove
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 435
    • Profili Görüntüle
Böyle şikayetleri çok duyuyorum ya da okuyorum. Sadece Toyota için değil, bütün markalar böyle, daha doğrusu bütün servisler böyle. Geçmiş olsun :(


Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mert;397227
Kendimi senin yerine koydumda hocam,ben olsam kesin bir olay çıkmıştı. Kesin yakardım orayı. Ama sabırlı birisin... Sen yine toyotaya devam et,ama o plazaya gitme.


Yok ki başka alternatif, insanı resmen parasıyla rezil ediyorlar :(
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı excellency

  • detay meraklısı
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
Honda servisinde bu olayı yaşama imkanınız sıfır...kamera kayıtları yokmuymuş en azından onu göstersinler isteyin tüketici mahkemesine verin hakkınızı lütfen arayın..farklı bir aksamda aracınızın yürüyen aksaminda bir sorun olsaydı ne olurdu...tek servis olması böyle büyük bir marka için çok kötü alternatifleri olsa böyle olmaz.


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Toplamda 4 tane yetkili Vw bayii değiştirdikten sonra en son,hiç ummadığım,ufacık bir yetkili servis buldum,hemde 10 km mesafe var aramda. Yeri görseniz,içersi 20 araç alır ya da almaz,en eski Vw servislerinden biriymiş. İnanın ilgi alaka o kadar güzel,araçla ilgileri o kadar iyi ki,ben stepnedeki lastik havasının bile kontrol edildiği başka bir Vw servisi görmedim.

Velhasıl kelam,büyük şehirlerde en ufak çaplı yetkili servisler hep müşteri odaklı oluyor kanımca.

Hocam sizede tavsiyem bölgedeki en ufak,en az müşterisi olan yetkili servisi bulmanız.
Daha önce gittiğim 4 servis en büyük ve birincilikleri falan olan servisler fakat müşteriyle adam gibi konuşamayıp,aynen sizin olaydaki gibi servisin hatasını müşteriye atmaya çalışıp,arabaya binerken asla ayağımı sürmediğim marşpiyelleri çamur yapıp,birde gözümün önünde patinajla kalkıp setlerden hayvan oğlu hayvan gibi geçiyorsa çalışanları,yerim onların birinciliğini.
Hepsi aynı malın laciverti açıkçası.
Ya güzel bir özel servis bulacaksınız,ya da biraz daha uzağa gidip ufak ama ilgili bir servis bulacaksınız..
Birazda şans meselesi,o ayrı...


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: excellency;397234
Honda servisinde bu olayı yaşama imkanınız sıfır...kamera kayıtları yokmuymuş en azından onu göstersinler isteyin tüketici mahkemesine verin hakkınızı lütfen arayın..farklı bir aksamda aracınızın yürüyen aksaminda bir sorun olsaydı ne olurdu...tek servis olması böyle büyük bir marka için çok kötü alternatifleri olsa böyle olmaz.

Evet bu olmuyor,aracı serviste duvara sürtüp (2010 Civic) araç sahibine haber bile vermeden parça boyanıyor,e tabi atladıkları nokta aracın sahibi kaporta ustasının oğlu,anlamayacak kadar salak değil :) Birinci dereceden bir akrabamın yaşadığı olaydır..
Yetkili servisler hemen hepsi bu durumda malesef,hiç biri sütten çıkmış ak kaşık değil. Siz aracı teslim edip yukarda çayınızı içerken aşağıda araca neler yaptıklarını ben çok iyi gördüm,bir daha da asla aracı görmeyeceğim şekilde bir servise gitmemeye yemin ettim :)


Çevrimdışı excellency

  • detay meraklısı
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 45
    • Profili Görüntüle
Haklısınız herşey olabilir kesinlikle marka savunmuyorum.aracimi.uzun sürede servise birakmiyorum..bakıma gittiğimde kaç saat.sürerse sürsün orda durup izliyorum belki malım çok değerli o yüzden..neyse kimseye güvenmemek lazım neticede.sizde.haklısınız.
Alıntı yapılan: Can;397238
Evet bu olmuyor,aracı serviste duvara sürtüp (2010 Civic) araç sahibine haber bile vermeden parça boyanıyor,e tabi atladıkları nokta aracın sahibi kaporta ustasının oğlu,anlamayacak kadar salak değil :) Birinci dereceden bir akrabamın yaşadığı olaydır..
Yetkili servisler hemen hepsi bu durumda malesef,hiç biri sütten çıkmış ak kaşık değil. Siz aracı teslim edip yukarda çayınızı içerken aşağıda araca neler yaptıklarını ben çok iyi gördüm,bir daha da asla aracı görmeyeceğim şekilde bir servise gitmemeye yemin ettim :)


Çevrimdışı 03ekim08

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 46
    • Profili Görüntüle
hocam geçmiş olsun. bende opel servisinde bir problem yaşamıştım. ne yazık ki ülkemizde servislerde böyle olaylar yaşanıyor. elinizden geleni ve bu konuda tecrübesi olan arkadaşların tavsiyelerini dinleyin . ama siz yinede keyifle sürdüğünüz aracınızdan soğumayın.


Çevrimdışı Ümit

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 342
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun, X firmayı suçlamakta haklı olabiliriz ama şikayet var sitesinde bütün firmalara şikayet edilmiş sorunlar çözülmemiş durumda, bu Türkiye'nin gerçeklerinden bir tanesi


Çevrimdışı CC03

  • detaiLove
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 435
    • Profili Görüntüle
Servisler bir tek bizim ülkemizde böyle değil. Yurt dışında da durum aynı, tecrübeyle sabittir. Elde belge/kayıt olmadığı sürece istediğimiz kadar şikayet edelim, bir sonuca varamayız. Yapanların vicdanına bırakın. Demesi kolay ama elden de bir şey gelmez.


Çevrimdışı Hacı Köksal

  • Bosch + Karcher
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1045
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun, benim bile okuduğum yerde kendi başıma gelmiş gibi canım sıkıldı. bayaa saydırdım valla. lafa gelince her marka müşteri odaklıyız falan filan çekiyor ama iş ciddi bir noktaya gelince su koyveriyorlar. araçlarını çok beğenmesem de renonun müşteri hizmetleri bildiğim kadarıyla çok iyi tr de. lüks segmentte durum nasıl bilmiyorum ama onlarda da kaliteli hizmet veriliyordur heralde.


Çevrimdışı ahcal

  • bLack & whiTe
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 56
    • Profili Görüntüle
Şikayetinizi sadece facebook üzerinden değil farklı birimlere de iletin. Sikayetvar.com a, toyotasa genel müdürlüğe hatta http://www.toyota.com/help/contactus.html buraya da yazın. Mutlaka geri dönüş sağlanacaktır. O kadar kolay olmamalı herşey. Yerinizde olsam ortalığı ayağa kaldırırım. Sizde kaldırın !