škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

38.000 Km de Baskı ,balata,Debriyaj sorunu

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı emez2005

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Merhaba

Geçtiğimiz pazar Yetimizle yolda kaldık :mad:

30.000 km bakıma götürdüğümde önümüzdeki 15.000 km de debriyajla ilgili sıkıntı olabileceğini söyleyip 1500 tl fiyat vermişlerdi. Bizde daha 15 bin km ye çok diyerek kulağımızın üstüne yatmıştık.

Servisten sonra 8000 km de pazar günü yolda kaldık . Aracı servise çektirdik ve Ptesi günü 1510 TL ye debriyaj ,baskı, balata nın değişeceğini , parça sipariş edeceklerini ve en erken (bayram tatilinden dolayı) cuma akşamı teslim edeceklerini bildirdiler.

Bugün yani aracın teslimat gününde sabahtan arayıp , aracı açtıklarını , şu an adını hatırlamadığım bir parçanın daha yanmış olduğunu ve değişmesi gerektiğini , ve bunun için de 850 tl daha ödeme yapmamız gerektiğini bildirdiler. Bu ücreti bana Ptesi-Salı-Çarşamba bildirmiş olsalardı , ona göre araştırıp dışardan fiyat alabilir ve şu ana kadar aracımı tamir olmuş şekilde geri alabilirdim.

Sorun Debriyajda olduğu için kullanıcı hatası dendi. ( Bu benim 3. aracım ve bugüne kadar böyle bir arıza ile karşılaşmadım)
Ayrıca aracı yaptırmaktan vazgeçip , olduğu gibi geri alırsam, aracı açmış oldukları için şu an ödeme gereken bir ücret varmış .

Müşteri Hizmetlerine şikayette bulundum dönüş bekliyorum . Araba da öylece serviste bekliyor.


Böyle bir sıkıntı geçiren oldu mu ? Arabadan soğuduk valla :(


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Debriyaj baskı-balata adeğişimi için marka modelden de bağımsız olarak kilometre ya da süre konusunda kesin bilgi vermek pek mümkün değil. Kullanım şeklinde göre sizin durumunuzda olduğu gibi görece erken ya da görece geç(100.00 km. üstünde gibi) sıkıntı çıkarma ihtimali olabiliyor. Benim aracımda da servis bir süre daha gider demesine rağmen ben ihtiyaten 75.000 kilometre yani yine görece erken bir sürede değiştirmiştim.
 
Skoda Müşteri Hizmetleri konusunda son yaşadığım kötü tecrübeden dolayı kendilerine pek olumlu bakamıyorum. Umarım en azından parça ve işçilikte indirim ya da aracı işlem yapılmadan ücretsiz teslim gibi bir çözümde bulunurlar.
 
Tekrardan geçmiş olsun...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun.
Allah beterinden korusun.
Alıntı yapılan: emez2005;539674
...şu an adını hatırlamadığım bir parçanın daha yanmış olduğunu ve değişmesi gerektiğini , ve bunun için de 850 tl daha ödeme yapmamız gerektiğini bildirdiler...
Tahminimce volantı da değiştirecekler yalnız volant nasıl yanık imiş onu anlayamadım.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı emez2005

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
valla ben anlamadım hala skoda ile boğuşuyorum . bakalım sonuç ne olacak ?


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Hani dost aci soylermis. Servis bu sefer hakli. Onlarin gozunden soyle anlatayim;

Debriyaji elinle elleyip gozunle gorme sansin yok. Arabanin kavramasina bakilip ancak tahminde bulunabilirsin. Adam 15k demis 8k da gitmis bu onun sucu degil. Belki baskasi kullansa 30k daha gotururdu debriyaj ;)

Onun disinda volantin zarar gordugunu sanzimani acmadan yine goremezler ve tahmin edemezler. Acinca volantin da cortingersitrayze oldugunu gormusler ve size soylemisler.

Aracinizi yaptirmamak isteyebilirsiniz en dogal hakkiniz. Fakat bu servis sizin sanzimaninizi soktu takti bunun icin zaman ve iscilik harcadi bunun parasini talep etmesi cok cok normal ;)


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Doğukan Bey gayet net anlatmış durumu. Bu tüm servislerde böyledir emin olun. Bu saatten sonra aracı toplatıp ekstra işçilik vermeyin. Bu bir tecrübe olsun.
 
 Benim de ilk Citroen C5 aracımda bu tip bir durum başıma gelmişti ve kulağıma küpe olmuştu. O gün bu gün aklımdan çıkmaz. Böyle sizin gibi zor durumdaki arkadaşları görünce yaram depreşiyor. Yetkili servislerin bu baskı balata değişim işçiliği genel olarak gerçekten çok yüksek.


Çevrimdışı emez2005

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 71
    • Profili Görüntüle
Teşekkürler. Yazılarınız gerçekten faydalı oldu. Sakinledim ve bilgilendim .Ancak servisteki usta ekstra masrafla ilgili uyarıyı , yada böyle bir olasılık olduğunu baştan söylemeleri gerektiğini ,bunun kendilerinin hatası olduğunu kabul etti. Böylece çok olmasa da işçilikte %10 , malzemede % 5 indirim aldık.:D Nihayet öğlen saatlerinde 6.günde Yetimize kavuştuk. Bu arada Alsancak vosmerde satılık 1 tane bile yeti yok. Yeni kasalar gelecekmiş. :o


Çevrimdışı MURATE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1045
    • Profili Görüntüle
Bu gün serviste bana da söylediler. Ve Araç satışta 1 tane bile yeti yoktu...Tiguan tipine yakın bir yeti geleceğini servis müdürü söyledi. . Hadi bakalım.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle