škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda en az şikayet alanlar arasinda...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


Çevrimdışı erharp32

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 433
    • Profili Görüntüle
Skoda gerçekten harika araba

SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Suha

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Aracımı almadan önce özellikle servise danışmıştım, Superb 2 lerde ne gibi sorunlar var diye. Hem özel hem yetkiliye.
Abi superb lerden pek para kazanamıyoruz dedi özel servis :)


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
İngiliz tüketicileri bir ölçü olursa eğer, Autoexpress dergisinin her sene yaptığı sürücü anketi - driver power sonuçlarında da, Skoda marka ve modelleri, son yıllarda genellikle hep ilk on içerisinde yer alıyorlar (Örnek olarak, bkz. 2017 ve 2016 sonuçları).


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
[MENTION=16424]Suha[/MENTION] rapidden kazanıyorlar hemde darphane gibi para basıyor rapidler skoda servislerine. Konfor ve kalite izlenimi skoda da yükselen trendde ancak süperb ye verdiğin önemi rapide vermez isen bana yaşattığı sıkıntıların karşılığında kimseye tavsiye etmem skodayı.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=14930]Mehmet 2016[/MENTION]

Hocam yaşadığınız sıkıntılar biraz kısmet işi olabilir çünkü teknoloji ve otomobil sektöründe şans faktörü var.Alır biri 5 yıl sizin gibi değil hor kullandığı halde bişey olmaz siz gözünüz gibi bakarsınız sorun çıkar :) Ancak bahsettiğiniz sıkıntılar tirim sesi çatırtı tıkırtı uğultu gibi şeylerse Rapid in segmentinde bunların olmadığı bir araba yok hepsinde var b segment araçların.Dediğim gibi şanssızlıkta olabilir umarım sorunlarınız çözülür.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
[MENTION=14601]Cagri33[/MENTION]
Sizin söyledikleriniz sindirilmiş toplum psikolojisini yansıtıyor; sağlam bir tüketici kanunu ve kuralları dürüst bir şekilde uygulayan mahkemelerimiz olsaydı eğer;
otomobil satan firmaların sizin aracınız zaten B segmenti olur efendim ufak tefek arızalar hatta şu arıza sizin kullanımınızdan deyip müşteriye 115000 tl ye sattığı araç için şansınıza problemli çıkmış deme gevrekliğine sahip olamazlardı.
« Son Düzenleme: 07 Şubat 2018, 17:32:12 Gönderen: Blue Rapid »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=14930]Mehmet 2016[/MENTION]

Hocam sindirilme değil yanlış anlamayın beni bir aracı da küçümsediğim yok ancak fabrikaya 6 bin euroya mâl olan b segment araçlar var haliyle kullanılan malzemenin kalitesi elbette c segment gibi c segmentin ki d segment gibi olmaz vs. Böyle ilerler bu. Burda kastettiğim olay B segment bir araçta sıkıntı çıkma riskinin E segment bir araca göre daha yüksek olması. Yoksa elbetteki para veriyoruz sorunsuz uzun yıllar binmemiz lazım ama sorunsuzluğun bana sorarsanız sadece Skoda da değil her markada yüksek segmentte az olması daha normal mesela Passat Polo dan sorunsuz olmalı Mondeo Fiesta dan vs demek istediğim buydu hak aramak veya sessiz kalmamak farklı bir konu :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Bilgic

  • Nová Fabia III Combi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1325
    • Profili Görüntüle
Çağrı Bey'e ben de katılıyorum. Rapid yurt dışında 17,000 Euro'ya satılıyor. Yani Almanya'da 10 asgari ücret. Türkiye'de 16,000 TL'ye araba aldığınızı düşünün kaliteyi ona göre yorumlayın.

115,000 e araba satan Doğuş Oto değil devletimiz. Euro ve Dolar Türk Lirası karşısında uçmuş, paramız erimiş gitmiş. %50–60 ÖTV, %18 KDV bir de ötv'nin kdv'si olunca fiyatlar uçuyor.


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Birazda beklenti meselesi var galiba mercedes audi ve BMW en çok şikayet alan araçlar arasında. Diğerlerini geçtik diyelim skoda ile audiye ne diyeceğiz aynı üreticinin üçüncü kalite aracı premium 1.kaliteden daha az sorunlu bana bu degerlendirme çok objektif gelmedi.


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Segmentler arasındaki fark nedir? Sadece fiyatmıdır?
Bana göre segment farkı aracın teknik özellikleri ve konfor donanımında bulunan üstünlüktür.
Sattığı arabada fabrikasyon arızalar müşteriler tarafından genel şikayet konusu oluyorsa ve yetkili servisleri çözüm üretmek yerine sorunu büyütüyorsa ben o firmanın ürününü tercih etmem.
Skodanın Türkiyede sattığı araçlarda bulunan ortak sorunlarla ilgili toplu geri çağırması varmı? Yok çünkü çözüm üretmek gibi dertleri yok. Garanti uzatma 3 yıl fiyatlarına bakın, neden zam yaptı? çünkü araçları uzun vadede sorun çıkarıyor maliyeti kurtarmıyordu fahiş zam yapıldı.


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
önceki modellerde VW araçlardaki yakıt kapağı sorunu bizimkilerde de var ama bize çağrı yapılmadı izmirde gittiğim vosmer servisinde bilgisayara kaydı alınmış söylediler ve ücretsiz olarak değiştiler. izmirliler bu konuda şanslı ankarada bakmıyorlar. standard bakım yapılıp bırakılıyor. zamanında orada renkotoda koltuk ve direksiyon yazılım güncellemelerini de söylediler ve yaptılar. renk oto bıraktı skodayı ama vosmer de aynı mantıkla çalışıyor. gayet memnun kaldım. bu yazılım işi ücretsiz ve zaman aldığı için bazı servisler uğraşmak istemiyorlar. onun için bakımı yaza bırakıp izmirde hallediyorum ve her gittiğimde güncellemeyi de soruyorum.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=13384]Forever[/MENTION]

Hocam zaten bu anketi objektif yapamazsınız ama Fiat alan en çok şey bekleyen de olamaz :) Ben araçların yapım aşamalarınız izliyorum Mercedes i de Skoda yı da Bmw, Audi yi de birleştiren ve tamamlayan makinelerin markaları bile aynı. Kesinlikle aracımız Skoda olduğu için değil ama Kalite olarak ben Vag grupta Skoda yı objektif olarak malzeme kalitesi olarak üstün buluyorum.Tek parçası yumuşak malzeme kullanılmamış bi Octavia Jetta dan kalitesiz olamaz aynı şekilde şasisi şanzumanı motoru araç içindeki kumanda tuşları ışıklandırmasına kadar aynı olan Passat ile Superb de Passat a daha kaliteli diyecek hiçbir sebep yok ki malzeme kalitesini incelerseniz Superb in iç malzeme kalitesi ve yumuşak malzeme kullanılan alanları fersah fersah fazla Vw den. Burda olay satış politikası olduğu için Passat ta hayalet ekran oluyor fiyatı artıyor Skoda o donanımı koymuyor diye 3. Sınıf olmuyor.Daha Passat ta elektrikli bagaj kapağı geri görüş kamerası 4 koltuk ısıtma sürüş modu bile olmayan bir araç ki elle tutulur kaliteli tek bir yeri yok. Vw in 2. Marka durumunda olma nedeni Arteon dur Photeon dur Toureg gibi daha lüx araçlardır Vw Skoda ya kaliteli araç yapamazsın diyemez zaten Vag Grubun %51 Hissesi Porsche nindir. Eğer Vw in araçları daha kaliteli olsa idi çoğu aracı aynı donanımda Skoda dan Avrupa ülkerinde denk fiyatta veya ucuz olmazdı bence :) Audi yi de Premium kılan a3 a4 değil a6 sı RS serileri TT si R8 i dir motorları ve bu serilerinden dolayı Audi premium bir markadır :)
 [MENTION=14930]Mehmet 2016[/MENTION]

Segment arasındaki fark gördüğünüz görmediğiniz kullanılan malzemelerin kalite farkı da olduğu için fiyat farkı vardır. Yoksa artık Egea da bile çarpışma önleme adaptif hız sabitleme var.Donanım dan dolayı olmuyor sadece kullanılan parçaların daha daha uzun ömürlü olması hissi ve kalitesinin yüksek olması da segmentte ki fiyat farkını oluşturur.Burda kalite farkının olmayacağı yer motor vb yerlerdir. Yoksa kapı içindeki araç içindeki tirim yerlerde kullanılan malzeme kalitesi farkı vardır. Mühendislik farkı vardır.Yine işçilik farkı olabilir.Yoksa aracı daha uzun ve geniş yapıp 2 donanım ekleyip yollamıyolar.Aracın her konuda üzerinde daha fazla uğraş ve emek oluyor malzemeden mühendisliğe ve bu sebeple araç daha pahalı oluyor :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=14930]Mehmet 2016[/MENTION]

Özür dileyerek eklemek istiyorum. Skoda da araçlarında Aktivasyon gerçekleştiriyor ancak ben çok büyük bir sorun duymadım toplu geri çağırma yapması için. Şu an Hondalar ın durumu malum ve Skoda da böyle toplu bir sorun hiç görmedim yoksa şu an piyasa da olan Astralarda ki uğultu sorunu Renaultlarda ki butonlarındaki sıkıntılar her yerinden sesler gelmesi bunlara da bir toplu çağırma görmedim.Hangi marka emisyon sıkıntısı olmazsa güvenlik sıkıntısı olmazsa toplu araç çağırıyor ki 1-2 ses veya teknik sıkıntı için biz bunu Skoda dan bekleyelim :) mesele yine sindirilmek değil ancak Sizin araç servisinden ve fabrikasından  beklentinizi Bentylet Roll Roce gibi markalar yapıyor dünya da :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Bu yumuşak plastik olayına neden bu kadar takılıyor insanlar anlamıyorum. B6 passat kullandım, konsolun en üstü dışında heryer sert plastikti ama 100bin km de hiç trim sesi oluşmadı. Focus II kullandım devasa konsolun neredeyse heryeri sert plastikti, astra da aynı şekilde yine trim sesi yoktu. Hatta eşimin kia rio aracında yumuşak hiçbir alan olmamasına rağmen trim sesi yoktu. Yumuşak ve deri görünümlü plastik kalite algısını yükseltiyor ve sökülüp takılmadığı sürece sert plastik ses yapmıyor. Sanayide ehil olmayan biri sekmanları kırıp söker ve geri takmazsa sert plastik yumuşak alanlara göre daha çok ses yapıyor o kadar. Yani benim için sert yada yumuşak plastik olmasının bir önemi yok.
Skoda kalitesiz bir marka demiyorum. Sonuçta bende skoda sahibiyim. Ancak Vag grubu  Audi, VW'e gösterdiği ilgiyi skodaya göstermiyor. Skoda satış stratejisi olarak daima zamanın bir adım gerisinde tutuluyor. Hayalet gösterge ve led farlar artık neredeyse tüm C segmentlerde sunulurken iki yıl önce kasa değiştirmiş güncel bir araç olan superb te bunları edinemiyorsun.
Ayrıca araç sektöründe bir moda var ve bu modaya uyum skoda da geriden geliyor, hatta VW de bile bu uyum geç (VAG grubu bünyesinde birçok marka barındırdığı için geçişi kademeli yapıyor olabilir). Mercedes ve BMW tarzı sade ama fonksiyonel iç tasarıma audi de geçildi ancak VW, skoda 2000'li yılların tasarımında inat ediyor.
Sonuçta ben kullandığım aracı seviyorum, verdiğim parayı sonuna kadar hak ediyor.