škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - sarp

Sayfa: 1
Paylaşım / Yeni oyuncağım geldi
« : 20 Ağustos 2009, 16:27:09 »
Satın aldığım fotoğraf makinası dün akşam saatlerinde elime ulaştı. Bir elimde kullanma klavuzu bir elimde makina öylemiydi böylemiydi derken birkaç fotoğraf çektim. ilk fotolar gece vakti, fabrikanın yüksek bir yerinden bir gece fotoğrafı

20x optik zoomla gece vaktide net resimler çekebilmek güzel

derinlik olgusunun tam vurgulanması için derinlemesine bir iç mekan resmi

makro çekimde yaptık.

Mahallemizin hurdası Sanki park edecek çok yer varmış gibi hem yer kaplıyor hemde tehlike saçıyor

Manzara resimsiz kapanış olmaz tabii

Yeni yeni sepetim nerelere koyayım, eskisini nerelere atayım demişler bizimkide o hesap işte yeni oyuncağımın heyecanını paylaşmak istedim.

Sohbet / Tatil bitti geldim
« : 02 Ağustos 2009, 14:06:20 »
İnsan sevdiği şeylerden uzak kaldığında özlüyor valla, 15 günlük tatil bitti ve döndüm, boşalmaya başlayan bataryaları da şarj ettik:D

neler yaptık neler ettik sizlerlede paylaşmak istedim. İzmir'den yola çıktık :gaz:istikamet Kastamonu

Uşak Afyon Ankara Çankırı ve Kastamonu

kastamonu'ya 60 Km mesafede Ilgaz'dan geçerken Karadeniz'de bize ilk güzelliklerini göstermeye başladı

Ilgaz'ın buz gibi suyundan içmesek olmazdı

Kastamonu'ya iniyoruz

tarihi hükümet konağı

saat kulesi

kalesi

kambur köprü (Nasurullah köprüsü)

Kastamonu manzaraları

Kadı dağında piknikteyiz tatil pikniksiz mangalsız olur mu?

daha çok resim var ama bütün tatili Kastamonu'da geçirmedik. doğu karadenizdeki hava şartları nedeni ile kısa bir tur yapmayı uygun gördük. Abana, İnebolu, Cide, Amasra, Safranbolu ve tekrar Kastamonu yaptık
Kastamonu'dan yola çıktık Abana'ya giderken Bozkurt geçidi sabah saat 10 çivarı sis ve yağmur bize eşlik ediyor

temmuz ayı zaman öğlen vakti ama

Abana'dan Amasra'ya kadar yol inanılmaz güzel manzaralar var yeşilin her tonu ve Karadeniz yol çok dar virajlı işte beğendiğim birkaç resim

bir gece önce yağan yağmur sahili çamura boğmuş biz geçtiğimizde Cide'yi su basmıştı

İnebolu Cide arası yol çalışması vardı 4 Km kadar sanki offroad yaptık

Abana, Cide ve İneboludan sonra Nihayet Amasra yolda geçen 9 saatten sonra

hava sıcaklığı 28 derece herkes denizde

bu salata meşhurmuş Amasra'da, geri kalan bir klasik zaten rakı balık

Amasra fotoğrafları şimdilik bu kadar şimdi istikamet Safranbolu önce arabayı yıkattık.

yol boyu doğal güzellikler devam ediyor.

comfort donanımlı romi'nin cam tavan avantıjını her fırsatta kullandık işte onlardan biri daha yolda giderken sağlı sollu ağaçların yolun üzerini nasıl kapattığı

bu resimler çekilirken araç hareket halinde yani yola devam durmak yok

Yolculuğun son durağı olan Safranbolu'dayız. seyir tepesine gidiyoruz vakit kaybetmeden işte eskisafranbolu evleri;

eski hükümet konağı şimdi müze olarak hizmet veriyor Safranbolu'ya gidecekler görmeden dönmesin derim

eski cezaevi restorana dönüştürülmüş görülmeye değer, üstelik yemekler güzel hesapta gayet makul

Saat kulesi çalışır durumda 200 yaşında olduğu göz önüne alınırsa çok iyi. bir not ekliyeyim Kastamonuda'ki saat kulesi çalışmıyordu.

Safranbolu çarşısında gezmeye devam. gruptan ayrılmayın:)

Buda gittiğinizde muhakkak içeceğiniz yöresel gazoz

3200 Km yol yaptık çok şükür hiç radara girmedik.
romi'de hiç üzmedi bizi
Batı karadeniz'de gördüğümüz şu kadarcık yer bile 850 fotoğraf çektirdi.
çok keyifli ve güzel bir tatil oldu. ekliyemediğim daha çok resim var ama evde de yapılacak çok iş var.

daha nice güzel paylaşımlarda buluşuruz umarım

Paylaşım / haydi gözümüz aydın
« : 17 Temmuz 2009, 20:16:23 »
akaryakıt fiyatlarına bir zam daha geldi.

Üye Atölyesi / h4 h7 xenon
« : 14 Temmuz 2009, 23:30:43 »
Farlarımı mercekli farla
H4 xenonlarımıda H7 xenonlarla değiştirdim.

Bu işi yapmak için İzmir'den pazartesi sabahı 05:00 te yola çıktık. (eşim, oğlum ve baldızımla) oldukça güzel ve rahat bir yolculuktan sonra gökhan beyin tarifi ile Bursa skoda servisine geldik saat 09:15.
hanımı oğlanı ve baldızı büyük bir alışveriş merkezine bırakıp bizde işe koyulduk. mercekli farlar takıldı. H4 farlarda kullanılan xenon kitine ait motorlar ve tesisat kullanılarak sadece H7 xenon ampüller takıldı.

aslında bunların hepsini fotoğraflarla tektek anlatacaktım ama fotoğraf hanımla birlikte çarşıyı gezdi.

aracımın son halinin birkaç fotoğrafını ekliyorum. şimdilik malaesef bunlar var.

bu cam suyu kapağının yanında duran H4 xenon kitine ait bir role bu kiti kullanarak H7 xenon ampülleri ve mercekli fara ait motoru sorunsuz bir şekilde bağlayabildik.

Bursa'da serviste geçirdiğimiz tam 7 saat süren bir çalışma sonrasında istediğim H7 xenon'lu mercekli farlarıma kavuştum.:ok:

Bursa'dan sonra kontağı açtık istikamet Eskişehir.

şehire hakim bir yerde olan şelale gerçekten görülmeye değer. bizim ziyaret ettiğimiz pazartesi gecesi çok soğuktu.

bu da kız kardeşimin arabası o bile mercekli xenon larıma bayıldı bende BMW sine.

Pazartesi eskişehir'de yattık salı günü İzmir'e dönmek üzere yola çıktık :gaz:İzmir - Bursa yolu ne kadar kötü ise Eskişehir - İzmir yolu bir o kadar güzel ve rahattı.

Uşak İzmir arası İzmir'e 130 km mesafede STR tesislerinden birkaç fotoğraf yol yorgunluğunu attıyoruz.

Herkes mutlu ben farlarıma kavuştum. hanım Bursa'yı ve Eskişehir'i bağaja sığdırdı. Oğlan arabayla gezmek olsunda nasıl olursa olsun.

Sonuç olarak çok daha fotoğraflı olması gereken bu seyahatimizde şimdilik bu kadar fotoğraf ekliyebildim. mercekli yeni farlarım ve xenon ampüllerimle aydınlattığım yolları ve ne karşıdan gelen sürücüleri ne de takip ettiğim araç sürücülerini rahatsız etmeden konforlu bir aydınlatmanın keyfini yazarak sizlere anlatamam. en kısa zamanda gece çekeceğim resimleride sizlerle paylaşacağım.

unutmadan bana Bursa'da çooooookk yardımcı olan mygökhan beye ve cep telefonuyla kıritik konularda yardımlarını esirgemeyen İrfan beye çok teşekkür ederim.:clap::thank:

Roomster / merkezi kilit
« : 08 Temmuz 2009, 17:23:36 »
Tüm roomster donanımlarında var mı bilmiyorum ama kullanma klavuzunda belli bir hıza ulaşıldığında kapıların kilitlenme özelliği var. ben aracı sıfır aldığımda bu özellik aktif değildi. kullanma klavuzunu okuduktan sonra servisle görüşüp bu özelliği aktif hale getirtmiştim. neden fabrika çıkışı aktif olmamasıda düşündürücü.:confused:

Benim Arabam... / siyahın ışıltısı
« : 06 Temmuz 2009, 21:17:56 »

bu da benim vazgeçilmezim.
yeterli görmediğim H4 farları ve sisleri zenonla değiştirdiğim gün

Tanışma / herkese merhaba
« : 06 Temmuz 2009, 19:55:12 »
hiç ummadığım bir şekilde bulduğum siteye apar topar üye oldum. 2007 model roomster kullanıyorum. herkese selamlar kazasız kullanımlar