škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

contipremiumcontact5

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı promethe

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 557
    • Profili Görüntüle
Semih bey geçmiş olsun öncelikle,
Lastik konusunda sunu söyleyebilirim yazlıklarda cpc frenleme konusunda oldukça başarılı, 215 55 17 ölçülerinde bir lastik var bende, ani fren yapmam gereken 2 durumda da oldukça başarılıydı , yağmurlu ve soğuk havada da kullanma firsatim oldu, bu sartlarda da yol tutuşu çok iyi bir lastik. Benim şansım araçla birlikte gelmişti, araştırıp alsam da sanırım buna yakin bir lastik alırdım.
Kışlık lastik konusunda ise benim ölçülerde conti 850 lastiklerin tanesine 560tl fiyat isteyince, internet üzerinden araştırmalarım sonucu nokian wr  d4 almıştım,(360tl) bir sezon kullandım, karlı buzlu yollarda oldukça işimi gördü. Başka bir kışlık kullanmadığım için diğer lastiklerle ilgili yorum yapamayacağım.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571597
Acaba güzel bir zımpara üstüne şeffaf plastidip görüntüyü düzeltir mi



Seffaf plastidipin doldurarak onarma ozelligi yoktur. Renkli olursa orayi doldurur ve renkli tabaka cizigin uzerini kaplayarak gorunmemesini saglar ;)

Pek fazla yapilacak birsey kalmamis gecmis olsun. Boyacidan ayni renk boya alinip fircayla rotus yapilabilir belki?


Çevrimdışı noxy44

  • Hayaller VRS,hayatlar HTP
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1507
    • Profili Görüntüle
Anladığım konu değil ama biraz meraktan biraz da belki bi öneri olur diye sorayım. Bi ara meşhur rötuş kalemleri vardı çizikleri kapatıyordu güya. İşe yarar mı ki? Üzdü açıkcası tamam benim 4 jantım birden çizik dolu annem sağolsun ama başka biri bu şekilde yapınca üzülmemek elde değil.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: noxy44;571624
Anladığım konu değil ama biraz meraktan biraz da belki bi öneri olur diye sorayım. Bi ara meşhur rötuş kalemleri vardı çizikleri kapatıyordu güya. İşe yarar mı ki? Üzdü açıkcası tamam benim 4 jantım birden çizik dolu annem sağolsun ama başka biri bu şekilde yapınca üzülmemek elde değil.


Teşekkür ederim düşünceniz için, o kalemler genellikle tek yıkamalık falan oluyor. Vernik gibi bir tabaka oluşturarak vernikte olan ufak tefek çizikleri gizliyor. Geçici bir çözüm yani. Bu arkadaş sağolsun derinlemesine çizdiği için macun zımpara rötuş istiyor uğraşacağım bayağı. Kendim yapsam gam yemem de iş bilmeyen biri yapınca insan deliriyor.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Adamın iş yeri petlas bayisi bu açıdan yarın bayiyi arayıp şikayet edeceğim eğer çakma bayi değilse ilgileneceklerini düşünüyorum.


Çevrimdışı noxy44

  • Hayaller VRS,hayatlar HTP
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1507
    • Profili Görüntüle
Hakkınızı aramanızda yarar var tabi. Şu an en mantıklı çözüm plasti dip gibi görünüyor ancak reisin dediği gibi düz janta bunları yapan plasti dipli jantı ağlatır.. Bu yüzden kışlıklarda kara jant kullanmayı seviyorum sanırım :)


Çevrimdışı Physicist16

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
Öncelikle lastikleriniz hayırlı olsun. Seste büyük fark olmaması ilginç geldi bana. Lastik etiketinde kaç dB yazıyor acaba ?
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571570
Valla lastiklerin keyfine varamadan canım sıkıldı. Lastiğe gelirsek an itibari ile sınıf atlamış bulunmaktayım. Ses olarak büyük bir fark olmadı belki ama konfor ve yol tutuş anlamında efsane oldu ki daha rodajını tamamlamadı bile. Direksiyon tepkileri çok daha hızlı ne bileyim boşuna eziyet çekmişim nexenlerle.
Neyse olacağı varmış. Ben lastikçimden çok memnundum ama onlar taşınınca bu kasaba yaptırmak zorunda kaldım.


GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Erenbey16;571653
Öncelikle lastikleriniz hayırlı olsun. Seste büyük fark olmaması ilginç geldi bana. Lastik etiketinde kaç dB yazıyor acaba ?

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


185 taban olduğundan 70 db diğer tabanlar 71 db yalnız. Mudanya yolunda inanılmaz sessizken ş.içi aşağı yukarı aynı sesi veriyor. Çok sessiz bir lastik olmadığını biliyordum fakat hissettirdikleri, buna fazlasıyla değer.
Lastikçide iki lastiğide elimle tabanından bastırdım. Nexen neredeyse hiç kıpırdamazken, cpc5 çok çok esnekti. Hergün 70 küsürle ürkerek girdiğim viraja 90 la girdim ve hiç tereddüt etmedim. Yolu artık daha az hissediyorum. Çukurlarda artık süspansiyon daha tok ve daha az hissediliyor. Önceden yoldaki rögarlardan kaçardım artık hepsine girmek istiyorum :D


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ;571592
Plastidip bir nebze kapatabilir. Ama onda da cok dikkatli kullanmak gerekiyor. Lastik degisiminde notmal janta bunu yapan adam plastidipli janta yan dukkandan birilerini cagirip toplu tecavuz eder
:++: Tarife bak ya!:rm::hanz::++:
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571654
185 taban olduğundan 70 db diğer tabanlar 71 db yalnız. Mudanya yolunda inanılmaz sessizken ş.içi aşağı yukarı aynı sesi veriyor. Çok sessiz bir lastik olmadığını biliyordum fakat hissettirdikleri, buna fazlasıyla değer.
Lastikçide iki lastiğide elimle tabanından bastırdım. Nexen neredeyse hiç kıpırdamazken, cpc5 çok çok esnekti. Hergün 70 küsürle ürkerek girdiğim viraja 90 la girdim ve hiç tereddüt etmedim. Yolu artık daha az hissediyorum. Çukurlarda artık süspansiyon daha tok ve daha az hissediliyor. Önceden yoldaki rögarlardan kaçardım artık hepsine girmek istiyorum :D
Seni çok iyi anlıyorum. Favorit' in lastikleri 7-8 senelikti. Diş derinliği anlamında TÜV Türk' ten sıkıntısız geçiyordu ancak artık turşu bidonu kıvamındaydılar. İbiş' e geçince ilk yaptığım frende ABS devreye girdi. Düşün artık lastiklerin durumunu.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;571793
:++: Tarife bak ya!:rm::hanz::++:

Seni çok iyi anlıyorum. Favorit' in lastikleri 7-8 senelikti. Diş derinliği anlamında TÜV Türk' ten sıkıntısız geçiyordu ancak artık turşu bidonu kıvamındaydılar. İbiş' e geçince ilk yaptığım frende ABS devreye girdi. Düşün artık lastiklerin durumunu.


Ahaha dozaj önemli tabi :) fakat bir fark var benim lastikler 1 yıllıktı :D


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571802
Ahaha dozaj önemli tabi :) fakat bir fark var benim lastikler 1 yıllıktı :D
Tekerlekleri kilitleyip fren yapınca o cıyklama sesi çıkmıyordu hiç.:rm:

Cep telefonundan yazdım. Yazım hataları affola.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Lastikçiyi petlas bölge müdürüne şikayet ettim ilgilendiler ama sadece kırmızı tabelalı bayiler onların sorumluluğundaymış. Beyaz zeminler isim kullanıyor gibi ek lastikçilermiş. Yinede adama ulaşıp ikna etmeye çalıştılar. Adam tam bir kasap olduğundan. Yama ücreti olan 150 tl yi bile ödemiyor. Ne diyeyim bir daha iki üç kat verip yetkili servislerden şaşmayacağım.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571957
Lastikçiyi petlas bölge müdürüne şikayet ettim ilgilendiler ama sadece kırmızı tabelalı bayiler onların sorumluluğundaymış. Beyaz zeminler isim kullanıyor gibi ek lastikçilermiş. Yinede adama ulaşıp ikna etmeye çalıştılar. Adam tam bir kasap olduğundan. Yama ücreti olan 150 tl yi bile ödemiyor.
En büyük derdi bu olsun.
Alıntı yapılan: **SEMİH**;571957
Ne diyeyim bir daha iki üç kat verip yetkili servislerden şaşmayacağım.
İnan bana lastik değişiminde yetkili servisle dışarıdaki lastikçi arasında 2-3 katı fark da yok. Hani dışarıdaki 4 lastik sök-tak için 200 lira istiyorsa, serviste de 250-300 gibi bir rakam. Ha diyeceksin ki az para mı, değil ama kafa rahat oluyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı mkfc66

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 198
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;572053
En büyük derdi bu olsun.

İnan bana lastik değişiminde yetkili servisle dışarıdaki lastikçi arasında 2-3 katı fark da yok. Hani dışarıdaki 4 lastik sök-tak için 200 lira istiyorsa, serviste de 250-300 gibi bir rakam. Ha diyeceksin ki az para mı, değil ama kafa rahat oluyor.


Abi n'aptın 4 lastik sök tak 200 TL:eek:. Her halde lafın gelişi öyle demek istedin. Geçtiğimiz kışa girerken ben 50 TL'ye yaptırmıştım .


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mkfc66;572058
Abi n'aptın 4 lastik sök tak 200 TL:eek:. Her halde lafın gelişi öyle demek istedin. Geçtiğimiz kışa girerken ben 50 TL'ye yaptırmıştım .
Mesela yahu! Sayıları tamamen uydurarak yazdım.

Cep telefonundan yazdım. Yazım hataları affola.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!