škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yüce Oto Başarısı

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
http://www.skoda.com.tr/news/pages/satis-sonrasi-hizmetlerde-en-iyi-skoda-distributoru-yuce-auto!.aspx
Öncelikle bu başarasından dolayu kutluyoruz.
Haberin içeriği Çek Cumhuriyetinde 30 distribütör arasından en iyisi seçilmiş. 130 firmanın sadece 30 u arasından yapılıyor.
Birçok para metrenin olduğu kıyaslamada en iyisi ülkemizdeki Skoda dağıtıcısı oluyor kısaca.

Burdan şu sonuç çıkar ya bizim insanımız çok memnuniyetsiz ya da Skoda dağıtım ve satış sonrası global olarak çok kötü :)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Vay anasini.. Yuce birinciyse geri kalanlarin vay haline..



Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Kriterler nasil fegerlendiriliyor.

Arac basina parca maliyeti eger en az parca ve en az maliyet ise bunu zaten cogu seyi kullanici hatasi deyip garantiden degistirmeden yapoyorlar.

Musteri memnuniyeti neye gore ? Mesela aras satisi ve sonrasinda benimle cok ilgilendiler. Telefonla yapilan anketlere katilip memnunum dedikce yeni bir anket icin aradilar. Ama bir konuyu sikayet icin 2 defa aramama ragmen geri donus olmadi. Ne sorunun cozumu icin ne de anket icin. Dolayisiyla ben memnun olmaysn mysteri olmama ragmen memnun gibi gorunuyorum :)


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Komik... Superb III cami yok stogunda en iyi parca bulunurlulugu demisler bu odulude almislar ya daha hic ilgilenmezler musteri ile...


Çevrimdışı bipekkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
Aynı haberi bir kaç kaynaktan okudum. Gerçekten insanımızın servislerden ne beklediği konusunda olduğu gibi akla gelecek her konuda inanılmaz tereddütlerim var. Örneğin bu nasıl bir başarı ise, İlk olarak 2010 Aralığında araç daha 30.000 kmde iken oluşan önamli bir arızada yediğim inanılmaz boyutta bir KAZIK ve arkasından rutin bakımlar dışında en son 2014 Ekim' inde hiç araştırmadan gittiğim su radyatörümün değişiminde yediğim hem parça'dan  hemde 2 defa alınan işçilik (Tampon(Panel değişimi diye geçiyor) sökümü  takılması-Su radyatörü sökümü takılması) nedeniyle yediğim KAZIK üzerine  her 3 yere bildirmeme (Telefonda ve e-maille+Şikayetvar.com'a)  nezaketen de olsa geri dönüş olmadı, bende resmi servis olayını  bitirdim.Şikayetvar.com'da "Şikayet No : 2732444" de daha detaylı görülebilir. Görünen o ki bu hastalık aslında tüm VW grubu için geçerli. İnanılmaz bir şekilde VW Tüketici Mah. kararlarını bile takmıyor.Müşteriyi mahkemelere gitmesine neden oluyor. Aşağıdaki linkte:
https://www.sikayetvar.com/volkswagen-thh-baskanliginin-raporunu-dikkate-almiyor
Bu linktede diğerleri:
https://www.sikayetvar.com/uye/detay/777071
Müthiş bir başarı. !!!