škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Hata!Aracı P konumuna getiriniz...

Abdullahoz · 225 · 112366

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı muratladikli

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 234
    • Profili Görüntüle
Mustafa bey servisle konuştuğumda bunun sürüş ile ilgili mekatronik veya şanzımanla alakalı bir durum olmadığını üstüne basa basa söylediler. Sadece ekranda uyarı alırsınız. Uzun vadede ise uyarı mesajını sürekli ekranda görürsünüz dedi. Sizin durumda ise iyi niyet garantisine sokmama ihtimalleri var. Bakim zamanını geçirmişsiniz. Ama yinede konuşmanızda fayda var. Açıkçası ben iyice can sıkana kadar yaptırmayı düşünmüyorum. Yaptıracaksamda dışarda iyi bir usta bulup 2000 3000 tl arasında bir fiyata yaptırabileceğimi düşünüyorum. Bu problem tamamen kronik çünki bana kullanıcı hatası olmadığını mekanik bir sorun olduğunu söylediler.


Çevrimdışı kapella

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
benim de aracın 60 bin bakımını yaptırmak için altur servise götürmüştüm, hazır vermişken bu hatayla alakalı düzeltmenin yapılmasını istedim ve iyi niyet garantisinden yararlanmak istedim.

Fakat servisten gelen cevap araç hata mesajlarını hafızaya kaydetmediği için biRşey yapamıyoruz. Kulağa gayet komik gelen bu cevabı elimden geldiği kadar heryere şikayet edeceğim.


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
şikayet fayda etmez adam görm2diği arızayı sırf müşteri dedi diye yapmaz. test eder test sürüşünde gelmezse sizden kayıt altına almanızı yada çok sık yaparsa zaten hata kaydına girer ona bakar. bu mekanik bir arızadır yazılımla giderilemez bunu da yapanlar varmış fikkat


Çevrimdışı kapella

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
ayda bir kaç defa çıkan hatayı test sürüşünde görmek kolay değil sanırım.
 Toplamda en az benim 100 defa gördüğüm hatayı  araç hafızaya kaydetmiyorsa  zaten en büyük sorun bu. Tabi bana kalırsa bu servisin sorundan kaçış planı, aynı sorun bütün araçlarda kaydolurken benim aracımda neden kaydolmuyor.


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2959
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kapella;650052
ayda bir kaç defa çıkan hatayı test sürüşünde görmek kolay değil sanırım.
 Toplamda en az benim 100 defa gördüğüm hatayı  araç hafızaya kaydetmiyorsa  zaten en büyük sorun bu. Tabi bana kalırsa bu servisin sorundan kaçış planı, aynı sorun bütün araçlarda kaydolurken benim aracımda neden kaydolmuyor.
Başka bir servise gitmeyi düşündünüz mü?


Çevrimdışı kapella

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Levcho;650053
Başka bir servise gitmeyi düşündünüz mü?


düşündüm tabiki ama eğer bu konuda zaten yalan söylüyorlarsa çıkan hataları da silmek zor değildir bence..


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2959
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kapella;650055
düşündüm tabiki ama eğer bu konuda zaten yalan söylüyorlarsa çıkan hataları da silmek zor değildir bence..
Şu anlamda sormak istedim;
Farklı serviste farklı bi yaklaşım olabilir. Bir diğer servis sizi müşteri olarak kazanmak adına farklı işlem yapabilirim düşüncesindeyim. :gaz:


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
önerim hata verdikten sonra dışarıda biryerde hata kodu sırgulat ve çıktısını al resmini çek o şekilde git sana mazeret bulamazlar müşteri videosu da kanıt sayılır


Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dryusufbal;625223
ek garanti de olsa alınan paralar için yüce otoyu arayın hemen vdf yi arayın çirkefe yatın boşuna mı para ödüyoruz. çok şükür ben bu konuda hiç sıkıntı yaşamadım ama skodanın türkiye bayileri şahısların yanı özel servis o yüzden kurumsal kimlikleri yok frenchesing şeklinde çalışıyor koparabildiğinden koprıyor malesef


Merhaba Yusuf Bey,
Hangi servisi tercih ediyorsunuz acaba?


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Developer;650309
Merhaba Yusuf Bey,
Hangi servisi tercih ediyorsunuz acaba?


ankara and antalya çağ tekirdağ yüncüler


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kapella;650030
benim de aracın 60 bin bakımını yaptırmak için altur servise götürmüştüm, hazır vermişken bu hatayla alakalı düzeltmenin yapılmasını istedim ve iyi niyet garantisinden yararlanmak istedim.

Fakat servisten gelen cevap araç hata mesajlarını hafızaya kaydetmediği için biRşey yapamıyoruz. Kulağa gayet komik gelen bu cevabı elimden geldiği kadar heryere şikayet edeceğim.


Aydoğanlar hata çıktığı anda gelin bakalım dedi. Sanırım kontak kapatmadan gidince görebiliyorlar.


Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Geçtiğimiz cumartesi And'a uğradım. Pazartesi bilgilendirdiler. Malzeme + işçiliğin yarısının iyi niyetten karşılanabileceğini söylediler. 250-300 civarında bir ücret ile çözülecek gibi görünüyor.


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
benim de bugün her zamankinden daha sık uyarı çıktı ve uzun süre kaldı ekranda. (önceden bi görünüp gidiyordu, 2-3 saniye kaldı bugün)
bu arada geçen and otoyu aradım plakadan baktı iyi niyet garanti süresini şanzuman için 5yılmış mart2021 dedi.


Çevrimdışı fatihmercan

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
merhaba

yaklaşık 2,5 yıl süren şikayetim an itibariyle son buldu.

şöyle ki; önceki mesajlarımda da yazmıştım. aracım ara ara HATA P KONUMUNDA ARACI TERK EDİN uyarısı veriyordu. servise gittiğimde: bu arıza uyarısı kronik, yazılım güncellemesi yapacağız dediler. geçen sene sistemi güncellediler. ama uyarı halen gelmeye devam etti.

üç gün önce, DOĞUŞ OTO, YÜCE OTO VE ALTUR genel merkeze eş zamanlı bu durumu mail attım.

ve maili attıktan yarım saat sonra aranmaya başladım. düzenli olarak servise geldiğimi ve beni mağdur ettiklerini, hemen servise gidip başvuru yapmamı istediler. ertesi sabah ALTUR yetkili servise bıraktım aracı ve az önce teslim aldım. iyi niyet garantisinden vites kutusu ve kolu komple değişti.

masraf normalde 7.000 TL civarı ama ben 245 TL işçilik ödedim.

inşallah bir daha bu uyarıyı almam.


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2412
    • Profili Görüntüle
Geçiş olsun, hayırlısı bakalım. Deneyip ara ara bilgilendirirseniz memnun oluruz. Malum "herkes bir engelli adayıdır" sözündeki gibi bu durum bizim de başımıza gelebilir.:o