škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

TSİ ile %100 Uyumlu LPG Dönüşümü

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
Akif hcm fsi araclar icin de aynimi tasarruf orani?
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;337259
Çoğu bilgi doğru:ok:
Sistemin çalışmasında zaten yazmışsınız, benzin tüketimi hiç yok..
Araç ilk çalışmada dahil her zaman lpg ile sıvı fazda çalışıyor. İstenirse anahtar yardımıyla yakıtlar arası geçiş yapılıyor.
İlk açıklamalar da vuruntu güç kaybı v.b hiç eksi bir durum yok..
Yukarıdaki mesajlarımda da belirttğim gibi görüp, deneyip test etmem gerekiyor, haricinde 3000 TL gibi bir rakam olursa 25.0000-30.000 km amorti edecek..


İlk çalışma anında lpg ile çalışacağını sanmıyorum.Neden derseniz soğuk motora sıvı fazdaki gazı püskürtürseniz tekrar buharlaşacak ve sıkıntı yaratacaktır o yüzden ilk marşda benzin ile çalışacağını düşünüyorum :)


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;337270
İlk çalışma anında lpg ile çalışacağını sanmıyorum.Neden derseniz soğuk motora sıvı fazdaki gazı püskürtürseniz tekrar buharlaşacak ve sıkıntı yaratacaktır o yüzden ilk marşda benzin ile çalışacağını düşünüyorum :)

Ama bunu kullananlar var
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;337270
İlk çalışma anında lpg ile çalışacağını sanmıyorum.Neden derseniz soğuk motora sıvı fazdaki gazı püskürtürseniz tekrar buharlaşacak ve sıkıntı yaratacaktır o yüzden ilk marşda benzin ile çalışacağını düşünüyorum :)

 
Kesin bilgi: İlk çalışma da dahil her zaman LPG de çalışacak..
LPG aracın benzin enjektörlerinden direkt yanma odasına gönderilerek sıvı haldeyken yanma gerçekleşecek..

Alıntı yapılan: fenomen;337269
Akif hcm fsi araclar icin de aynimi tasarruf orani?

 
BRC için açıklanan değer Benzin tüketiminizin
 
ortalama %18-22 fazlası LPG tüketimi
 
Örnek:        benzin  : 7 Lt/100 km  
                  LPG    : 8,4 Lt/100 km


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Hort,
BRC fiyat açıkladı dönüşüm fiyatı 2500 Euro..
Mevcut fiyatlarla en ucuz sıvı sistem 5.000 TL
Vialle, Prins ve BRC montaj yapıyor..


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
:-) değmez bence, bu sartlarda dizel al daha iyi, orijinal sonucta,
her 350 km de bir akaryakıt almaya gitmekde sıkıcı,

http://forum.vwturk.com/showthread.php?83351-TSi-LPG/page7
« Son Düzenleme: 28 Haziran 2013, 11:35:37 Gönderen: mustisahin »


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
TSİ ile TFSİ yi aynı sanıyordum, doğru mu sanıyorum??
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
BRC'nin fiyatının daha makul olacağı beklentisi vardı; ancak öyle olmamış.
 
TSI alıp lpg taktırmayı düşünmek yine yalan olur..
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hetepe;437889
TSİ ile TFSİ yi aynı sanıyordum, doğru mu sanıyorum??


Alıntı yapılan: enoktakenokta;437891
BRC'nin fiyatının daha makul olacağı beklentisi vardı; ancak öyle olmamış.
 
Bildiğim kadarıyla aynı, TSI lar FSI ın turbolu hali..
TFSI ibaresini Audi kullanıyor..

TSI alıp lpg taktırmayı düşünmek yine yalan olur..


Ben de umutluydum. 3.000-3.500TL verilir de bu paralar uçuk rakamlar..
125-147KW TSI lar ve GDI motorlu araçların dizelleri pahalı olduğu için onlar için mantıklı olabilir..
Ya da 100.000 km binerim dersen 90 Kw lık TSI da olur..


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Tsi ın lpg omurleride cok onemli. Motor 200 bin sorunsuz gidecek mi??


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1398
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Lpg li kartalla 150 000 km yaptım motor tık demedi,üstelik teknoloji olarakta eski motorlar,şimdi ise TSİ motorların lpg dönüşüm sonrası 200 000 km gidip gitmeyeceğini sorguluyoruz...


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hetepe;437889
TSİ ile TFSİ yi aynı sanıyordum, doğru mu sanıyorum??


Bildiğim kadarıyla aynı, Audi TFSI adını kullanıyor..

Alıntı yapılan: kadir_;437918
Tsi ın lpg omurleride cok onemli. Motor 200 bin sorunsuz gidecek mi??


TSI da kullanılan malzemenin dayanıklılığı konusunda hiç şüphem yok.
Bana göre sorun çıkarmaz..


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
sağlam sıkıntısız lpg montajına sözüm yok ama benim aractaki gibi bir lpg sistemi olacaksa hiç gerek yok bence.  her gün içimde bir korku ne zaman bobin yandı yanacak. ne zaman conta eritip motoru elimize  verecek diye. açıkçası konfordan biraz taviz verip dizel almak en mantıklısı bence.


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1398
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Herne kadar 1.6 mpı motorlar lpg ye uyumlu densede orjınal benzinli gibi olmuyor,arkadaşımın AUDI A3 16 MPI  lpg li aracı vardı,illallah dedi,hep problem,stres sonunda satmak zorunda kaldı..Belli bir zamandan sonra ardı arkası kesilmeyen sorunlar başlıyor,hep korku ve tedirginlik içerisinde kullanmak zorunda kalıyorsun..


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Ben de LPG'ye sıcak bakamıyorum. En mantıklısı baştan fazla verip dizel almak.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...