škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.4 Fabia Benzinli Triger Seti Hakkında

Ziyaretçi · 21 · 10099

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kor_ay

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 338
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Benim aracım da 2005 model ve 54 bim km.de. Bu km.de kayıi dışında, setteki diğer parçaların bi bu kadar km. Daha gideceğini düşünüyorum. Bu nedenle yalnızca kayışı değiştirme niyetindeyim. (Tabi böyle bir uygulama varsa) Dolayısıyla parça ve işçilik açısından çok uygun bir fiyat çıkacaktır ortaya. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Saygılar...


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
zamanı geldiğinde değişmenizi tavsiye ederim. çünkü bir aksilik durumunda maliyet inanılmaz oluyor.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30124
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: kor_ay;410943
Merhaba arkadaşlar. Benim aracım da 2005 model ve 54 bim km.de. Bu km.de kayıi dışında, setteki diğer parçaların bi bu kadar km. Daha gideceğini düşünüyorum. Bu nedenle yalnızca kayışı değiştirme niyetindeyim. (Tabi böyle bir uygulama varsa) Dolayısıyla parça ve işçilik açısından çok uygun bir fiyat çıkacaktır ortaya. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Saygılar...

Gergi ve rulmanları da değişsin, onlar pahalı değil. Sonra sırf 3 kuruşluk gergi için triger değişimi işçiliği ödersin.


Çevrimdışı kor_ay

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 338
    • Profili Görüntüle
Söylediğiniz son derece mantıklı. Ben de şöyle bir mantık yürütüyorum; Bu 54 bin km.yi 7 yılda yaptım. 90 bine tamamlayacak olan km.yi de 5 yılda filan yaparım. ("Triger setindeki kayış dışındaki bütün parçalar zamandan değil, kullanımdan, yani km.den ömrünü doldurur" düşüncesinden hareketle) dolayısıyla yalnızca kayışı değiştirdiğimde işçilik ücreti çok az olacak. Ve o kayışta eskiyince, yani ortalama 5 yıl sonra 90 bin km. Dolaylarına ulaşınca, bu sefer setin hepsini değiştiririm. Diye düşünüyorum :) fabrikanın üretip taktıklarının 90 binden önce sorun çıkarmayacağını düşünüyorum, umuyorum :)


Çevrimdışı ogeredeli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kor_ay;410943
Merhaba arkadaşlar. Benim aracım da 2005 model ve 54 bim km.de. Bu km.de kayıi dışında, setteki diğer parçaların bi bu kadar km. Daha gideceğini düşünüyorum. Bu nedenle yalnızca kayışı değiştirme niyetindeyim. (Tabi böyle bir uygulama varsa) Dolayısıyla parça ve işçilik açısından çok uygun bir fiyat çıkacaktır ortaya. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz? Saygılar...


aracınızın kilometresi fazla değil ama, 2005 model demişsiniz yani 7 yıl olmuş, bence komple seti değiştirin yani ne gerekiyorsa yaptırın, siz km. olarak değil ama yıl olarak bakım zamanını bayağı bi geçirmişsiniz. Sonradan pişman olmak var yani


Çevrimdışı ogeredeli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kor_ay;411226
Söylediğiniz son derece mantıklı. Ben de şöyle bir mantık yürütüyorum; Bu 54 bin km.yi 7 yılda yaptım. 90 bine tamamlayacak olan km.yi de 5 yılda filan yaparım. ("Triger setindeki kayış dışındaki bütün parçalar zamandan değil, kullanımdan, yani km.den ömrünü doldurur" düşüncesinden hareketle) dolayısıyla yalnızca kayışı değiştirdiğimde işçilik ücreti çok az olacak. Ve o kayışta eskiyince, yani ortalama 5 yıl sonra 90 bin km. Dolaylarına ulaşınca, bu sefer setin hepsini değiştiririm. Diye düşünüyorum :) fabrikanın üretip taktıklarının 90 binden önce sorun çıkarmayacağını düşünüyorum, umuyorum :)


benim arabam 2006 model, 88000 km.de önceki mesajlarımda da bahsettim, triger komple değiştirdim, kayışların hepsinide kotrol ettim söküldükten sonra, hafif çatlamalar oluşmuş ve tam zamanında değiştirmişim. sonuçta lastik parça yani onunda ömrü 4-5 yıldan fazla değildir.