škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Hata!Aracı P konumuna getiriniz...

Abdullahoz · 225 · 112811

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı irfun4ever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 542
    • Profili Görüntüle
Garanti dahili yapılan değişimlerde işçilik de garantiye dahildir, para alınamaz arkadaşlar.


Çevrimdışı kbtumt

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 98
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: stuner;623244
Ankara'da tek skoda yetkilisinin and  olmasının çok büyük dezavantajı var malesef. Hem satışta hem serviste çok yoğun bu durum ankara'lı skodacılara çok büyük sıkıntı yaratıyor umarım efe hızlı bir şekilde yeniden açılır.


Şaşmaz da Aydoğanlar da yetkili servis, 105 bin bakımı için buradan randevu aldım.


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: stuner;623244
Ankara'da tek skoda yetkilisinin and  olmasının çok büyük dezavantajı var malesef. Hem satışta hem serviste çok yoğun bu durum ankara'lı skodacılara çok büyük sıkıntı yaratıyor umarım efe hızlı bir şekilde yeniden açılır.


Aydoğanlar da var and tek servis değil yanlış biliyorsunuz


Çevrimdışı Alp27

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Merhaba Bu sorun  bende de çıktı ama garantı yok tabi  aracım  2014 model iyi niyet garantisi ile bunun kronik hata olmasından dolayı yapılması gerekmez mi  ?
Bu kullanım hatası değil bişey değil ?  Skoda nın bunu her turlu müşteri memnuniyeti adına cuzzi  bir işçilik yapması gerekmez mi ?
Gaziantepte  bu sorunu yaşayıp deneyim sahibi ola var mı acaba ? Yardımcı olmasını rica ediyorum ?

Selamlar.


Çevrimdışı durma

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 60
    • Profili Görüntüle
Merhaba Alp Bey,
Benim aracım da 2014 model. Eğer bakımlarını düzenli olarak yetkili servis te yaptırmışsanız, iyi niyet garantisi ile yapılması için ısrarcı olmanızı tavsiye ederim.
Hatta gerekiyorsa girişteki "Servis Danışmanı" size yardımcı olmayacak bir tavırda olursa, "Ben konuyu araştırdım. Başka servislerde iyi niyetten yapılıyormuş. Bir çok kişinin başına gelmiş illa ki şikayetçi mi olmamız lazım. Müdürünüzü çağırın." gibi bir tavır takınabilirsiniz.


Çevrimdışı mkose

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
16.09.2017 de Kayseri İncar da 2014 model otomatik aracımı test ettiler arıza verdi bilgisayar sonuçları yurt dışına gönderdiler aracımın garantisi bitti km54.600km de servis bakımlı aracım büyük ihtimalle iyi niyet garantisinden değişecekler vites mekanizmasını
Not:vites topuzu garantiden değişmişti yine nikelaj soyuldu onuda söyledim bakalım ne olacak sonucu yazacam sizlere


Çevrimdışı Alp27

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Merhaba İsmail Bey ,

Bilgi için teşekkürler , dediğiniz gibi yapacağım C.tesi günü.





Alıntı yapılan: durma;624352
Merhaba Alp Bey,
Benim aracım da 2014 model. Eğer bakımlarını düzenli olarak yetkili servis te yaptırmışsanız, iyi niyet garantisi ile yapılması için ısrarcı olmanızı tavsiye ederim.
Hatta gerekiyorsa girişteki "Servis Danışmanı" size yardımcı olmayacak bir tavırda olursa, "Ben konuyu araştırdım. Başka servislerde iyi niyetten yapılıyormuş. Bir çok kişinin başına gelmiş illa ki şikayetçi mi olmamız lazım. Müdürünüzü çağırın." gibi bir tavır takınabilirsiniz.


Çevrimdışı Alp27

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mkose;624363
16.09.2017 de Kayseri İncar da 2014 model otomatik aracımı test ettiler arıza verdi bilgisayar sonuçları yurt dışına gönderdiler aracımın garantisi bitti km54.600km de servis bakımlı aracım büyük ihtimalle iyi niyet garantisinden değişecekler vites mekanizmasını
Not:vites topuzu garantiden değişmişti yine nikelaj soyuldu onuda söyledim bakalım ne olacak sonucu yazacam sizlere


Merhaba  Mustafa Bey ,

Sizden de sonuç ile ilgili  cevap bekliyor olacağım, teşekkürler.


Çevrimdışı mkose

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 134
    • Profili Görüntüle
mutlaka cevap yazacağım bugün itibarı ile bir hafta geçti aramadılar sonucu buradan yazacağım


Çevrimdışı fatihatilla

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 379
    • Profili Görüntüle
    • https://www.youtube.com/otodunyam
bu bir kere benim 2016 superB tdi de başıma geldi ne yaptıysam geçmedi en sonunda 4-5km bir gezinti yaptım geldim düzeldi bir daha da olmadı.


Çevrimdışı Alp27

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mkose;624432
mutlaka cevap yazacağım bugün itibarı ile bir hafta geçti aramadılar sonucu buradan yazacağım

Mustafa Bey ,

Serviste durumu raporlayıp merkeze gönderdiler  ve 3400 tl masraf cıkıtıgın ve iyi niyet garantısı ile  bana düşenin 500 tl olduğunu  söylediler. 400 e bağladık.

Aynı gün gittim, aynı gün sonuç çıktı yani  çok ekstra bir efora gerek kalmadı .

Parça sipariş oldu  gelince bilgi verecekler götüreceğim servise  değişim için.

Herkese selamlar .


Çevrimdışı macrostr

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 735
    • Profili Görüntüle
29 Eylül'de servis değişime onay verdi. uzatılmış garantim olmasına rağmen 150tl ücret çıkardılar, garanti kapsamında bu tarz bir ücret ödeyen oldu mu ?


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: macrostr;625119
29 Eylül'de servis değişime onay verdi. uzatılmış garantim olmasına rağmen 150tl ücret çıkardılar, garanti kapsamında bu tarz bir ücret ödeyen oldu mu ?


Uzatılmış garanti olduğu yıllarda yıllık bakımı serviste yaptırmadıysanız alabilirler, uzatılmış garantinin geçerli olma koşuludur yıllık bakımlar.


Çevrimdışı macrostr

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 735
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mehmet 2016;625126
Uzatılmış garanti olduğu yıllarda yıllık bakımı serviste yaptırmadıysanız alabilirler, uzatılmış garantinin geçerli olma koşuludur yıllık bakımlar.


Vallahi parça gelince servise gidip itiraz edeyim, hani garanti var, ek garanti için para ödemişiz, 75bin km'de 5 defa bakıma sokmuşum cebimden 4000tl bakım parası çıkmış, 150 TL peşine neden düşüyorlar. Bu kadarı da müşteriyi yolunacak tavuk yerine koymak oluyor.

Geçen hafta içi ikinci el aldığım peugeot aracı motor ışığı yandı diye servise götürdüm, tüm triger setini, motor yağı ve filtresini değiştirdiler bir kuruş istemediler, garantinin bitmesine birkaç hafta kalmış. Araç 60bin kmde, adamların gıkı çıkmadı. Akşam 6'da aldılar, ertesi gün öğlen teslim ettiler.


Çevrimdışı kbtumt

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 98
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: macrostr;625119
29 Eylül'de servis değişime onay verdi. uzatılmış garantim olmasına rağmen 150tl ücret çıkardılar, garanti kapsamında bu tarz bir ücret ödeyen oldu mu ?


Mekatronik arızasında benden de 100 tl işçilik aldılar, uzatılmış garantim olmasına rağmen.:mad: