škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Triger Kayışı DİKKAT!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Bugün sanayideydim. Çok sık gider,  tamirci arkadaşıma yardım ederim.  Passat 1.9TDI 110 hp nin pervanesi kırılmış.  Beraber söktük Sözkonusu aracın 2 ay önce motorunu arkadaşım yapmış. Continental Triger Kayışı da set olarak değişmiş. Kapağı açınca kayışın erimeye başladığını yer yer parça koptuğunu gördük.  Pervane kırılmasa kısa zamanda sente atlatacak ya da belli ki kayış kopacak.  Continental yeni seti taktık.  Marş bastık motor nizami çalışıyor. Stop ettik,  gerginin üzeri kauçuk! Kayışın üzerindeki yazılar silinmeye başlamış. Gergiden mi,  kasnaktan mı,  fazla mı gerdik vb.  Herşey normal.  Kayıştan olduğuna kanaat getirip parçacıya da durumu izah edip DAYCO kayış getirtip taktık. Continental ve Dayco yu ele alıp karşılaştırınca kalite farkı hissedilir seviyede.  Belki de piyasada taklit Continental satılıyor da olabilir.  Diyeceğim o ki,  triger Kayışı değiştirirken dikkatli olun piyasada kalitesiz ürünler var..
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2015, 20:07:04 Gönderen: Akif Hoca »


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Valla bende yeni degistirdim de hayirlisi artik. Bircok unlu markanin replikasi mevcut malesef.

Benim arabadan 140k+ km yapmis bi v kayisi cikarttim anlatamam sanki 1 hafta once takilmis gibiydi. Bir onceki degisim zamaninda cok guzel bu kullanilir diye degistirmemistim. Simdikinde de durumu cok iyiydi ama artik bu kadar kullanilmis kayisla devam etmiyim diye soktum. Contiydi o da (sahkan nerden aliyosa kayisi artik)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Valla dikkat edilmesi gereken bi durum. Artik her seyin sahtesi cikar oldu.


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Bende geçen sene 2 yıllık conti V kayışını değiştirmek zorunda kaldım.Sıcaktanmıdır nedendir bilmiyorum ama kayış üzerinde çatlamalar vardı.Riske atmadık yine Conti aldık bi gözden geçirmekte fayda var o zaman :)


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Dikkat etmeleri lazım servislerin.. Garanti verebilecek servislere gitmek lazım
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı karahan55

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 92
    • Profili Görüntüle
abi triger seti ve kayışlar kimi 80 bin der kimi 90 anu net bilmiyorum ama araç km yapmazsa 4 yılda bir mutlak değişmesi lazım değişmezse sorun olobilir aracım 72 binde ben 2 kez değiştim