škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

opel ınsıgnia 1.4 140 hp test

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mutluoztan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 370
    • Profili Görüntüle
Insignia NB 1.4 140 HP*‐*Benzinli Edition**Elegance Paketi test aracımız
evet arkadaşlar daha öncede söylediğim gibi boş zamanlarımda farklı marka ve modellerin test sürüşlerini yapıyorum buğün opel ataköyden kendi aracımı rehin bırakarak aracı tek başıma test etme imkanı buldum araç full paket bu arada

öncelikle test sürüşüne geçmeden önce size araçla ilgili bazı izlenimlerimi sunmak istiyorum. aracın ihtişamı gerçekten çok hoş kalıplı ve dolu bir araç olduğunu dışarıdan belli ediyor. Bu arada aracın fiyatı 69,730 tl iç malzeme kalitesi oldukça iyi fakat servis kısmında ki insıgnia bolluğu dikkatimi çekti serviste yaptığım bi kaç konuşma sonucu çocuğun arızası standart gibi elektronik kiminin göstergelerinde gidip gelmeler var kiminin farlarla ilgili sıkıntıları vs. araca gelecek olursak sürüş pozisyonu çok rahat ve herşey elinizin altında koltuklar rahat ve güzel bir görüş açısı var fakat arka kısım bir d sınıfı araca yakışır değil özellikle tavan ve diz mesafesi çok kısa bagaj yeterli denilebilir..Araçla bayiden çıkar çıkmaz ilk izlenimlerim sessiz motor yada çok iyi izolasyon motor sesi neredeyse hiç yok aracın sınırlarını biraz zorlardım sürekli atak kullandım araç çok tepkili diyebilirim fakat direksiyonu pek hoşuma gitmedi sanki aşağıya doğru uzanıyormuş gibi bir yapısı var motor çok canlı ve atak alt devirlerde bile araç çok istekli hızlanması gayet güzel ve 1.4 turbo motora göre gayet başarılı bir performansı var fakat araçla geri geri gelmek biraz problem görüş açısı kısıtlı heleki arka koltuklarda orta kafalık kalkık ise hiç göremiyorsunuz aracın frenleri bana biraz zayıf geldi tabi test aracı olduğundan belki balataları aşınmış olabilir bir ihtimal bu arada araç 11900 km idi aldığımda yaklaşık 45 dakika kadar test etme imkanı buldum bende 1.4 tsi 122 hp octi kullanıcısı olarak kendi aracıma kıyasla özellikle yüksek viteslerdeki hızlanması bana biraz daha iyi geldi fakat benim için önemli olan bir ayrıntı var ben araç kullanırken kaputu görmek isterim malesef insignia da kaputu görebilmek için koltuğu üst seviyeye getirmek gerek kaput mesafesi kısa bana göre aracın artıları atak motor kaliteli işçilik sessiz bir kabin eksileri ise dar arka kısım arka cam görüş mesafesi kısıtlması ve yüksek yakıt diyebilirim aracı söylediğim gibi atak kullandım ama kendi aracımıda böyle kullandığım zamanlarda benim aracım ort yakıt tüketimimi 10.lt gösterirken şehir içi için konuşuyorum opelde 14.lt civarlarındaydı...
« Son Düzenleme: 10 Aralık 2011, 16:16:18 Gönderen: mutluoztan »


fabialife

  • Ziyaretçi
insiğna tam bir muamma, hani derler ya "dışı seni yakar içi beni" aynen öyle.
dışarıdan çok karizma ama yakıt felaket özellikle 180 hp turbolar cep yakıyor. lpg takanların çoğu siboplar mağnezmumdan yapıldığı için sibop yakıyor.
üretimdeki aksaklıklar tam olarak giderilmediği ve aşrı elektronik donanım olduğu için ne zaman nerden arıza çıkaracağı belli değil.
alacaksan dizelini alıp bineceksin, şu ana kadar piyasada az sayıda olsada dizellerin motorundan pek bir şikayet yok.


Çevrimdışı LeChiffre

  • Weatherman
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1002
    • Profili Görüntüle
Yeni araclar, yeni motorlar, bazi seylerin biraz rayina oturmasini beklemekte, daha sonra urunu almakta fayda var.Ha biz madden mecbur kaldik MPI a ama olsun, en azindan kafam rahat:)


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Dün bende boştum. Octi'den sonra belki alırız diye denemeye gittim. 1.4 140HP test aracı yokmuş ellerinde, 1.6 180HP olanı denettiler.

15 dk civarı kullandım. Gazı paso kökledim, ESP ışığı hiç sönmedi neredeyse. Araç inanılmaz atak bu yüzden başı ayrı kıçı ayrı oynuyor. O yüzden ESP sürekli devredeydi ve aracı düz bir çizgide tutmada oldukça başarılıydı.

Kullandığım araç 19500km deydi. Patronun damadınınmış :) Ortalama 15 litre görünüyordu. Gazı sürekli köklememe rağmen ortalama pek değişmedi.

Artıları :
- Aracın yalıtımına bayıldım. Octi'den sonra çok güzel geldi sessizlik.
- Araç çok atak, 1.4 olanı bu kadar değil ama oda gayet güzel gidiyor dedi eleman.
- Konsol çok güzel. Her taraf düğme kaynıyor ama bunlar müzik sisteminin ve klimanın, alışınca bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
- Aracın içinde kullanılan malzemeler çok kaliteli.

Eksileri :
- Yan aynalar Octi'den sonra inanılmaz küçük geldi. Neredeyse yarısı. Alışamadım bir türlü.
- Arka taraf D sınıfı bir araca hiç yakışmayacak şekilde dar. Diz mesafesi Octi ile aynı. Spor yapısından dolayı arka tavan alçalarak geliyor. 1.80 boyundayım arka tarafa oturunca tavanla aramda 1-2 parmak mesafe kalıyor. Benim araçta ferah ferah gidiyorsun arka tarafta.
- Arka görüş çok dar, park etmede sorun olabilir bazı yerlerde.
- Bagaj geniş ama yükleme ağzı çok dar. Octi'nin bagaj kapağının camla beraber açılmasının güzelliği burada ortaya çıkıyor.

Satış elemanı bu eksilerin hepsinin aracın sürtünme katsayısını azaltmak için yapılan ayarlar olduğunu söyledi. Sınıfının sürtünme katsayısı en düşük aracıymış. Yakıt tüketimine vs. e herşeye etkisi olur tabi bu söylediklerinin ama 60-70 liralık bir araca yakışmamış bence bu darlık. Sürtünme katsayısını azaltacaz diye herkes daraltsın o zaman aracını :P

Bu göstergelerle ilgili problemler çıkıyormuş dedim elemana, forumlardan okuduysanız yalan hepsi dedi :) Bize öyle bi sıkıntıyla gelen araç yok dedi.

Bunlardan başka bir eksi bulamadım. Araç gerçekten çok ihtişamlı ve güzel.
« Son Düzenleme: 11 Mart 2012, 09:11:35 Gönderen: ailotana »


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Cosmo İnsignialar cidden çok güzel.

Benzin 3lira felan olsa düşünülebilir:D