škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

...Yok Artık...

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı korhan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 815
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ozankoz;535309
Amaç da o zaten yoksa Renault bütün güvenlik testlerinde en yüksek puanları nasıl alabilir ki? Aracı kazada belirli bir oranda hasar alıyor olması gerekiyor ki çarpışmanın şiddetini emerek azaltsın.


tamamıyla katılıyorum ve doğruluğundan da eminim...
ama bazı kullanıcılar bunu abi arabada ne bagaj kalmış ne kaput , dağılmış abi araba diyorlar.. fakat A sütunu ne kadar eğilmiş , torpido dize yaklaşmış mı deseniz aaa bakmadım ki diyecekler...


Çevrimdışı 06lkn66

  • Sales Advisör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 881
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: korhan;535310
tamamıyla katılıyorum ve doğruluğundan da eminim...
ama bazı kullanıcılar bunu abi arabada ne bagaj kalmış ne kaput , dağılmış abi araba diyorlar.. fakat A sütunu ne kadar eğilmiş , torpido dize yaklaşmış mı deseniz aaa bakmadım ki diyecekler...
Bizim insanımız karalamaya bayılır ama güzel yanlarını kendi malı olmadıkça söylemezler asla :)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 06lkn66;535298
Fluence demeyim de reno grubu dış kasadan ziyade yasam alanını saglam tutuyo camurluk kaput falan rahat dagilabiliyo ama yasam alani dedigimiz kafes gayet saglam oluyo
O felsefelerinin adını da açıklamışlardı : Yumuşak kabuk-sert çekirdek.:wnk:
Alıntı yapılan: korhan;535310
...ama bazı kullanıcılar bunu abi arabada ne bagaj kalmış ne kaput , dağılmış abi araba diyorlar.. fakat A sütunu ne kadar eğilmiş , torpido dize yaklaşmış mı deseniz aaa bakmadım ki diyecekler...
Zaten "A sütunu" dediğinde alacağın cevap "he abi karı sütun gibi miydi" ya da " A sütunu senin babaydır" eşliğinde fizikî saldırı olacaktır.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı umtdrn

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
Bir kazada önemli olan şey sırasıyla A , B ve C sütunları içinde bulunan yaşam alanının ne kadar sağlam kaldığı. Kaza sonrası bir arabanın motoru fırlayabilir , kaput , çamurluklar yerinde olmayabilir ancak bahsettiğimiz yaşam alanı sağlamsa o araba can güvenliği açısından yeterlidir. İşte fotoğraftaki şahin ölümcül bir hasar almış , A sütunu , tavan karton gibi katlanmış.

Tabi burada ilginç olan başka bir durum var. Yapılan bir kaza sonrası , aracın içinden yara almadan çıkabilmişsek bu sefer "mal canın yongası "  hemen hasar hesabına başlarız.

Herkesin başına gelmiştir anlatacağım buna benzer olaylar.
Arkadaşımla yolda yürüyoruz , bir Mercedes kaza yapmış. Vatandaş kaza mahallinde.

Vatandaş : Ya bide Mercedes derler arabanın  paramparça olmuş.

Ben        : Ama yaşam alanı sapasağlam bak. Hava yastıkları açılmış . Sürücünün burnu bile kanamamış.

Vatandaş : Ya kardeş dünya kadar masraf var bunda. Adam olur mu bu araba. Yazık valla verile paraya yazık.

Ben         : Senin canın kaç para ediyor hemşerim.

Vatandaş  : ??!!! aauuuıyyuuuvvu. Ne diyo bu la ???


Çevrimdışı Mgenco

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
Ben kendi görüşümü söyledimde yaşam alanı ile ilgili bir durumu bilmiyorum ama gözüken görüntü benim gözümü korkutmuştu. O yuzden dusuncem boyle


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Mgenco;535369
Ben kendi görüşümü söyledimde yaşam alanı ile ilgili bir durumu bilmiyorum ama gözüken görüntü benim gözümü korkutmuştu. O yuzden dusuncem boyle
Arabanın yaşam alanı hariç kalan kısımları feda edildiği için, haklısınız görüntü insanı ürkütüyor.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!