škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Atik Oto Servis Ayıbı

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar Slm,

Konuyu okuyanlar varsa bilirler. Geçen cuma günü aracımda "Çalıştırma Sistemi Arızası" uyarısı çıktı. Servisi aradım ve en kısa zamanda servise gitmemi söylediler. Yaşadığım ilde yetkili servis olmadığı için İstanbul'a hareket ettim.

15bibn bakımını yaptırdığım Atik Oto'ya aracımı Ctesi bııraktım. Servistekiler bu arıza ile sıkı sık karşılaştıklarını en azından 5-6 aracı bu şekilde yaptıklarını ve A7 için bunun artık kronik bir sorun olduğunu söylediler. Ctesi öğlene kadar çalıştıklarından araçla ilgili işlmelerin pzts yapılacağını söylediler.

Pazartesi beni bilgilendirmek için kimse aramadı, artık saat 15:00 gibi ben aradım ve servis yetkilisi komik bir şekilde "Ben de Tam sizi arayacaktım" dedi. Parçalardan birisi yurtdışından geleceği için aracın bir hafta on gün üçünde yapılacağını söylediler. Kronik bir sorun olduğu bilinen arıza için gerekli parçalaın stokta olmaması çok düşündürücübir durum. Ben de karşılığında bu süre zarfında bana ikami bir araç vermelerini söyledim. Ellerindedki ikami araçların müşterilerde olduğunu, müşterilerin ne zaman geri getireceklerini bilmediklerini söyledi Ama ilk gelen aracı bana vereceklerini söyledi.

Tarafıma bu zaman zarfında hiç dönüş yapılmadığı için ben de her gün arayıp araç durumunu sordum. En son bugün (çarşamba) tekrar aradım. ctesi den beri kendilerine iyi niyet gösterdiğimi ama bunun karşılığında çözüm üretemediklerini, Ellerinde ikami araç olmasa da diğer markalarda olduğu gibi beni madur etmemeleri için araç kiralayıp bana vermeleri gerektiğini belirttim. Bunun üzerine firma olarak araç kiralamadıklarını söylediler.

İl dışından gelmişim, iyi niyet göstererek 4 gün boyunca sizi beklemişim. Ama siz hiçbir çözüm üretememişsiniz. Dalga geçer gibi ikami araçların ne zaman elinize geleceğini de bilmediğinizi söylüyorsunuz.

Bunun üzerine ikamiaracın benim yasal hakkım olduğunu, eğer gün içinde bana teslim edilmez ise Tüketici Mahkmesi ve diğer yasal yollara baş vuracağımı, sosyal medya üzerinden de durumu duyuracağımı söyledim. Gayet umursamaz ve saygısız bir tavırla (küllahıma anlat tarzıunda ) "bugün de teslim edemezsek yaparsınız o zaman " diyip kestirip attılar.,

Durmu Yüce Oto ya da bildirdim, ancak onlarda pzt den beri size geri dönülecek kayıt açtık diyip bir şey demiyorlar.

Ben Opel'i ilgisiz ve denetimsiz zannederken daha beteriini Skoda da gördük.

Hadi senin Atik Oto bayii n ilgisiz, yasal olan hakkını da sana vermemek için uğraşıyor. Sen genel merkez olarak altındaki bayii leri uyarmaktan acizsin.

Burada ilk olarak Atik den sonra da Yüce den bana kiralık bir araç vermelerini ve gecikme için özür dilemelerini beklerdim.

Sonuçta il dışındayım, işimden 2 günlüğüne izin aldım, 4 gün oldu işime dönemedim, Allah tan kalacak yerim var. O da olmasa bu zamana kadar otel parası da ödemek zorunda kalacaktım. Bir firma için müşteriye ikami araç vermek yoksa da kiralamk ne kadar zor olabilir ki.

Sırf bu olaylar yüzünden arabamdan ve markadan soğudum.
« Son Düzenleme: 26 Kasım 2014, 11:01:53 Gönderen: viperking »


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Sizin konunuza ya da başka bir konuya yazmıştım; ben de aciliyetten dolayı ve en yakın servis olduğu için aracımı Atik'e götürmek zorunda kalmıştım. Götürdüğüme götüreceğime beni pişman ettiler. Benim işlemimim aslında gayet basit olan "cam değişimi" idi, ama servis tam anlamıyla "kasap". Aracı tarumar ettiler resmen. Üstüne aracı teslim ederken bu yönde bir bilgi vermemiş olmamalarına rağmen benden muafiyet parası almaya kalktılar, yola çıkmam gerekirken tam 2 saat beni serviste beklettiler, acentem araya girdi ve ancak öyle çıkabildim servisten. Bu saatten sonra aracım Atik'in önünde arızalansa gerekirse cebimden öder aracı başka servise çektiririm.
 
Size de tekrar geçmiş olsun, umarım en kısa sürede hallolur.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Saolun,

15bin bakımını Atik de yaptırmıştım. Çok da yardımcı olmuşlardı, memnun kalmıştım. O yüzden Yüce yerine Atik e gittim. Ama bir daha aslaa


Çevrimdışı kdryksk

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar merhaba

Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.

Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.

Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.

Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.


Çevrimdışı MaÇaHeL

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
deve misali bu memleketin iyice cılkı çıktı,nesi doğru ki hizmet sektörü düzgün olsun.ne adalet kaldı ne nizam nede kalite.lafa gelince de yeni ve lider türkiye.aha işde yeni türkiye 30 yıldır her geçen gün bir önce ki günü aratıyor ve aratacak.demedi demeyin.


Çevrimdışı emre0884

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 832
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kdryksk;486685
Arkadaşlar merhaba

Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.

Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.

Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.

Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.

AND oto kadar kaporta boyada lanet bir yer yoktur sanırım. Bizim aracın kaputunu değiştiler, beyaz boyayı tutturamadılar. Dediğininz gibi boya akıyordu. Ön panel biraz kaymıştı onu bile toparlayamamışlar, farları adam gibi yerleştirememişler. Resmen arabadan soğudum. Ne dediysem ne yaptıysam adamlar hatalarını düzeltmediler.


Çevrimdışı dr_enver

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
skodanın her zaman ki hali 10 yıldır skoda kullanırım toplamda 4 araç değiştim hepsinde de aynı muameleyi gördüm. bu yüzden yaşadıklarınız çok garip gelmiyor. Allah yardımcınız olsun. dikkat edin bir şekilde arızayı öylesine giderip te aracı size aynı şekilde teslim etmesinler


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Yaşım daha genç ama yaklaşık 9 senedir her aracımız bakıma gitmeden önce gerekli şeyleri ben çıkarırım bakıma mümkünse ben götürürüm bitesiye kadar başından ayrılmam yada teslim almaya ben giderim öğrendiğim tek bişey var ne kadar çirkef olmazsanız iyi niyetli davranırsanız beyfendiliğinizi korumaya çalışırsanız  okadar tepenize biniyorlar. Bağırıp çağırmadan işini sallayan kalmadı memlekette


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kdryksk;486685
Arkadaşlar merhaba
 
Bu skoda servisilerinin hepsi aynı. Yaklaşık bir ay önce ak köprü üzerinde ticari taksi arkadan çarptı. Yaptırmak için efe ye götürdüm bana ancak 2 ay sonra yapabiliriz dediler. Beynimden vuruldum. Sonrasında And'a götürdüm. Yaparız dediler fakat sigortadan alacağımız ücret harici parça parası % 5 alırız dediler. Yasal olmamasına rağmen onada katlandım.
 
Arka tampon değişti. Arka tampon arkasıda (kaporta) düzeltildi. Arabayı yaklaşık 10 gün içersinde aldım. Sebebi tamponun gelmesini bekledik. Ellerinde yedek parça malesef yoktu.
 
Neyse arabayı akşam teslim aldım. Aracın sağını solunu inceledim. arabanın 2 yeriden boya kalkmıştı. Utanmadan hemen rötüş yapalım dediler. Arabayı birde sabah inceledim. arka tamponu boyarken boya akma yampış. Damla şeklinde dalga olmuş.
Aracı düzeltmeleri için tekrar götürmedim. Böyle kalsın dedim. Çünkü tekrar aldığımda neyle karşılaşacağımı bilemiyordum.
 
Kısaca skoda türkiye (Yüce oto) arabayı satana kadar iyi sonrası bu şekilde.

Alıntı yapılan: emre0884;486693
AND oto kadar kaporta boyada lanet bir yer yoktur sanırım. Bizim aracın kaputunu değiştiler, beyaz boyayı tutturamadılar. Dediğininz gibi boya akıyordu. Ön panel biraz kaymıştı onu bile toparlayamamışlar, farları adam gibi yerleştirememişler. Resmen arabadan soğudum. Ne dediysem ne yaptıysam adamlar hatalarını düzeltmediler.

 
Ben yazmdan Emre kendi tecrübesini yazmış zaten. Konuyu da dağıtmak istemem, ama ileride faydalanan olur belki diye yazmak istedim, Can bey siz kusura bakmayın lütfen.
 
Emre'nin arabasını inceledim ben; aracın rengi ile kaputunun rengi tutmuyor, hem de çok bariz şekilde. Kötü bir işlem olmuş. Bu nedenle And'ı tavsiye edemiyorum.
 
Ancak yine Emre'ye söylemiştim, 4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir şekilde sorunu halletmişti.
 
Kaporta konusunda çok tecrübem yok, umarım olmaz da zaten. En son arka tampon değişti, ben Efe'de yaptırdım ve kendi adıma memnun kaldım.
 
Can Bey tekrar kusura bakmayın konuyu biraz dağıtmış oldum...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Picasso

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 592
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;486707
Ben yazmdan Emre kendi tecrübesini yazmış zaten. Konuyu da dağıtmak istemem, ama ileride faydalanan olur belki diye yazmak istedim, Can bey siz kusura bakmayın lütfen.
 
Emre'nin arabasını inceledim ben; aracın rengi ile kaputunun rengi tutmuyor, hem de çok bariz şekilde. Kötü bir işlem olmuş. Bu nedenle And'ı tavsiye edemiyorum.
 
Ancak yine Emre'ye söylemiştim, 4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir şekilde sorunu halletmişti.
Şimdi e-maillerime bakıyordum Şikayetvar.com' a bu sibop yakma konusunda alınan fahiş ücreti yazmıştım 2011 Şubat ayından bu yana bu şikayetimi okuyan tam 26785 kişiye ulaşmış. Skoda malesef bu sitenin üyesi değil. Üstelik çok nazik bir dilde kullanmıştım. Geri dönüş bile olmadı. Evvelden her kazık yediğimde mutlaka  Hem İstanbul (Yüce) hemde And dan telefonla aranırdım. Yağlımıydı yağsızmıydı, acıtıp acıtmadığını sorarlardı (!) şimdi TIK yok.
 
Kaporta konusunda çok tecrübem yok, umarım olmaz da zaten. En son arka tampon değişti, ben Efe'de yaptırdım ve kendi adıma memnun kaldım.
 
Can Bey tekrar kusura bakmayın konuyu biraz dağıtmış oldum...

@enoktakenokta,
"4 yıl önce araın sağ arka kapısını duvara sürttüğümde kapıda avuç içi  kadar göcük oluşmuş ve sağ arka kapıda darbe oluşmuştu. O dönem And da  Zeki Ünaldı da kapı komple boyanacak demişti. Şimdi And'da çalışan Bayram Usta o dönem Efe'deydi; 1 gün araçla uğraşarak boyasız bir  şekilde sorunu halletmişti."
Bayram Ustayı tam 20 senedir tanırım Kapanan Uludağ' da Nissan'ın Şimdi orasınıda kapattılar İrfan Baştuğ/Samsun yolu kavşağında boya-kaportada çalışmıştır. Geçen yıl Fabiayı evin önüne 15 dk için çektiğim sırada sağ çamurluğu ucundan bir 20 cm. lik bölümünü çökertip kaçmış hayvanın biri. 1 ay kadar öyle gezdim. Uzun yola çıkacam bakım için And' a gittim Orada epey bir zamandır görmediğim Bayram ustayla karşılaştım. Karşılaşmadan öncede boya kaporatada birine sordum düzeltme Komple boyanacak 450' TL yi bulur demiştiler.
Bayram'ı görünce ona da gösterdim "Öyle tatiline kadar sabret hallederiz" dedi ve gerçektende lastik tokmak ıvır vızırla 15 dk da eskisine çok yakın ve boya kavlatmadan düzetti. Çok yeteneklidir. Hemen çıkarıp yövmiyesini verdim. Kısacası servise kaporta için giderseniz görmesi için usturuplu bir zaman diliminde Bayram Ustaya mutlaka görünün.
« Son Düzenleme: 26 Kasım 2014, 14:48:56 Gönderen: Picasso »


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Atiktle çok muhabbetim olmadı ama bi cam mevzusunda telefonda görüşmüşlüğüm var tavırları benimde hoşuma gitmedim.Ön cam değişimi için aracın 2 gün kalacağını söylediler bende telefonda daha önceden başka bir serviste aynı gün içinde teslim almıştım dedim bu sefer dediğiiz gibi gevşek bir tavırla "orada yaptırın o zaman tavırını almıştım"

Servis konusunda İstanbulda oğuşları tek geçerim.Mükemmel değille ama diğerlerinden çok çok iyiler.Ön cam değişimini 1 günde yapmışlardı.Haziran ayında da arkadan birisi çarptığından dolayı bırakmıştım tampon ve bagaj boyandı logolar vs değişti 5 günde teslim almıştım.Logoları beklemeseydik 1 gün önceden teslim edeceklerdi.Daha sonra tamponun tam oturmadığını fark ettim arasındaki aralık biraz fazla gibi gelmişti ve anca 2 ay sona servise gidebildim bana hiç seslerini çıkarmadan gerekli düzelmeyi yaptılar.Octavia yazısınıda yamuk yapıştırmışlar onunda yenisi sipariş verdiler hala gidip alıcam :D


Çevrimdışı kace

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 142
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar can arkadaşımızın başına gelen veya benzeri ya başımıza gelmiştir yada büyük ihtimalle gelecektir bu tür konularda birlik olunup beraber hareket edebilirsek en azından bir yerinden başlamış oluruz mesala can arkadaşın olayını kınamak adına mail ,tlf, fax gibi başvurular yapıp sitemde bulunabiliriz.Ben şahsen yarın yüce oto yu arayıp can arkadaşın yaşadığı problem için tepki gösterecem.


Çevrimdışı skoda2

  • Skoda Pilotu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1040
    • Profili Görüntüle
    • http://www.otomobilucargider.com/
Hocam keşke bir sorsaydınız,atik İstanbul'daki en dandik plaza,yüce motor ve kayadibini tek geçerim


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Bende 2-3 kez servise gittim. Ozaydin a gidiyorum. 1 tanesi yillik bakim, digerleri ufak isler.  Her gidisimden sonra ozaydin musteri temsilcisi geri donus yapip menuniyet anketi icin ariyor. Yillik bakimdan sonra ayrica yuce oto da uzun bir musteri menuniyet anketi yapti.
Bu anketler bosuna mi yapiliyor. Hic mi anket sonuclarina gore gerekli tedbirler alinmiyor gerekli duzeltmeler yapilmiyor.
Bu tur sorunlarim8z icin birlik olalim. Birbirimiz icin toplu istek sikayet bildirimleri yapalim. Gerekirse distrubutore gerekirse çek lere mail atalim.
Hakkimizi aramazsak, her dediklerine evet dersek bi degisiklik olmaz.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bluevelvet;486771
Bende 2-3 kez servise gittim. Ozaydin a gidiyorum. 1 tanesi yillik bakim, digerleri ufak isler.  Her gidisimden sonra ozaydin musteri temsilcisi geri donus yapip menuniyet anketi icin ariyor. Yillik bakimdan sonra ayrica yuce oto da uzun bir musteri menuniyet anketi yapti.
Bu anketler bosuna mi yapiliyor. Hic mi anket sonuclarina gore gerekli tedbirler alinmiyor gerekli duzeltmeler yapilmiyor.
Bu tur sorunlarim8z icin birlik olalim. Birbirimiz icin toplu istek sikayet bildirimleri yapalim. Gerekirse distrubutore gerekirse çek lere mail atalim.
Hakkimizi aramazsak, her dediklerine evet dersek bi degisiklik olmaz.


Atik'ten de aramışlardı beni bir süre sonra. Ağzıma gekeni söyledim görevliye, gerekli yerlere ileteceğiz falan filan dediler, arayan soran olmadı sonra.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...