škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2017 tsi styleden 2019 tdi prestije geçiş ve bazı sorular

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı devran23

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
merhaba arkadaşlar. 2017 style benzinliden sıfır 2019 dizel prestije geçtim .aracı alalı 20 gün oldu ama bazı konularını sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.



1- sürüş modunu eco yapsam da stop edip açtığım zaman normal mod oluyor.  değiştirmek için her çalıştırmada seçim lazım . start stop off tuşu  gibi. önceki  aracımda değiştirmedikçe sürüş modu aynen devam ediyordu. bundaysa standart olarak normal moda ayarlı .ne yapmalıyım ?



2- arama yapabilmek için ya da  gelen aramaları cevaplamak için önceki aracımda sarı renkli yerde direksiyonda telefon simgeli kumanda tuşu vardı bunda yok ve  dokunmatik ekrandan yapıyorum . sürüş esnasında cevaplamak aramak zor oluyor nasıl çözebilirim ?



3-şehir içi şehir dışı karışık toplam  1500 km kullandım ve uzun süreli yakıt göstergesi 7,2 litre diyor. klima hep sona yakın açıktı
 sürüşlerde öyle çok da performanslı sürmem .şehir dışı genelde 110 km ile giderim şehir içinde zaten hız yapılmıyor. agresif süren biri değilim orta sert sürerim. bilgi amaçlı soruyorum bu normal mi ?


4- ekranda video oynatma sadece durduğum zaman oluyor . hareket halindeyken ses var görüntü yok . durduğum zaman görüntü geliyor. ne yapabilirim ?
« Son Düzenleme: 19 Ağustos 2019, 21:57:43 Gönderen: devran23 »


Çevrimdışı bsarmaz

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 96
    • Profili Görüntüle
Sadece sürüş modu için yardımcı olabileceğim, maalesef her çalıştırmada  tekrardan istediğiniz modu seçmek zorundasınız. Yakıt da öyle aman aman çok gelmedi bana, km ilerledikçe ilerde daha da azalacaktır.


Çevrimdışı beko86

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler, kullandıkça mutlu olmanızı dilerim. Allah utandırmasın.
 
 1. Aracı her çalıştırdığınızda aynı start stop sistemi gibi sürüş modunu da seçiyorsunuz. Bunu sabitlemek için vagcom kodlama gerekir. Benim aracım 2015 model ilk gelenlerden, ben her çalıştırmada mod seçmiyorum. Son seçili modu hatırlıyor. Yeni modellerde aynı sizinki gibi.
 
 2. Direksiyondaki view tuşu ile gelen aramayı cevaplaması lazım. Olmuyorsa muhakkak başka bir tuş ile olmalı. Skoda bunu ihmal etmez.
 
 3. Aracı eco modunda kullanırsanız sıfırladıktan sonra daha düşük değerlere ulaşırsınız.
 
 4. Güvenlik gereği araç hareket edince ekran kapanır. Carplay ve android auto uygulamasında ekran açık kalıyor. O uygulamalarda da en çok haritalar kullanılıyor. Ekranın kapanmamasının yolu, vagcom ile gizli özelliklerden ayarlanması.


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
tsi'da yakıt ortalamanız kaçtı. (şu anki değerler zamanla düşer, ilk 5000km çok aldırış etmeyin.)


Çevrimdışı devran23

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle


bugün yine defalarca denedim wiew tuşu ile olmuyor . tesadüfen fotoda kırmızı ile yuvarladığım yere bastım oldu :)  ileri geri çevirmek menü geçiş işine yararken üstüne basmak aynı zamanda ok (seçim) tuşu görevi görüyormuş.
sol kısımdaki seçim kaydırağı basılmıyor ama sağ taraftaki basılıyor.
19 bin kmde iken satıldığı zaman tsi uzun dönem yakıt ortalamam 7,7 litre yazıyordu.
   [MENTION=12735]elliyedi[/MENTION] ,   [MENTION=12349]beko86[/MENTION]
« Son Düzenleme: 20 Ağustos 2019, 10:28:52 Gönderen: devran23 »


Çevrimdışı quiet50

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız binin.
tsi motorla tdi motor arsındaki farkı da siz anlatın hangisini kullanmak daha konforlu çekişi yol gidişi hangisi daha çok keyifli biraz bahsedermisiniz?


Çevrimdışı devran23

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: quiet50;651706
Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız binin.
tsi motorla tdi motor arsındaki farkı da siz anlatın hangisini kullanmak daha konforlu çekişi yol gidişi hangisi daha çok keyifli biraz bahsedermisiniz?
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim Allah sizlere daha güzellerini nasip etsin .
önceki aracım 2017 model style paket 1.4 tsi 150 hp act dsg idi. ve kullanımı çok keyifliydi. benzinin yanma hızı tepkimesi aracın beygirlerinin fazla oluşu sürüş zevki veriyordu .
gaza bastığımda devasa aracın aniden hızlanması koltuğa yapıştırması adeta ileri ittiriliyor duygusu değişik hissettiriyordu.

bu aracım ise ona nazaran daha yavaş. ama çekişte fark yok . zaten ikisi de 250 tork.
yeni aracın artıları :

- rüzgar sesi yok denecek kadar azaltılmış. bu yönü beni bayağı memnun etti. .
- yalıtım sanki daha iyileştirilmiş
- yol tutuşu daha iyi. hızı hissettirmiyor .
- dizel motorun sesi kabinde pek duyulmuyor yüksek hızlarda hissetmeye başlıyorsunuz.
- prestij olmasından dolayı donanım farklarının getirdiği durumları yazmıyorum motor bakımından kıyaslamak daha doğru . ama ağzına kadar dolu arabayı kullanmak çok güzelmiş :)

eksileri :

- daha yavaş
- gaz tepkimeleri daha geç
- hareket halindeyken video izlenmiyor.
- sürücü kapısında izole bakımından değişen pek bir şey yok .

performansa önem verdiğimden dolayı zaman zaman eski aracımı arıyorum ama donanım farkı + yakıt tasarrufu + sunroof + hayalet gösterge gibi unsurlar yabana atılamaz.
« Son Düzenleme: 20 Ağustos 2019, 18:47:02 Gönderen: devran23 »



Çevrimdışı devran23

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: badteacher;651712
Hayirli olsun hocam öncelikle.style aracınızı ne kadara verdiniz.kac kmde hata durumu ne idi.bende de 2016 style act manuel varda satmayi dusunuyorum ondan sordum������


teşekkür ederim . ne kadar kıyaslama olur bilemem yanıltmak istemiyorum çünkü benim aracı satışım özel sebebe dayanıyordu.  engelli plakalı araç aldığım için açıkçası uyguna yazmıştım . çünkü elde kalan son prestiji bir an evvel almam gerekiyordu .onu da kaçırsaydım aylarca bekleyecektim yeni gelen aracı da büyük ihtimal bana aynı koşullarda vermezlerdi.  birçok yerden sordum araç yoktu .rapor sınır bandı 247 bin tl idi normalde bu donanımda aracı alamıyordum zira bayi satışı 270 bin tlye varıyordu ekstraları da vardı zaten .distribütör indirim yapmıştı üstüne bir de faturayı düşük gösterip sınır üzerinden keseceklerdi.

aracım beyaz renk boyasız darbesiz kazasız değişensizdi 19bin kmde idi. haziran sonunda  134.500tlye satmıştım .
yeni aracı da 158 bin tlye aldım .


Çevrimdışı badteacher

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Benim aracimda 22 binde.130 bandina satamiyorum  valla.passat almadima b.unun icin pismanim.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun aracınız. Aslında yalıtımın donanıma göre değiştiği söyleniyor ben buna pek inanmıyorum sonuçta camlar aynı vs. 2016 aralıkta prestije Superb aldık yalıtımı gerçekten güzel. Yakıtınız klima son ayar açık gidiyorsanız çok normal şehir içinde bence. Bizim aracımız 19 jant ve uzun yolda hız sabitleme hiç kullanmadan bol bol sollama yaparak ve +110 hızlarla ve klima açık 4 kişi 5-5.3 gibi yakıyor güzergahta etki eder ancak klimasız sürüşte azalacaktır hangi motor olursa olsun çoğu markanın dizeli size yakın yakar hatta tork konvektörlü çoğu araç fazla bile yakar Dsg iyidir bu konuda :) Hayalet gösterge ile ilgili düşünceniz nelerdir acaba analog kadrandan sonra olmazsa olmaz gibi geliyor mu yoksa yapay mı geliyor nedir düşünceniz ?

ASUS_X00QD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı devran23

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Cagri33;651732
Hayırlı uğurlu olsun aracınız. Aslında yalıtımın donanıma göre değiştiği söyleniyor ben buna pek inanmıyorum sonuçta camlar aynı vs. 2016 aralıkta prestije Superb aldık yalıtımı gerçekten güzel. Yakıtınız klima son ayar açık gidiyorsanız çok normal şehir içinde bence. Bizim aracımız 19 jant ve uzun yolda hız sabitleme hiç kullanmadan bol bol sollama yaparak ve +110 hızlarla ve klima açık 4 kişi 5-5.3 gibi yakıyor güzergahta etki eder ancak klimasız sürüşte azalacaktır hangi motor olursa olsun çoğu markanın dizeli size yakın yakar hatta tork konvektörlü çoğu araç fazla bile yakar Dsg iyidir bu konuda :) Hayalet gösterge ile ilgili düşünceniz nelerdir acaba analog kadrandan sonra olmazsa olmaz gibi geliyor mu yoksa yapay mı geliyor nedir düşünceniz ?

ASUS_X00QD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

iyi dilekleriniz için sağolun umarım size daha güzeli nasip olur. hayalet göstergeyle alakalı şunu diyeyim ilk başlarda bana basit göz alıcı bir oyuncaktır herhalde dediğim bir şeydi. kullanınca biraz hoşuma gitti. zamanla alıştım doğal gelmeye başladı . olmasa da olur yani ne var diyordum.
ta ki başka araçta analog kadranı tekrar görünceye dek. renksiz tatsız tuzsuz sabit duran ekran adeta sıktı beni. yaşayınca belki o kadar fark etmiyorsunuz ama başka bir araca binince resmen arıyorsunuz .

renkli ekranın değişmesi gerçekten çok farklı bir hismiş. vergiler yüzünden servet ödenen bu parayı hak etmeyen orta sınıf araçlarımızı bir tarafa bıraksak gerçekten premium sınıf denen araçların donanımları bizi ne kadar cezbeder insan merak ediyor.
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2019, 17:08:54 Gönderen: devran23 »