škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Add blue 1lt 1tl

saday · 24 · 5406

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;536481
Yakıta karıştırılmıyor diye biliyorum.Farklı bir dpf sistemi var direk içine enjekte ediliyor olması lazım.Tır,otobüs gibi büyük araçlarda 100 km de 1,4 lt ad blue tuketiyormuşş


Genelde otobus ve kamyon tir cinsi araclarda euro 5 motor cinsinden itibaren konulan sistem. Bi tur bio madde. Doldurma acisindan  Yakit deposuna bitisik olabildigi gibi ayri olarak deposuda olabilir. Adblue maddasini aracin egzost sistemindeki katalizore puskurtup sicak gaz yardimiyla yanmasini sagliyor ve emisyon degerini dusuruyor. Arac sistemi bu maddenin kullaniminida kontrol ediyor ve bitmeye yakin ikaz veriyor. Eger bu madde kullanilmazsa motorda sagliksiz calismaya basliyor. Ve yurdum insani bi takim aparatlar takakmaya calisip bu maddeyi kullanmadan araci kullanmaya calisiyor. Cevre sagligi acisindan faydali olmasina ragmen devede kulak denebilecek bir maliyete katlanmak istemeyen adbululu sisteme sahip arac sahipleri bizi zehirlemeyte devam ediyor. İkinci elde satislarda ise bu sisteme sahip olmayan araclarin daha cok tutuldugu goruluyor.


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;536481
Yakıta karıştırılmıyor diye biliyorum.Farklı bir dpf sistemi var direk içine enjekte ediliyor olması lazım.Tır,otobüs gibi büyük araçlarda 100 km de 1,4 lt ad blue tuketiyormuşş


Zaten kamyon gibi çalışıyor benim ki.Eğer adblue sonradan eklenebilinir bir sistem olur ve taktırana vergi indirimi olursa ben taktırırım.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ugurcnplt;536519
Zaten kamyon gibi çalışıyor benim ki.Eğer adblue sonradan eklenebilinir bir sistem olur ve taktırana vergi indirimi olursa ben taktırırım.

Ne kadar da emisyoncu bir genç :)
Ula adamlar sökecez diye binbir türlü takla atıyomuş sen taktırılıyo mu diye soruyosun alem adamsın vallahi Uğur :) tüp takalım doğalgazlı en cnglilerden emisyon yerlere insin ni diyon [emoji23][emoji23]


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;536521
Ne kadar da emisyoncu bir genç :)
Ula adamlar sökecez diye binbir türlü takla atıyomuş sen taktırılıyo mu diye soruyosun alem adamsın vallahi Uğur :) tüp takalım doğalgazlı en cnglilerden emisyon yerlere insin ni diyon [emoji23][emoji23]


Güçten düşüyosa olmaz o iş zaten

Randıman almak lazım :D:D
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ugurcnplt;536523
Güçten düşüyosa olmaz o iş zaten



Randıman almak lazım :D:D


Duman aç ozman dumaaan. Ne kada duman o kada randıman [emoji2][emoji2]


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;536526
Duman aç ozman dumaaan. Ne kada duman o kada randıman [emoji2][emoji2]


Ona da az kaldı,Yakında olacak birşeyler.Şimdilik stok memur arabası olarak devam etsin.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı amraam

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 204
    • Profili Görüntüle
Bu sistemler aynı farklı tipteki motorlar gibi tasarlanıyor. Yani euro 5'ten euro6'ya geçerken sadece üre yankı ve enjektörü koyulmuyor. Egzoz sistemi komple yeniden tasarlanıyor. Hatta motorlar bile ağır modifikasyonlar geçiriyor.

Bilindiği gibi çok ağır regülasyonlar var. Koyduğunuz ürenin kalitesinden, miktarına kadar çoğu şey araç üzerinde ölçülüyor. Araç üzerinde resmen bir kimya laboratuarı var artık. Egzoz sisteminde yaşanan arızalar veya üre bitmesi gibi durumlarda da kanunlara göre motor gücünü kısıtlamakla yükümlüsünüz.

Sadece yeşil çevre için de değil sağlıklı nesiller için hepimize iş düşüyor.


Çevrimdışı saday

  • CABRİO
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 544
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: amraam;536550
Bu sistemler aynı farklı tipteki motorlar gibi tasarlanıyor. Yani euro 5'ten euro6'ya geçerken sadece üre yankı ve enjektörü koyulmuyor. Egzoz sistemi komple yeniden tasarlanıyor. Hatta motorlar bile ağır modifikasyonlar geçiriyor.

Bilindiği gibi çok ağır regülasyonlar var. Koyduğunuz ürenin kalitesinden, miktarına kadar çoğu şey araç üzerinde ölçülüyor. Araç üzerinde resmen bir kimya laboratuarı var artık. Egzoz sisteminde yaşanan arızalar veya üre bitmesi gibi durumlarda da kanunlara göre motor gücünü kısıtlamakla yükümlüsünüz.

Sadece yeşil çevre için de değil sağlıklı nesiller için hepimize iş düşüyor.

Bravo size:ok: millet dalga dubara yaparken siz ciddi cevap vermişsiniz bilgi ve paylaşım adına size teşekkür ederim, tam olarak anlamış oldum kendi adıma


Çevrimdışı 06lkn66

  • Sales Advisör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 881
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: saday;536559
Bravo size:ok: millet dalga dubara yaparken siz ciddi cevap vermişsiniz bilgi ve paylaşım adına size teşekkür ederim, tam olarak anlamış oldum kendi adıma
Alınmayın lütfen bu forumun geleneklerindendir bi konu çözülmüş ise dalgaya vurulur bu her konuda olur size has bi durum degil yani alınganliga gerek yok :)