škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

DSG Kullanıcıları ve Yetkili Servis

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı nicusuv

  • VAG Tutkunu
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Bir sözlükte kullanıcılardan birinin problemini anlattığı ve çok değişik yorumların yapıldığı bir başlığa denk geldim. Acaba bizim arkadaşlarımız bu konuda ne düşünüyor?

Alıntı
1 kasım 2013 tarihinde skoda rapid 1.6 tdı dsg otomobil satın aldım. yaklaşık 10 aylık kullanımım süresince araçla ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamadım fakat eylül ayında aracın şanzımanında ciddi bir sıkıntı ortaya çıktı. vites geçmiyor ve gaza basıldığında araç tepki vermiyordu. trafikte bir kaç kez tehlike yaşamamıza neden olan bu durumla karşılaşır karşılaşmaz aracı alımını da yapmış olduğum and otomotiv'e götürdüm.

ilk incelemelerinde durumun yazılım hatası olduğunu belirttiler ve yazılım güncellemesi yaparak aracı geri verdiler. bu işlem için araç serviste yaklaşık olarak 5 gün kaldı ve yerine ikame araç verilmedi. yaklaşık 1 hafta sonra araç aynı arızayı tekrar verdi. aracı bir kez daha ant otomotiv'e götürdüm. yağlama tarzı bir işlem yapacaklarını söylediler, bu işlem için araç serviste 4 gün kaldı ve yine ikame araç temini yapılmadı.aracın geri verilmesinden yaklaşık olarak 3 hafta geçtikten sonra problem bir kez daha tekrar etti. bir kez daha and otomotiv'e aracı götürdüm . yaklaşık 2 haftalık süreç sonucunda aracın mektaroniğinin değiştirileceğini belirttiler. bu süreç boyunca defalarca skoda genel merkezi ile görüştüm ve garanti kapsamındaki bir aracın aynı mekanik hatayı 3 kez vermesinin, sıkıntının halen çözümlenmemiş olmasının ve servis sürelerinin bu kadar uzun olmasının kabul edilemez olduğunu kendilerine ilettim.genel merkez mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalıştı, test aracı olsa dahi ikame araç teminini sağladı ve 2 haftalık süreç sonucunda arabanın probleminin bu sefer kesin suretle çözümlendiği taahüdüyle aracın teslimi tarafıma yapıldı.

yaklaşık 2 aylık kullanımımın ardından araç geçen hafta tekrar aynı arızayı verdi. aynı silsileyi sil baştan bir kez daha yaşamaya başladık. tek bir farkla bu sefer aracı ant otomotiv'e götürdüğümde çok yoğun olduklarını şu aşamada yardımcı olamayacaklarını bir kaç gün sonra aracı getirmemizi söylediler! garanti kapsamındaki aracım 1 yıl içerisinde 4. kez aynı arızayı veriyordu ,aldığım günden itiberen 1 ayını serviste geçirmişti, bahsi geçen arıza trafikte tehike yaratacak bir arızaydı ama and otomotiv çok yoğundu yardımcı olamayacaktı! yaptığım çok sayıda telefon konuşmasının ardından teknik müdür'e ulaşmayı başardım ve iyi getirin bakalım bari demesini sağladım. ikame araç talebime istinaden dizel otomatik arabamın yerine benzinli düz vites bir skoda fabia verildi. bu durumu da önemsemeyecektim fakat ta ki hava sıcaklığının 1-2 derece civarında seyrettiği ankara'da aralık ayında verdikleri aracın kış lastiklerinin olmadığını fark edene kadar! ilgili servis müdürünü arayıp, verdiğiniz araçla can güvenliğim yok, her an kaza yapabilirim dediğimde aldığım cevap tam da kendilerine yakışır türdendi "ben aracı altına verdiysem gerisi beni ilgilendirmez sorumluluğu sana aittir".

sonuç olarak aracım 4 gündür serviste, arayıp sorduğum zaman hala sıkıntıyı çözümleyemediklerini ve ne zaman çözeceklerine dair bir fikirlerinin olmadığını iletiyorlar. skoda genel merkezi'ni bu süreçte defalarca aradım , şikayet bildiriminde bulundum tarafıma hala bir dönüş sağlanmadı.ben bu arabayı alarak hayatımın en büyük hatasını yaptım. bu cümleyi bana kurdurtan şeyin kesinlikle aracın kendisi olmadığını bilmenizi istiyorum.araba arızalanabilir , aynı arıza tekrarlayabilir. beni bu noktaya getiren skoda türkiye'nin hizmet ve müşteri memnuniyet algısıdır daha doğrusu böyle bir algıya sahip olmamalarıdır. bu seferki arıza mevzusu çözümlendiği anda bu aracı elimden çıkaracağım ve bir daha skoda'nın kapısının önünden dahi geçmeyeceğim. ama başka insanların da aynı hatayı yapmasını engellemek için elimden geleni de ardıma koymayacağım. skoda almayın. aynı paraya size müşteri olarak hakketiğiniz değeri verecek insanlarla çalışma şansınız var. arabanız mühendislik dehası dahi olsa en azından garanti kapsamı süresince bu insanlarla muhattap olmak durumunda olacaksınız ve kendinizi aynen benim yaşadığım gibi bir kabusun içinde bulmanız inanın çok uzak değil.garanti kapsamındaki aracınız aynı arızayı 4. kez tekrarladığında şu an sizinle ilgilenecek vaktimiz yok diyen, şikayet bildrimlerinize günler geçmesine rağmen dönüş sağlamayan, kış günü altınıza verdiği ikame aracı kış lastiği takmaya gerek görmeyen can güvenliğinizi önemsemeyen bu zihniyete para kazandırmayın. skoda almayın, aldırmayın!!

Yukarıdaki yazı https://eksisozluk.com/skoda-turkiye-servis-rezaleti--4644980 internet sitesinden alınmıştır
« Son Düzenleme: 29 Aralık 2014, 19:12:58 Gönderen: nicusuv »


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Konu açmadan önce lütfen forumda arama yapınız ya da en azından son açılan konulara göz atınız. Aşaģıda linkini vereceğim üzere mağdur olan arkadaşımız forumumuz üyesidir ve açtığı bir konu mevcuttur.
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=29208
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...