škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Turbo arac kullanimi 1.2 tsi 110hp

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı oksijen

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;534645
Şart diye bir şey yok ancak iş şansa bırakılmamış oluyor. Hiç performanslı uzun yol yapıp ardından durmadığım için S&S bu durumda ne yapar hiç fikrim yok maalesef.


Evet ben denedim motora yuksek devirde yuklenip durdugumda ss kendini kapatmiyor ss iptal ikonu çıkıyor  dusuk veya motoru cok zorlamadgimda durdugumda ss kendini kapatiyor ozaman sisteme guvenmkten baska yaplack bisi yok


Çevrimdışı korhan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 815
    • Profili Görüntüle
blow off valve çare olabilir diye düşünüyorum , start stop devreye girse bile blow off zararı bertaraf etmez mi ?


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Daha önce konusu açıldı bayağı faydalı bilgiler paylaşıldı müsait bir zamanınızda bilgisayardan girebilirseniz bulursunuz sanırım ben detaylı bakamıyorum şuan. Ancak ordan hatırladığım birkaç bilgi ss sahibi araçların aküleri ve turboları özel oluyordu. Turbo araç ss devredeyken bile yağlanmaya devam ettiği söylenmişti. Ancak ben yine her uzun yola çıktığımda ssi kapatıyorum çünkü 180-190 bandında kullanıp ilk ışıklarda durduğumda stop etmeye çalışıyor benim araç. Ancak sürekli redline civarı çevirip yağ sıcaklığı 100ün üstüne çıkarsa ozamanlarda ss devreye girmiyor