škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Isitma bujisi

OZDI · 5 · 2424

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OZDI

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
ACİL ACİL ACİL CEVAP İSTİYORUM
2011 tdı manuel 60000 km arabamda 3000 devri geçince sıklıkla ısıtma bujisi lambası( sarı gözlüğe benzer işaret) yanıyor. servise gittiğimde turba devre dışı kalıyo dediler nedenini bilemediklerini turboyu söküp bakınca cevap verebileceklerini söylediler. masrafın 1500 tl den başlayıp 5000 tl ye kadar çıkabileceğni ifade ettiler lütfen acil yardım ne yapmalıyım.
TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Ancak, aynı sorunla ilgili 2 farklı konu açmışsınız. Diğer konuyu sildim, buradan devam edin lütfen.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı OZDI

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
ok. aciliyetten yaptım cevap bekliyorum arkadaşlar lütfen tşk


Çevrimdışı OZDI

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: classi;575623
Hocam bujiler sadece ilk marşa bastıgınız zaman mazotun erken noktada yanmasını sağlar.Araç çalıştıktan kısa süre sonra sönmesi lazım yani 3000 devirle yada araç yürüyeni ile ilgisi yoktur.Turboya neden bağladılar olayı ona anlam veremedim birkaç ustaya daha göstermekte fayda var.Lambanın yanmasına gelince mazot filtresi pistir yeterli mazot geçmesini sağlamaz bu yüzden bujiler tam kızdıktan sonra kısa sürede (20sn. gibi düşünün) soğumazsa yanar,aküyü kontrol edin bujilere gerekli enerjiyi sağlamassa bujiler yeterli ısınmaz bu sebeble  lamba yanar birde bujilerden herhangi biri bile işlevini yapmassa o lamba yine yanar bu da buji kafalarının pas tutmasıyla olur genelde piyasada tek tek bujileri değiştiren ustalar var ama set olarak değiştirilirse daha randımanlı olunur.Gittiğiniz servis hakkında birşey söyleyemem ama bujileri,filtreleri kontrol ettirin sanayide yada başka bir yerde. turbo sökmek en son radde de işleminiz olsun ki hala turboyla ilgisi yoktur ısrarla altını çiziyorum.Şimdilik aklıma gelen bunlar.Sebebini öğrenince paylaşırsanız aydınlatırsınız bizleri kolay gelsin.


sn Classi cevap için teşekkürler yarın sanayide tanıdık bir usta var Onada gösterip cevabı paylaşacağım tekrar tşk.


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
bilgisayara bağlanıp arıza kaydına bakılması lazım.  turboyu bir sökelim hele diye tamir edilmez