0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hocam bujiler sadece ilk marşa bastıgınız zaman mazotun erken noktada yanmasını sağlar.Araç çalıştıktan kısa süre sonra sönmesi lazım yani 3000 devirle yada araç yürüyeni ile ilgisi yoktur.Turboya neden bağladılar olayı ona anlam veremedim birkaç ustaya daha göstermekte fayda var.Lambanın yanmasına gelince mazot filtresi pistir yeterli mazot geçmesini sağlamaz bu yüzden bujiler tam kızdıktan sonra kısa sürede (20sn. gibi düşünün) soğumazsa yanar,aküyü kontrol edin bujilere gerekli enerjiyi sağlamassa bujiler yeterli ısınmaz bu sebeble lamba yanar birde bujilerden herhangi biri bile işlevini yapmassa o lamba yine yanar bu da buji kafalarının pas tutmasıyla olur genelde piyasada tek tek bujileri değiştiren ustalar var ama set olarak değiştirilirse daha randımanlı olunur.Gittiğiniz servis hakkında birşey söyleyemem ama bujileri,filtreleri kontrol ettirin sanayide yada başka bir yerde. turbo sökmek en son radde de işleminiz olsun ki hala turboyla ilgisi yoktur ısrarla altını çiziyorum.Şimdilik aklıma gelen bunlar.Sebebini öğrenince paylaşırsanız aydınlatırsınız bizleri kolay gelsin.