škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

yeni doblo için hoparlör aldım, takıldı, sonuç hüsran..

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı skoda2

  • Skoda Pilotu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1040
    • Profili Görüntüle
    • http://www.otomobilucargider.com/
Bende octavia a5 in ses sistemine bayılıyorum çok güzel ses veriyor tok ve canlı


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: mustisahin;428027
:sun:Hoparlörlerin markasını bilmiyorum, ama ses fena degil, tabi bi sub olan arac gibide degil, en begendigim özelligi bt telefon olayı, eller serbest güvenli yolculuk yapıyorum,
 
Auris olayına gelirsek, fena degil, ekonomik güzel bir arac, Servis olayı en büyük artısı, 3 yıl garantili, garantisi bitmek üzere diye servise gittim, vites topuzunun ucundaki nikelaj cok az kalkmıstı, gösterdim, bu arada deri direksiyondaki sol taraf daha cok tutuldugundan girintili deri daha cok ezilmis gibi duruyordu, söyledim, adamlar bi süre sonra aradılar, deri direksiyonu ve vites topuzunu garantiden degistirdiler, Golf e göre sert geldi, ön düzende sorun mu var dedim, garantiden kaldırdılar lifte yarım saat sagını solunu kontrol edip, gözden gecirip ugrastılar, gece önümü göremiyorum dedim, garantiden far ayarlarını yaptılar, Servis olayı cok iyi, TR de fabrikası oldugundan parca sıkıntıda yok, VW de olsa bunları yaptırmak zor ve maliyetli olurdu, yada ahbabın olmalıydı,
bunların bir kısmı yapılırken yeni Aurisi test ettim, daha sessiz, daha yere yakın oldugundan konfor artmıs biraz, fena degil bence,:ok:
 
 
Japonların tarzı farklı, Almanların tarzı farklı, ikisininde iyi kötü yanları var, benim görüsüm; Japon motoru iyi yapıyor, Alman kasayı iyi yapıyor,
Auris deki 132 hp atmosferik motor Golf de olsa mükemmel olurdu, her iki güzellikte aynı aracta olmus olurdu, 132 hp güc konfor saglıyor, sehirlerarasında yokus geldi %10 hız azalma filan yok, motor araca fazlasıyla yetiyor, anlık cok yüksek süratleri görebiliyor,
Artı bunu atmosferik oldugu icin km de 20 kurusa yapıyor, LPG ile, beygir yüksek oldugundan ve LPG ye uyumlu motor oldugundan LPG nin güc kaybınıda hissetmek cok zor,
Ama bir Golf konforu yok, cünkü ikiside aynı kg, birisi parayı konfora harcamıs, birisi motora saglamlıga, örnegin Honda aracına 6 yıl garanti veriyor, Toyota motorum 1 milyon km gider diyor, VW kasam cürümez diyor, vs vs, sonucta arac iste, ne kadar para, o kadar köfte hesabı, ama ilerde Almana dönme düsüncem var tabiki;)


Alman-Japon karşılaştırmana (korelileri de japon tarafında tutarak) sonuna kadar katılıyorum. Golf V'te niye adam gibi alınabilecek motor yok mesela? ya da vw commonrail için neden bu kadar geç kaldı? Serviste gördüğün ilgi gerçekten önemli. Bugün biz de i30'u ankaraya 10 bin bakımına götürdük. Bakım haricinde tamponlara gerekli rütuşları ücretsiz yaptılar, ilgi süperdi mesela.