škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Tempra,skoda fabia karşılaştırması

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı M12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
kardeşim sen uçmuşsun . 270 kmh'a dayanacak lastikler nerede o motoru yapacak kuvvetin nerede ve 270 gidecek yol nerede?? seviyesini kaybetmiş bir konuşma içinde bulunmam . 270 gitmiş sen onu git mahalledeki 5-8 yaş arası çocuklara anlat . motor gücü ne kadar iyi olursa olsun belli bi seviyeden sonra aerodinami yapısı itibariyle türkiyedeki arabaların hiçbiri o hızı kaldırmaz. motor ile aerodinami birleişktir. sen bas motor güç vermeye hazır olsun ama gitmez. motorun ne kadar güçlü olursa olsun.
2.0 TFSI passat ile bizzat tempra 2.0 16 V' i kapıştırdık gözlerimle gördüm passat geçemedi. 700 metrelik bir yoldu
1.8 turboyuda 2.0  temprayla rampada yakaladık adam rampada solu kapatmış torosları şahinleri geçiyor arkasına yanaştık adam zorluyor ama sonunda yol vermek zorunda kaldı ankara elma dağında oldu bu olay.
Hani siz şimdi aklınızdan diyorsunuzya bu adam temprayı savunacak kadar geri bi insan diyorsunuzya hani içinizden bu arabadan hiç bişey anlamıyor diye . bana karşı diyorsunuzya bunları aslında bunun tek sebebi araba bilgisi olarak klasik insanlar kadar bilginiz olduğu için ve benim demek istediklerimi bilgi yetersizliğinizden dolayı anlayamamış olmanızdır ben fabialarınızın mekaniğinide yürüyeninide çok iyi biliyorum. Ben seat leon ile arabamı donanım olarak karşılaştıramayacak olduğumu söylerek objektifliğimi gösterdim. Sizde fanatiklik yapmayı bırakıp ön yargılarınızı birr kenara atsanız çok daha iyi olurdu
Bu iişin içindeyim ve sizin gibi bir çok insanla bu konu üzernde saatlerce konuştum. Sizde kabullenirsiniz
Sağlıklı bir tempra 2.0'ın 210 kmh'da bile direksyonu titremez bunu herkes kabul etmiştir tempra uzun yol aracıdır .. süspansiyonları piyasadaki çoğu arabaya görede yumuşaktır ...
240 ile giderken küçük bir manevranın F1 araçlarında bile nelere yol açtığını görüyoruzki senin araban 240 ile makasa nasıl girmiş ? seni bi kere bilim yalanlıyor .. Burada kafa dengi adamlarla onların gazıyla konuşuyorsun sadece sendeki olay bu . dediğim gibi ben piyasaki bütün motorların işleyişininden turbosunun yerine kadar bilen ve bizzat elllerimle inceleyen bir insanım bana bunları anlatma sen daha motorun nerden güç ürettiğini nasıl beygir gücü oluştuğunu bilmezsin motor hacminin ne işe yaradığını bilmezsin bana burada yandaşlarında alay etmeye çalışır gibi konuşuyorsun... Tatmin etme olayına gelirsek uslüp konusunda ne kadar geride kaldığını görebiliyorum ağzını bozuyorsun 10 yaşındaki çocuklar gibi. Benim için araba hız ve konfor demektir ve sen hiç bi zaman gerçek bir tempra ile uzun yol yapmadığın zaman anlayamzsın bu işleri . 92 model tempra s ve sx ile tabiki arabalarınızı karşılaştırmam ama 96-97 model Full + Full tempralar gerçekten harikadır.. Haydi bakalım sen önce kendini yargıla.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:00:00 Gönderen: M12 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
bana seviye muhabbeti yapan adama bak.............................

 beni tanımaz etmez yazdığı iftiralara bak. yönetm gereğini yapar inş.

passat geçememişmiş yalanlarını yesinler senin................................................................

doğan alacakken kazara tempra almş bi halt sanmış fanatik olmş allah  yardım etsn ne diim daha.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:01:14 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı M12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;120228
bana seviye muhabbeti yapan adama bak.............................

passat geçememişmiş yalanlarını yesinler senin................................................................


2.0 TFSI 150 beygir triptonicti.. İnanmamakta serbestsin ben senin gibi imkansız şeyleri konuşmuyorum motor gücü olarak eşit olan iki motorun kapıştırılmasından söz ediyorum.

Eğer beni seviyesiz olarak görüyorsan bu ne kadar hakaret içerirsede içersin tamam sen beni seviyesiz gör..

Yönetim gelsin banlasın bekliyorum .

Ayrıca kardeşim. 91 yılında tempra sx aldık 96 yılında tempra 2.0'a döndük 98 yılında o arabayı babam bana emanet etti ve 2000 yılında marea hlx aldı şu anda kendisi 2004 model alfa romeo 156 ya sahip . bendede suç olabilir ön yargılarımdan dolaayı tamam konuyu uzatmalayım ben şimdi kapatıyorum siteyi ve bidaha girmiycem .
Tekrar kazasız belasız sürüşler
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:04:48 Gönderen: M12 »


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
2.0 TFSI Passat
2.0 16V Tempra
 
Winner! Tempra :rock2:
 

 
 
Hocam önceki sayfalarda demiştin ya,Tempranın sürücüsü beceriksizse arabanın ne suçu var diye,Passatın sürücüsü beceriksizse,Passat ne yapsın?
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:04:18 Gönderen: Can »


Çevrimdışı M12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Can;120234
2.0 TFSI Passat
2.0 16V Tempra
 
Winner! Tempra :rock2:
 

 
 
Hocam önceki sayfalarda demiştin ya,Tempranın sürücüsü beceriksizse arabanın ne suçu var diye,Passatın sürücüsü beceriksizse,Passat ne yapsın?


benden 2 yaş büyük ve renonun test sürüşlerini yapan bir arkadaştı passatı süren her neyse saygılarımla iyi geceler.

Ayrıca tempranın kağıt üzerindede avantajlı olduğunu görürsün .

Bu arada tempranın konforu ile passatı karşılaştıramam onuda belirtmek isterim passat 3 kat üstündür tempradan konfor kalite ve donanım olarak ama ivmelenme olarak geride kaldı .
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:08:49 Gönderen: M12 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
2.0 tfsi = 200 bg 280 nm tork verir 0-100 değer 7,4 sn olması lazım (tempranın 0-100= 8,6) esneklik verileri ise tempranın kabusu olur. kalkışta passat boy boy koyar gittiği yerden de tempraya kart atar.

ayrıca 2,0 tfsi larda tipronik değil DSG şanzıman vardır en kral şöför bile  manuel temprayla o kadar hızlı  vites atamaz. en beceriksiz şöför bile S moduna aldığında tempra die bişi kalmaz ortada.

2,0 fsi 150 bg 200 nm tork verir. tiptronikle performans değil konfor motorudur.

ki o konuda tempra dediğin passatın yanına bile yaklaşamaz.

millete cahillik suçlamaları yapmadan ve sallamadan önce araştır biraz.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:10:50 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Sözüm meclisten dışarıda;
 

 
Bunun test sürüşünü yapan adama;
 

 
Bunu verirsen,şaşırmamak gerek sonuca...


Çevrimdışı M12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
hatam için özür dilerim 2.0 150 hp idi işte araç. ve geride kaldı.
 her neyse tekrar saygılarımı sunar iyi geceler dilerim


Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: M12;120241
hatam için özür dilerim 2.0 150 hp idi işte araç. ve geride kaldı.
her neyse tekrar saygılarımı sunar iyi geceler dilerim

Abi yaşça senden küçüğüm.
Yukardaki yazılarımda öyle dalga geçer gibi birşeyler yazdım ama bir ara ciddi olmadığını düşünmüştüm.
Gerçekten hala Temprayı savunmanı anlayamıyorum.
Allah inşallah çok daha iyilerini nasip eder ama biraz fazla büyütüyorsun sanırım:)


Çevrimdışı M12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Can;120247
Abi yaşça senden küçüğüm.
Yukardaki yazılarımda öyle dalga geçer gibi birşeyler yazdım ama bir ara ciddi olmadığını düşünmüştüm.
Gerçekten hala Temprayı savunmanı anlayamıyorum.
Allah inşallah çok daha iyilerini nasip eder ama biraz fazla büyütüyorsun sanırım:)


sevgili kardeşim , temprayı savunuyorum çünki temprayı anlamış bir insanım ama  geçelim dıştan bakılıdğında passat ile tempra karşılaştırması bisiklet ile motosikleti karşılaştırmak giibi bir olay . haklı olabilrsiniz ama herneyse , Allah hepimizin gönlündekini versin ama maddi olarak imkanım olduğu halde tempraya biniyorsam vardır bi bildiğim ;) boşveriiin hepinize iyi geceler.. Allah arabalarınıza kaza bela vermesin.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:31:58 Gönderen: M12 »


Çevrimdışı 06navy

  • Black Eagle
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1730
    • Profili Görüntüle
Kağıt üzerindeki verilere göre araçları karşılaştırıp somut sonuçlarla konuşmak doğru olur, mesela ben aynı litre motorları karşılaştırırken en çok araçların ağırlıklarına dikkat ediyorum bence ilk önce tempranın 1180 kg passat'ın ise 1463 kg lık boş ağırlığını göz önüne alarak hızlanma verilerini yorumlamak lazım lamborghini yeni aracını 100 kg daha hafifleterek belirgin performans artışı elde ediyo hatta adamlar 20 kg hafiflettik diye basın açıklaması yapıyodu. Daha göz önünde bulundurulması gereken bir dünya faktör varken şu marka arabayla şu marka arabayı geçtik demek yoruma açık havada bir açıklama olur. Örneğin benim 1.4 motor aracım lpg kiti ile birlikte 1100kg dan daha ağır olduğu halde sınıfındaki 850 kg'lık 1.4 araçlara rahatlıkla kafa tutabiliyorsa bana göre performans olarak daha üstündür. Bence konuyu daha fazla uzatıp kalp kırmaya gerek yok, herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum.


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Valla ben 100 km de 4 litre mazotla gidiyom arabamdan kirali yok bana Tempra hakir hakir icer 2 litre makineylen :++: :++:
 
Sacma oldu de mi kiyas, herkesin kendi zevkine saygi duymayi bilmek lazim, herkes kendince en iyi arabaya biniyor zaten bunun otesi yok.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Tabii ki o yıllarda üretilmiş  enjeksiyon sistemi, elektrik kesme sistemi ve en önemli unsur olan manual şanzımanlı dgt, hgt ya da cat versiyon 2.0 147 hp lik Tempranın; 2.0 tfsi ve tiptornik şanzımanlı, yeni teknolojili= sınırlamaları daha çok olan Passatı geçmesi o kadar da inanılmaz değil.Ayrıca hiç de yabana atılamayacak olan en önemli özelliği 0.27 lik rüzgâr direnci ile opel calibradan sonra dünyada ikinci araçtır.Yolda daha iyi akan araba tabii ki daha avantajlıdır.
Bende 95 model R 11 Flash s (1.7 lt, 103 hp) varken 1.8, 2.0lt lik (marka vermeyeceğim) birkaç arabayı zorladığımı ve de geçtiğimi bilirim.Büyük neden eski teknolojili ama güçlü bu motorları sınırlayacak sistemlerin olmamasıdır.
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 10:38:20 Gönderen: Engin E »
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: M12;120139
...ama 2010 fabia 1.6 'da bile arka camlar otomatik değilken , dijital klima yokken o beğenmediğiniz tempranın 90'lı yıllarda üretilmiş versiyonunda bunlar mevcut...

Fabia' nın Classic donanım seviyesine baktıysan tabii ki Tempra' nın arka camlarının otomatik olması muazzam bir durum. Tempra' nın ilk piyasaya çıkışında en düşük donanım seviyesi olan SX serisinde de hidrolik destekli direksiyon ve klima yokken Fabia' nın Classic serisinde kliması da var, hidrolik direksiyonu da.:wnk: Tempra ilk piyasaya çıktığında üç donanım seviyesi vardı:
1- SX : Klima yok, hidrolik direksiyon yok, ön camlar elektrikli.
2- SX-A : Klima yok, direksiyon hidrolik, tüm camlar elektrikli.
3- SX-AK : SX-A seviyesine ilaveten klima.
:wnk:


Alıntı yapılan: M12;120154
Ben bilirim seat cordobanın tasarımını Alfa romeo 156'dan çaldığını
Alfa Romeo' dan çalmamış, Alfa Romeo' yu tasarlayan adam tasarlamış Cordoba' yı da.:wnk:
Alıntı yapılan: M12;120139
...sonuç olarakta tempra Skoda fabiadan en az 5 gömlek üstün bir araçtır...

:haha: Buna ancak böyle cevap verebilirim.
Alıntı yapılan: M12;120250
...maddi olarak imkanım olduğu halde tempraya biniyorsam vardır bi bildiğim...
Bunun cevabı da aşağıda yazıyor zaten.:wnk:
Alıntı yapılan: M12;120139
Forever FIAT .

Ha bu arada kaza sırasında kabine darbe gelmemesi için parçalanıp yolcuları korumayı amaçlayan şase uzantıları, yaşam alanı denilen yolcuların olduğu bölümü korumayı amaçlayan sert kostrüksiyon, dijital göstergeler, ...vb. gibi bir çok yeniliğe de öncülük etmiştir FIAT' ın Tempra serisi; ancak artık 5 senelik bir süre bile yeni bir modelde çok büyük farklılıklar ortaya çıkartırken, Tempra' nın sadece motoru 2.0 ve 147 HP diye Fabia' dan 5 (beş) gömlek üstün olduğunu kabul etmek pek de olası değil.