škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni SuperB şaşırtmadı! EuroNCAP 5*****

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com

Çevrimdışı pharnakia

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle
araba pert etmiş biri olarak konfor,yakıt v.s herşey önemli ama güvenlik kadar önemli bir husus yok önce can...



Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
65 km hızda bu şekilde yamuluyorsa gerisi düşünmek facia
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı hosukoglu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
perde hava yastığı çok önemli bence ve hala bir çok arabada sadece en üst donanımda var, bence muhakkak alınması gereken bir donanım şehir içinde çoğu kazada darbe yandan alınıyor çünkü.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Tabii ki yüksek hız felaket getirir ancak şunu belirtmekte fayda var,

Dikkat ederseniz yeni nesil güvenli araçların bazı bölümleri kaza anında tuz buz oluyor. Bizim milletimiz de markası şu ama bak bi çarptı dağıldı diye yorum yapıyor.

Aslında durum tam tersi. Aracın yaşam alanı dışındaki bölümler ne kadar çok zarar görür ve esnerse kaza anında ortaya çıkan enerji o kadar çok araç tarafından emilir ve içerideki insanlara aktarılmaz. O nedenle özellikle, kaput, çamurluklar, bagaj vb bölümler kaza anında enerjiyi emecek şekilde tasarlanır ki araba dağılsın ama içindekiler yaşasın.

F1- NAscar - WTCC gibi pist yarışlarına bakarsanız da durum bu şekildedir. Aracın dışı hemen dağılır , ama kabin sağlam kalır

O yüzden araçların sağlamlığını kaza anında aldığı hasara göre değil, yaşam alanının aldığı hasara göre değerlendirelim


Çevrimdışı Mesdi

  • ST Aile Ferdi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2811
    • Profili Görüntüle
    • http://www.seatclubturkey.com/plaka/plaka_olustur.php?text=34+UDD+63
Alıntı yapılan: viperking;521040
Tabii ki yüksek hız felaket getirir ancak şunu belirtmekte fayda var,

Dikkat ederseniz yeni nesil güvenli araçların bazı bölümleri kaza anında tuz buz oluyor. Bizim milletimiz de markası şu ama bak bi çarptı dağıldı diye yorum yapıyor.

Aslında durum tam tersi. Aracın yaşam alanı dışındaki bölümler ne kadar çok zarar görür ve esnerse kaza anında ortaya çıkan enerji o kadar çok araç tarafından emilir ve içerideki insanlara aktarılmaz. O nedenle özellikle, kaput, çamurluklar, bagaj vb bölümler kaza anında enerjiyi emecek şekilde tasarlanır ki araba dağılsın ama içindekiler yaşasın.

F1- NAscar - WTCC gibi pist yarışlarına bakarsanız da durum bu şekildedir. Aracın dışı hemen dağılır , ama kabin sağlam kalır

O yüzden araçların sağlamlığını kaza anında aldığı hasara göre değil, yaşam alanının aldığı hasara göre değerlendirelim
Çok doğru.Bunu genelde yanlış biliyorlar:gut:
2006 GOLF PLUS

www.hobi.forummum.com


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Can'ın tespiti son derece doğru; bu tarz testlerde ilk bakılacak yer A sütunudur. A sütununda deformasyon var mı yok mu, rijitliğini korumuş mu ona bakmak lazım, ilave olarak tavanda bükülme olmuş mu? Bu ikisi birbirini tetikler zaten.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı hipospadias

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
octavia'nın ön çarpışmadan 93 aldığı teste superb'den daha sansasyonel sonuç bekliyordum.5 yıldıza rağmen 86 düşük puan bence..