Ben de süreç hakkında bilgi vereyim biraz:
Öncelikle ruhsat ve anahtarı alıyorlar, onu belirtmem gerek. Aracınızın kilometresini ve yakıt durumunu not ediyorlar; karşışıklı imzalıyorsunuz.
Insignia'yı teslim alırken aracı kontrol etmenizi istiyorlar, hasarsız teslim aldığınıza dair taahhütname imzalıyorsunuz.
Araçta trafik sigortası da kasko da var; ancak daha önce Akif'in de belirttiği gibi sizin suçu olduğunuz bir kaza meydana gelirse kasko karşılamıyor, sadece karşı tarafın hatalı olduğu kazalarda kaskodan faydalabiliyorsunuz.
Aracı teslim aldığımızda araç 650 km. civarı yol yapmıştı, teslim ederken 1450 km. üstündeydi:) Arabayı teslim alırken kontrol ediyorlar.
Kasko olayı dışında olumsuz bir durum yoktu; şükür ki kazasız belasız teslim ettik.
Buğra zaten bizim izlenimleri özetlemiş, tekrarlamayayım şimdi. Sadece ilave olarak ara hızlanmaların da son derece vasat olduğunu, ilk kalkışlarda dipgaz yaparak ve devam etseniz bile öyle aman aman bir ivmelenmenin olmadığını söyleyebilirim. Kağıt üzerinde bu denli güzel verileri olan bir motorun(HP ve Tork bakımından) bunu pratikte uygulayamadığını gördük. Tork patlaması/koltuğa yapıştırma falan yok denebilecek seviyede. tabii kasanın ağır olması, meşhur active select şanzımanın da bunda etkisi var. Tüketim de beklediğimiz kadar düşük olmadı, 120-130 bandında giderseniz muhtemelen 5 lt./100 km. civarında yakacaktır; süratli kullanımlarda bayağı bayağı yakıyor.