škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni KAROQ 2018 de yollarda

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı wimpir

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 232
    • Profili Görüntüle
Eveet, ikinci zam da geldi. bir ayda aracın fiyatı 5 bin arttı. Sene sonuna kadar fiyatı ne olur? Tahmininiz var mı?


Çevrimdışı telepinu

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Karoq forumda diğer Skoda modelleri gibi çok tutmadı veya alanlar burada çok takılmıyor.
Ben aracı gördüm. Kendi aracım 2015 1.4 Style.

Kendi aracımdan SUV olması dışında: anahtarsız çalıştırma, Yeni multimedia, Elektronik El Freni + Autohold, Ön park sensörü, Ambiyans vardı.

Beni çok cezbetmedi. iphone 6s'ten iphone7'ye geçmek gibi yarım upgrade ama 2 kat fiyat farkı.


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Alıntı yapılan: wimpir;635773
Eveet, ikinci zam da geldi. bir ayda aracın fiyatı 5 bin arttı. Sene sonuna kadar fiyatı ne olur? Tahmininiz var mı?


Döviz kurlarına paralel artan araç fiyatları ve kur artışına paralel artan bütçe açığını yamayacak yeni vergi oranları.. Bu çifte darbeli gidişatın daha ilk adımlarındayız gibi bir izlenimim var.

Diğer taraftan, iki hafta önce, yeni Karok hakkında bilgi almak için bir istanbul bayisi ile görüştüğümde, Mayıs ayına kadar sıra olduğu bilgisini de aldım.

Tüm olumsuzluklara rağmen, tüketim gücü bu dalgalanmaların üzerinde seyreden bir kesim halen mevcut.

Alıntı yapılan: telepinu

...
Kendi aracımdan SUV olması dışında: anahtarsız çalıştırma, Yeni multimedia, Elektronik El Freni + Autohold, Ön park sensörü, Ambiyans vardı.

Beni çok cezbetmedi. iphone 6s'ten iphone7'ye geçmek gibi yarım upgrade ama 2 kat fiyat farkı.


Yeni modellerde, şasi, süspansiyon ve motor gibi temel bileşenlerden daha fazla yenilik ve geliştirme, maliyeti nispeten daha düşük olan, teknolojik donanımlara kaydırılıyor üreticiler tarafından.

Bu şekilde, daha fazla sayıda yeni donanımın daha düşük maliyetle karşılanması mümkün oluyor.

Diğer pekçok üretim mecrasında olduğu gibi, otomotivde de, tüketicilerin ihtiyaçlarından ziyade, sahip olma arzularını gıdıklayan bir üretim stratejisi var kapitalist sistemin.


Çevrimdışı chemistramco

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Herkese iyi forumlar. Karoq 1.0 tsi dsg style donanım satın aldım. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Genel anlamda memnunum.( yakıt tüketimi,konfor vb. ) Açıkçası aracı tercih etme sebeplerinden biri lansman fiyatı olması ve gitgide fiyatının artacak olması. Merak ettiğiniz herhangi bir sorunuzu cevaplandırabilirim. Saygılar


Çevrimdışı khalil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 601
  • KAMIQ
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: chemistramco;637393
Herkese iyi forumlar. Karoq 1.0 tsi dsg style donanım satın aldım. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Genel anlamda memnunum.( yakıt tüketimi,konfor vb. ) Açıkçası aracı tercih etme sebeplerinden biri lansman fiyatı olması ve gitgide fiyatının artacak olması. Merak ettiğiniz herhangi bir sorunuzu cevaplandırabilirim. Saygılar


Hayırlı olsun. Kazasız, belasız kullanmak nasip olsun.
Kaça aldınız?
Motor nasıl? Bu ağır kasaya gücü yeterli mi?
Donanım olarak neler var?  
Extralar var mıdır?
Benim şimdilik sorularım bunlar. Teşekkürler şimdiden...


Çevrimdışı chemistramco

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin.sirasiyla
136.900 tl ye aldim.aslinda avans verdigimde 134.900 idi ancak arac gelene kadar fiyat artti
Ben daha önceden farkli araclarda bu motoru test etmiştim. O yuzden bilerek aldim ve gayet yeterli bir motoru olduğunu düşünüyorum. Nihayetinde performans olarak cok hizli bir arac değil ama yokuslu bir yolda hic zorlanmadan 100km/sa tin altina inmeden tırmanabiliyorsa bence yeterli
Donanim olarak fena degil.deri ve elektrikli koltuk yok maalesef.bunun disinda bir seyin eksikligini hissetmedim bu zamana dek.bunu da hanimla beraber kullandigimiz icin sıklıkla hissediyorum :) hangi ozelligini sayayim bilemedim ama ozellikle farlari ve ledleri benim hosuma gidiyor,on arka park sensörleri iyi ve bu arac icin gercekten gerekli.ambiyans aydinlatma kaliteli duruyor..ilk aklima gelenler bunlar ;)


Çevrimdışı MURATE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1045
    • Profili Görüntüle
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak nasip etsin.


Çevrimdışı chemistramco

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Aracimizi kilitleyip açarken çalan korna sesini kendimiz acabiliyor muyuz acaba ? Menü de baya baktim ama yok maalesef.internetten bir kac video buldum ,denedim ama olmadı


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30123
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: chemistramco;638281
Aracimizi kilitleyip açarken çalan korna sesini kendimiz acabiliyor muyuz acaba ? Menü de baya baktim ama yok maalesef.internetten bir kac video buldum ,denedim ama olmadı


Yurtdışında bu bipleme işi gürültü nedeniyle kapalı oluyor fabrika çıkışında. Ben Golf'te vag-com ile açmıştım. O işlem sonrasında araç ayarları menüsünden açıp kapatılabiliyor. Karoq'u bilmiyorum, aracımı daha teslim alıp kurcalamadım  :)


Çevrimdışı chemistramco

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Merhaba,
cvp için tteşekkürler. Bende vagcom ile aktif hale getirttim. Bunun yanında geri vitese takınca sağ aynanın inmesi ve kamera moduna geçmesi gibi özellikleri de açtırttım. Size de hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanın inş


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30123
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Ben de bugün Ender Elektronikte kodlama ile sağ aynanın geri viteste inmesini aktifleştirdik, konfor sinyalini 3'ten 5'e çıkarttım. Onun dışında gitmişken 3-5 ayarı daha hallettik.

Kauçuk bagaj halısı ve şaft tüneli üzerine konan kauçuğu da aldım.


Çevrimdışı cemoandcemo

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 164
    • Profili Görüntüle
Dün servise uğramışken karoq'a baktım. Gayet güzel bir araç olmuş , özellikle spor koltuklarını çok beğendim ve genel kalitesi güzeldi aracın. Ama vw grubu servisleriyle yaşadığım sıkıntılardan ve araçların kalitesinin düşmesinden sonra sanırsam artık vw grubu araç almam.


Çevrimdışı ckilicsaymaz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar merhaba,

2 ay önce 1,6 dsg style paket olan aracı alarak aranıza katıldım. bu araçtan önce kodiaq ı çok incelemiştim hem büyüklüğü hem de daha fazla yakıt tüketiminden dolayı vazgeçtim ve tam istediğim bir araç ile buluştum.

2 aylık denemelerimde ise şehir içi tüketimde full depo ile ilk başlarda 700-750 km yapıyordum. 2500 km den sonra araçta ciddi anlamda bir yakıt düşüşü meydan geldi. 800-850 km yapıyor şu an 4500 km de. bundan daha da fazla düşeceğini sanmıyorum. benim için ideal bir seviyede şu an.

herkese kazasız sürüşler dilerim.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30123
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Yazın boş yolda kasıp ne kadar az yaktırırım diye denemiştim 1.0 motorlu Karoq'umu, klima açıkken düz yolda (Yatağan-Muğla Karayolu) epey bir mesafe kat ettim ve sonuç



Çevrimdışı hanifi

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
    • https://www.skoda-motorsport.com/
03.11.2018 Cumartesi günü için test randevusu almıştım. Yetkili bayiye gittim. Fabia'mı almış olduğum bayideki arkadaş karşıladı. Hemen teste çıktık. Style dizel otomatik kullandım. Görüş açısı gayet güzel. Darbe emilimi de hoşuma gitti. Yalnız Fabia'da benzinli 1.0 TSI 110HP den sonra dizel Karoq'un ekonomi amaçlayarak alt devir çalıştırmaya uğraşması çok hoşuma gitmedi. Düz bir alanda kullanmama rağmen illa hızlanması için gaza benzinliden daha fazla basmanın gerekmesi ve bastığında da dizelin iyice sıkıştırıp ondan sonra atikleşmesi benim dizelden uzaklaşmış olduğumu farkına varmamı sağladı.

Ben öyle çok performanslı kullanan biri değilim ama zaman zaman keyfi olarak performanslı kullandığım olur. Malum test aracını da kısa süreli kullanınca o kısa süreye biraz fazla şeyler sıkıştırmaya çalıştım. Alacak olsam hem vergisinden dolayı hemde benzinin keyfinden dolayı muhtemelen 1.0 TSI DSG tercih ederdim. Ayrıca Fabia'ya göre yalıtımının da daha iyi olduğunu düşünürsek motor sesinin de dizele oranla daha az duymak artı bir konfor sebebi olurdu.