Eline sağlık abi.Bana kılavuz olabilir bu fotograflar.Alakalı alakasız elinde başka fotograf varsa özelden yollarsan sevinirim.Ne kadar çok detay o kadar kâr.
Birde aklıma gelmiyor değil.Farzedelim ben de yaptım bunu.Motor tsi değil ki! Motor sesi yalıtımı yapmakta zor.Acaba ilerde mtor sesi rahatsız edici olur mu diye düşünmeden edemiyorum.
Arşive göz atmam gerek, çıkacağını pek zannetmiyorum, çıkarsa haber vereyim..
Valla bende ciddi ciddi dusunuyorum bu uygulamayi yapmayi. Camurluk iclerinden baslayacagim. Yol sesi fazla fabiada.
Camurluk iclerinde octavianin puturlenen yerini bituselflemeyi bituselflenen yerine yalitim sungeri cekmeyi davlumbazin ic kisminiysa puturlemeyi dusunuyorum.
Sonrasinda bagaj havuzu ve arka koltugun altini bagaj kapaginin ici bituself + ses yalitim sungeri dusunuyorum.
Sonrasinda aynisini kapi iclerine uygulamayi dusunuyorum. Kapi iclerinde sungeri kapi dosemesinin kapi sacina degen yerlerine de cekip icerdeki ivir zivir zerzavati da sungerleyip trim sesi ihtimalini ortadan kaldirmayi dusunuyorum.
Daha da kesmezse beni aska gelirsem on koltuklarin altina devam ederim herhalde.
Tabi bu isler icin vakit ve nakit lazim. Nakit cozulur de vakit olmayinca askida kaliyor.
Eline saglik abi guzel calisma olmus. Bituself titresim seslerinde ve ugultularinda azalmaya yardimci oluyor mu?
Bitüself titresim için oldukça faydalı oldu.
Pütür ve davlumbazı aynı anda yaptığımdan hangisi daha çok iş yaptı bilmiyorum. Tabanı sadece bitüself yaptım, farkı çok rahat hissediliyordu.
Şöför kapısını kapatınca, kapıya işlem yapmamış olmama rağmen tokluk
net olarak ortadaydı.
Akif döşemeleri sökme-takma işini de sen mi yapmıştın?
Ender döşemeleri, döşemeciyle beraber söktük. Gerekli aletler olsa hiç zor değil. Sadece orta kol dayamayı sökmek az tecrübe istiyor. Tecrübe olmasa da 1 saat fazla işçilikle rahatlıkla yapılır.