škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia lastik hk

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ercan989

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Selam skoda ailesi 4 mevsim lastik alicam
Orj ebatlari 185 60 r 14  bunu taktirmak istedim
Suan takili olan 185 55 r14

Goodyear da satici
175 65 r 14 takalim daha iyi aracin suspansiyonlari icin iyi olur dedi fiyat 180 lira
185 60 r 14 cok esnemez dedi ve fiyat 160 lira


Petlasa sordum
Satici 185 60 r 14 takalim dedi ve fiyat 165 lira

Daha once petlas kullanmistim fren yaparken surekli kizaklanma oluyordu ve arac durmuyordu arac peugeot 206 iydi

Sizlerin tavsiyesi ne olur arkadaslar
Herkese simdiden tesekkurler


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı olc_37

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
bence lassa al arkadaşım ben 195*60*15 taktırdım on numara yol tutuşu falan çok iyi aracım çok iyi oldu


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Goodyearda satixi size 175 kakaklamaya calismis haberiniz olsun. Donup keske "he bi fabrika dolusu muhendis bu lastigin daha iyi olacagini bilemedi de sen bildin bravo" deseydiniz.

Pirelli cinturato oneririm, tek gectigim lastik continental premium contact 5 ama bu ebatta uretimi durdu sanirim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Aracıma araştırmalarım sonucunda Falken sincera sn832 aldım yağmur değeri A yakıt C ses 69db japon markası. Yumuşak hamurlu konforlu bir lastik 185 60 14 tanesini 150 tl ye aldım bu etiket değerleri için çok uygun fiyat oldu.

Japon markası Falken, doğrudan yeni bir süper bilgisayar yardımıyla geliştirdiği düşük dirençli yeni bir lastiği otomobil kullanıcılarına sunuyor.
Falken Sincera SN832 EcorunNanoteknolojilerden esinlenilerek oluşturulan düşük dirençli ve yüksek performanslı lastik
Süper bilgisayar ile simülasyon
Lastik imalatçıları artık yeni gamlar geliştirdiklerinde nanoteknoloji kaynaklı süreçlerden de faydalanıyorlar. Japon imalatçı Falken ise lastik geliştirme çalışmalarında daha ileriye gidebilmek için bir süper bilgisayar kullanarak bir ilke imza atmaya karar verdi. Japon hükümetine ait olan ve esasında iklimsel tahminlere yönelik simülasyonlar gerçekleştirmek amacıyla tasarlanan bu süper bilgisayarın lastik içerisindeki bileşenlerin daha yakından incelenmesine olanak sağladığı belirtiliyor. Dolayısıyla, Falken doğrudan 4D Nano Design programı çerçevesine giren ve yeni Sincera SN832 Ecorun'un geliştirilmesine imkan tanıyan bu makineyi kullandı.

Falken Sincera SN832 Ecorun, birçok önemli performans özelliği açısından bir önceki modeli SN828'in en azından kağıt üzerinde bir adım önüne geçen düşük dirençli yeni bir lastiktir. Örneğin Falken, yerini aldığı lastikten %22 daha düşük bir yuvarlanma direncinin söz konusu olduğunu ve frenleme mesafelerinin %27 oranında düşürüldüğünü açıklıyor. Bu da yeni model lastiğin etiketinde ıslak zeminde frenleme alanında "A" notunu görmemizi sağlıyor.

Bu yeni imkanlar sayesinde Falken tarafından gerçekleştirilen araştırmalar dinamik sürüş özelliklerini ciddi ölçüde geliştiren yeni bir hamur bileşiminin ve eşsiz bir profilin ortaya konulmasına katkıda bulundu. Yanal suda kızaklama seviyesi eski modelden %32 daha az bir seviyeye düşürüldü.





Bugün istanbul yağmurlu 60km ile yokuş aşağı kazık fren yaptım hiç kaymadı abs devreye sokmadı arabanın arkasından birisi tutup çekiyormuş gibi davranıyor çok iyi gerçekten tercihimde yanılmamışım.