škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Tarihi hatırlamıyorum ancak böyle bir durumla karşılaşan bir arkadaş Octavia' yı geri iade edip farkını da ödeyerek Yeti almıştı. Yani distribütör kabul etmezse, komple tavanı boyayacağız derse, kabul etmeyebilirsiniz.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!



Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;516851
Tarihi hatırlamıyorum ancak böyle bir durumla karşılaşan bir arkadaş Octavia' yı geri iade edip farkını da ödeyerek Yeti almıştı. Yani distribütör kabul etmezse, komple tavanı boyayacağız derse, kabul etmeyebilirsiniz.


Diğer skoda forumunda olan bir olaydı ve konuda kendisini ben yönlendirmiştim.

Bu da linki: http://www.skodam.com/octavia-a5/ayipli-arac-t32270.html?hilit=ara%C3%A7%20de%C4%9Fi%C5%9Fimi


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Sayın soner bey ( dsntr) ve erkan bey bu boya catlama olayının ustune gıdelım skodaızm hakan bey ın verdıgı lınktekı konuyu okudum bızım soruna benzer ozellıkler gosterıyor vence kusurlu mal bu konuda beraber hareket edelım bu elımızı guclendırır dıyorum ıstersenız pm den msj yollayabılırsınız.
 Sayın hakan bey ( skodaızm) pekı benım ıngılızcem cok ıyı olmadıgı ıcın skoda cz ye nasıl bır maıl atabılırız bu konuda bıze yardım edebılır mısınız ve eger bu yola baslarsak ılk olarak hangı adımı atmalıyız


dtsnr

  • Ziyaretçi
Bu konu ile ilgili aracı  aldığım bayide iş emri açtırarak tespit yaptıracam rapor yazdıracam sonra da tüketici  haklarına gidip dava açacam bakalım ne olacak uzun bir süreç  olacağa benziyor ama uğraşmayı istiyorum oyle bir rötuşla düzelmeyecek bu iş çünkü  bugün baktım  tekrar aşağıya  doğru  çatlak  oluşmuş ...


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;516890
Bu konu ile ilgili aracı  aldığım bayide iş emri açtırarak tespit yaptıracam rapor yazdıracam sonra da tüketici  haklarına gidip dava açacam bakalım ne olacak uzun bir süreç  olacağa benziyor ama uğraşmayı istiyorum oyle bir rötuşla düzelmeyecek bu iş çünkü  bugün baktım  tekrar aşağıya  doğru  çatlak  oluşmuş ...

Bu durum başka araçlarda da olduğuna göre bir üretim hatası var. Skoda rapid sedanlardan bir süre uzak durmakta yarar var. En azından hangi parti araçlarda olayın olduğu bulunup çözümlenmeli firma tarafından.

Alıntı yapılan: 44cihan44;516886
Sayın soner bey ( dsntr) ve erkan bey bu boya catlama olayının ustune gıdelım skodaızm hakan bey ın verdıgı lınktekı konuyu okudum bızım soruna benzer ozellıkler gosterıyor vence kusurlu mal bu konuda beraber hareket edelım bu elımızı guclendırır dıyorum ıstersenız pm den msj yollayabılırsınız.
 Sayın hakan bey ( skodaızm) pekı benım ıngılızcem cok ıyı olmadıgı ıcın skoda cz ye nasıl bır maıl atabılırız bu konuda bıze yardım edebılır mısınız ve eger bu yola baslarsak ılk olarak hangı adımı atmalıyız
Önce Türkiye den olayın çözümlenmesine gidin. Araçlarınızın servis tarafından kontrol edilip  distribütör firmaya olayın intikalini sağlayın. Bu durum eğer gerçekten birden fazla araçta söz konusu ise size zorluk çıkarmaz gerekeni yaparlar. Sonrası Allah Kerim.


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
Bende bugün kontrol ettim sol tarafta bişey yok fakat sağ tarafta çok ince saç kılı yapışmış gibi bi kılcal çizik mevcut. Bilmeyen seçemez. Sanıyorum ciddi bir kronik sorunumuz oldu. En eskisi 3 yaşında olan bu araçlara çözüm bulacaklardır illaki ancak boyanın attığı kıvrım noktası ek yeri değil sanki, niye böyle bir sorun oluşuyor Acaba


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skodaizm;516870
Diğer skoda forumunda olan bir olaydı ve konuda kendisini ben yönlendirmiştim.

Bu da linki: http://www.skodam.com/octavia-a5/ayipli-arac-t32270.html?hilit=ara%C3%A7%20de%C4%9Fi%C5%9Fimi
Ha yaşa be!:thank: Arattırdım ama bulamadım ben konuyu.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!



Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Gecmis olsun arkadaslar, aracınızı cabrio yapalım derlerse kabul etmeyin:), belliki tavanla ilgili bi sıkıntı var,


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Evet arkadaşlar bence hep  birlikte hareket edelim çünkü birden fazla araçta var beraberce bir yol çizip ona göre hareket edelim ki elimiz güçlensin.
 Erkan Bey (DTNSNR) bu sorun tüketici hakem heyetinde çözülmez sanırım tüketici mahkemesi ile çözülür çünkü tutar fazla olacaktır.Tabi bir danışmakta fayda var
  Mehmet Bey  sizde de çıktığına göre kesin kronik .
  Dediğim gibi hep birlikte bir hareket çizelim aynı yolları izleyelim hatta Yüce Oto'u aynı zaman dilimlerinde arayalım derim ben.

   Peki ben arabayı İstanbul'dan aldım ama bana en yakın servis Düzce'de illa İstanbul'a mı gitmem lazım yoksa Düzce'de tutanak tutturup genel merkezi aratsam sorun olur mu?


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Önce herkes en yakin servise gitsin ve servis şikayet kaydı açsın. Şikayetinizin distributor yüce otoya bildirilmesini, rötuş boya veya komple boyayı kesinlikle kabul etmeyeceğimizi bidirilip geri dönüşü bekleyelim. Ayrıca olayın diger bazi araçlarda da olduğunu, birbirimize iletişim halinde olduğumuzu da iletelim. Sonra Distribütörün  dönüşüne göre yolumuz çizeriz. Benim servis randevum P.tesi.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Tamam hocam ben de hemen en kısa süre içerisinde randevu alacağım pazartesi sabahına ya da çarşamba günü öğleden sonraya alırım ben de galiba.Peki talebimiz ne olacak değişim veya iade mi?


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Önemli olan konu bu bir üretim hatası mi değil mi. Yada bize göre üretim hatası servis ve yüce ye göre değil mi.
Eğer kabul ederlerse  duruma göre  değişim iade  bedel indirimi haklarımız var.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Yani demek istediğim  ilk gittiğimizde servis ne talep ediyorsunuz derse ne diyelim hemen iade ve değişim mi diyelim yoksa böyle böyle araçlarımızda sorun var bunu kayıt altına alarak Yüce Oto'ya bildirilmesini mi talep ediyoruz diyeceğiz.